Side 27 af 31 FørsteFørste ... 1724252627282930 ... SidsteSidste
Viser resultater 391 til 405 af 463

Emner: Hvad kan gøre DIN oplevelse bedre i Parken?

  1. #391
    Tilmeldingsdato
    Jul 2007
    Indlæg
    293

    Re: Hvad kan gøre DIN oplevelse bedre i Parken ?

    De har lovet det mange gange før, og alligevel er alt som før. Håbløst lange køer - i hvert fald på ØC - og ubrugelig "mad". Jeg vil se det, før jeg tror det.
    HØJERE. LÆNGERE. HÅRDERE.
    Brede Phanaticos 4Ever
    Medlem #3

  2. De følgende 6 brugere er enige:

  3. #392
    Tilmeldingsdato
    Oct 2011
    Indlæg
    875

    Re: Hvad kan gøre DIN oplevelse bedre i Parken ?

    Citat Oprindeligt indsendt af Lau85 Se meddelelser
    https://www.berlingske.dk/virksomhed...n-det-kan-godt

    Så sker der da forhåbentligt lidt på mad og drikke delen. Fedt
    Så skal de fandme gøre alvor af "ØLkøer" og køer til alt muilgt andet!

  4. Den følgende bruger er enig i dette:

  5. #393
    Tilmeldingsdato
    Nov 2005
    Indlæg
    1,423

    Re: Hvad kan gøre DIN oplevelse bedre i Parken ?

    En bedre bane..

  6. De følgende 3 brugere er enige:

  7. #394
    Tilmeldingsdato
    Jul 2002
    Indlæg
    3,471

    Re: Hvad kan gøre DIN oplevelse bedre i Parken ?

    Jeg er så træt af den bane altid skal være et emne. Jeg er med på det er koldt i lille Danmark, men vi taler midt oktober, Det er jo ikke ligefrem fordi det har været de vilde frostgrader og sne etc. Og aligevel er banen lort.

    Hvis 1 koncert i Parken for nogle uger siden, virkelig kan gøre så meget skade, så overvej ikke at arrangere koncerter mit under et travlt kamp program. Det går jo også udover vores spil, når vi nu har proklameret vi vil spille flot og flydende bold.

  8. De følgende 12 brugere er enige:

  9. #395
    Tilmeldingsdato
    May 2011
    Indlæg
    395

    Re: Hvad kan gøre DIN oplevelse bedre i Parken ?

    Citat Oprindeligt indsendt af EraZ Se meddelelser
    Jeg er så træt af den bane altid skal være et emne. Jeg er med på det er koldt i lille Danmark, men vi taler midt oktober, Det er jo ikke ligefrem fordi det har været de vilde frostgrader og sne etc. Og aligevel er banen lort.

    Hvis 1 koncert i Parken for nogle uger siden, virkelig kan gøre så meget skade, så overvej ikke at arrangere koncerter mit under et travlt kamp program. Det går jo også udover vores spil, når vi nu har proklameret vi vil spille flot og flydende bold.
    Det er jo utroligt at det skal blive ved med at være et emne. Jeg husker at der blev meldt ud, at man havde lavet en stor undersøgelse, med international bistand (hvis jeg husker rigtigt), hvor man havde undersøgt slidstyrken, i forhold til hvad der kunne holde til koncert osv. Jeg mener også man anlagde en ny hybridbane i foråret forud for EURO 2020, som vel er den vi stadigvæk spiller på.

    Jeg mindes ikke at den var så ringe mod Viborg, men måske jeg husker forkert. Jeg er helt enig med dig i, at det er utroligt at banen skal være så dårlig på nuværende tidspunkt. Om det udelukkende skyldes koncerter, eller om man burde kigge på groundsteamet, det tør jeg ikke svare på.

    Dog er det utroligt, at vi ikke kan stille med en bedre bane.

  10. De følgende 4 brugere er enige:

  11. #396
    Tilmeldingsdato
    Aug 2002
    Indlæg
    1,817

    Re: Hvad kan gøre DIN oplevelse bedre i Parken ?

    Citat Oprindeligt indsendt af Claus1985 Se meddelelser
    Det er jo utroligt at det skal blive ved med at være et emne. Jeg husker at der blev meldt ud, at man havde lavet en stor undersøgelse, med international bistand (hvis jeg husker rigtigt), hvor man havde undersøgt slidstyrken, i forhold til hvad der kunne holde til koncert osv. Jeg mener også man anlagde en ny hybridbane i foråret forud for EURO 2020, som vel er den vi stadigvæk spiller på.

    Jeg mindes ikke at den var så ringe mod Viborg, men måske jeg husker forkert. Jeg er helt enig med dig i, at det er utroligt at banen skal være så dårlig på nuværende tidspunkt. Om det udelukkende skyldes koncerter, eller om man burde kigge på groundsteamet, det tør jeg ikke svare på.

    Dog er det utroligt, at vi ikke kan stille med en bedre bane.

    Banen var også dårlig imod Viborg.

    Med de krav der er i moderne fodbold til perfektheden af banen, så tror jeg ikke det kan lade sig gøre at afholde koncerter (Eller andet hvor banen er dækket til) i Parken i mellem Juli og Maj måned, hvis man ønsker at banen kan leve op til det ideal der i dag. Enten må man leve med at banen er lort i perioder, eller også skal man helt holde op med at afholde noget.
    Hvis man gør det, så kræver det at der er tid til at lægge en ny bane, og selv det er ofte svært, da den ofte ikke kan nå at sætte sig.

  12. #397
    Tilmeldingsdato
    Apr 2002
    Indlæg
    3,546

    Re: Hvad kan gøre DIN oplevelse bedre i Parken ?

    Citat Oprindeligt indsendt af scaleo Se meddelelser
    Banen var også dårlig imod Viborg.

    Med de krav der er i moderne fodbold til perfektheden af banen, så tror jeg ikke det kan lade sig gøre at afholde koncerter (Eller andet hvor banen er dækket til) i Parken i mellem Juli og Maj måned, hvis man ønsker at banen kan leve op til det ideal der i dag. Enten må man leve med at banen er lort i perioder, eller også skal man helt holde op med at afholde noget.
    Hvis man gør det, så kræver det at der er tid til at lægge en ny bane, og selv det er ofte svært, da den ofte ikke kan nå at sætte sig.
    Jeg må indrømme, at jeg stadig ikke helt forstår, hvorfor man ikke kan lægge et gulv til koncerter, der er hævet ½ meter op over banen, og som hviler på et passende antal punkter på banen, hvor man så må fjerne 1/10 m^2 græs for at stikke en stålbjælke ned. Der skal selvfølgelig opbevares en ret solid mængde stål-bjælker, som gulvet skal ligge på, og det vil jo nok tage en del tid at sætte op - men min lille ingeniør-hjerne kan ikke forstå, hvorfor det ikke er muligt, og smartere end at smadre banen hver gang. Men nu er jeg jo så også udpræget teoretiker...
    --
    Enjoy your job, make lots of money, work within the law. Choose any two.
    ougar's Avatar

  13. De følgende 7 brugere er enige:

  14. #398
    Tilmeldingsdato
    Sep 2004
    Indlæg
    836

    Re: Hvad kan gøre DIN oplevelse bedre i Parken ?

    Citat Oprindeligt indsendt af Claus1985 Se meddelelser
    Om det udelukkende skyldes koncerter, eller om man burde kigge på groundsteamet, det tør jeg ikke svare på.

    Dog er det utroligt, at vi ikke kan stille med en bedre bane.
    Hvis teamet er hyret af Ståle eller har været i klubben >1½ år burde det ikke være et problem at få dem afskediget;)

  15. De følgende 2 brugere er enige:

  16. #399
    Tilmeldingsdato
    Aug 2005
    Indlæg
    532

    Re: Hvad kan gøre DIN oplevelse bedre i Parken ?

    Citat Oprindeligt indsendt af FC Franni Se meddelelser
    Hvis teamet er hyret af Ståle eller har været i klubben >1½ år burde det ikke være et problem at få dem afskediget;)
    Tænker det er teamet omkring banen, mener da vi havde Chris Hauge eller hvad han nu hed, der var banen da fin

  17. #400
    Tilmeldingsdato
    Jun 2005
    Indlæg
    4,521

    Re: Hvad kan gøre DIN oplevelse bedre i Parken ?

    Citat Oprindeligt indsendt af EraZ Se meddelelser
    Hvis 1 koncert i Parken for nogle uger siden, virkelig kan gøre så meget skade, så overvej ikke at arrangere koncerter mit under et travlt kamp program.
    Det kommer jo ikke til at ske. Koncerter og andre arrangementer er vigtige indtjeningskilder. Vi spillede ffs engang en hjemmekamp mod bif i pokalen på deres stadion, fordi der var koncert i Parken.

    Med udvidelsesplanerne bliver der næppe lagt op til færre koncerter, medmindre at DBU er villige til at kompensere for de tabte indtægter - og det er de næppe.

  18. #401
    Tilmeldingsdato
    Dec 2003
    Indlæg
    5,113

    Re: Hvad kan gøre DIN oplevelse bedre i Parken ?

    Citat Oprindeligt indsendt af cybamerc Se meddelelser
    Med udvidelsesplanerne bliver der næppe lagt op til færre koncerter, medmindre at DBU er villige til at kompensere for de tabte indtægter - og det er de næppe.
    Om ikke særligt længe, når FCK skal til at leje sig ind i Parken, må vi bare æde den pløjemark, der er til rådighed i hullerne mellem koncerter, speedway og monstertrucks... :-(
    Garneren

    ______________________________ ___________

    Brøndby-logik
    "Vi mener ikke, vi er skruebrækkere. Vi vælger at være solidariske...med klubben."
    Per Nielsen, 24. august 2004

    Brøndby-sandheden
    "Så lukker vi. Større er kærligheden heller ikke."
    Anonym BIF-ansat, 8. januar 2013

  19. #402
    Tilmeldingsdato
    Jun 2005
    Indlæg
    4,521

    Re: Hvad kan gøre DIN oplevelse bedre i Parken?

    Jeg har svært ved at se anden løsning på den korte bane end at lægge kunstgræs. Synes ikke, man kan beskylde Parken for ikke at tage problemet alvorligt. De har i efterhånden mange år skiftet banen 1-2 gange om året, forsøgt sig med vækstlamper og senest skiftet til hybridbane og intet af det har haft den ønskede effekt. Koncerterne forsvinder ikke, så enten accepterer man kunstgræs eller også bør klynkeriet stoppe. Værre var banen heller ikke i tirsdags. UEFA vurderede den endda som fremragende, hvilket nok er at stramme den, men det skriver de ikke om alle baner.

  20. #403
    Tilmeldingsdato
    Jun 2005
    Indlæg
    4,521

    Re: Hvad kan gøre DIN oplevelse bedre i Parken ?

    Citat Oprindeligt indsendt af Garneren Se meddelelser
    Om ikke særligt længe, når FCK skal til at leje sig ind i Parken...
    Vi lejer os allerede ind i Parken, men det er klart, at når man søger nye investorer til de forskellige forretningsben, er der en risiko for at stadion får ejere, der er endnu mere ligeglade med fodbold end de nuværende.

  21. #404
    Tilmeldingsdato
    Dec 2003
    Indlæg
    5,113

    Re: Hvad kan gøre DIN oplevelse bedre i Parken ?

    Citat Oprindeligt indsendt af cybamerc Se meddelelser
    Vi lejer os allerede ind i Parken[...]
    Der er noget, jeg har misforstået. Hvad mener du?
    Garneren

    ______________________________ ___________

    Brøndby-logik
    "Vi mener ikke, vi er skruebrækkere. Vi vælger at være solidariske...med klubben."
    Per Nielsen, 24. august 2004

    Brøndby-sandheden
    "Så lukker vi. Større er kærligheden heller ikke."
    Anonym BIF-ansat, 8. januar 2013

  22. #405
    Tilmeldingsdato
    May 2012
    Indlæg
    849

    Re: Hvad kan gøre DIN oplevelse bedre i Parken ?

    Citat Oprindeligt indsendt af ougar Se meddelelser
    Jeg må indrømme, at jeg stadig ikke helt forstår, hvorfor man ikke kan lægge et gulv til koncerter, der er hævet ½ meter op over banen, og som hviler på et passende antal punkter på banen, hvor man så må fjerne 1/10 m^2 græs for at stikke en stålbjælke ned. Der skal selvfølgelig opbevares en ret solid mængde stål-bjælker, som gulvet skal ligge på, og det vil jo nok tage en del tid at sætte op - men min lille ingeniør-hjerne kan ikke forstå, hvorfor det ikke er muligt, og smartere end at smadre banen hver gang. Men nu er jeg jo så også udpræget teoretiker...
    Selve konstruktionen ville selvfølgelig være bedre end den nuværende, når den står. Men i forhold til opsætning og nedpilning, ville det være et mareridt, som enten kræver tungt maskineri eller en veritabel hær af hands, på banen. Begge dele ville være skidt for banens tilstand.
    Det ville i øvrigt tage mere tid, og koste flere penge, at sætte op og pille ned.

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 3 users browsing this thread. (0 members and 3 guests)

Lignende emner

  1. Hvad kan gøre DIN oplevelse bedre i Parken?
    By Daniello/UC in forum De korte linier
    Svar: 62
    Sidste Meddelelse: 17.09.12, 11:14
  2. Positiv oplevelse - fra en Brøndbyfan i Parken
    By dengulehær in forum De korte linier
    Svar: 49
    Sidste Meddelelse: 09.09.09, 18:43
  3. Tak for en fed oplevelse (Storskærm i Parken)
    By Silver in forum De korte linier
    Svar: 28
    Sidste Meddelelse: 17.05.04, 19:49
  4. Tænketank for bedre stemning i Parken
    By Blå in forum De korte linier
    Svar: 4
    Sidste Meddelelse: 14.12.03, 00:00

Tags for this Thread

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •