Side 5 af 31 FørsteFørste ... 234567815 ... SidsteSidste
Viser resultater 61 til 75 af 463

Emner: Hvad kan gøre DIN oplevelse bedre i Parken?

  1. #61
    MZ er offline What airdefence doing?
    Tilmeldingsdato
    Sep 2004
    Indlæg
    1,130

    Re: Hvad kan gøre DIN oplevelse bedre i Parken ?

    I øvrigt et plus at musikken var lav/ikke eksisterende i lørdags, samt at der er kommet låg til de store øl (selvom det ikke var blevet kommunikeret ud i alle boderne)

  2. De følgende 2 brugere er enige:

  3. #62
    Tilmeldingsdato
    Apr 2007
    Indlæg
    371

    Re: Hvad kan gøre DIN oplevelse bedre i Parken ?

    Citat Oprindeligt indsendt af FCK4LIF3 Se meddelelser
    Jeg er langt hen ad vejen helt enig. Vil dog foretrække at de sætter pigge op ellers risikerer du at få noget klammere end duelort på trøjen ;-P

    (*beklager humor under lavmålet*)
    Godmorgen :-) Skrev heldigvis rigtigt i min klage-mail til Parken. Selv tak for grinet ;-)

  4. De følgende 2 brugere er enige:

  5. #63
    Tilmeldingsdato
    Aug 2007
    Indlæg
    943

    Re: Hvad kan gøre DIN oplevelse bedre i Parken ?

    Så er der kommet endnu et tiltag til pauseunderholdning. FCK præsenterer Overliggerligaen:

    Min største frygt er dog, at hvis De Sæbesky skulle gå hen og vinde den samlede liga og den ikke genoptages, vil de være Ubesejrede i Overliggerligaen og endnu engang slå fast at de er Klebbernes Kleb.
    Sidst redigeret af FCK4LIF3 : 02.10.12 kl. 23:08 Årsag: ku ikke embedde video :(

  6. #64
    Tilmeldingsdato
    Feb 2009
    Indlæg
    304

    Re: Hvad kan gøre DIN oplevelse bedre i Parken ?

    Citat Oprindeligt indsendt af FCK4LIF3 Se meddelelser
    Så er der kommet endnu et tiltag til pauseunderholdning. FCK præsenterer Overliggerligaen:

    Min største frygt er dog, at hvis De Sæbesky skulle gå hen og vinde den samlede liga og den ikke genoptages, vil de være Ubesejrede i Overliggerligaen og endnu engang slå fast at de er Klebbernes Kleb.

    Taget fra FCK.dk:
    "Ligaen består af 2 sponsorhold, 5 fraktioner og så holdet vi kalder FCK LEGENDS, bestående af tidligere spillere fra F.C. København."
    Så der tror jeg at du kan være helt rolige, BIF får ikke lov til at bevise at de bare ER bedre på alle områder.
    FC København - Chelsea FC - Real Madrid CF
    Jeg er fan af købehold.
    Ægte plastik fan der åbenbart ville skifte til et andet hold, hvis der ikke længere er penge i kassen.
    Danish Rebel's Avatar

  7. Den følgende bruger er enig i dette:

  8. #65
    Tilmeldingsdato
    Oct 2003
    Indlæg
    2,272

    Re: Hvad kan gøre DIN oplevelse bedre i Parken ?

    Citat Oprindeligt indsendt af jeske Se meddelelser
    Hvis det er sådan at man ikke må komme med berettiget kritik (bemærk, ikke brok) af hensyn til nogen i klubben der kunne blive kede af det, hvor er vi så henne?

    Jeg tror rigtig mange af kritikpunkterne opstår som en naturlig følge, af man i FC København vil være Danmarks bedste - hvorfor så ikke Danmarks bedste kulisser af afholde kampene i. Andre har taget fast i dine punkter et for et, jeg vil gerne dykke endnu dybere ned i alt det der foregår omkring kampene i Parken. Har man været til baseball, heck, any sport i USA må man rive sig i det sparsomme hår, man har tilbage på hovedet, i afmagt over det håbløst ringe udbud der er af mad og drikke i Parken. Kritikken er bestemt ikke uberettiget når det kommer til Parkens udvalg, for det er så pauvert at man med god samvittighed kunne have lukket helt ned for madsalget uden en eneste på tribunen havde savnet hapsdogen eller frysepizzaen.

    Mit seneste besøg i USA lod mig tilbage målløs, over hvad der for dem, åbenbart godt kunne lade sig gøre i forbindelse med sportsarrangementer. Alene på ølsiden, var der til en Brooklyn Cyclones kamp i Minor League ,med kun halvdelen af det antal tilskuere der i weekenden så FCK - AGF, 5 forskellige øl på hane, Budweiser, Blue Moon, Bud Light, Miller Light, Samuel Adams. På alu-flaske/dåse havde man så Bud Light, Budweiser, Brooklyn Lager, Stella Artios, Samual Adams (2 slags) og Heineken. Du skal ikke komme og sige det ikke kan lade sig gøre at få fx. Carls Special i Parkens haner og derved forsøge sig med lidt andet end de flade pilsnere.

    Jeg tror simpelthen bare ikke lysten til at forsøge den slags, ligger til de ansatte hos PSE, med ansvaret for at gøre det at gå i Parken til en overall god oplevelse, uanset om det er fodbold, koncert eller andre arrangementer der bliver afholdt i Parken - en oplevelse der også handler om andet end bare resultatet på banen eller showet på scenen. Mad og drikke betyder utrolig meget for marginaltilskueren. Hos marginaltilskueren er resultatet ikke nødvendigvis det der afgør om et besøg i Parken har været en god oplevelse. For dem handler det altså også om hvad man kan putte i munden og hvad man får "med hjem", her taler jeg ikke om dårlig mave fra genoptøede pølser.

    Det har længe undret mig at man i Parken ikke kan sælge fx. sandwichs, salater, wraps, sushi, nachos, is, chips, burgers etc. Det må simpelthen kunne lade sig gøre, det kan det jo andre steder. For at løse logistikken kunne man jo omdanne visse boder til drikkevareboder og andre til spiseboder. Det er hvad man gør alle andre steder i verden.

    Og når der ikke bliver lyttet til kritikken kan den lynhurtigt blive til brok. For at imødekomme "brokken" kunne klubben jo starte med at tænke på os som fans, og ikke bare som ukritiske hovedløse kunder. Fx. ved at læse med herinde. Det er trods alt en af de bedste kilder de kunne ønske sig til en direkte kontakt med deres fans!

    Bare en stille opfordring.
    Nu ser det så ud som om der sker noget.

    Det er glædeligt at se, at den kritik man kom med, er taget til efterretning. Nu får vi et større udvalg end tidligere, så er det jo op til os selv, at bevise der også var hold i kritikken.

    Uddrag:

    * Øl-alternativ. Carls Special. Pris: 55 kr. (5 stk: 225 kr, og 5 styk med platin/guldkort: 200 kr.)
    * Hjemmelavet Chilli Con Carne med ris og creme fraiche, lavet af PARKENs huskok. Pris for en stor skål: 50 kr
    * Whisky eller Baileys til kaffen. Pris: 20 kr.
    * Ny type og friskbrygget kaffe. Pris: 20 kr.
    * Kanelfristelse. Pris: 20 kr.
    KAUF’ ODER STERBE!!!
    jeske's Avatar


  9. #66
    Tilmeldingsdato
    Aug 2004
    Indlæg
    484

    Re: Hvad kan gøre DIN oplevelse bedre i Parken ?

    Synes der er kommet gang i udviklingen i forretningen igen her i de seneste stykke tid. Der kommer sgu mange gode og spændende initiativer fra PSE... hvor man for at par år siden tænkte, at alt det ude for banen var ved at gå i stå...


  10. #67
    Tilmeldingsdato
    Dec 2006
    Indlæg
    130

    Re: Hvad kan gøre DIN oplevelse bedre i Parken ?

    Citat Oprindeligt indsendt af Thomas FC Se meddelelser
    Synes der er kommet gang i udviklingen i forretningen igen her i de seneste stykke tid. Der kommer sgu mange gode og spændende initiativer fra PSE... hvor man for at par år siden tænkte, at alt det ude for banen var ved at gå i stå...
    Ja det er fantastisk! Tak til PSE, FCKFC og den nye fankoordinator!


  11. #68
    Tilmeldingsdato
    Apr 2005
    Indlæg
    235

    Re: Hvad kan gøre DIN oplevelse bedre i Parken ?

    Ffs jeg skal have chili på søndag.
    Das NT

  12. De følgende 5 brugere er enige:

  13. #69
    Tilmeldingsdato
    Dec 2005
    Indlæg
    122

    Re: Hvad kan gøre DIN oplevelse bedre i Parken ?

    Grillpølsen vender tilbage!
    Fra hjemmekampen den 7. april mod OB, genindføres vores populære grillstationer langs banehegnet, hvor vi præsenterer alle vores mange gæster for Danmarks bedste stadion-grillmedister! Prisen for medisteren samt yderligere information om placeringer følger.

    Grillpølser fra den 7. april, det bliver godt at få dem igen


  14. #70
    Tilmeldingsdato
    May 2002
    Indlæg
    364

    Re: Hvad kan gøre DIN oplevelse bedre i Parken ?

    Bliver allerede helt bange ved tanken om at få en skål chilli i nakken, ved første mål eller dommerfejl. :-) lyder ellers godt, og ja må håbe kritikkerne af maden mm, nu lader pengene tale.
    MVH
    FMC

  15. #71
    Tilmeldingsdato
    Apr 2005
    Indlæg
    235

    Re: Hvad kan gøre DIN oplevelse bedre i Parken ?

    Du får kun min chili i nakken hvis den ikke er god=stærk!
    Das NT

  16. Den følgende bruger er enig i dette:

  17. #72
    Tilmeldingsdato
    Aug 2012
    Indlæg
    98

    Re: Hvad kan gøre DIN oplevelse bedre i Parken ?

    Citat Oprindeligt indsendt af Das NT Se meddelelser
    Du får kun min chili i nakken hvis den ikke er god=stærk!
    Ellers må du sige til. Jeg har dyrket Chili i et par år nu, og har da samlet mig ikke mindre end 25 forskellige sorter, der i blandt nogle af de 10 stærkeste i verden.
    MvH
    Eremitten

    ------------------

    Vild med Chili - Smag Edna'en
    Eremitten's Avatar

  18. #73
    Tilmeldingsdato
    Apr 2005
    Indlæg
    235

    Re: Hvad kan gøre DIN oplevelse bedre i Parken ?

    Jeg et klart interesseret. Har du evt nogle frø at dele ud af?
    Das NT

  19. Den følgende bruger er enig i dette:

  20. #74
    Tilmeldingsdato
    Apr 2005
    Indlæg
    235

    Re: Hvad kan gøre DIN oplevelse bedre i Parken ?

    Citat Oprindeligt indsendt af Das NT Se meddelelser
    Ffs jeg skal have chili på søndag.
    Og det fik jeg så. Jeg købte omkring 10 min. i bold.
    Her er lidt ros men mest ris. Og hvorfor ikke starte med ris. Ris er ikke tilbehør til chili con carne. Jeg ved godt det alt for ofte bliver serveret med ris til, men det gør det ikke bedre. Jeg udbad mig i stedet 4 portioner (2 til en ven og 2 til mig) uden ris - det var intet problem. Fin service. Der var dog ingen creme fraiche eller tilbud herom. Det havde man ellers lovet her.
    Hvad fik vi så for de 50 kr pr. portion. En ikke særligt varm omgang kødsovs baseret på hakket kød, flåede tomater, tilsat lidt kidney bønner fra dåse og en ok mængde chili (jeg havde gerne taget den meget stærkere, men alle skal jo kunne være med). Jeg gætter på at der maks. kan være for 10 kr. råvarer i sådan en portion kødsovs inkl. de parboiled ris jeg fravalgte, plastik gaffel og bøtte med låg. Det er ganske enkelt ynkeligt.
    Hvorfor? Hvorfor kunne man ikke lancere et kvalitetsprodukt? Hvorfor skulle vi igen lægge smagsløg og pengepung til endnu et uambitiøst madtiltag? Jeg vil godt spå allerede nu at det ikke holder til næste sæson i sin nuværende form.
    Jeg havde gerne betalt 80 kr. for en reel (læs større) portion chili, uden ris, men med 2-3 forskellige slags bønner i (og flere af dem), mere koncentreret kød og krydderismag, serveret rygende varm fra en stor sort gryde med et godt stykke brød til og mulighed for tilsætte ekstra chili nok til at ræven sved indtil næste hjemmekamp.

    Her er et forslag.
    Geranium ligger på hjørnet af Parken. Hvad med at få en af deres kokkelærlinge til at lave en chili til Parken? Det skal være en chili man faktisk gad tage forbi og købe selvom det ikke var kampdag. Se det ville være ambitiøst.
    Sælg den rygende varm. f.eks. i to størrelser. En lille snack portion til 35-40 kr m. majschips ell. lign. til. Den store til en voksen mand skal koste 80-90 kr. og serveres med majschips, et godt stykke brød og evt. en klat creme fraiche og stærk chili fra helvede.

    Den ville jeg købe hver gang.

    PS
    Den nye kaffe var fandeme varm - Tak for det.
    Das NT

  21. De følgende 5 brugere er enige:

  22. #75
    Tilmeldingsdato
    Jan 2008
    Indlæg
    432

    Re: Hvad kan gøre DIN oplevelse bedre i Parken ?

    Ja der vil altid være nogen som er urealistiske..
    Vi er altså i parken og iforhold til den gængse standard er jeg da godt tilfreds med den nye chili. Men da noget creme fraiche eller chili/salsa ovenpå ville være super. Og ja ser ingen stor udfordring i at man selv kan vælge om det skal være ris eller majschips

  23. Den følgende bruger er enig i dette:

Side 5 af 31 FørsteFørste ... 234567815 ... SidsteSidste

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 3 users browsing this thread. (0 members and 3 guests)

Lignende emner

  1. Hvad kan gøre DIN oplevelse bedre i Parken?
    By Daniello/UC in forum De korte linier
    Svar: 62
    Sidste Meddelelse: 17.09.12, 11:14
  2. Positiv oplevelse - fra en Brøndbyfan i Parken
    By dengulehær in forum De korte linier
    Svar: 49
    Sidste Meddelelse: 09.09.09, 18:43
  3. Tak for en fed oplevelse (Storskærm i Parken)
    By Silver in forum De korte linier
    Svar: 28
    Sidste Meddelelse: 17.05.04, 19:49
  4. Tænketank for bedre stemning i Parken
    By Blå in forum De korte linier
    Svar: 4
    Sidste Meddelelse: 14.12.03, 00:00

Tags for this Thread

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •