Citat Oprindeligt indsendt af Daniello/UC Se meddelelser
Så en fra CBS har mere fingeren på pulsen end os fans ???? Jeg forstår dig slet slet ikke..... Og håber da ikke du selv tror at det eneste vi har tænkt os at komme med er hvad denne tråd kan fremkaste af ideer ?

Ligeledes forstår jeg ærligt talt ikke hvorfor du ikke selv forsøger at sætte nogen tanker på, vi og klubben har indset at vi ikke kan benytte os af folk uden viden udefra, vi har brug for ærligheden og denne "ægthed" som vi fans kommer med... vi er ikke et firma der tænker i nye retningslinjer, vi er fans som drives af føleser og vilje, og det er via den slags ærlighed man finder rette koncept.

Hjælpen skal ikke komme udefra, den skal komme fra os selv..... det er jo for faen os det hele handler om, og hvordan der bliver flere af OS...
Kan godt være det bare er mig, men om man så kommer fra CBS, Yale, Priston eller what the .... så vil man trods sikkert højt fagligt niveau ikke være i nærheden af at kunne komme med samme tanker, som de personer der virkelig driver det her kan...

Derfor mr rosenberg. lidt mere tillid til tråden her, og ikke mindst til de folk der allerede på kvalificeret vis har tænkt sig at arbejde med en fuld raport hvor det herinde fra blot er ekstra ting- men en raport som i den grad kommer hele vejen rundt, og som forhåbentlig åbner øjnene for klubben omkring de områder hvor vi pt halter.

Jeg håber du forstår mig, og håber så du vil deltage frem for bare at kalde tråden useriøs, og formålet med den det samme !

Daniello
Rolig nu Daniello. Læs lige Rosenbergs indlæg igen, og tæl til 10.