Side 1 af 31 123411 ... SidsteSidste
Viser resultater 1 til 15 af 463

Emner: Hvad kan gøre DIN oplevelse bedre i Parken?

  1. #1
    Tilmeldingsdato
    Sep 2004
    Indlæg
    803

    Hvad kan gøre DIN oplevelse bedre i Parken?

    Vi har i længere tid set at vores tilskueretal er nedadgående, vi har alle lagt mærke til at der ikke længere er den samme "hype" omkring det at gå i Parken som der tidligere har været, og det har fået mig til at tænke over hvordan vi som forskellige typer af fans, hver i sær ser forskelligt på hvad en god oplevelse er, i forbindelse med et besøg i Parken.

    Jovist vi ønsker alle at vi skal ind og se en god omgang fodbold, og vi ønsker selvfølgelig alle at vores hold vinder kampen, og at den generelle stemning har været positiv og stemningsfyldt.

    Men hvis vi går lidt længere ned i dybden, hvad er det så der gør hver enkel fan´s oplevelse det større hvis man ser ud over fodbolddelen ? Eller nærmere hvad skulle der pt. til for at DIN oplevelse for at gå i Parken blev større ? Og hvad tror DU der skulle til for at sædet ved siden af dig måske ikke står tomt til næste kamp i Parken ?

    Jeg søger lidt nogen tanker, og noget debat omkring emnet, og derfor er det vigtigt at alle typer af fans vi har i FCK bidrager, dermed sagt typer med vidt forskelligt placering i Parken, samt indgangsvinkel til oplevelsen af at gå til fodbold i København.

    Jeg kunne godt tænke mig at høre hvilke tanker folk der fast/ofte kommer på de øvre tribuner i Parken gør sig omkring det at komme i Parken- hvad kunne være det ekstra der gjorde at netop jeres oplevelse i Parken på de øvre tribuner blev bedre, eksempel: gratis kaffe, bedre sæder, kampprogram på stolen, andet ?


    Ligeledes kunne det være spændene at hører mange af de faste gæster på Nedre C om hvilke ideer de har omkring deres tribune, hvad kunne være med til at give folk på Nedre C mere følelse af værdsættelse, hvilke mangler har man på tribunen og hvad kunne være med til at gøre netop oplevelsen på Nedre C det bedre ? eksempel: fan orienteret underholdning under tribunen, bedre forhold i boderne bedre toilet forhold andet ?



    Og til sidst kan Sektion12 også tages med. pt. er der dog nogen forhold som gør at tribunen ikke er i fuldvigør, på sigt er jeg dog sikker på at vi vil se en fuldtlevende tribune. Men til de som allerede NU, eller stadig om man vil står på tribunen, hvad kunne være med til at gøre jeres oplevelse større, har vi mangler på Sektion12, og hvad kunne være med til at gøre oplevelsen bedre på netop den tribune ?



    Hvis man har lyst til at deltage i debatten vil jeg opfordre folk til at skrive hvor man er placeret i Parken og ud fra det komme med sine synspunkter om sin egen tribune.

    Håber folk vil bidrage til debatten :-)
    Mvh
    Daniello
    URBAN TIL BENET - MEN DERFOR KAN MAN GODT VÆRE MEDLEM AF FCKFC !

    MELD DIG IND I FCKFC - DE GØR FORSKELLEN I DAGLIGDAGEN !

  2. #2
    Tilmeldingsdato
    Oct 2003
    Indlæg
    2,272

    Re: Hvad kan gøre DIN oplevelse bedre i Parken ?

    Der findes allerede et par tråde om emnet og nogle sporadiske indlæg hist og her. Jeg har selv sagt hvad jeg synes kan gøres bedre i en anden tråd.

    For nemhedens skyld har jeg C/P'et ind her:

    Hvis det er sådan at man ikke må komme med berettiget kritik (bemærk, ikke brok) af hensyn til nogen i klubben der kunne blive kede af det, hvor er vi så henne?

    Jeg tror rigtig mange af kritikpunkterne opstår som en naturlig følge, af man i FC København vil være Danmarks bedste - hvorfor så ikke Danmarks bedste kulisser af afholde kampene i. Andre har taget fast i dine punkter et for et, jeg vil gerne dykke endnu dybere ned i alt det der foregår omkring kampene i Parken. Har man været til baseball, heck, any sport i USA må man rive sig i det sparsomme hår, man har tilbage på hovedet, i afmagt over det håbløst ringe udbud der er af mad og drikke i Parken. Kritikken er bestemt ikke uberettiget når det kommer til Parkens udvalg, for det er så pauvert at man med god samvittighed kunne have lukket helt ned for madsalget uden en eneste på tribunen havde savnet hapsdogen eller frysepizzaen.

    Mit seneste besøg i USA lod mig tilbage målløs, over hvad der for dem, åbenbart godt kunne lade sig gøre i forbindelse med sportsarrangementer. Alene på ølsiden, var der til en Brooklyn Cyclones kamp i Minor League ,med kun halvdelen af det antal tilskuere der i weekenden så FCK - AGF, 5 forskellige øl på hane, Budweiser, Blue Moon, Bud Light, Miller Light, Samuel Adams. På alu-flaske/dåse havde man så Bud Light, Budweiser, Brooklyn Lager, Stella Artios, Samual Adams (2 slags) og Heineken. Du skal ikke komme og sige det ikke kan lade sig gøre at få fx. Carls Special i Parkens haner og derved forsøge sig med lidt andet end de flade pilsnere.

    Jeg tror simpelthen bare ikke lysten til at forsøge den slags, ligger til de ansatte hos PSE, med ansvaret for at gøre det at gå i Parken til en overall god oplevelse, uanset om det er fodbold, koncert eller andre arrangementer der bliver afholdt i Parken - en oplevelse der også handler om andet end bare resultatet på banen eller showet på scenen. Mad og drikke betyder utrolig meget for marginaltilskueren. Hos marginaltilskueren er resultatet ikke nødvendigvis det der afgør om et besøg i Parken har været en god oplevelse. For dem handler det altså også om hvad man kan putte i munden og hvad man får "med hjem", her taler jeg ikke om dårlig mave fra genoptøede pølser.

    Det har længe undret mig at man i Parken ikke kan sælge fx. sandwichs, salater, wraps, sushi, nachos, is, chips, burgers etc. Det må simpelthen kunne lade sig gøre, det kan det jo andre steder. For at løse logistikken kunne man jo omdanne visse boder til drikkevareboder og andre til spiseboder. Det er hvad man gør alle andre steder i verden.

    Og når der ikke bliver lyttet til kritikken kan den lynhurtigt blive til brok. For at imødekomme "brokken" kunne klubben jo starte med at tænke på os som fans, og ikke bare som ukritiske hovedløse kunder. Fx. ved at læse med herinde. Det er trods alt en af de bedste kilder de kunne ønske sig til en direkte kontakt med deres fans!

    Bare en stille opfordring.
    KAUF’ ODER STERBE!!!
    jeske's Avatar


  3. #3
    Tilmeldingsdato
    May 2002
    Indlæg
    3,432

    Re: Hvad kan gøre DIN oplevelse bedre i Parken ?

    Jeske, jeg er sådan set ikke i tvivl om at lidt bedre forplejning vil gøre det til en federe oplevelse at gå til kamp, men vi havde langt flere tilskuere for få år siden uden at maden var et hår bedre. Der er IMO helt andre ting i spil. Jeg kan huske tilbage i 80'erne, da tilskuertallene igen begyndte at stige efter at være faldet siden 50'erne, hvordan der netop var en form for "hype" omkring det at tage ti kamp. Jeg bilder mig også ind at en del af forklaringen ligger et måske lidt sært sted: Hos en generation af intellektuelle der erklærede deres kærlighed til professionel fodbold. Ebbe Traberg, Per Højer Hansen, og naturligvis ikke mindst folk som Jørgen Leth og Hans-Jørgen Nielsen. Det blev simpelthen hipt at gå op i fodbold, hvor det få år før havde været prollet. Med Brøndbys og naturligvis landsholdets succes'er op gennem 80'erne frem til 1992 slog det avant garde-hippe igennem som mainstream. Og som alle andre trends er det nu ved at falme igen, succes eller ej.

    Jeg tror sgu ikke lidt bedre mad kan ændre den ting den mindste smule.
    I øvrigt mener jeg at hele København minus de største indfaldsveje skal være 30 km/t-zone

  4. Den følgende bruger er enig i dette:

  5. #4
    Tilmeldingsdato
    Aug 2012
    Indlæg
    98

    Re: Hvad kan gøre DIN oplevelse bedre i Parken ?

    Der er også en ting man skal huske, og med fare for at blive kaldt plastik og lign ;-), springer jeg ud i den. Jeg tror stadig krisen har gjort sit til at der ikke kommer mange. 120 kr plus gebyr for at se en AGF kamp, er også penge, dertil kommer penge til flad øl, frosne pizza'er, og park dogs fra i går... Du har jo hurtigt brugt et par hundrede kr på en kamp som man bruger 2-3 timer på (Transport, ventetid og lign.).

    Tror ikke det bliver bedre, før folk for lidt flere penge at lege med, desværre....
    MvH
    Eremitten

    ------------------

    Vild med Chili - Smag Edna'en
    Eremitten's Avatar

  6. Den følgende bruger er enig i dette:

  7. #5
    Tilmeldingsdato
    May 2010
    Indlæg
    185

    Re: Hvad kan gøre DIN oplevelse bedre i Parken ?

    Citat Oprindeligt indsendt af k b hagen Se meddelelser
    Jeske, jeg er sådan set ikke i tvivl om at lidt bedre forplejning vil gøre det til en federe oplevelse at gå til kamp, men vi havde langt flere tilskuere for få år siden uden at maden var et hår bedre. Der er IMO helt andre ting i spil. Jeg kan huske tilbage i 80'erne, da tilskuertallene igen begyndte at stige efter at være faldet siden 50'erne, hvordan der netop var en form for "hype" omkring det at tage ti kamp. Jeg bilder mig også ind at en del af forklaringen ligger et måske lidt sært sted: Hos en generation af intellektuelle der erklærede deres kærlighed til professionel fodbold. Ebbe Traberg, Per Højer Hansen, og naturligvis ikke mindst folk som Jørgen Leth og Hans-Jørgen Nielsen. Det blev simpelthen hipt at gå op i fodbold, hvor det få år før havde været prollet. Med Brøndbys og naturligvis landsholdets succes'er op gennem 80'erne frem til 1992 slog det avant garde-hippe igennem som mainstream. Og som alle andre trends er det nu ved at falme igen, succes eller ej.

    Jeg tror sgu ikke lidt bedre mad kan ændre den ting den mindste smule.
    Tiderne ændrer sig og tendensen er altså at mange gerne vil have noget ekstra ud af en "almindelig" oplevelse. Ser vi på restaurationsbranchen prøver man at gøre besøget til en oplevelse ud over det sædvanlige, i stedet for bare at lange en tallerken over disken. Her kan man for eksempel spise i mørke, spise med bind for øjnene, blive hejst op i en kran og madet af en påfugl osv. Kun fantasien sætter grænser.

    På forskellige caféer prøver man at kombinere en latté med en tøjbutik, en antikforhandler, pladebutik osv. Alt sammen for at gøre det specielt og gøre det til noget som folk husker. - Positivt, vel at mærke.

    Hvis PARKEN vil prøve at gøre stadionbesøget til en oplevelse frem for "bare" en kamp, så tror jeg helhedsoplevelsen for den enkelte kunde vil blive bedre og rygtet vil sprede sig til nye kunder. - Måske endda folk vil komme igen? Som der blev nævnt ovenover (jeske), så er det et tarveligt øl- og madudvalg PARKEN udbyder. Der skal virkelig ikke meget til, for at vi vil kunne mærke en væsentlig forbedring på forplejningsdelen.

  8. De følgende 3 brugere er enige:

  9. #6
    Tilmeldingsdato
    Sep 2004
    Indlæg
    803

    Re: Hvad kan gøre DIN oplevelse bedre i Parken ?

    Jeg har selv længe ønsket mig bedre forhold på mad og drikke siden, og det er klart noget der skal fokuseres på. Men jeg er samtidigt af den klare overbevisning at klubben godt selv ved de bør kigge på udvalget, da kritikken ofte har havlet ned omkring præcis det punkt.

    Det jeg gerne vil med denne tråd er at få noget ærlighed på banen, uden at sige for meget er muligheden kommet for at tale rent ud af posen over for klubben, og set i lyset af dette vil det være smukt at kunne komme med forslag og ønsker fra mere end bare folk der står på sektion 12-

    Jeg personligt kan godt være en alle ikke ligefrem elsker, men en ting man ikke kan tage fra mig er at jeg i den grad ønsker at ALLE fans af F.C København skal have det så godt at de alle vælger at komme igen og igen- Jeg ønsker at vide hvad hver enkelt fan gør sig af tanker om det sted han/hun er placeret i Parken, hvad kan gøre det federe at side præcis på Øvre C, og hvad kan gøre det federe at være en del af sammenholdet på Nedre C ?

    Hvad skal der til for at negativiteten ændres til det positive, og at folk igen begynder at "hipe" det at gå i Parken- hvad skal der til for at det bliver nærmest umuligt at få adgang til nedre c, og hvordan kan man få de der prøver en sponsor billet til øvre c til at komme igen gangen efter og betale for oplevelsen ?

    Når nu selve fodbolddelen og det at gå til fodbold generalt har så mange ting at kæmpe med som biografer svømmehaller med mere, så er det vigtigt der tænkes på forskelligeheden af de fans der nuengang sætter sig forskellige steder i Parken. Jeg ønsker at kende til forskelligheden bag folks tanker og ønsker sådan så man ved hvad der ønskes de forskellige steder...

    Der er meget mere i det her end blot hvor elendig maden er, klart det er et emne, og noget der skal fokuseres på, ligesom ideen om at få Carls Special ind som øl valg allerede er noteret ned. Men vi skal endnu mere i dybden, personligt var jeg i forbindelse med både brugge kampen, og vores CL exit kamp i lille, to gange for Anderlechts stadion Vanden stock. Bare besøget her har givet mig et utal af ideer til hvad der kan være med til at give en bedre oplevelse af at være til kamp både som aktiv fan, men også som langside tilskure.

    Håber bare nogen fra de forskellige tribuner gider gøre sig nogen tanker, da det her er dybt relevant pt. Der skal gøres opmærksom på manglerne for der sker intet ved dem, når de som oftes pakkes ind i tråde omhandlende alt muligt andet !

    Mvh
    Daniello
    URBAN TIL BENET - MEN DERFOR KAN MAN GODT VÆRE MEDLEM AF FCKFC !

    MELD DIG IND I FCKFC - DE GØR FORSKELLEN I DAGLIGDAGEN !

  10. #7
    Tilmeldingsdato
    Apr 2007
    Indlæg
    631

    Re: Hvad kan gøre DIN oplevelse bedre i Parken ?

    Jeg tror, at det ville gøre en kæmpe forskel, hvis man følte sig velkommen, og måske nærmest uundværlig, i Parken. Fremfor en følelse af, at de høje herrer hellere ville have, at man blev væk.
    Tænk sig, at man kunne have været skuffet over, at F.C. København ikke havde været i 1/8-finalen i Champions League...

  11. De følgende 11 brugere er enige:

  12. #8
    Tilmeldingsdato
    Oct 2011
    Indlæg
    875

    Re: Hvad kan gøre DIN oplevelse bedre i Parken ?

    Jeg står på nedre c - mod eks. BIF-tribunen. Vi har stået det samme sted i mange år (10). Jeg kunne personligt godt tænke mig, at børnene kom tilbage på familietribunen. Stemningen og sammenholdet er efterhånden afløst af børnefamilier der kommenterer ens sprog/tilråb, undrer sig over man står op, går op i at de har det præcise sædenummer osv. Mange af de faste er desværre smuttet (opsagt sæsonkort - ikke flyttet plads) pga. Denne udvikling. Børnene skal være velkomne, men det har i den grad taget livet af tribunen. Vi er dog nogle der stædigt holder fast - vi ses efterhånden kun i Parken pga. familie/børn (vi ses ikke så meget, så godt at komme i Parken uden familien).
    Så jeg kunne godt tænke mig, at man fik branded de forskellige tribuner tydeligere. S12 for dem der synger konstant, hopper, boykotter og lave sjove/sarkastiske bannere. Nedre C for de gamle, men højtråbende, øldrikkende fans. Etsteds til far, mor og børn (som de faktisk bruger) osv.
    Jeg elsker at komme i Parken og glæder mig hver gang! Men nedre C er desværre ved (nogle vil sige er) at dø helt.

    Mad og drikke har vi skrevet om forever. Det gir sig selv at det er for ringe.

    Bare mine tanker! Dem der tænder andet end pyro (læs smøger/joints), de bliver sgu også snart presset ud af de kære familier (min bliver heldigvis hjemme).


  13. #9
    Tilmeldingsdato
    Mar 2004
    Indlæg
    1,873

    Re: Hvad kan gøre DIN oplevelse bedre i Parken ?

    Citat Oprindeligt indsendt af thomasroy Se meddelelser
    Jeg står på nedre c - mod eks. BIF-tribunen. Vi har stået det samme sted i mange år (10). Jeg kunne personligt godt tænke mig, at børnene kom tilbage på familietribunen. Stemningen og sammenholdet er efterhånden afløst af børnefamilier der kommenterer ens sprog/tilråb, undrer sig over man står op, går op i at de har det præcise sædenummer osv. Mange af de faste er desværre smuttet (opsagt sæsonkort - ikke flyttet plads) pga. Denne udvikling. Børnene skal være velkomne, men det har i den grad taget livet af tribunen. Vi er dog nogle der stædigt holder fast - vi ses efterhånden kun i Parken pga. familie/børn (vi ses ikke så meget, så godt at komme i Parken uden familien).
    Så jeg kunne godt tænke mig, at man fik branded de forskellige tribuner tydeligere. S12 for dem der synger konstant, hopper, boykotter og lave sjove/sarkastiske bannere. Nedre C for de gamle, men højtråbende, øldrikkende fans. Etsteds til far, mor og børn (som de faktisk bruger) osv.
    Jeg elsker at komme i Parken og glæder mig hver gang! Men nedre C er desværre ved (nogle vil sige er) at dø helt.

    Mad og drikke har vi skrevet om forever. Det gir sig selv at det er for ringe.

    Bare mine tanker! Dem der tænder andet end pyro (læs smøger/joints), de bliver sgu også snart presset ud af de kære familier (min bliver heldigvis hjemme).
    Enig!
    Og man kan starte med noget så simpelt som at undervise billetsælgerne. Til kampen mod BIF oplevede jeg, at der var en jysk turist foran mig i køen, der gjorde det meget klart for sælgeren, at han bare var et smut forbi, og gerne ville se lidt fodbold stille og roligt.
    Sælgeren tilbød ham en billet til Nedre C, og jeg tillod mig at blande mig, da det ikke just lod til at han var typen. Så jeg fortalte, at han nok skulle være opmærksom på, at man står op på Nedre C.
    Det skulle han ikke nyde noget af.
    Det burde altså være almen viden for dem der sælger billetterne, og det burde være noget de fortalte til den tilfældige gæst.
    Tiramisultras - måske med ske?
    Måske bananer, måske fasaner?
    Men det smager bedst med pizzarest! (...og kulørte lamper)
    Jobbeelg's Avatar


  14. #10
    Tilmeldingsdato
    Jul 2012
    Indlæg
    2,292

    Re: Hvad kan gøre DIN oplevelse bedre i Parken ?

    Jeg har allerede sagt, hvad jeg mener om dette i den anden tråd der allerede er linket til her.

    Men for lige at opsummere: Så vil jeg behandles bedre. Ledelsen behandler sine fans så pinligt og jeg føler mig tit skidt op og ned ad nakken.
    Personligt går jeg ikke til fodbold for, at se kampen. Kampen optager jeg gerne, da jeg godt kan lide og finde spillemønstrer og andet og det kan man ikke så godt med begrænset udsyn. Jeg kommer udelukkende for stemningen og for selv, at føle at være med i kampen. Man kan støtte spillerne igennem stemning og det er det fedeste ved at se fodbold live. Desuden så synes jeg, at andre fans er godt til, at tage imod en - dette gælder specielt S12. Synes der er et helt specielt sammenhold der er på den tribune og det er fedt, at kunne være en del af.

    Jeg kan også godt forstå, at nogen synes det er hyggeligt, at se fodbold i Parken - enten med venner og familie og det skal der også være plads til. Men igen, jeg føler virkelig at ledelsen behandler fans dårligt og det er ikke kun gældene overfor folk på S12, men hele Parken. Selvom jeg ikke mener at det havde en indflydelse, så er Coldplay koncerten jo et godt eksempel. De er bedøvende ligeglade med os. Selvom jeg forstår logikken bag beslutningen og logisk er det en fin beslutning, så er det bare ikke fanpleje.

  15. Den følgende bruger er enig i dette:

  16. #11
    Tilmeldingsdato
    Oct 2002
    Indlæg
    47

    Re: Hvad kan gøre DIN oplevelse bedre i Parken ?

    En permanent nordisk liga så vi kan få stemning tilbage på tribunen og interessante modstandere og aways! Livet er bare blevet for kort til Silkeborg, Esbjerg, Horsens etc. etc.

  17. #12
    Tilmeldingsdato
    Mar 2002
    Indlæg
    2,364

    Re: Hvad kan gøre DIN oplevelse bedre i Parken ?

    Udebane er en ting for sig selv, hvor vi selvfølgelig også skal forbedre os, men det er en anden debat..

    Ang. hjemmebane, så ved jeg hvad jeg ønsker.

    Jeg ønsker en Parken hvor alle føler sig velkommen, en Parken hvor der er forståelse for at vi alle ikke er ens, men at vi alle alligevel er velkommen.. Lad mig tage det tribune for tribune.

    Nedre C som tribune ønsker jeg ikke at gøre det store ved. Det virker til at folk er friske på sæsonkortsystemet(faste pladser) som vi har nu. Priser osv. kan vi altid tale om. Men der hvor nedre c skal forbedres, det er på forplejningen. En hurtig studietur til Tyskland ville gøre underværker for Parken. Der er her Parken skal satse. En ordenlig sandwich, ordenlige pølser, bedre drikkevarer, ja listen bliver ved. Ud over det, så gad jeg også at der var en FCKFC bod på nedre c, så publikum ville have en tættere kontakt med deres fanklub.

    Øvre C ved jeg intet om hvordan det står til, men jeg nu ret sikker på at folk gerne ville have gode varer i deres madboder også.

    Familietribunen kører ooookay, jeg trækker lidt på den fordi den faktisk kører okay, men vi kan sagtens gøre mere. Der er fødselsdage, spillerautografer, billige billetter osv. Men der kan sagtens udvikles på det som der tilbydes til ungerne.

    A gider jeg ikke rigtig blande mig i. Der er sponsortribune, og de få sæsonkort på øvre a kan vel sagtens få lidt ekstra i boderne, men mener ikke det er her vi skal satse på folk.

    B tribunen. Øvre b vil nok altid være fribillettribunen, og der kan man sagtens bare køre standardboden. Bare der sikres at det man så sælger er i orden, og at man ikke får kold pølse i koldt brød.

    Sektion 12 er der hvor Parken virkelig skal udvikles. Nedre C er en dejlig tribune, men det er svært at vidreudvikle den, da der er faste pladser. Det er på S12 at vi skal udvikle Københavns fanscene. Med tiden håber jeg at vi snart får den udvidet igen til hele tribunen. Den tribune skal bare spille. Det er her man kommer, hvis man vil LIDT ekstra.Der er en kerne hvor der forventes at man er på hele tiden, og rundt om deltager folk så meget man nu kan. Men i bund og grund kommer man der fordi man er glad for stemning.

    Maden i boderne behøver ikke være så voldsomt, men evt. en god pølse ville være godt. Før kampene skal der være prematch, der skal være åbent i S12 boden. Fans skal føle sig velkommen når de ankommer til tribunen. Der skal være mulighed for at lave ordenlige tifoer. Der skal være en forståelse fra Parken om, at der til tider kan være lidt mere voldsomt på S12, end på de andre tribunen, men på samme tid vide at der er ret godt styr på det hele. Kan faktisk ikke huske en eneste gang, hvor der har været brug for vagter.

    Jeg kommer sikkert i tanke om mere, og det skal nok komme på.
    URBAN CREW - Fælles København
    Ace20's Avatar

  18. De følgende 3 brugere er enige:

  19. #13
    Tilmeldingsdato
    Dec 2001
    Indlæg
    885

    Re: Hvad kan gøre DIN oplevelse bedre i Parken ?

    Vil lige kommentere Coldplay problematikken; Jeg er uenig med ledelsen om mange ting, men her kan jeg godt forstå, at man handlede som man gjorde. Man siger ikke nej til adskillige millioner, når der er så uendelig lille en chance for, at det ville kollidere med en fodboldkamp.
    Vi førte stort i superligaen, vi endte med at skulle forbi Brugge OG vi skulle have det lodtrækningsuheld mht. ude/hjemmeproblematikken, som vi så desværre fik. Jeg kender sandsynligheden for at gå videre, når man slutter ude statistisk set, men jeg synes ikke, at kampene bekræftede dette - tværtimod kan man sige man har en fordel i tilfælde af omkamp, pga. reglerne om udebanemål. Det var p*kkeærgeligt, men jeg tror alle havde undret sig, hvis hvis ledelsen havde handlet anderledes. Hvor var for iøvrigt de harmdirrende protester, da Coldplay koncerten blev annonceret?
    / Erik B.

    DOBBELT Latté, om jeg må be'

  20. Den følgende bruger er enig i dette:

  21. #14
    Slush er offline Sun Lolly er det bedste!.
    Tilmeldingsdato
    Dec 2003
    Indlæg
    1,622

    Re: Hvad kan gøre DIN oplevelse bedre i Parken ?

    Et ordenligt produkt, rent ud sagt var det ynk sidste sæson det der blev præsentreret fra klubben.
    Vil faktisk sige at prisen ikke stod model til produktet som blev leveret, hvilket desværre nok har fået en del folk til at genoverveje deres plads og tid til FCK.

    Yderligt, er der som nævnt og skrevet før i denne tråd og andre mad+drikke...
    Er helt elendigt udvalg, yderligt har man sat priserne op samt sat indholdet ned :(

    /Frank

  22. Den følgende bruger er enig i dette:

  23. #15
    Tilmeldingsdato
    Nov 2001
    Indlæg
    15,392

    Re: Hvad kan gøre DIN oplevelse bedre i Parken ?

    Citat Oprindeligt indsendt af ErikB Se meddelelser
    Hvor var for iøvrigt de harmdirrende protester, da Coldplay koncerten blev annonceret?
    Ja, hvor mon? Af mange forsvar for ledelsens beslutning om som den eneste topklub i Europa at fylde sine Europacup-datoer op med koncerter er den her godt nok det tyndeste.

    Jeg kan ikke tale for alle, men da koncerten blev lanceret fredag 9. december lidt efter middagstid var den generelle forventning nok noget, der kunne findes på et spænd fra "najs, jeg skal til koncert så" til "so what, de er totalt zzzzz", måske krydret med "skal vi ikke snart varme lidt op til den julefrokost".

    Og ikke "Hvor er min UEFA-terminkalender for næste sæson, jeg skal undersøge hvad vores klubledelse ikke har formået, nemlig om vi risikerer at skulle spille den pågældende dag i august næste år."

    Og ja, jeg erkender at dette er en del af en total afsporing af tråden, men jeg er sgu ved at have fået nok af dårlige undskyldninger for (endnu!) en rigtig dårlig beslutning. Og er i øvrigt stadig nysgerrig over hvor kampen skal spilles hvis vi igen i år får en pokalkamp i Parken et par dage inden Sensation.

    mvh,
    -smølle


Side 1 af 31 123411 ... SidsteSidste

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Lignende emner

  1. Hvad kan gøre DIN oplevelse bedre i Parken?
    By Daniello/UC in forum De korte linier
    Svar: 62
    Sidste Meddelelse: 17.09.12, 11:14
  2. Positiv oplevelse - fra en Brøndbyfan i Parken
    By dengulehær in forum De korte linier
    Svar: 49
    Sidste Meddelelse: 09.09.09, 18:43
  3. Tak for en fed oplevelse (Storskærm i Parken)
    By Silver in forum De korte linier
    Svar: 28
    Sidste Meddelelse: 17.05.04, 19:49
  4. Tænketank for bedre stemning i Parken
    By Blå in forum De korte linier
    Svar: 4
    Sidste Meddelelse: 14.12.03, 00:00

Tags for this Thread

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •