Side 3 af 3 FørsteFørste 123
Viser resultater 31 til 41 af 41

Emner: Officielt: Igor Vetokele til F.C. København

  1. #31
    Tilmeldingsdato
    Jul 2002
    Indlæg
    1,148

    Re: Til- og afgange 9: Sommer 2012

    Til de interesserede er her interview med Igor Vetokele;

    http://www.tipsbladet.dk/nyhed/super...r-fck-transfer

  2. Den følgende bruger er enig i dette:

  3. #32
    Tilmeldingsdato
    Jan 2007
    Indlæg
    1,224

    Re: Til- og afgange 9: Sommer 2012

    Syntes godt nok han har langt at gå før han kan blive en forstærkning, syntes han mangler meget teknisk.Ved godt godt det ikke er alverdens kampe han har fået men mon ikke det er en blanding af skader/ og han ikke er god nok ??

  4. Den følgende bruger er enig i dette:

  5. #33
    Tilmeldingsdato
    Aug 2009
    Indlæg
    2,863

    Re: Til- og afgange 9: Sommer 2012

    Citat Oprindeligt indsendt af Sir Lanng Se meddelelser
    Syntes godt nok han har langt at gå før han kan blive en forstærkning, syntes han mangler meget teknisk.Ved godt godt det ikke er alverdens kampe han har fået men mon ikke det er en blanding af skader/ og han ikke er god nok ??
    Jeg må hælde mest til at det er pga. manglende kampe i bentøjet. For han ER en rigtig dygtig spiller i modsætning til Mos. Han har nogle virkelig gode kvaliteter qua hans enorme speed og sit hovedspil. Det han skal forbedre er sine afslutninger, men lur mig om de ikke er i gang på træningsbanen. Han skal nok blive klasse.

    Mvh. Dennis Jørgensen

  6. De følgende 2 brugere er enige:

  7. #34
    Tilmeldingsdato
    Jan 2007
    Indlæg
    1,224

    Re: Til- og afgange 9: Sommer 2012

    Syntes også hans første berøring mangler meget, ingen tvilv om hurtighed og spring styrke men som du siger virker han ikke særlig
    "cool" foran kassen

  8. #35
    Tilmeldingsdato
    Mar 2003
    Indlæg
    683

    Re: Til- og afgange 9: Sommer 2012

    Så. Nu er MOS og Grindheim væk fra klubben. Så lad os begynde at hakke på Vetokele....Hvad med lige at give ham en chance for at komme i form. Han var skadet det meste af efteråret, og står lige nu bag Santin. Jeg vil gerne vente med at hakke på indtil han har fået flere kampe i benene.

    Undskyld mit udbrud. Men det virker som om man SKAL have en i klubben man hakker på. Squ lidt ærgeligt synes jeg.
    AGF ud af suppen igen, og gerne allerede til sommer

  9. De følgende 5 brugere er enige:

  10. #36
    Tilmeldingsdato
    Aug 2009
    Indlæg
    2,863

    Re: Til- og afgange 9: Sommer 2012

    Citat Oprindeligt indsendt af pires Se meddelelser
    Så. Nu er MOS og Grindheim væk fra klubben. Så lad os begynde at hakke på Vetokele....Hvad med lige at give ham en chance for at komme i form. Han var skadet det meste af efteråret, og står lige nu bag Santin. Jeg vil gerne vente med at hakke på indtil han har fået flere kampe i benene.

    Undskyld mit udbrud. Men det virker som om man SKAL have en i klubben man hakker på. Squ lidt ærgeligt synes jeg.
    Enig - jeg vil også meget hellere hakke på TK :-)

    Mvh. Dennis Jørgensen


  11. #37
    Tilmeldingsdato
    Feb 2013
    Indlæg
    466

    Re: Til- og afgange 9: Sommer 2012

    TK har imo ikke niveau til FCK.s start ellever ..........men man må jo respektere Ariels valg da han er en trænerkapacitet - ud fra devisen - vi skal jo ikke være enige om alt her i livet - mener bare han er for "tyndbenet" i maskinrummet specielt i Europa ihf.

  12. Den følgende bruger er enig i dette:

  13. #38
    vestjyde-fcker Slettet

    Re: Til- og afgange 9: Sommer 2012

    Lad os nu bare være søde ved ham, indtil vi finder noget bedre. Og til den tid, lad os så håbe, at han vil tage til takke med en bænkeplads i stedet for at søge nye græsgange, for en fantastisk breddespiller, det er han sgu!

    Og lad mig i øvrigt påpege, at hans top-niveau er mega højt. Desværre har et noget ujævnt niveau og et lavt bund-niveau efterladt et lidt dårligt indtryk.

  14. De følgende 3 brugere er enige:

  15. #39
    Tilmeldingsdato
    Aug 2009
    Indlæg
    2,863

    Re: Til- og afgange 9: Sommer 2012

    Citat Oprindeligt indsendt af vestjyde-fcker Se meddelelser
    Lad os nu bare være søde ved ham, indtil vi finder noget bedre. Og til den tid, lad os så håbe, at han vil tage til takke med en bænkeplads i stedet for at søge nye græsgange, for en fantastisk breddespiller, det er han sgu!

    Og lad mig i øvrigt påpege, at hans top-niveau er mega højt. Desværre har et noget ujævnt niveau og et lavt bund-niveau efterladt et lidt dårligt indtryk.
    Jeg er fuldstændig enig i din betragtning. Mit største problem med ham, er hans KÆMPE mangel på fandenivoldskhed. Jeg mangler at se at han lige saver en mand midt over når det står lidt trægt til med indstillingen hos medspillerne. Der er simpelthen alt alt for meget flinkeskole over ham + at hans boldomgang er for langsom. Vi har så SINDSSYGT meget brug for en dynamisk spiller på den centrale midt, at det skriger til himlen.

    Mvh. Dennis Jørgensen

  16. Den følgende bruger er enig i dette:
    peb

  17. #40
    Tilmeldingsdato
    Jan 2008
    Indlæg
    432

    Re: Til- og afgange 9: Sommer 2012

    Jeg har ikke afskrevet Igor overhovedet.. Håber han kan blive til noget stort !!
    Men vil da godt hoppe lidt med på at vi ikke rigtig set ret meget fra ham når han kommer ind !!

  18. De følgende 4 brugere er enige:

  19. #41
    Tilmeldingsdato
    Aug 2003
    Indlæg
    3,104

    Re: Til- og afgange 9: Sommer 2012

    Nu har det også været lidt blandet højre midt og angreb, han har spillet. Nu fik han tid som angriber ellers har han spillet højre midt de sidste par kampe.
    Drop ham som højre midt og giv ham lidt kontinuitet på toppen i stedet for Santin, tak.


Side 3 af 3 FørsteFørste 123

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Lignende emner

  1. Jos Hooiveld officielt til F.C. København
    By Lion King in forum Transferforum
    Svar: 29
    Sidste Meddelelse: 02.02.11, 19:22
  2. FCK officielt website?
    By Bergdølmo in forum Bazar
    Svar: 14
    Sidste Meddelelse: 24.01.07, 16:39
  3. Hjalte til F.C. København (nu officielt - red.)
    By JHF in forum De korte linier
    Svar: 146
    Sidste Meddelelse: 31.08.06, 22:34

Tags for this Thread

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •