Ja jeg hader også bøf og vil lige prøve avataren
Erik
Ja jeg hader også bøf og vil lige prøve avataren
Erik
DR har været rigtig flinke og givet alle muligheden for at have den som standardavatar. Stor applaus for dét :-). For instrukser se den opdaterede pixi-guide: http://sidelinien.dk/forums/showthre...974#post594974
Hej Superestrella,
Jeg er fuld af forståelse for alle synspunkter, så jeg har lavet en lille sløjfe som du og ligesindede evt. kan bruge som avatar?
![]()
-smølle, Ace20, Begbie, Casper CC, Champlos, Fck-fan, Fiscker, Fissan, Fuego, GameForReal, gunner, Jønch, Leo, Lille Vinnie, Lundberg_aus_Lolland, MikeJensen, MZ, Olus, ougar, p.plankeværk, Perec, rsj, ryet, Ventspilsner, Vinnie, Walle, ZFDK, ziggegaaramok, ~Prunier~
Håber inderligt på en 6-0 idag.
Please Mr. Jacobs: Destroy them!
*Prøver avatar!*
Og når ja. Hold kæft hvor jeg hader Bif A/S!!!
Det var det, men nu har Debatredaktionen vist at de også hader BØF og gjort "hader stadig bøf"-sløjfen tilgængelig for alle. Endda i en større og flottere udgave end den man som FCKFC-medlem selv kunne indsætte!
Gør sådan her:
1. Tryk "Bruger kontrol panel" (sic) i øverste højre hjørne på forsiden
2. Tryk "Rediger avatar" i kolonnen ude til venstre
3. Vælg "hader stadig bøf"-sløjfen under "Fordefineret Avatars" (sic) - og så er du kørende!
/Simon
Hader dem, Hader dem, Hader dem..
Deres farver, deres logo og alt hvad de står for...
Gribende og rørende!Det var det, men nu har Debatredaktionen vist at de også hader BØF og gjort "hader stadig bøf"-sløjfen tilgængelig for alle. Endda i en større og flottere udgave end den man som FCKFC-medlem selv kunne indsætte!
Nej, det er ikke okay at tabe idag!
Nej, det er heller ikke okay selvom vi alligvel vinder DM!
Der er denne dag, og så er der alle de andre. Tabellen gælder ikke idag!
Idag er der kun en ting som gælder, 100% fokus og koncentration fra alle i klubben!
Brøndby skal ned idag, ned hvor de hører hjemme, og det er vores opgave at grave et kæmpe hul de ikke kan komme op af.
ANTI 1964!
There are currently 3 users browsing this thread. (0 members and 3 guests)