Side 8 af 11 FørsteFørste ... 567891011 SidsteSidste
Viser resultater 106 til 120 af 162

Emner: Hader du stadig Bøf?

  1. #106
    Tilmeldingsdato
    Sep 2013
    Indlæg
    100

    Re: Optakts- og kamptråd: FC København – Brøndby IF(18.08.12 kl.19)

    Det virker i Chromium her. Der står BØF.com i linket, men det peger det rigtige sted hen :-)

  2. #107
    Tilmeldingsdato
    Jun 2003
    Indlæg
    952

    Re: Optakts- og kamptråd: FC København – Brøndby IF(18.08.12 kl.19)

    I den her post står der BØFsupport.dk i linket: http://sidelinien.dk/forums/showthre...853#post645853
    Linket virker dog for mig her, men jeg kunne sværge at det ikke har virket i andre tilfælde.

  3. #108
    Tilmeldingsdato
    Aug 2007
    Indlæg
    943

    Re: Optakts- og kamptråd: FC København – Brøndby IF(18.08.12 kl.19)

    Jeg er stadig overordentlig tilfreds med BØF-me og har naturligvis været inde og give 6 stjerner og skrevet en anmeldelse. I den forbindelse opdagede jeg at man kan ændre ikonet, så det ikke bare er et "B". Ville det ikke være muligt at udskifte dette "B" med en hvis lyseblå sløjfe? Det kunne være passende.

    Og i samme boldgade til Admin her på sidelinien. Kunne sidelinien.dk's ikon på bogmærkelinien ligeledes blive en fin lyseblå sløjfe? Det ville i høj grad gøre mine dage bedre at kunne klukke lidt indeni over det.

  4. De følgende 4 brugere er enige:

  5. #109
    Tilmeldingsdato
    Jan 2002
    Indlæg
    423

    Re: Optakts- og kamptråd: FC København – Brøndby IF(18.08.12 kl.19)

    <3 BØF-me, når selv track and trace fra Post.dk går i BØF mode
    bøf me.JPG


  6. De følgende 4 brugere er enige:

  7. #110
    Tilmeldingsdato
    Jul 2003
    Indlæg
    343

    Re: Optakts- og kamptråd: FC København – Brøndby IF(18.08.12 kl.19)

    Citat Oprindeligt indsendt af FCK4LIF3 Se meddelelser
    Jeg er stadig overordentlig tilfreds med BØF-me og har naturligvis været inde og give 6 stjerner og skrevet en anmeldelse. I den forbindelse opdagede jeg at man kan ændre ikonet, så det ikke bare er et "B". Ville det ikke være muligt at udskifte dette "B" med en hvis lyseblå sløjfe? Det kunne være passende.
    Der er en ny version (0.6) ude med opdateret ikon:

    bfme.jpg


    BØF me udvidelse til Chrome

    ♪ A Wizards Staff Has A Knob On The End ♪
    cphwizard's Avatar

  8. De følgende 9 brugere er enige:

  9. #111
    Tilmeldingsdato
    Jul 2003
    Indlæg
    170

    Re: Optakts- og kamptråd: FC København – Brøndby IF(18.08.12 kl.19)

    Jeg kunne ikke lade være med mentalt at erstatte ordet Brian med Brøndby da jeg hørte denne her, og det passer jo perfekt! :) https://www.youtube.com/watch?v=O358MKOy-Vk

  10. #112
    Tilmeldingsdato
    Jan 2002
    Indlæg
    702

    Re: Hader du stadig Bøf?

    Jeg sad og ledte efter noget at hade ekstra meget ved bøf, da jeg faldt over denne glædelige begivenhed på Google Maps, der fyldte mig med både had og lykke. Mission accomplished.



    Billedet virker bare så rigtigt! Likvidationen hænger sammen med fondens bestemmelser: "hvis der viser sig en situation, hvor det i forhold til Brøndbyernes I.F. Fodbold A/S fortsatte eksistens ikke er muligt at opretholde aktieklasserne, kan Fondens bestyrelse enstemmigt beslutte at stemme for en ophævelse af A-aktiernes særrettigheder, således at der fremover alene er én aktieklasse i Brøndbyernes I.F. Fodbold A/S, ligesom Fondens bestyrelse enstemmigt kan beslutte at afhænde fondens aktier som led i en samlet plan for at sikre Brøndbyernes I.F. Fodbold A/S videreførelse uden konkurs."

    Eller på mere jævnt dansk "Hvis nu bøf sutter røv og fortsat brænder sedler af i olietønder kan the old boys network løbe skrigende væk og smide lortet til enlanden rig tosse, f.eks. vrede Oscar fra SSO og Pavens FB-admin". Og sådan blev det. Farvel til oldbøf og goddag til Rig Mands Legetøj.
    Vedhæftede billeder Vedhæftede billeder
    Mvh,
    Bopa


  11. #113
    Tilmeldingsdato
    Nov 2001
    Indlæg
    15,394

    Re: Hader du stadig Bøf?

    Nu, hvor der tilsyneladende er sket ændringer i 00'ernes foretrukne billedupload-sites, så tråden er fuld af døde links mens Brøndby er præcis så odiøse som nogensinde – er der så nogen, der ligger inde med højopløselige udgaver af den fortræffelige sløjfe? Jeg kan kun google mig til en, der er ca 600x450 pixels, og det er jo ingenting i dag.

    Samtidig efterspørger folket, eller i alle fald jeg, udgaver der er tilpasset moderne SoMe-krav til kvadratiske profiler og cirkulære avatarer ...

  12. De følgende 7 brugere er enige:

  13. #114
    Tilmeldingsdato
    Mar 2004
    Indlæg
    1,483

    Re: Hader du stadig Bøf?

    Jamen, det skal da ikke hedde sig.
    haderbfstor3.JPG

    I forhold til nye (GASP!) udgaver, så håber jeg at nogle af sideliniens unge håbefulde designerspirer kan træde til. Hvis jeg skal være kreativ kræver det at jeg rent faktisk skal arbejde, og det gør jeg det almindeligvis ikke så meget i :-)
    Sløjfen den forpligter!
    Dingo's Avatar

  14. De følgende 3 brugere er enige:

  15. #115
    Tilmeldingsdato
    Mar 2004
    Indlæg
    1,483

    Re: Hader du stadig Bøf?

    Denne er også i tråden og blev lavet i samme tidsperiode, til spot og hån af de sinker som ønskede BØF tilbage til... well, der hvor de desværre er i dag :-(

    savnerbif-2.JPG
    Sløjfen den forpligter!
    Dingo's Avatar

  16. De følgende 12 brugere er enige:

  17. #116
    Tilmeldingsdato
    Aug 2015
    Indlæg
    720

    Re: Hader du stadig Bøf?

    Jeg hader fandme Front de Boeuf. O.G. bøfskurk

    I øvrigt mener jeg at Brøndby Stadion bør ødelægges

  18. De følgende 3 brugere er enige:

  19. #117
    Tilmeldingsdato
    Nov 2001
    Indlæg
    15,394

    Re: Hader du stadig Bøf?

    Citat Oprindeligt indsendt af Dingo Se meddelelser
    Denne er også i tråden og blev lavet i samme tidsperiode, til spot og hån af de sinker som ønskede BØF tilbage til... well, der hvor de desværre er i dag :-(
    ]
    Hvor er det skønt at gense denne tråd et år senere, hvor de heldigvis er der hvor de skal være: Fucking miles away, og denne gang i den rigtige retning ...


  20. #118
    Tilmeldingsdato
    Jan 2018
    Indlæg
    9

    Re: Hader du stadig Bøf?

    JA!!1

    Selve klebben BIF er jo langt fra hvad den rent faktisk var engang.
    Typer som PerPer, Ruben Bagger, og andre koryfæer ser man jo ikke mange af mere - den del af hadet har, trods alt, lagt sig.
    Oveni det har onkel portvin gjort sin entre i bestyrelsen med alle sine penge, og fjernet enhver form for format på direktionsgangen (den er jo lige til "skrev jeg virkelig det" tråden) og diskuterer gerne trænerfyringer m.v. når han har fået lidt at drikke, det er jo direkte pinagtigt, også her flere år efter.

    Men deres fans....
    Selvudnævnte fodboldeksperter af rang, der er så milevidt fra virkeligheden - det er alligevel de færreste Biffan's der ser sig selv som tilhængere af en middelmådig bæ klub, der står for alt hvad de selv hader ved os andre (fusion, købeklub etc.)

  21. Den følgende bruger er enig i dette:

  22. #119
    Tilmeldingsdato
    Jun 2004
    Indlæg
    493

    Re: Hader du stadig Bøf?

    JAAAAAAAAA. Hader altid, altid BØF.

    Mvh Bjørn

  23. #120
    Tilmeldingsdato
    Jan 2015
    Indlæg
    3,583

    Re: Hader du stadig Bøf?

    Ståle (un)Raus #666

    Ceterum autem censeo Civitas Puteus esse delendam (I øvrigt mener jeg at Brøndby bør destrueres)

    Be careful what you wish for..
    (Citat: Ståle Solbakken)

  24. De følgende 5 brugere er enige:

Side 8 af 11 FørsteFørste ... 567891011 SidsteSidste

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 2 users browsing this thread. (0 members and 2 guests)

Tags for this Thread

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •