Side 22 af 31 FørsteFørste ... 1219202122232425 ... SidsteSidste
Viser resultater 316 til 330 af 463

Emner: Hvad kan gøre DIN oplevelse bedre i Parken?

  1. #316
    Tilmeldingsdato
    May 2005
    Indlæg
    1,534

    Re: Hvad kan gøre DIN oplevelse bedre i Parken ?

    Citat Oprindeligt indsendt af Martin A Se meddelelser
    Forplejningen i Parken er igen under al kritik, jeg købte i samme bod og modtog også den dampede bøf i bolle, man helt havde opgivet at varme, hold da op det var en sløj oplevelse.
    Jeg er helt enig - Jeg efterlyser ikke bare et højere niveau når det kommer til maden, men også når det kommer til drikke.

    Jeg sad på familietribunen igår og købte en stor øl - Skuffelsen var stor da jeg nåede min plads kunne konkludere at den var EKSTREM doven - Jeg har aldrig fået så flad en øl før. Hvis det ikke var fordi jeg kun havde ganske få minutter til kickoff var jeg gået tilbage og byttet den.

    Det samme oplever jeg når jeg er på Nedre C og jeg køber en menu 1 ell. 2 med mine venner - Det er rent lotteri om hvem der får en "god eller dårlig" øl....

  2. De følgende 6 brugere er enige:

  3. #317
    Tilmeldingsdato
    Nov 2007
    Indlæg
    2,201

    Re: Hvad kan gøre DIN oplevelse bedre i Parken ?

    Citat Oprindeligt indsendt af Bubbibjørnen Se meddelelser
    Hvordan vil én type sæsonkort løse dit (temmeligt udefinerede) issue?
    Er folk med billetter mere bekendte med dine uskrevne regler end abonnementskortholdere?
    Nu står jeg tilfældigvis på midten af nedre C, hvor alle rundt om har sæsonkort. Det vil sige det er de sammen 10 jeg står sammen med hver gang spredt ud over et par rækker, plus de sammen 50 der står rundt om os, som man hilser på når man kommer i parken.
    Så sker det at folk ikke kan komme, og der må jeg indrømme at jeg fortrækker at pladsen da enten forbliver ledig, eller at pladsen benyttes til at tage en ven med, frem for at pladsen sælges offentligt, og der derfor kommer x antal turister og står iblandt en mere eller mindre fasttømret gruppe. Til almindelige superligakampe er “problemet” til at overse, men det er væsenligt mere udtalt til europakampene, hvor de forskellige sæsonkortkategorier, gør at nogen ikke køber disse kampe.

  4. #318
    Tilmeldingsdato
    Oct 2006
    Indlæg
    425

    Re: Hvad kan gøre DIN oplevelse bedre i Parken ?

    Citat Oprindeligt indsendt af djurlander Se meddelelser
    Nu står jeg tilfældigvis på midten af nedre C, hvor alle rundt om har sæsonkort. Det vil sige det er de sammen 10 jeg står sammen med hver gang spredt ud over et par rækker, plus de sammen 50 der står rundt om os, som man hilser på når man kommer i parken.
    Så sker det at folk ikke kan komme, og der må jeg indrømme at jeg fortrækker at pladsen da enten forbliver ledig, eller at pladsen benyttes til at tage en ven med, frem for at pladsen sælges offentligt, og der derfor kommer x antal turister og står iblandt en mere eller mindre fasttømret gruppe. Til almindelige superligakampe er “problemet” til at overse, men det er væsenligt mere udtalt til europakampene, hvor de forskellige sæsonkortkategorier, gør at nogen ikke køber disse kampe.
    Du vil simpelthen hellere have tomme pladser end “gæster” på nabosædet?

    Bevares, vi har vel alle prøvet at ende med en mere eller mindre irriterende “turist” som sidemand og ønsket dem langt væk, men ligefrem at foretrække færre mennesker i Parken, kan jeg på ingen måde sætte mig ind i.


  5. #319
    Tilmeldingsdato
    Nov 2007
    Indlæg
    2,201

    Re: Hvad kan gøre DIN oplevelse bedre i Parken ?

    Citat Oprindeligt indsendt af Bubbibjørnen Se meddelelser
    Du vil simpelthen hellere have tomme pladser end “gæster” på nabosædet?

    Bevares, vi har vel alle prøvet at ende med en mere eller mindre irriterende “turist” som sidemand og ønsket dem langt væk, men ligefrem at foretrække færre mennesker i Parken, kan jeg på ingen måde sætte mig ind i.
    Lads os nu antage at de to der står til venstre for mig, ikke kan komme, og jeg ikke kan finde to venner der vil med, så gør det min oplevelse bedre i parken, at tale med personen der i 10 år har stået 3 pladser til venstre for mig, end at tale med to tilfældige turister, der alligvel ikke er der næste gang. Og ja, afledt deraf foretrækker jeg så de to sæder ledige. Det er sgu da ikke så skide kontroversielt.

    At det så ikke er noget jeg forventer at parken løser er en anden historie. Men nu hedder tråden “hvad gør din oplevelse bedre”, og det er for at gentage ovenståen, at diskutere fodbold/fck med ham der står tre pldser til venstre for mig, frem for to tilfældige turister.

  6. #320
    Tilmeldingsdato
    Jul 2005
    Indlæg
    681

    Re: Hvad kan gøre DIN oplevelse bedre i Parken ?

    Citat Oprindeligt indsendt af djurlander Se meddelelser
    Lads os nu antage at de to der står til venstre for mig, ikke kan komme, og jeg ikke kan finde to venner der vil med, så gør det min oplevelse bedre i parken, at tale med personen der i 10 år har stået 3 pladser til venstre for mig, end at tale med to tilfældige turister, der alligvel ikke er der næste gang. Og ja, afledt deraf foretrækker jeg så de to sæder ledige. Det er sgu da ikke så skide kontroversielt.

    Så køb de 2 pladser hvis det er så vigtigt for dig.

  7. De følgende 3 brugere er enige:

  8. #321
    Tilmeldingsdato
    Oct 2006
    Indlæg
    425

    Re: Hvad kan gøre DIN oplevelse bedre i Parken ?

    Citat Oprindeligt indsendt af djurlander Se meddelelser
    Lads os nu antage at de to der står til venstre for mig, ikke kan komme, og jeg ikke kan finde to venner der vil med, så gør det min oplevelse bedre i parken, at tale med personen der i 10 år har stået 3 pladser til venstre for mig, end at tale med to tilfældige turister, der alligvel ikke er der næste gang. Og ja, afledt deraf foretrækker jeg så de to sæder ledige. Det er sgu da ikke så skide kontroversielt.

    At det så ikke er noget jeg forventer at parken løser er en anden historie. Men nu hedder tråden “hvad gør din oplevelse bedre”, og det er for at gentage ovenståen, at diskutere fodbold/fck med ham der står tre pldser til venstre for mig, frem for to tilfældige turister.
    Ja jeg vil da også hellere tale med mine venner og bekendte, men derfra til at foretrække tomme sæder fremfor “fremmede” forstår jeg bare ikke. Min stadionoplevelse bliver da dårligere af at stå på en halvtom række fremfor en fyldt.

    Og hvis det iøvrigt ikke er kontroversielt synspunkt, hvorfor starter du så selv ud med at skrive “Med fare for at blive skudt ned bigtime.“? ;)

  9. Den følgende bruger er enig i dette:

  10. #322
    Tilmeldingsdato
    Mar 2002
    Indlæg
    2,364

    Re: Hvad kan gøre DIN oplevelse bedre i Parken ?

    Citat Oprindeligt indsendt af djurlander Se meddelelser
    Lads os nu antage at de to der står til venstre for mig, ikke kan komme, og jeg ikke kan finde to venner der vil med, så gør det min oplevelse bedre i parken, at tale med personen der i 10 år har stået 3 pladser til venstre for mig, end at tale med to tilfældige turister, der alligvel ikke er der næste gang. Og ja, afledt deraf foretrækker jeg så de to sæder ledige. Det er sgu da ikke så skide kontroversielt.

    At det så ikke er noget jeg forventer at parken løser er en anden historie. Men nu hedder tråden “hvad gør din oplevelse bedre”, og det er for at gentage ovenståen, at diskutere fodbold/fck med ham der står tre pldser til venstre for mig, frem for to tilfældige turister.
    Held og lykke med det. Kunne forestille mig, at Parkens regnskabsafdeling har givet grønt lys til jagt med bat.
    URBAN CREW - Fælles København
    Ace20's Avatar

  11. De følgende 3 brugere er enige:

  12. #323
    Tilmeldingsdato
    Sep 2002
    Indlæg
    2,381

    Re: Hvad kan gøre DIN oplevelse bedre i Parken ?

    Citat Oprindeligt indsendt af djurlander Se meddelelser
    Lads os nu antage at de to der står til venstre for mig, ikke kan komme, og jeg ikke kan finde to venner der vil med, så gør det min oplevelse bedre i parken, at tale med personen der i 10 år har stået 3 pladser til venstre for mig, end at tale med to tilfældige turister, der alligvel ikke er der næste gang. Og ja, afledt deraf foretrækker jeg så de to sæder ledige. Det er sgu da ikke så skide kontroversielt.

    At det så ikke er noget jeg forventer at parken løser er en anden historie. Men nu hedder tråden “hvad gør din oplevelse bedre”, og det er for at gentage ovenståen, at diskutere fodbold/fck med ham der står tre pldser til venstre for mig, frem for to tilfældige turister.
    Jeg elsker at rejse rundt i Europa og se bold.
    Og jeg sætter pris på når en supporter gider snakke med mig, sætte mig lidt ind i klubben, og oven i købet er lidt stolt over at jeg viser interesse i hans klub.

    Det take kunne du også vælge at tage mht “turisterne”- de 2-3 gange om året det sker...?

    Og hvis du ikke gider snakke med fremmede, så bare lad være med at snak;-)

    Zan

  13. De følgende 10 brugere er enige:

  14. #324
    crekke er offline Og kategorien er en hest
    Tilmeldingsdato
    Jul 2004
    Indlæg
    674

    Re: Hvad kan gøre DIN oplevelse bedre i Parken ?

    Citat Oprindeligt indsendt af zan Se meddelelser
    Jeg elsker at rejse rundt i Europa og se bold.
    Og jeg sætter pris på når en supporter gider snakke med mig, sætte mig lidt ind i klubben, og oven i købet er lidt stolt over at jeg viser interesse i hans klub.

    Det take kunne du også vælge at tage mht “turisterne”- de 2-3 gange om året det sker...?

    Og hvis du ikke gider snakke med fremmede, så bare lad være med at snak;-)

    Zan
    Tror der menes "turist" som i en FC-fan der ikke har vanlig plads på Nedre C.
    /crekke

    There are only 10 types of people in the world -
    those who understand binary, and those who don't.

  15. De følgende 2 brugere er enige:

  16. #325
    MCN er offline 1/11-06 - jeg var der!
    Tilmeldingsdato
    Oct 2005
    Indlæg
    832

    Re: Hvad kan gøre DIN oplevelse bedre i Parken ?

    Indkøb af spillere, der ikke går i stykker .o0(FFS)

  17. De følgende 2 brugere er enige:

  18. #326
    Tilmeldingsdato
    Sep 2002
    Indlæg
    2,381

    Re: Hvad kan gøre DIN oplevelse bedre i Parken ?

    Citat Oprindeligt indsendt af crekke Se meddelelser
    Tror der menes "turist" som i en FC-fan der ikke har vanlig plads på Nedre C.
    Tænkte tanken, men hvordan begrebet skal defineres har ikke den store betydning. Man kan mere eller mindre overføre mit indlæg 1:1.

    Pointe: hvis der kommer nye gæster i Parken, kan man snakke med dem eller lade være. De skal i hvert fald være mere end velkomne hvis de har købt en billet. Alt andet er jo nærmest absurd.

    Zan

  19. De følgende 9 brugere er enige:

  20. #327
    Tilmeldingsdato
    Jun 2004
    Indlæg
    647

    Re: Hvad kan gøre DIN oplevelse bedre i Parken ?

    Citat Oprindeligt indsendt af djurlander Se meddelelser
    Lads os nu antage at de to der står til venstre for mig, ikke kan komme, og jeg ikke kan finde to venner der vil med, så gør det min oplevelse bedre i parken, at tale med personen der i 10 år har stået 3 pladser til venstre for mig, end at tale med to tilfældige turister, der alligvel ikke er der næste gang. Og ja, afledt deraf foretrækker jeg så de to sæder ledige. Det er sgu da ikke så skide kontroversielt.

    At det så ikke er noget jeg forventer at parken løser er en anden historie. Men nu hedder tråden “hvad gør din oplevelse bedre”, og det er for at gentage ovenståen, at diskutere fodbold/fck med ham der står tre pldser til venstre for mig, frem for to tilfældige turister.
    Har du haft sæsonkort siden 92, eller har du mon engang også selv været "turist"?
    Danmark til Valby Bakke

  21. De følgende 2 brugere er enige:

  22. #328
    Tilmeldingsdato
    Oct 2003
    Indlæg
    6,094

    Re: Hvad kan gøre DIN oplevelse bedre i Parken ?

    Der er sikkert ikke mange, som har nævnt lyset. Men det får en opdatering i vinterpausen: https://www.fck.dk/nyhed/naar-lysene...t-lys-fra-2020

    FCK nævner selv muligheden for at integrere lyset som del af underholdningen, så det skal jo nok blive spændende.... :) Jeg forudser allerede nu folk henvise til håndbold, når der kommer lysshow ved indmarch osv. :)

    Måske kan denne give en lille ide om, hvad lyset kan. Det er i hvert fald samme producent.
    https://www.youtube.com/watch?v=UmxbkOmG2D4

  23. #329
    Tilmeldingsdato
    Aug 2007
    Indlæg
    943

    Re: Hvad kan gøre DIN oplevelse bedre i Parken ?

    Citat Oprindeligt indsendt af k@sper Se meddelelser
    Der er sikkert ikke mange, som har nævnt lyset. Men det får en opdatering i vinterpausen: https://www.fck.dk/nyhed/naar-lysene...t-lys-fra-2020

    FCK nævner selv muligheden for at integrere lyset som del af underholdningen, så det skal jo nok blive spændende.... :) Jeg forudser allerede nu folk henvise til håndbold, når der kommer lysshow ved indmarch osv. :)

    Måske kan denne give en lille ide om, hvad lyset kan. Det er i hvert fald samme producent.
    https://www.youtube.com/watch?v=UmxbkOmG2D4
    Det er jo ikke så slemt :-) der er i hvert fald ikke alle mulige obskure farver, så det hjælper en del:-)

  24. #330
    Tilmeldingsdato
    Nov 2007
    Indlæg
    2,201

    Re: Hvad kan gøre DIN oplevelse bedre i Parken ?

    Citat Oprindeligt indsendt af k@sper Se meddelelser
    Der er sikkert ikke mange, som har nævnt lyset. Men det får en opdatering i vinterpausen: https://www.fck.dk/nyhed/naar-lysene...t-lys-fra-2020

    FCK nævner selv muligheden for at integrere lyset som del af underholdningen, så det skal jo nok blive spændende.... :) Jeg forudser allerede nu folk henvise til håndbold, når der kommer lysshow ved indmarch osv. :)

    Måske kan denne give en lille ide om, hvad lyset kan. Det er i hvert fald samme producent.
    https://www.youtube.com/watch?v=UmxbkOmG2D4
    Selvfølgelig kan der gå håndbold i den, men der kan også gå ishockey i den.
    Det kan være ret fedt med dæmpet lys på stadion inden spillerne løber på banen, det fungerer i hvert fald godt til ishockey kampe.

    Lyset vil kunne integreres i tifoerne, så B har fuld belysning, mens de resterende tribuner er i mørke. Efter et mål, vil man sikkert også kunne lave en effekt der fungerer godt.

    Under den rette brug, i koordination mellem tifo udvalget, SLO og parken, er jeg sikker på at man vil kunne løfte produktet. Så jeg er klart positiv.


Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Lignende emner

  1. Hvad kan gøre DIN oplevelse bedre i Parken?
    By Daniello/UC in forum De korte linier
    Svar: 62
    Sidste Meddelelse: 17.09.12, 11:14
  2. Positiv oplevelse - fra en Brøndbyfan i Parken
    By dengulehær in forum De korte linier
    Svar: 49
    Sidste Meddelelse: 09.09.09, 18:43
  3. Tak for en fed oplevelse (Storskærm i Parken)
    By Silver in forum De korte linier
    Svar: 28
    Sidste Meddelelse: 17.05.04, 19:49
  4. Tænketank for bedre stemning i Parken
    By Blå in forum De korte linier
    Svar: 4
    Sidste Meddelelse: 14.12.03, 00:00

Tags for this Thread

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •