Side 1 af 3 123 SidsteSidste
Viser resultater 1 til 15 af 36

Emner: Bergvold og Absa til BIF?

  1. #1
    Tilmeldingsdato
    Sep 2002
    Indlæg
    2,381

    Bergvold og Absa til BIF?

    Og nej, det er ikke min egen trang til revolver-journalistik, men derimod en artikel på sporten.dk

    Link: http://www.sporten.dk/superligaen/pa...-paa-to-fckere

    Jeg er klar over denne tråd burde ligge i transfers, men synes alligevel det er så "breaking" at den fortjener plads på "De Korte Linier". Ikke mindst fordi der er meget andet i det, end blot afsætning af to spillere fra B-hylden...

    På den ene side er det jo fint at få lidt knaster (selvom det vitterligt ikke kan være meget), samt komme af med 2 x semi-løntunge spillere Ariel angiveligt ikke vil satse på. Havde klubben været alle andre end BIF, ville disse transfers blot være en formsag for de fleste af os fans.

    På den anden side kan jeg sagtens se en Absalonsen blomstre op i BIF. Jeg har altid ment han har potentialet til at spille en noget større rolle i FCK end nu. Ved godt jeg ikke har det store at underbygge med p.t., men alligevel ville det sgu irritere mig lidt, pludselig at se ham fyre den af i BIF.
    Hvor Brøndby er nu ville det vel være 2 ret fornuftige transfers for dem. Og ærlig talt går jeg lige og har det så sjovt over alt det ufornuftige der konstant forgår derude...

    Your thoughts??

    Zan

  2. De følgende 3 brugere er enige:

  3. #2
    Tilmeldingsdato
    Oct 2003
    Indlæg
    304

    Re: Bergvold og Absa til BIF??

    Citat Oprindeligt indsendt af zan Se meddelelser
    Og nej, det er ikke min egen trang til revolver-journalistik, men derimod en artikel på sporten.dk

    Link: http://www.sporten.dk/superligaen/pa...-paa-to-fckere

    Jeg er klar over denne tråd burde ligge i transfers, men synes alligevel det er så "breaking" at den fortjener plads på "De Korte Linier". Ikke mindst fordi der er meget andet i det, end blot afsætning af to spillere fra B-hylden...

    På den ene side er det jo fint at få lidt knaster (selvom det vitterligt ikke kan være meget), samt komme af med 2 x semi-løntunge spillere Ariel angiveligt ikke vil satse på. Havde klubben været alle andre end BIF, ville disse transfers blot være en formsag for de fleste af os fans.

    På den anden side kan jeg sagtens se en Absalonsen blomstre op i BIF. Jeg har altid ment han har potentialet til at spille en noget større rolle i FCK end nu. Ved godt jeg ikke har det store at underbygge med p.t., men alligevel ville det sgu irritere mig lidt, pludselig at se ham fyre den af i BIF.
    Hvor Brøndby er nu ville det vel være 2 ret fornuftige transfers for dem. Og ærlig talt går jeg lige og har det så sjovt over alt det ufornuftige der konstant forgår derude...

    Your thoughts??

    Zan

    Jeg må sige jeg er helt enig, det er desværre to transfers der giver rimelig god mening + spillerne kommer med en eller anden form for gejst og vinder mentalitet, det kan muligvis løfte hele brøndby holdet.

    Jeg ville også være meget ked af at se bergvold i en pisgul trøje, absa har været der før, han har ikke præsteret for os, så fuck ham. Men bergvold er sku en københavner knægt, og ser også helst at det forsætter sådan. Jeg så hellere vi gav dem gratis til silkeborg eller esbjerg end at skippe dem ud til brøndby for penge!


  4. #3
    Slush er offline Sun Lolly er det bedste!.
    Tilmeldingsdato
    Dec 2003
    Indlæg
    1,622

    Re: Bergvold og Absa til BIF??

    Tror egentligt ikke de kan tilføre så meget for klubben derude..
    De er begge kronisk skadet, og har stort set været det hele deres prof tid.

    /Frank

  5. De følgende 2 brugere er enige:

  6. #4
    Tilmeldingsdato
    Oct 2003
    Indlæg
    6,094

    Re: Bergvold og Absa til BIF??

    Det er klart, at de to spillere ikke har nogen fremtid i FCK. Og som du skriver, så vil et salg/leje til nærmest enhver anden klub være fint. Samtidig er BIF på nuværende tidspunkt ikke en trussel. Dog vil det irritere mig grænseløst, hvis vi på nogen måder hjælper BIF i deres kamp for overlevelse. Så ville det unægteligt være lidt sjovere at stille de to spillere gratis til rådighed for EFB eller SIF fremfor modtage lidt småskillinger (BIF har næppe råd til mere) fra BIF :-)

    Anyway, så kan jeg sagtens se et skifte ske.

  7. De følgende 3 brugere er enige:

  8. #5
    Tilmeldingsdato
    Jun 2003
    Indlæg
    363

    Re: Bergvold og Absa til BIF??

    Ingen tvivl om at det kan være lidt en torn i øjet at se tidligere FCK'ere i den grimme gule trøje. Så længe de køber dem vi ikke kan bruge og dermed hjælper os med at få tyndet ud og vi dermed kan få mere plads i lønbudgettet og kan købe bedre spillere, så er det ikke noget der vil gøre mig søvnløs.

    Havde de købt nogle af vores gode stamspillere, så havde piben nok haft en anden lyd.

    Faktisk er det lidt sjovt og en meget god hån at Brøndby er så langt nede i sølet at de køber vores B-hold i jagten på succes. De må i sandhed ha' vinket farvel til før så omtalte ære og stolthed.

  9. De følgende 4 brugere er enige:

  10. #6
    Tilmeldingsdato
    Oct 2003
    Indlæg
    6,094

    Re: Bergvold og Absa til BIF??

    Citat Oprindeligt indsendt af Polyppen Se meddelelser
    Faktisk er det lidt sjovt og en meget god hån at Brøndby er så langt nede i sølet at de køber vores B-hold i jagten på succes. De må i sandhed ha' vinket farvel til før så omtalte ære og stolthed.
    Enig. Det minder om de gode 90'ere, da vi hentede legenden Morten B. Nielsen i BIF. Ikke just vores storhedstid.

  11. Den følgende bruger er enig i dette:
    Leo

  12. #7
    Tilmeldingsdato
    Mar 2002
    Indlæg
    2,364

    Re: Bergvold og Absa til BIF??

    Giver det ikke meget god mening at de to ender i bif?

    Jeg mener, med begge deres tidligere forhold til forstadsklubben.
    URBAN CREW - Fælles København
    Ace20's Avatar

  13. Den følgende bruger er enig i dette:

  14. #8
    Tilmeldingsdato
    Dec 2001
    Indlæg
    5,315

    Re: Bergvold og Absa til BIF??

    Citat Oprindeligt indsendt af Polyppen Se meddelelser
    Faktisk er det lidt sjovt og en meget god hån at Brøndby er så langt nede i sølet at de køber vores B-hold i jagten på succes. De må i sandhed ha' vinket farvel til før så omtalte ære og stolthed.
    Ja, det er muntert nok at Brøndby gerne vil have vores kasserede spillere. Det kan jeg sagtens more mig over. Men de skal altså ikke have dem. Brøndby skal selvfølgelig have lov til at gå endnu længere ned ad ønskelisten over spillere de vil involvere i kampen mod nedrykning, og de skal på ingen måde have hjælp fra FC København. Jeg kan slet ikke klare tanken om at Absalonsen og/eller Bergvold kunne få en god sæson i Brøndby og hjælpe dem til at undgå en tur i 1. division. Næh, lej hellere de to ud til en 1. divisionsklub på transfervinduets sidste dag og lad Brøndby fortsætte deres desperate jagt på forstærkninger andetsteds. Jeg er dog alvorligt bekymret for at vores BØF-elskende ledelse intet problem ser i at afskibe Bergvold og Absalonsen til Brøndby :-(

    /Simon
    Hader stadig bøf som var det 1998
    /Simon's Avatar


  15. #9
    Tilmeldingsdato
    Jul 2002
    Indlæg
    3,753

    Re: Bergvold og Absa til BIF??

    Fint med mig. Vi sender overflødelige spillere til BIF, så kan de begynde at sende talenter den anden vej inden de bliver indoktrineret!

  16. Den følgende bruger er enig i dette:

  17. #10
    Tilmeldingsdato
    May 2002
    Indlæg
    496

    Re: Bergvold og Absa til BIF??

    Citat Oprindeligt indsendt af superestrella Se meddelelser
    Fint med mig. Vi sender overflødelige spillere til BIF, så kan de begynde at sende talenter den anden vej inden de bliver indoktrineret!
    Jeg fatter simpelthen ikke hvordan det kan være "fint med mig". Ja, vi kommer ikke til at savne dem, men hvordan helvede kan man ha' det fint med at vi hjælper Brøndby med at forstærke deres trup i bestræbelserne på at undgå nedrykning.

    Og så ser jeg ingen tegn på at vi med sådan en skulle ha' større chance for at sikre os de bedste af Brøndbys talenter - tværtimod: En nedrykning og mulig konkurs i Brøndby vil da stille os markant bedre i kampen om de bedste talenter på Sjælland
    I don't know what he was doing wearing white boots - a centre-back in white boots is a disgrace! Certainly it was in my playing days.
    But he can carry on wearing them if he scores goals like that.
    Spurs's Avatar


  18. #11
    Tilmeldingsdato
    Dec 2008
    Indlæg
    949

    Re: Bergvold og Absa til BIF??

    Synes også at vi burde sende en til EFB og en til SIF istedet...... MEN hold kæft hvor vil jeg fryde mig over hvis BIF "forstærker sig " med nummer 25 og 26 i vores trup.... Det er da den største falliterklæring ever... De kommer alligevel ikke til at spille , da de begge er skadet efter 1-2 kampe.... Brøndby er da bare lort med lort på og for fanden hvor er det dejligt

  19. Den følgende bruger er enig i dette:

  20. #12
    Tilmeldingsdato
    Jun 2005
    Indlæg
    4,521

    Re: Bergvold og Absa til BIF??

    Jeg kan sagtens se det morsomme i, at Brøndby vil have vores "sloppy seconds". Jeg er også helt enig med dem, der mener, at vi under ingen omstændigheder skal hjælpe Brøndby. Når det er sagt, har jeg svært ved at se fornuften i at skifte Mike Jensen ud med Bergvold. Bergvold er måske en bedre spiller, når han er på toppen, men han er også nærmest kronisk skadet og kan da umuligt være billigere end Fisse Mike. Samtidig er der formentlig motivationen til forskel. Mike Jensen ønsker inderligt at blive hos Brøndby, mens Brøndby næppe er andet end en sidste udvej for Bergvold.

    Personlig havde jeg hellere stillet støvlerne på hylden end spille for Brøndby.

  21. #13
    Tilmeldingsdato
    Apr 2002
    Indlæg
    3,546

    Re: Bergvold og Absa til BIF??

    Citat Oprindeligt indsendt af /Simon Se meddelelser
    Ja, det er muntert nok at Brøndby gerne vil have vores kasserede spillere. Det kan jeg sagtens more mig over. Men de skal altså ikke have dem. Brøndby skal selvfølgelig have lov til at gå endnu længere ned ad ønskelisten over spillere de vil involvere i kampen mod nedrykning, og de skal på ingen måde have hjælp fra FC København. Jeg kan slet ikke klare tanken om at Absalonsen og/eller Bergvold kunne få en god sæson i Brøndby og hjælpe dem til at undgå en tur i 1. division. Næh, lej hellere de to ud til en 1. divisionsklub på transfervinduets sidste dag og lad Brøndby fortsætte deres desperate jagt på forstærkninger andetsteds. Jeg er dog alvorligt bekymret for at vores BØF-elskende ledelse intet problem ser i at afskibe Bergvold og Absalonsen til Brøndby :-(

    /Simon
    Men det er jo super fint at snakke med BIF om transfer. Snakke og udskyde og snakke lidt mere. Gerne forsøge at holde dem hen så længe som overhovedet muligt.

    I mine drømme var det det København var i gang med. Jeg har dog mine tvivl. Eller rettere, så er jeg stensikker på det ikke er tilfældet. Men det ville være fantastisk. Det er sgu lidt mystisk, at de kloge folk i PSE forstår SÅ lidt om hvad deres primære kundesegment føler, og hvad det har af konsekvenser, at man slet ikke forstår noget som helst. Det er jo småpenge der kan tjenes her.

    ougar
    Sidst redigeret af ougar : 23.08.12 kl. 10:57
    --
    Enjoy your job, make lots of money, work within the law. Choose any two.
    ougar's Avatar


  22. #14
    Tilmeldingsdato
    Apr 2002
    Indlæg
    3,546

    Re: Bergvold og Absa til BIF??

    Citat Oprindeligt indsendt af cybamerc Se meddelelser
    Personlig havde jeg hellere stillet støvlerne på hylden end spille for Brøndby.
    Ahh, hvis jeg måtte forhandle løn med Anders, så var det måske alligevel ikke det værste at lave en Jan Kristiansen. Det svarer vel mest af alt til at forsøge at ødelægge klubben indefra i stedet for udefra.

    ougar
    Sidst redigeret af ougar : 23.08.12 kl. 11:53
    --
    Enjoy your job, make lots of money, work within the law. Choose any two.
    ougar's Avatar

  23. De følgende 9 brugere er enige:

  24. #15
    Tilmeldingsdato
    Sep 2004
    Indlæg
    803

    Re: Bergvold og Absa til BIF??

    Absalonsen vil desværre ikke vise sig som nogen overraskelse... tror enda han ligefrem håber på at han kan tage tilbage, så han rigtigt kan vise fck at de tog fejl...

    Men hvis Bergvold tager samme tur, så går jeg personligt amok, siden han fejlagtigt blev "hentet" hjem, har han 1. været max skadet som tidligere skrevet meget om, og 2 hævet monsterslanten i banken.... det simpelthen løgn hvis han nu bare i seneste tid i fck har hævet cheken, og nu går for at stikke en kniv i ryggen på os, reserve eller ej...


    Jeg går amok hvis det ender med en handdel mellem de to klubber, er vi så svage at sælge til dem- og dermed give dem en god chance for at bygge noget nyt op, ja så er det simpelthen for dumt.... hvis brøndby vil have de spillere, så er der sten sikkert også andre muligheder....
    Det jo ikke alle ud over Martin Albrechtsen der er så dårlige pt. at kun EN klub gider dem......

    Rystet over disse rygter..... kvalme må være ordet !
    URBAN TIL BENET - MEN DERFOR KAN MAN GODT VÆRE MEDLEM AF FCKFC !

    MELD DIG IND I FCKFC - DE GØR FORSKELLEN I DAGLIGDAGEN !


Side 1 af 3 123 SidsteSidste

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Lignende emner

  1. Bergvold
    By Fårehyrden in forum De korte linier
    Svar: 3
    Sidste Meddelelse: 12.08.05, 09:40
  2. Bergvold!
    By Hytting in forum De korte linier
    Svar: 20
    Sidste Meddelelse: 24.05.05, 09:14
  3. Bergvold ude
    By Hansen in forum De korte linier
    Svar: 13
    Sidste Meddelelse: 21.04.05, 12:13
  4. Bergvold mål
    By RatH^ in forum De korte linier
    Svar: 2
    Sidste Meddelelse: 27.02.05, 08:56

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •