Side 9 af 9 FørsteFørste ... 6789
Viser resultater 121 til 123 af 123

Emner: Hader du stadig Bøf?

Tilmeldingsdato
    Aug 2007

Re: Hader du stadig Bøf?

Citat Oprindeligt indsendt af Kiwi Se meddelelser
    Men det gældes jo ikk' for han er jo fan helt ind i HJRTT.

2. Den følgende bruger er enig i dette:

Tilmeldingsdato
    Nov 2006

Citat Oprindeligt indsendt af storelarsen Se meddelelser
    Men deres fans....
    Selvudnævnte fodboldeksperter af rang, der er så milevidt fra virkeligheden - det er alligevel de færreste Biffan's der ser sig selv som tilhængere af en middelmådig bæ klub, der står for alt hvad de selv hader ved os andre (fusion, købeklub etc.)
    Måske er det bare dem jeg kender, men jeg oplever et markant skift i "interesse" blandt de BØF fans, som ikke er internetkrigerne med følgere de skal pleje. Før Jan Oscar og omkring et halvt år inde i denne sæson har jeg hørt en del af dem affeje deres forhold til Brøndby med "jeg følger mere med i Håndbold", "Jeg ser kun premier league (primært Liverpool)" eller andre varianter.

Så snart BØF vinder noget, så bliver støvet pustet af den blågule joggingdragt igen, uanset hvilke "værdier" og "DNA" der er givet køb på.
    Mvh. Morten
    GatoConBotas's Avatar

Tilmeldingsdato
    Jan 2018

Liverprollerne er jo et helt andet kapitel, men dog i samme bog :)

Min pointe er blot, at de på ingen måde ser den reelle afspejling i virkeligheden - hvis vi vinder mod eksempelvis OB, og BIF taber til Vendsyssel, så er der altid dommerfejl og andre ting i spil, som om det er jævnbyrdige hold, men blot oppe mod diverse overmagter og i særdeleshed held...

Jeg kan tage fejl, men jeg syntes ikke de pakker sig væk, omvendt anderkender jeg da at de værste skabsbøffer nok har andre spændende ting at tage sig af i disse tider (13 år plus det løse)

Side 9 af 9 FørsteFørste ... 6789

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Tags for this Thread

Regler for meddelelser