Citat Oprindeligt indsendt af TåsingeFb Se meddelelser
Jeg var nok ikke den eneste der lagde mærke til ham/dem som stod og viftede med sit flag non stop på det ene hjørneplatform i søndags.
Jeg har egentlig altid undret mig over at man ikke brugte de her hjørner noget mere. Måske der er en god forklaring?
Ville det ikke eksempelvis kunne blive noget top fede handicappladser? Eller man kunne smide et par mand med nogle store fede flag derop? Placere en konfettikanon/røgkanon (jaja, for dem som ikke er til sådan noget, så er det jo bare en hurtig brainstorm)
Men nogen der ved hvorfor man ikke benytter dem mere? eller er det bare mig der ikke har lagt mærke til det?
De er nogle gange blevet brugt i konkurrencer fra bl.a. Carlsberg, hvor man har kunne vinde VIP-adgang, og så har de sat racer-sæder op til 4 mennesker eller lignende. Jeg mener faktisk også at have set kørestole deroppe en gang i mellem. Så "sandheden" skal nok findes et sted som Garneren også beskriver, at de tilhører kontortårnene og adgangen fx adskiller sig Pakens almindelige adgange på kampdagen - ikke at det alene burde være den store hindring for at bruge dem noget mere.