Side 2 af 3 FørsteFørste 123 SidsteSidste
Viser resultater 16 til 30 af 36

Emner: Bergvold og Absa til BIF?

  1. #16
    Tilmeldingsdato
    Oct 2004
    Indlæg
    565

    Re: Bergvold og Absa til BIF??

    Jeg har aldrig kunne lide Absalonsen ej heller da han spille i Brøndby's B-trup. At han måske kommer tilbage til sin moderklub, kan ikke bringe mit pezz i kog.

  2. De følgende 3 brugere er enige:

  3. #17
    zebos er offline can't put this day back
    Tilmeldingsdato
    Jan 2002
    Indlæg
    2,837

    Re: Bergvold og Absa til BIF??

    Citat Oprindeligt indsendt af Forza FCR Se meddelelser
    Jeg har aldrig kunne lide Absalonsen ej heller da han spille i Brøndby's B-trup. At han måske kommer tilbage til sin moderklub, kan ikke bringe mit pezz i kog.
    Johan Absalonsens moderklub er B.1913 fra Odense på Fyn:
    http://da.wikipedia.org/wiki/Johan_Absalonsen

    Mvh

    zebos
    At the first world's fair, the 1851 Crystal Palace Exhibition in London, trinkets abounded, everything from handbills to small cards, all emblazoned with the image of the Crystal Palace.

  4. De følgende 4 brugere er enige:

  5. #18
    Tilmeldingsdato
    Jul 2002
    Indlæg
    3,516

    Re: Bergvold og Absa til BIF??

    Er jeg den eneste der syntes, at Absalonsen aldrig rigtigt har fået chancen i Fck ?.Da vi købte ham fra OB i sin tid, spillede han altså virkelig godt, og altid godt når OB spillede i mod FCK. og jeg kan huske at CV sagde, at det var på baggrund af hans præstationer "især" i mod FCK at vi købte ham. Ja jeg medgiver at Absalonsen har været småskadet, men han har jo ikke været ude i en længere periode, og der har selvfølge været konkurrence. Men stadig jeg syntes sg ikke Manden har fået Chancen i F.eks 5-6 kampe. Han har været blevet skiftet ind, og vi ved alle at det er svært at vise noget, hvis man ikke får tillid.

    Jeg kan sg bare undre mig, pga da han var på sit højeste i OB, der havde han sg nogle gode raides på kanten, samt et rigtig godt skud.

  6. De følgende 2 brugere er enige:

  7. #19
    Tilmeldingsdato
    Aug 2012
    Indlæg
    98

    Re: Bergvold og Absa til BIF??

    Jeg står meget splittet i denne debat. Johan Absalonsen rager mig lidt en bønne, da han aldrig er kommet igang og ikke har vist noget som helst ti den hvide trøje, så at han smutter til Brøndby er fint nok med mig. Sådan som BIF kører i øjeblikket tvivler jeg meget på at BIF kommer højere i ligaen pga Absa. Men at Bergvold er på vej til BIF undre mig meget. Martin har spillet i klubben (FCK/KB) siden han var 17, og smuttede kun fordi der var mange før ham i 1 holds truppen (Grønkjær, mv.) derud over har han spillet over 100 kampe for klubben. Dette vil gøre meget ondt hvis han skifter til BIF.

  8. #20
    Tilmeldingsdato
    Mar 2008
    Indlæg
    392

    Re: Bergvold og Absa til BIF??

    Du er sikkert ikke den eneste. Men det bliver det ikke mindre noget vrøvl af. Han var IKKE god, da vi fik ham fra OB. Og vi købte ham i øvrigt heller ikke. Han kom på en fri transfer.

    Da han kom havde han ikke spillet fast i halvandet år eller sådan, og hans landsholdskarriere lå fire - fem år tilbage.

    Jeg har argumenteret for det samme tidligere her, og jeg håber faktisk at han ryger til BIF og er dårlig dér, istedet for her. Og gerne dyrt.

    Bergvold er lidt en anden sag dog... han KUNNE teoretisk få en opblomstring, og det ville jeg helst ikke risikere skete derude. Bergvold til Vejle/Kolding eller lignende, tak.
    Række 23 - Du skal ikke komme her og blive væk.
    Jinx's Avatar

  9. Den følgende bruger er enig i dette:

  10. #21
    Tilmeldingsdato
    Feb 2010
    Indlæg
    373

    Re: Bergvold og Absa til BIF??

    Jeg håber, at det her er et skridt i at sikre BØF's nedrykning. CV lader BIF tro, at de kan få de 2 spillere og så i sidste øjeblik ombestemme han sig. Hvis CV hjælper BIF er det en skandale!!!
    - Joppe
    __________________________
    http://xkcd.com/386/

  11. #22
    Tilmeldingsdato
    Jul 2005
    Indlæg
    1,006

    Re: Bergvold og Absa til BIF??

    Hvis vi antager at Absalonsen og Bergvold begge tidligere har demonstreret deres topniveau (da det kørte for Absa i OB, henholdsvis da Bergvold smuttede til Italien), hvilket vel er en rimelig antagelse deres alder in mente, så mener jeg aldrig at de bør kunne blive andet end backups hos os. Både Vingaard/Nicolai og Delaney/TK/Grindheim/Claudemir er bedre end de to herrer; selv hvis de rammer deres topniveau.

    De bør derfor rykke videre for deres egen og vores skyld - men jeg er, som flere andre herinde, meget lidt glad for at vi skal bidrage til Brøndbys overlevelse i Superligaen.

  12. De følgende 2 brugere er enige:

  13. #23
    Tilmeldingsdato
    Jul 2002
    Indlæg
    3,516

    Re: Bergvold og Absa til BIF??

    Citat Oprindeligt indsendt af Jinx Se meddelelser
    Du er sikkert ikke den eneste. Men det bliver det ikke mindre noget vrøvl af. Han var IKKE god, da vi fik ham fra OB. Og vi købte ham i øvrigt heller ikke. Han kom på en fri transfer.

    Da han kom havde han ikke spillet fast i halvandet år eller sådan, og hans landsholdskarriere lå fire - fem år tilbage.

    Jeg har argumenteret for det samme tidligere her, og jeg håber faktisk at han ryger til BIF og er dårlig dér, istedet for her. Og gerne dyrt.

    Bergvold er lidt en anden sag dog... han KUNNE teoretisk få en opblomstring, og det ville jeg helst ikke risikere skete derude. Bergvold til Vejle/Kolding eller lignende, tak.
    Du har ret, en fri transfer. og kan huske han var en smule småskadet da han kom. Men jeg er ikke sikker på du har ret mhs til at han ikke havde spillet fast i 1½ år. sådan husker jeg det hvertfald ikke. Og nej han var ikke en bærende spiller. Men han var den spiller fra OB som kunne skabe farlige situationer ude på kanten med indlæg og havde et super skud.

    Nu ved jeg selvfølgelig godt at man skal passe på at sammenligne tidligere meriter. Men jeg syntes stadig ikke, at Absalonsen har fået en reel chance. men sådan kan vi jo være uenige.

  14. #24
    Tilmeldingsdato
    Oct 2003
    Indlæg
    6,141

    Re: Bergvold og Absa til BIF??

    Citat Oprindeligt indsendt af ougar Se meddelelser
    Det er sgu lidt mystisk, at de kloge folk i PSE forstår SÅ lidt om hvad deres primære kundesegment føler, og hvad det har af konsekvenser, at man slet ikke forstår noget som helst. Det er jo småpenge der kan tjenes her.
    ougar
    Fra klubbens side, så synes jeg da et par hundrede tusinde om måneden er værd at tage med. Læg dertil den uro det giver i klubben med utilfredse spillere.

    Jeg er sikker på, at klubben selvfølgelig godt ved, hvad fans siger til dette tiltag. Ligesom klubben formentlig også hellere ville sende spillerne til en lille klub i Jylland i stedet for denne lille klub, hvis det var muligt. Men selvom vi fans er uenige, så synes jeg trods alt, at ud fra en økonomisk ansvarlighed og truppleje så er beslutningen korrekt. Læg dertil at spillerne jo også selv skal indvillige i at lade sig udleje, og de er nok mere interesseret i en tur til Ghettoen end Jylland, idet de dermed ikke behøver at rive teltpælene med op.

    En sidste pointe som vi fans nok også er uenige i er, at FCK formentlig slet ikke er interesseret i en BIF-nedrykning.

  15. De følgende 2 brugere er enige:

  16. #25
    Tilmeldingsdato
    Oct 2003
    Indlæg
    6,141

    Re: Bergvold og Absa til BIF??

    Citat Oprindeligt indsendt af Daniello/UC Se meddelelser
    Men hvis Bergvold tager samme tur, så går jeg personligt amok, siden han fejlagtigt blev "hentet" hjem, har han 1. været max skadet som tidligere skrevet meget om, og 2 hævet monsterslanten i banken.... det simpelthen løgn hvis han nu bare i seneste tid i fck har hævet cheken, og nu går for at stikke en kniv i ryggen på os, reserve eller ej...
    Har meget svært ved at se, hvordan det er at stikke en kniv i ryggen på os. FCK er formentlig mindst lige så interesseret i at han smutter, som han selv er. Ville personlig være langt mere forarget, hvis han nægtede at lade sig udleje/sælge og i stedet blev kontrakten ud og hævede "monsterslanten".

    Jeg har forøvrigt meget svært ved at se, hvordan det giver BIF en chance for at bygge noget op. Hverken Bergvold eller Absalonsen gjorde noget fantastisk ved deres sidste lejeophold.

  17. De følgende 2 brugere er enige:

  18. #26
    Tilmeldingsdato
    Apr 2003
    Indlæg
    951

    Re: Bergvold og Absa til BIF??

    Jeg er enig med alle dem som mener vi IKKE bør hjælpe BIF.

    Denne sæson er BIF historisk svage, desværre ser EfB og SIF også utrolig svage ud. Bergvold og Absa bør helt klart lejes ud (gerne gratis) til en af disse to i håbet om at få Brøndby ned denne gang, ellers kan det være for sent, Auri holder jo ikke for evigt (selvom det kunne være nice) og efter salget af MKD har de ingen kvalitet overhoved. Mike og Rommedahl forsvinder (forhåbenlig) til vinter.

    Hvis andre (bund)klubber ikke er interesserede i vores overskuds spillere og det kun er BIF som de kan skifte til bør de hellere bare holdes på vores reservehold.

    Man må bare æde den løn man nu engang har givet de spillere lovning på, sådan er fodbold. Hvis de ikke vil lejes ud til provinsen (Esbjerg, Silkeborg) så synes jeg godt man i sammenarbejde med den klub de lejes ud til kunne aftale en bonus ordning for dem så de kunne få en bonus hvis det lykkes dem at overleve i ligaen og dermed skubbe Brøndby ned i 1. Div og stjæle deres elskede 10. Plads

    P.S. Daniello jeg elsker dine indlæg.
    Oslo
    Toeffe_WA's Avatar

  19. Den følgende bruger er enig i dette:

  20. #27
    Tilmeldingsdato
    Nov 2001
    Indlæg
    15,397

    Re: Bergvold og Absa til BIF??

    Citat Oprindeligt indsendt af k@sper Se meddelelser

    En sidste pointe som vi fans nok også er uenige i er, at FCK formentlig slet ikke er interesseret i en BIF-nedrykning.
    Og der har vi jo nok essensen.

    mvh,
    -smølle

  21. Den følgende bruger er enig i dette:

  22. #28
    Tilmeldingsdato
    Aug 2012
    Indlæg
    98

    Re: Bergvold og Absa til BIF??

    Og der har vi jo nok essensen.
    Og her spørger jeg nok fjollet, hvorfor vil de gerne have at BIF bliver oppe, hvis det er for at få modstand må FCN da kunne give os lige så meget og lidt til. De ligger trods alt også i nærheden af KBH.
    MvH
    Eremitten

    ------------------

    Vild med Chili - Smag Edna'en
    Eremitten's Avatar

  23. #29
    Tilmeldingsdato
    Aug 2012
    Indlæg
    98

    Re: Bergvold og Absa til BIF??

    MvH
    Eremitten

    ------------------

    Vild med Chili - Smag Edna'en
    Eremitten's Avatar

  24. De følgende 8 brugere er enige:

  25. #30
    d-man er offline Fodbold skal ses i Parken
    Tilmeldingsdato
    Aug 2009
    Indlæg
    406

    Re: Bergvold og Absa til BIF??

    Her er en artikel der ihvertfald dementerer halvdelen af påstanden om at de to skulle være på vej til Brøndby:

    http://onside.dk/nyheder/superligaen...f-den-bla-luft

    Bergvold virker rimelig klar i mælet om at han ikke vil spille i Brøndby.
    Molde eller Barca - jeg er ligeglad jeg kommer for F.C. København ! - Daniello

  26. De følgende 3 brugere er enige:

Side 2 af 3 FørsteFørste 123 SidsteSidste

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Lignende emner

  1. Bergvold
    By Fårehyrden in forum De korte linier
    Svar: 3
    Sidste Meddelelse: 12.08.05, 09:40
  2. Bergvold!
    By Hytting in forum De korte linier
    Svar: 20
    Sidste Meddelelse: 24.05.05, 09:14
  3. Bergvold ude
    By Hansen in forum De korte linier
    Svar: 13
    Sidste Meddelelse: 21.04.05, 12:13
  4. Bergvold mål
    By RatH^ in forum De korte linier
    Svar: 2
    Sidste Meddelelse: 27.02.05, 08:56

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •