Se afstemningsresultater: Kampens resultat?

Stemmeafgivere
244. Du kan ikke stemme i denne afstemning
  • FC København Sejr!

    24 9.84%
  • Uafgjort!

    64 26.23%
  • Losc Lille Sejr, men avancement til København!

    73 29.92%
  • Losc Lille Sejr og avancement!

    83 34.02%
Side 1 af 7 1234 ... SidsteSidste
Viser resultater 1 til 15 af 98

Emner: Optakts- og kamptråd: Lille OSC – FC København (29.08.12 kl.20.45)

  1. #1
    Tilmeldingsdato
    Aug 2006
    Indlæg
    809

    Optakts- og kamptråd: Lille OSC – FC København (29.08.12 kl.20.45)

    En af sæsonens vigtigste kampe spilles onsdag kl. 20.45, når der er returopgør i sidste runde af Champions League-kvalifikation mellem:
    Losc Lille vs. FC København
    Optakt:
    Ovenpå en fantastisk første kamp mod Losc Lille 8 dage forinden står FC København over for en gylden mulighed for at vise verden at holdet stadig kan tromle sine kritikere og overraske store hold. Samtidig kan man forbedre Danmarks muligheder for at fastholde de attraktive pladser på UEFA's rangliste. Nå, men det skal ikke lyde som om at opgaven med at få et gyldent resultat i Frankrig kræver en ligeså god indsats, som der blev leveret i hjemmekampen - det kræver sandsynligvis en bedre! Håbet er hvidt og blåt - og der er al mulig grund til at indfinde sig på stadion onsdag. Selvsagt har man en lille chance (men stadig en chance) for at opleve vores klub kvalificere sig til Champions League for 3. gang, som det første hold i Danmark, samt at opleve at scenariet hvor Danmark får hele 2 klubber i den fineste turnering bliver en realitet. Snyd ikke dig selv for chancen for at opleve dette - sandsynligheden må trods alt være større end chancen for at vinde i Lotto!

    FC Københavns trup mod Losc Lille indeholder, som man kan se nedenfor, hele 21 mand, hvorfor det må forventes at 3 mand bliver valgt fra inden kampstart. I forhold til hjemmekampen mod franskmændene er Igor Vetokele, Sölvi Ottesen og Jakob Busk i truppen, men der skal som nævnt fravælges 3 spillere inden kampstart. Blandt disse 3 spillere anses Igor Vetokele og Jakob Busk, som forholdsvis sandsynlige. Hvis man i stedet sammenholder med truppen fra Randers-kampen er udelukkende nyindkøbte Igor tilføjet til truppen. At Igor anses for sandsynligt fravalg skyldes hans manglende debut før denne supervigtige kamp.

    Officiel optakt:
    FCK.DK: modstanderen.
    FCK.DK: Stemningsrapport fra Lille.
    Præsentation af Losc Lille af Mads740.
    FCK-TV: FC København er landet.
    FCK.DK: TK og Jørgensen(og Lars) holder fokus på Lille-kampen på trods af landsholdsudtagelse.
    FCK-TV: Primært reaktioner fra RFC-kampen, men også en smule optakt.

    www.fcknews.com

    Trupperne:
    FC København:
    01. Kim Christensen
    02. Lars Jacobsen
    03. Pierre Bengtsson
    04. Kris Stadsgaard
    05. Sölvi Ottesen
    06. Claudemir
    07. Mustafa Abdellaoue
    09. Igor Vetokele
    11. César Santin
    15. Michael Jakobsen
    16. Thomas Kristensen
    17. Ragnar Sigurdsson
    18. Nicolai Jørgensen
    19. Bryan Oviedo
    20. Martin Vingaard
    21. Johan Wiland
    25. Christoffer Remmer
    27. Thomas Delaney
    29. Andreas Cornelius
    30. Christian Bolaños
    31. Jakob Busk

    Losc Lille:
    Florent Balmont
    Marko Basa
    Franck Beria
    Gianni Bruno
    Aurélien Chedjou
    Tulio De Melo
    Lucas Digne
    Steeve Elana
    Idrissa Gana Gueye
    Salomon Kalou
    Dorian Klonaridis
    Mickaël Landreau
    Rio Mavuba
    Marvin Martin
    Dimitri Payet
    Benoit Pedretti
    David Rozehnal
    Nolan Roux
    Djibril Sidibe

    Forventede startopstillinger:
    Johan Wiland
    Lars Jacobsen – Ragnar Siggurdsson – Kris Stadsgaard – Pierre Bengtsson
    Christian Bolaños – Claudemir – Thomas Kristensen – Bryan Oviedo
    Nicolai Jørgensen – César Santin

    Tulio De Melo
    Dimitri Payet - Marvin Martin - Salomon Kalou
    Rio Mavuba - Florent Balmont
    Lucas Digne - Aurélien Chedjou - David Rozehnal - Franck Beria
    Mickaël Landreau

    Form:
    FC København:
    V-V-U-V-V(Målscore: 11 - 5)

    08. Aug 2012 Club Brugge KV – FC København 2-3
    12. Aug 2012 FC København – AGF 3-0
    18. Aug 2012 FC København – BIF 1-1
    21. Aug 2012 FC København – Losc Lille 1-0
    25. Aug 2012 Randers FC – FC København 2-3

    Losc Lille:
    V-V-U-T-U(Målscore: 9 - 6)

    20. Maj 2012 Lille – Nancy 4-1
    11. Aug 2012 St. Etienne – Lille 1-2
    17. Aug 2012 Lille – Nancy 1-1
    21. Aug 2012 FC København – Losc Lille 1-0
    25. Aug 2012 OGC Nice – Losc Lille 2-2

    Statistik:
    Kampe i PARKEN:
    Kampe: 1
    Sejr: 1
    Uafgjorte: 0
    Nederlag: 0
    Målscore: 1-0

    Seneste kamp:
    21. august 2012 FC København - Losc Lille 1-0
    "38 1-0 César Santin
    Johan Wiland
    Lars Jacobsen – Ragnar Siggurdsson – Kris Stadsgaard – Pierre Bengtsson
    Christian Bolaños – Claudemir – Thomas Kristensen – Bryan Oviedo
    Nicolai Jørgensen – César Santin

    Dommeren:
    Tjekkiske Kralovec dømmer onsdag i Lille.

    Se kampen:
    På Grand Stade Lille Métropole

    holdet skal støttes 100% i denne supervigtige Champions League-kvalifikationskamp, men det skal nævnes at kampen også vises på 3+ med optakt fra 19.30.

    Vejret:

    (Gent?)
    Oddset:
    Losc Lille – FC København: 1 - X - 2
    Danske Spil: 1.50 - 4.20 - 5,90
    Unibet: 1.45 – 4.10 - 7.00
    Betsafe: 1.45 - 4.15 - 7.30

    ALLE MAND TIL LILLE!!! OPBAKNINGEN SKAL VÆRE MASSIV, HVIS MIRAKLET SKAL INDTRÆFFE!!!

    RIGTIG GOD KAMP!!!

    For de mange heldige, der har sikret sig en fantastisk tur med fanklubben, mødes man tirsdag kl.17.30 ved Øster Allé 50 (nær fanklubkontoret og Lions And Barrels). Til andre, der selv sørger for transporten tillader jeg mig at citere fanklubben fra denne tråd:
    Til alle FCK fans som rejser til Lille på egen hånd:

    FCKFC vil være i området lige foran Lilles hovedbanegård hvor der ligger en række beværtninger. Området hedder Place de la Gare. Vi ankommer her ca. kl. 11 og vi tager i samlet flok imod stadion ca. kl. 18. Vi rejser med metro (ca. 15 minutter) og folk skal selv sørge for at købe billet til togrejsen.

    Vel mødt!
    Behørigt tak til: FC København, Nipserstat, Bold.dk, dmi, tipsbladet.dk m.fl.

    Mvh. Steffen.
    Sidst redigeret af Steffen_Corleone : 28.08.12 kl. 22:12

  2. De følgende 9 brugere er enige:

  3. #2
    Tilmeldingsdato
    Dec 2006
    Indlæg
    173

    Re: Optakts- og kamptråd: Lille OSC – FC København (29.08.12 kl.20.45)

    Jeg kan ikke vente til onsdag.. Har allerede ondt i maven nu.. Har ikke tænkt på andet end den kamp siden i tirsdags.. Please gå videre.. Jeg har SÅ mange "venner" som har frydet sig over at FCN tog vores CL.. Det ville være ubeskriveligt..


  4. #3
    Tilmeldingsdato
    Feb 2012
    Indlæg
    1,767

    Re: Optakts- og kamptråd: Lille OSC – FC København (29.08.12 kl.20.45)

    Citat Oprindeligt indsendt af JRoos15 Se meddelelser
    Jeg kan ikke vente til onsdag.. Har allerede ondt i maven nu.. Har ikke tænkt på andet end den kamp siden i tirsdags.. Please gå videre.. Jeg har SÅ mange "venner" som har frydet sig over at FCN tog vores CL.. Det ville være ubeskriveligt..
    Sådan har vi alle det. Også at vi havde "budgetteret" med CL. Hvis vi så alligevel får de 150 mio, selvom vi har nedjusteret, kunne være så overdrevet!

    Vi har sørget for at FCN overhovedet kunne komme direkte i CL, og så sørger vi også lige for at vi er de første til at få 2 danske hold i CL. Hvad skulle DK gøre uden os.

  5. Den følgende bruger er enig i dette:

  6. #4
    Tilmeldingsdato
    Jan 2008
    Indlæg
    433

    Re: Optakts- og kamptråd: Lille OSC – FC København (29.08.12 kl.20.45)

    Håber virkelig at i som tager derned giver den max gas så vi kan høre i fjerneren :)

    God tur !!

  7. De følgende 5 brugere er enige:

  8. #5
    Tilmeldingsdato
    Oct 2004
    Indlæg
    59

    Re: Optakts- og kamptråd: Lille OSC – FC København (29.08.12 kl.20.45)

    "Jeg har SÅ mange "venner" som har frydet sig over at FCN tog vores CL."

    Få dig nogle nye venner :)
    Kongen Af Midtercirklen
    FC Portus Mercatorum


  9. #6
    Tilmeldingsdato
    Jul 2003
    Indlæg
    833

    Re: Optakts- og kamptråd: Lille OSC – FC København (29.08.12 kl.20.45)

    Jeg har SÅ mange "venner" som har frydet sig over at FCN tog vores CL..
    Hele fodbold-danmark har frydet sig, big time.
    Håber gutterne tvinger dem til at æde deres schadenfreude på onsdag, selv om jeg stadig har mine tvivl.

  10. De følgende 5 brugere er enige:

  11. #7
    Tilmeldingsdato
    Aug 2011
    Indlæg
    128

    Re: Optakts- og kamptråd: Lille OSC – FC København (29.08.12 kl.20.45)

    Må ærligt indrømme, at jeg er en smule skeptisk overfor vores kvalitet i et af de aspekter, der uden tvivl kommer til at blive centrale i kampen, nemlig det organiserede forsvarsspil.

    Jeg synes efterhånden, at der er talrige eksempler på at dette er vores klare akilleshæl. Når vi først har et gunstigt resultat, da er vi alt for ringe til at stille os tilbage og lukke ned for modstanderen. Hvis vi tager et par eksempler fra denne sæson, da kan Esbjerg-udekampen nævnes, hvor vi efter at have haft en sikker 2-0 føring slet ikke formår at lukke ned rent defensivt. Det ender med at blive fuldstændig panisk til sidst og vi er heldige med ikke at indkassere en udligning. Derudover er der Brügge-returkampen, hvor vi, efter at have udlignet til 2-2, heller ikke formår at lukke ned, hvorfor det hele ender i endnu en omgang panik, hvor vi ligeledes skal prise os lykkelige.

    Det der, efter min mening, går galt er at angriberne taktisk bliver brugt forkert i defensiven. Alt for ofte ser vi at angriberne forsøger at stresse modstandernes midterforsvar når modstanderen bygger spillet op, hvilket kommer til at betyde, at vores midtbanespillere kommer til at skulle ligge presset, når modstanderen har bolden på den centrale midtbane. Dette åbner området lige foran vores midterforsvar, hvilket jeg anser som det helt store problem. Der er ingen grund til at anvende angriberne i et halvt presspil, da tiden arbejder vores vej og de endeligt må blive ved med at trille bolden rundt i midterforsvaret.

    Det jeg hellere så man gjorde var, at man ignorede modstanderens midterforsvarere og i stedet valgte at lade angriberne dække/skærme modstanderens centrale midtbanespillere. Dette vil betyde at vores centrale midt kan trække længere tilbage og dække det farlige område lige foran vores midterforsvar, hvor der alt for ofte opstår problemer. Generelt vil vi også komme til at stå mere kompakt med mindre afstand mellem kæderne.

    Håber inderligt at vi får styr på organisationen til på onsdag.

  12. #8
    Tilmeldingsdato
    Mar 2002
    Indlæg
    2,364

    Re: Optakts- og kamptråd: Lille OSC – FC København (29.08.12 kl.20.45)

    Citat Oprindeligt indsendt af Witzansky Se meddelelser
    Hele fodbold-danmark har frydet sig, big time.
    Kan jeg fandme godt forstå
    URBAN CREW - Fælles København
    Ace20's Avatar

  13. De følgende 5 brugere er enige:

  14. #9
    Tilmeldingsdato
    Aug 2009
    Indlæg
    56

    Re: Optakts- og kamptråd: Lille OSC – FC København (29.08.12 kl.20.45)

    Meget spændende kamp - men også på en eller anden måde mærkeligt. meget vigtigt kamp, men da jeg mentalt fuldkommende siden før sommerferien har afskrevet deltagelse i årets CL, så kan jeg rigtig forstå det og derfor "banker" det ikke så vildt, som en sådan kamp normalt ville gøre.

    Lille er favoritter, men et dejligt mål til os (og gerne et heldigt et), så ser det pludseligt ganske godt ud. jeg spiller på ingen måde på resultatet 0-0, da jeg ser som fuldkommen urealistisk, at undgå, at de scorer på hjemmebane. Omvendt er jeg faktisk usikker på, hvor effektive de er oppe foran - jeg tror umiddelbart de får svært ved at score 3.

  15. De følgende 2 brugere er enige:

  16. #10
    Tilmeldingsdato
    Mar 2004
    Indlæg
    854

    Re: Optakts- og kamptråd: Lille OSC – FC København (29.08.12 kl.20.45)

    Jeg glæder mig til den her kamp, mest af alt fordi den første kamp viste, at vi har den der udefinerbare sammenhæng i vores spil og lige præcis den team spirit som ofte gør en forskel i tætte, internationale opgør. Bevares, vi havde heldet i nogle situationer, men det er jo netop dét holdet med mest gejst ofte har... (Jvnf. alle mulige unævnelige kampe i historien.)

    Ikke at jeg "er sikker på at vi kommer i CL". Langt fra. Men jeg glæder mig til at se psykologien i den her kamp udfolde sig! Lille, som helt åbenlyst mente, at de havde gjort hvad der skulle til for at få et godt resultat i PARKEN. (Og derfor formentlig ikke føler sig nødsaget til at sætte ret meget mere ind i returkampen...) Mod et København som stadig insisterer på at opgaven er uløst og at Lille er en meget, meget stor mundfuld. Det peger i en go' retning imho. (Og som derfor forhåbentlig også dør med støvlerne på i Lille.) Jeg tror at et København-mål vil lukke kampen og jeg håber virkelig at vi ikke lukker Lille ind ved at gi' dem en for nem, hurtig scoring.

    Jeg tror chancen er der, og jeg håber TK giver mig endnu mere svar på tiltale, at Santin er lige så syleskarp, at Wiland endnu engang demonstrerer betydningen af en god målmandsteknik og at forsvaret bliver beskyttet hårdt og effektivt af midtbanen. Go' kamp!
    "Men det er fodbold. Vi er neanderthalere alle sammen." - Zanka

  17. Den følgende bruger er enig i dette:

  18. #11
    Tilmeldingsdato
    Aug 2009
    Indlæg
    119

    Re: Optakts- og kamptråd: Lille OSC – FC København (29.08.12 kl.20.45)

    Ad hvor kan jeg dog ikke vente til vi står på stadion, og kampen fløjtes i gang! Havde slet ikke forventet det her efter den afslutning sidste sæson. Krydser fingre og ser frem til en af de måske vildeste turer ud i Europaa!

  19. De følgende 2 brugere er enige:

  20. #12
    Tilmeldingsdato
    Jun 2004
    Indlæg
    781

    Re: Optakts- og kamptråd: Lille OSC – FC København (29.08.12 kl.20.45)

    Ser ud til at Lille har skadesproblemer
    Er ikke fransk "ekspert", men Debuchy skulle være tvivlsom. Kalou og Basa er i bedring. Vigtigt at undgå Debuchy og endnu vigtigere hvis Basa erstattes af Rozehnal....
    Olsen
    Ankersen Zanka Johansson Augustinsson
    Kvist Delaney
    Falk Verbic
    Cornelius Santander

  21. #13
    Tilmeldingsdato
    Jul 2002
    Indlæg
    3,528

    Re: Optakts- og kamptråd: Lille OSC – FC København (29.08.12 kl.20.45)

    Det bliver en svær kamp, men vi kan ikke klage over udgangspunktet. Det må for alt i verden ikke blive en Apoel kamp om igen, hvor vi også vandt 1-0 i parken og tog ned til Cypern og kom bagud efter 2 min, så går det galt. Kan vi holde dem fra scoring i 30 min eller i hele 1st half, så ser det godt ud.

    Det der bliver vigtigt, er at vores Kontraspil fungerer. Lille gav rigtig meget plads væk i Parken, men vi udnyttet ikke den meget plads, og der vil komme endnu mere plads nede i Lille. Så vores Defensiv, kombineret med efffektiv kontra er nøglen til at slå LOSC Lille.

  22. Den følgende bruger er enig i dette:

  23. #14
    Tilmeldingsdato
    Aug 2006
    Indlæg
    404

    Re: Optakts- og kamptråd: Lille OSC – FC København (29.08.12 kl.20.45)

    Citat Oprindeligt indsendt af EraZ Se meddelelser
    Det bliver en svær kamp, men vi kan ikke klage over udgangspunktet. Det må for alt i verden ikke blive en Apoel kamp om igen, hvor vi også vandt 1-0 i parken og tog ned til Cypern og kom bagud efter 2 min, så går det galt.
    Jeg har også tænkt en del på Apoel-kampen. Jeg ser dog den forskel, at vi var store favoritter den gang - Apoel skulle vi kunne slå - mens alle (sportsmedier inklusive) godt ved, at intet er sikkert endnu mod Lille. Dette hænger jeg min hat på. Fck har det for det meste godt med at spille mod "overmagten", mens relativt overkommelige modstandere undervurderes, og så er det jo dem, der overrasker os, ikke omvendt.

    Derudover kan det vel ikke overraske spillerne, hvis 50.000 mennesker kan lave lidt larm, så alt i alt må spillerne være forberedt mentalt på denne kamp.

  24. #15
    Tilmeldingsdato
    Oct 2003
    Indlæg
    304

    Re: Optakts- og kamptråd: Lille OSC – FC København (29.08.12 kl.20.45)

    Citat Oprindeligt indsendt af SantoZuma Se meddelelser
    Ser ud til at Lille har skadesproblemer
    Er ikke fransk "ekspert", men Debuchy skulle være tvivlsom. Kalou og Basa er i bedring. Vigtigt at undgå Debuchy og endnu vigtigere hvis Basa erstattes af Rozehnal....

    Google translate siger:
    Two days before the receipt of FC Copenhagen during the decisive second leg of the play-off round in UEFA Champions League (1-0 on the way to the Danes), here is an update on the actual Lille:

    If Salomon Kalou ran, Marko Basa is better. Montenegrin defender made ​​a partial work with the group training. It should hold its place Wednesday evening (20:45). As for Mathieu Debuchy, it remains uncertain.
    Det kunne tyde på at Basa er med, men at kalou og Debuchy er ude.

  25. Den følgende bruger er enig i dette:

Side 1 af 7 1234 ... SidsteSidste

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Lignende emner

  1. Optakts- og kamptråd: FC København – Lille OSC (21.08.12 kl.20.45)
    By Steffen_Corleone in forum De korte linier
    Svar: 30
    Sidste Meddelelse: 22.08.12, 13:27
  2. Svar: 76
    Sidste Meddelelse: 09.08.12, 23:24
  3. Svar: 44
    Sidste Meddelelse: 07.08.12, 15:39
  4. Optakts- og kamptråd: FC København - AGF
    By rmjdk in forum De korte linier
    Svar: 57
    Sidste Meddelelse: 17.08.09, 13:01
  5. Optakts- og kamptråd: OB - FC København
    By østersø007 in forum De korte linier
    Svar: 75
    Sidste Meddelelse: 15.04.08, 12:20

Tags for this Thread

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •