Side 2 af 3 FørsteFørste 123 SidsteSidste
Viser resultater 16 til 30 af 41

Emner: Officielt: Igor Vetokele til F.C. København

  1. #16
    Tilmeldingsdato
    Jul 2003
    Indlæg
    442

    Re: Til- og afgange 9: Sommer 2012

    Citat Oprindeligt indsendt af VonZee Se meddelelser
    Han ligner lidt en Sylvester Igboun type. Ikke lige typen som afløser Damen, men derfor kan han jo stadig godt blive et aktiv. Spændende om det kommer endnu en (stor) angriber, der kan supplere Cornelius, eller om man satser på ham og evt N. Jørgensen som alternativ "traget man" Det kunne måske også ligner et mistillidsvotum til mos?
    Jeg tror personligt, at du har ret. Cornelius har grebet chancen og er blevet afløser for N'Doye. Vetokele er indkøbt som alternativ (sammen med Jørgensen) og afløser for Santin på sigt. Der kommer ikke en angriber mere i dette transfervindue. Mos er nok bænket indtil videre.
    Casper
    .casper's Avatar

  2. De følgende 9 brugere er enige:

  3. #17
    Tilmeldingsdato
    Aug 2003
    Indlæg
    1,406

    Re: Til- og afgange 9: Sommer 2012


  4. De følgende 5 brugere er enige:

  5. #18
    Tilmeldingsdato
    Oct 2006
    Indlæg
    1,097

    Re: Til- og afgange 9: Sommer 2012

    http://www.fck.dk/nyhedsvisning/?newsid=12870

    I videoen på ovenstående link, kan man også se Igor score imod os. ;-)
    Jeg forelskede mig i fodbold på samme måde, som jeg forelskede mig i en kvinde: Momentant, ukritisk og uden tanke på den smerte, det ville bringe.

  6. #19
    Tilmeldingsdato
    Oct 2010
    Indlæg
    193

    Re: Officielt Vetokele til FCK

    Citat Oprindeligt indsendt af Bazooka Se meddelelser
    De kan vel godt have skrevet under igår og offentligtgjort det i dag.

    Velkommen til alene navnet lugter da af lidt power, glæder mig til at råbe det efter hans mål :-)
    Han er i hvert fald ikke i truppen mod Lille og har heller ikke fået et trøjenummer endnu, men ellers tror jeg, du har ret. Jeg ville nu heller ikke foretrække ham i en play-off kamp dagen efter, han blev signet. Han skal måske lige lære de øvrige spillere at kende først.

  7. #20
    Tilmeldingsdato
    May 2005
    Indlæg
    3,257

    Re: Til- og afgange 9: Sommer 2012

    (eks)holdkammeraten Rudy virker dog fortsat som en transfer der ville give god mening i FCK... Sidder Bolanos og/eller Cornelius ude, ser vi tynde ud mht gennembrudsstyrke, at holde på bolden og højde oppe foran. Vetokele virker mere som en Santin-afløser. Nikolaj Jørgensen kan jo ikke spille på begge kanter på én gang. Og på samme måde som N'Doye vil en Rudy falde godt tilrette som lidt hængende angriber midt imellem top og Claudemir på midten.
    This message expresses the views of the author, and are not necessarily the views of this Forum or any entity associated with this Forum. Also, it might be completely wrong.
    Pillefaxe's Avatar

  8. #21
    Tilmeldingsdato
    Jul 2005
    Indlæg
    61

    Re: Til- og afgange 9: Sommer 2012

    Vetokele får virkelig nogle gode skudsmål med på vejen af aktører, som har indgående kendskab til belgisk ligafodbold - han forekommer mig at være et ekstremt spændende indkøb: http://tipsbladet.dk/nyhed/superliga...loes-og-farlig
    "Tag jer sammen Brøndby !! atter bløder mit Brøndby hjerte .. stod med følelsen, at jeg ville have en Brøndby tus, men den må vente , for jeg bliver da kun til grin nu" (Samz3n på sso efter nederlag til Reid)

  9. #22
    Tilmeldingsdato
    Jul 2006
    Indlæg
    261

    Re: Til- og afgange 9: Sommer 2012

    Ifølge interview på 3+ og UEFAs hjemmeside blev han signet før midnat og kan derfor bruges næste uge!

    Her: http://www.uefa.com/uefachampionslea...709/index.html kan det ses at han får nr. 9

  10. Den følgende bruger er enig i dette:

  11. #23
    MZ er offline What airdefence doing?
    Tilmeldingsdato
    Sep 2004
    Indlæg
    1,130

    Re: Til- og afgange 9: Sommer 2012


  12. De følgende 7 brugere er enige:

  13. #24
    Tilmeldingsdato
    Jan 2002
    Indlæg
    1,199

    Re: Officielt Vetokele til FCK

    De havde rent faktisk skrevet under før kl.24, så han er berettigede til at spille for os nu.
    Forza FCK
    Bazooka

  14. #25
    Tilmeldingsdato
    Apr 2005
    Indlæg
    1,183

    Re: Til- og afgange 9: Sommer 2012

    Citat Oprindeligt indsendt af LarsGL Se meddelelser
    Så blev Igor signet. Desværre ikke i tide til at være med i aften. http://www.fck.dk/nyhedsvisning/?newsid=13021
    I følge den trykte udgave af dagens Berlingske faldt handlen på plads to min i midnat, hvis det er rigtigt vil han jo godt kunne spille i retur kampen. Grunden til det først blev offentliggjort tirsdag har jo nok noget at gøre med at fondsbørsen skal meddeles inden man kan melde noget ud officelt
    Dansk mester 92/93 - 00/01 - 02/03 - 03/04 - 05/06 - 06/07 - 08/09 - 09/10 - 10/11 - 12/13 - 15/16
    Pokalvindere 94/95 - 96/97 - 03/04 - 08/09 - 11/12 - 14/15 - 15/16
    Skandinaviske mestre 04/05 - 05/06
    Mighty Lions's Avatar

  15. Den følgende bruger er enig i dette:

  16. #26
    Tilmeldingsdato
    Jun 2004
    Indlæg
    2,326

    Re: Til- og afgange 9: Sommer 2012

    Jeg kan godt tvivle lidt på, at Igor er udset som den eneste offensive forstærkning lige nu. Jeg mener, måske har han god fysik, måske har han god springkraft, men alt andet lige kan han næppe dyste mod de stærkeste forsvarsspillere. Det vil så betyde, at vi går ind til første halvdel af sæsonen med kun Cornelius som den store, fysiske angriber, og med tanke på, at vi i hvert fald skal spille gruppespil i Europa League, synes jeg godt nok det er lidt satset. Selvfølgelig også fordi, at Cornelius trods alt ikke er alt for erfaren.

    Jeg har lige læst et rygte på Twitter, der siger, at Vestegnen vil forsøge at leje Teteh Bangura. Her er den oprindelige historie, men jeg forstår desværre ikke tyrkisk. Der skulle stå, at også ukrainske Arsenal Kiev jagter Bangura. Prisen for at leje ham skulle eftersigende ligge på 450.000 euro. Ham kunne jeg godt tænke mig at leje med en købsklausul.
    Jeg har været anfører som 2. års gennem alle ungdomsrækker og mener også, at jeg er berettiget til at blive det på førsteholdet en dag, når jeg har fået erfaringen - Thomas Delaney, 2010.
    Gandhi's Avatar

  17. De følgende 2 brugere er enige:

  18. #27
    Tilmeldingsdato
    Jul 2012
    Indlæg
    2,304

    Re: Til- og afgange 9: Sommer 2012

    Det kan også være, at Ariel måske slet ikke vil spille med en stor og stærk mand oppe foran, men måske prøve, at holde spillet på jorden? Selvom jeg ikke rigtig ser så meget der taler for det, så kunne det jo tænkes.

  19. Den følgende bruger er enig i dette:

  20. #28
    Tilmeldingsdato
    Jun 2011
    Indlæg
    22

    Re: Til- og afgange 9: Sommer 2012

    Problemet med N'Doye til sidst var at han blev stærkt dækket i feltet, mens kanterne blev ved med at sende høje bolte ind.
    Efter at Jacobs kom ser vi mange flere flade indlæg og det har givet pote i mange situationer.
    I kampen mod Lille var spillerne op imod virkelig hovedstøds stærke forsvarere og jeg tvivler på at N'Doye ville have fået meget plads. De indlæg der blev lagt i kampen var flade (bortset fra målet - helt utroligt at banens mindste soker på hovedstød lige foran målet!!) og dem havde Lille problemer med.
    Nye angribere - ny spillestil.

  21. #29
    Tilmeldingsdato
    Aug 2010
    Indlæg
    93

    Re: Til- og afgange 9: Sommer 2012

    Igor scorede 2 kasser for Belgiens u21 forleden
    http://www.youtube.com/watch?v=EPogB...layer_embedded
    Er ganske imponeret af det første - god speed og fight

  22. De følgende 8 brugere er enige:

  23. #30
    Tilmeldingsdato
    Oct 2003
    Indlæg
    2,164

    Re: Til- og afgange 9: Sommer 2012

    Enig, men det ser nu ikke ud til at være en god islandsk årgang, meget dårligt forsvarsspil ved flere af de andre mål...
    Time flies like an arrow - fruit flies like a banana

    Landslollet burde ved førstkommende lejlighed
    kollektivt have moonet emiren af (røv)Qatar


    Jeg håber, at en af landsholdets bedste spillere i 2034 har taget navneforandring til Khashoggi


Side 2 af 3 FørsteFørste 123 SidsteSidste

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Lignende emner

  1. Jos Hooiveld officielt til F.C. København
    By Lion King in forum Transferforum
    Svar: 29
    Sidste Meddelelse: 02.02.11, 19:22
  2. FCK officielt website?
    By Bergdølmo in forum Bazar
    Svar: 14
    Sidste Meddelelse: 24.01.07, 16:39
  3. Hjalte til F.C. København (nu officielt - red.)
    By JHF in forum De korte linier
    Svar: 146
    Sidste Meddelelse: 31.08.06, 22:34

Tags for this Thread

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •