Side 3 af 4 FørsteFørste 1234 SidsteSidste
Viser resultater 31 til 45 af 52

Emner: Lodtrækning til Europa League 12/13

  1. #31
    Tilmeldingsdato
    Jul 2002
    Indlæg
    3,602

    Re: Lodtrækning til Europa League 12/13

    Citat Oprindeligt indsendt af Døren Se meddelelser
    Åh min gud ja. Endnu et Hannoverhelvede..........
    Præcis, Forhåbentligt uden romerlys :p

  2. #32
    Tilmeldingsdato
    Feb 2003
    Indlæg
    668

    Re: Lodtrækning til Europa League 12/13

    Citat Oprindeligt indsendt af tobynator Se meddelelser
    Så vidt jeg læser reglerne betyder det:

    20. sep: Bukarest hjemme
    4. okt: Stuttgart ude
    25 okt: Molde hjemme
    8. nov: Molde ude
    22. nov: Bukarest ude
    6. dec: Stuttgart hjemme

    Med forbehold for at jeg misforstår noget.
    Hvad så når Fcn skal spille dagen før?
    Er der ikke noget med at hjemme/ude holdet skal have adgang til plænen?
    Og hvem har "førsteret" FCK eller Fcn?

    EDIT: det er kun kampen den 25. okt som måske bliver et problem - sorry
    Sidst redigeret af jak : 31.08.12 kl. 13:35
    Caligula7611:51
    wtf? jak med noget nyt? Først? *sætter kryds i kalenderen*

  3. #33
    Tilmeldingsdato
    Jul 2002
    Indlæg
    3,602

    Re: Lodtrækning til Europa League 12/13

    Citat Oprindeligt indsendt af Toeffe_WA Se meddelelser
    Jeg håber virkelig vi klasker Molde. Det har de fortjent efter de solgte os Diouf til den sygeste overpris nogensinde + det vil være nice at sætte hele Norge på plads endnu engang ved at smadre deres forsvarende mestre.

    Bare vi får 6 point ud af de to kampe mod dem så er jeg glad.

    Udover det blir det fedt at se Kvist og Hoseth igen i PARKEN.

    EL er en lortetunering, nu må vi bare kæmpe os videre så truppen får lidt erfaring og gerne slutter blandt de to første som kommer videre så truppen har lidt motivation i vinterpausen. Så har vi fået det bedste ud af EL i hvert fald. Specielt hvis vi kan komme tilbage på sporet i PARKEN og blive uovervindelige derinde!
    Enig, EL gælder bare om at få erfaring og forhåbentligt kan vi komme videre for gruppen. MEEEN 1st prioritet i år det er 100 % en DM titel og direkte CL næste år, ALT andet vil være en fiasko hvis vi 2 år i træk misser direkte CL. Hvis det skulle ske at vi ikke bliver mestre i år, så syntes jeg Carsten V skal have en direkte fyreseddel.

  4. De følgende 2 brugere er enige:

  5. #34
    Tilmeldingsdato
    Aug 2004
    Indlæg
    485

    Re: Lodtrækning til Europa League 12/13

    Der er markant længere fra Stuttgart, hvad der sikkert vil afholde nogen... Men omvendt tænker jeg, at Stuttgart kunne være en meget fed away...

  6. Den følgende bruger er enig i dette:

  7. #35
    Tilmeldingsdato
    Jul 2002
    Indlæg
    3,602

    Re: Lodtrækning til Europa League 12/13

    Det er FCN der har første ret i og med de spiller CL, Jeg mener at vide at UEFA arrangere at når FCN spiller i Parken, så spiller vi på udebane i den samme uge.

  8. #36
    Tilmeldingsdato
    Jun 2004
    Indlæg
    647

    Re: Lodtrækning til Europa League 12/13

    Der er dobbelt så langt til stuttgart som til Hannover.

  9. #37
    Tilmeldingsdato
    Mar 2012
    Indlæg
    40

    Re: Lodtrækning til Europa League 12/13

    Citat Oprindeligt indsendt af jak Se meddelelser
    Hvad så når Fcn skal spille dagen før?
    Er der ikke noget med at hjemme/ude holdet skal have adgang til plænen?
    Og hvem har "førsteret" FCK eller Fcn?
    Alle Nordsjællands hjemmekampe spilles tirsdag, så problemet er minimalt.

  10. #38
    Tilmeldingsdato
    May 2005
    Indlæg
    73

    Re: Lodtrækning til Europa League 12/13

    Hvor har du det kampprogram fra???

  11. #39
    Tilmeldingsdato
    Jun 2006
    Indlæg
    82

    Re: Lodtrækning til Europa League 12/13

    De har selvtillideden i orden de nordmænd:

    gjensyn med stuttgart, blir spennende. håper vi får en liten revansj, og klarer hvertfall seier hjemme og minst uavgjort. heldig klarer vi uavgjort i tyskland. hvem vet med OGS ved roret er nok ikke den største publikumsmagneten, men med god støtte fra publikum klarer vi minimum 3 poeng mot tyskerne.

    københavn tror jeg blir det tøffeste laget. slaget om norden osv. tror vi klarer seier hjemme her også. blir nok mye oppmerksomhet, og sikkert det som trekker flest til kamp. københavn i parken blir knalltøft, selv om de ikke er like god som de var for et par år siden.

    steua er nok det svakeste laget i gruppa. som alle øst-europeiske lag er de nok betydelig bedre hjemme enn borte. kjenner ikke så mye til de, bortsett fra at de har vært et av de bedre lagene i romania i en årrekke. setter penger på 3 poeng hjemme, og uavgjort borte.

    alt i alt så tror jeg vi får mellom 7-10 poeng, 7 poeng er litt lite til å gå videre. med 10 poeng, inkludert seier hjemme mot køben tror jeg vi går videre. hvis jeg ikke husker feil så er det vel slik at vi starter med stuttgart, siden de er ranket øverst og vi sist, noe som kan sette standaren for hele gruppespillet. en god start kan gi oss litt ekstra vind i seilene, og flyte på en medgangsbølge.

    jeg krysser fingrene. klinger godt i mine ører at vi starter oppkjøringen til neste sesong med cupspill i europa-ligaen

    in OGS i trust

    - gussi
    http://www.tornekrattet.no/index.php...=117855#117859

  12. #40
    Tilmeldingsdato
    Jul 2002
    Indlæg
    1,148

    Re: Lodtrækning til Europa League 12/13

    Molde har vel også grund til at være optimistiske. De klarer sig godt i Tippeligaen, og de har fået stablet et fornuftigt hold på benene under Solskjær, hvilket vel også blev understreget ved deres samlede 4-1 sejr over Heerenveen.

    Hvis vi spiller op til vores eget niveau, bør vi måske nok vinde hjemme og få point ude, men jeg tror, det bliver to vældig hårde kampe.


  13. #41
    Tilmeldingsdato
    Jun 2003
    Indlæg
    1,509

    Re: Lodtrækning til Europa League 12/13

    Citat Oprindeligt indsendt af LogeLars Se meddelelser
    Molde har vel også grund til at være optimistiske. De klarer sig godt i Tippeligaen, og de har fået stablet et fornuftigt hold på benene under Solskjær, hvilket vel også blev understreget ved deres samlede 4-1 sejr over Heerenveen.

    Hvis vi spiller op til vores eget niveau, bør vi måske nok vinde hjemme og få point ude, men jeg tror, det bliver to vældig hårde kampe.
    Det bliver nogle ubehagelige kampe, idet de "skal" vindes, men vil være usandsynligt nedtur at tabe...
    72' Grønkjær leger med Barca, Barca-style. Rob Palmer @ SkySports 1: "Gronkjaer... he's like the Peter Pan of football, flying around the field... calmness, composure, awareness, footwork, skill... fantastic!" Video (med engelske komm.), Video (med danske komm.)

  14. De følgende 5 brugere er enige:

  15. #42
    Tilmeldingsdato
    Apr 2003
    Indlæg
    951

    Re: Lodtrækning til Europa League 12/13

    Jeg ævler lidt videre om Molde FK

    http://www.vgtv.no/#!id=55782

    VG - Norsk Avis' online fodbold debat studie

    De mener at Molde bør komme videre fra deres pulje, ikke den store respekt for FCK.

    Han har et par gode pointer. OGS er en god træner, han er snu. De har en del spændene spillere, vi ejer selv en af dem. Det skal nok lige passe at Diouf scorer på en underlig kontra imod os. Flere af deres forsvars spillere har været linket til os igennem tiden. Vegard Forren, Knut Olav Rindarøy og Even Hovland er vel alle ganske kendte navne for sideliniens faste brugere. Alle de 3 er omkring det norske landshold.

    På midtbanen har de Magne Hoseth kender vi alle. Smuk spiller. Magnus Wolff Eikrem ung spiller omkring det norske landshold, Manager-spillere kender ham muligvis via sin Man Utd baggrund.

    Offensivt er det Jo Inge Berget som er deres 10'er, kom som ung til Udiense og har sidet været lejet ud med succes og nu købt af Molde, ung gut med mål og oplæg i støvlerne.

    Deres målscorer hedder Davy Claude Angan, måske var det ham CV troede vi købte da vi endte op med PPD. Angan scorer mange klamme mål, generalt er der mange underlige mål i den norske liga meget anerledes end superligaen. Selvom Molde er tophold spiller de kontra fodbold og er gode til det. Det er desværre rigtigt dårligt nyt for os. Molde vil gerne stå i forsvaret også slå til på omstillinger, det kan koste os dyrt.

    De siger altid at de "gerne vil spille deres spil" og det lyder jo lidt som FCN, men deres spil er altså kontra spil komme hurtigt over kanterne og spille lidt ping pong omkring Jo Inge Berget og Wolff Eikrem også en hurtig afslutning af Angan.
    Oslo
    Toeffe_WA's Avatar

  16. #43
    Tilmeldingsdato
    Dec 2004
    Indlæg
    732

    Re: Lodtrækning til Europa League 12/13

    Alt dette om at Molde er et godt hold, og at OGS er en god træner er sikkert rigtigt. Men hver gang vi køber en norsk profil (PPD, Gamboa, Mos) så stinker de i sådan en grad, at de ikke engang er tæt på holdet her. Jeg mener, måske fejlagtigt, at Tippeligaen holder et niveau der er så sløjt, at vi må se os selv som farvoritter i begge kampe.

  17. De følgende 7 brugere er enige:

  18. #44
    Tilmeldingsdato
    Dec 2005
    Indlæg
    122

    Re: Lodtrækning til Europa League 12/13

    Citat Oprindeligt indsendt af Emilo Se meddelelser
    Alt dette om at Molde er et godt hold, og at OGS er en god træner er sikkert rigtigt. Men hver gang vi køber en norsk profil (PPD, Gamboa, Mos) så stinker de i sådan en grad, at de ikke engang er tæt på holdet her. Jeg mener, måske fejlagtigt, at Tippeligaen holder et niveau der er så sløjt, at vi må se os selv som farvoritter i begge kampe.
    Hvilke kampe bedømmer du Gamboa på? Han har jo ikke fået lov til at spille?



    Jeg synes det er en ganske okay gruppe, vi rammer ikke nogen af holdene til ranglisten, hvilket jeg vil sige er ret vigtigt.

  19. Den følgende bruger er enig i dette:

  20. #45
    Tilmeldingsdato
    Feb 2012
    Indlæg
    78

    Re: Lodtrækning til Europa League 12/13

    Citat Oprindeligt indsendt af Døren Se meddelelser
    Åh min gud ja. Endnu et Hannoverhelvede..........
    Efter de bøder og rap over fingerne klubben fik sidst pga. kan man da håbe at de har lært af deres fejl og de kun får hele D.


    Citat Oprindeligt indsendt af EraZ Se meddelelser
    Sportsligt er det en perfekt lodtrækning, en 2 plads er indenfor rækkevide. Måske en førsteplads hvis vi kan ramme nivaeu i stuttgart kampene. Men stuttgart er favorit.
    Men fandme sjovt at vi kommer til at Møde Kvist og PATE. Kvist skal hvertfald have et bifald fra mig når han vender tilbage til parken.

    Jeg vil tro det max kommer 20-25 tusind tilskuere til stuttgart kampen og omkring 10-15 i kampene mod molde og Steua. Gud jeg savner CL dagene med fyldt stadion :/
    Nå det kun er turister som normalt ikke giver en skid for FCK, men er små drenge som kommer ind fordi de flæber på TV og de ikke fik mødt Messi, så rager det mig ærligtalt. Ja det ser da meget flot ud, men det er på en billig baggrund. 7000 i Barcelona og 3500 i London siger mig intet når der kun er 300 fans i Athen. Jeg vil nu mene at en både kampen mod Molde og kampen mod Stuttgart burde kunne trække over 20.000, at det så ikke sker er så noget helt andet. Forhåbentligt kan der trækkes 15.000 ind til kampen mod Bukarest, jeg tvivler dog på det.

    Stuttgart er alt i alt i relativ nem udebane tur, en tur til Bukarest er billig både at komme til og være i og sikkert en oplevelse for livet, ikke et sted man kommer hver dag. Mulighed for at opleve noget kulturelt og anderledes. Molde ser jeg klart som den away som er mindst tiltalende. En lang bustur, hvor fly ikke virker til at være en mulighed, uden at man skal kombinere det med et andet transport middel, landet er pisse dyrt. Sportsligt en rigtig god pujle. Stuttgart var sammen med Twente nok noget af det bedste der kunne trækkes fra første lag. Vi undgik også de helt store katstrofer i 3 og 4 lag, selvom der nok kunne komme flere folk til en tur til Schweiz og Stockholm. En pujle, man sagtens kan gå videre fra.

  21. De følgende 2 brugere er enige:

Side 3 af 4 FørsteFørste 1234 SidsteSidste

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Lignende emner

  1. Dagens Europa League-Lodtrækning
    By HP-drengen in forum De korte linier
    Svar: 24
    Sidste Meddelelse: 28.08.09, 17:39
  2. Lodtrækning til Champions League
    By KongMorten in forum De korte linier
    Svar: 2
    Sidste Meddelelse: 02.06.06, 11:51
  3. Lodtrækning til Champions League kval?
    By Ambitionz in forum De korte linier
    Svar: 2
    Sidste Meddelelse: 10.05.06, 23:33
  4. Lodtrækning til Europa-cup 1.runde
    By drix in forum Diverse
    Svar: 0
    Sidste Meddelelse: 10.08.04, 16:25
  5. Europa-cup lodtrækning
    By drix in forum Diverse
    Svar: 0
    Sidste Meddelelse: 21.10.03, 18:40

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •