Side 20 af 31 FørsteFørste ... 101718192021222330 ... SidsteSidste
Viser resultater 286 til 300 af 463

Emner: Hvad kan gøre DIN oplevelse bedre i Parken?

  1. #286
    Tilmeldingsdato
    Oct 2003
    Indlæg
    6,094

    Re: Hvad kan gøre DIN oplevelse bedre i Parken ?

    Citat Oprindeligt indsendt af Vivid Se meddelelser
    Nu var spørgsmålet, hvad der kunne gøre MIN oplevelse bedre i Parken. I mine øjne bør klubben ikke være altfavnende, som du nævner, men have en vis standard. Denne standard er for mig at undgå crazy daisy-stemning med alt hvad det indeholder af dak, klappepølser, kanonslag, rockerrelationer osv.
    Der er én altoverskyggende ting, som gør MIN oplevelse i Parken bedst muligt, og det er sejre. Og gør man ikke plads i Parken til forskellige fansegmenter (f.eks. dem som kan lide Tsunami, pauseunderholdning, musik før/efter kampene osv), så forringer man muligheden for indtjening og dermed den altoverskyggende ting, nemlig resultater. Bare vent, det bliver sikkert meget værre i fremtiden, når diverse tiltag for at få flere i Parken sættes i kraft :)

    Anyway, så var det bare et indspark i en tråd, hvor der lige efter hinanden nævnes "mere Tsunami" og "væk med tsunami". Jeg kan kan personligt sagtens leve med "frygtelig" musik, pauseunderholdning osv, selvom det ikke falder i min smag. Men det ville da være rart, hvis ens sæde ikke var overskidt af fuglelort og hvis Parken gad at holde ens indgang åben til hver kamp, så man ikke skal stå i unødig lang kø. Det ville gøre MIN oplevelse bedre.

  2. Den følgende bruger er enig i dette:

  3. #287
    Tilmeldingsdato
    Oct 2011
    Indlæg
    875

    Re: Hvad kan gøre DIN oplevelse bedre i Parken ?

    Enig med et par af de ovennævnte indlæg. Sæderne i Parken er ved at have udtjent deres værnepligt! Kunne med fordel skiftes og give Parken et "federe" look. De røde er i stykker, beskidte og generelt bare grimme.

    I kunne også opfriske rækkenumre i enderne af rækkerne. Ufatteligt så mange - gratister og lign. - der ikke kan finde deres plads!

  4. De følgende 8 brugere er enige:

  5. #288
    Tilmeldingsdato
    Nov 2001
    Indlæg
    15,394

    Re: Hvad kan gøre DIN oplevelse bedre i Parken ?

    Citat Oprindeligt indsendt af 1128 Se meddelelser
    Og så kunne man også sløjfe den forfærdelige musik der sættes i gang sekunder efter kampen fløjtes af, når stemningen fra tribunen er høj og sejren skal fejres med spillerne. Det giver ingen mening at brage Minds of 99, eller hvad det er de prøver at udsætte os for. "Another one bites the dust" er fin, men den kan man køre når spillerne har været rundt og folk siver ud
    Det har aldrig rigtig fungeret at spille samtlige 3.35 af den i alle fald. Det har altid forhindret folk i bare at lave larm efter en sejr. Et halvt minut af den ville være rigeligt, bare lige for at markere tanken. Det sjove er jo titlen og omkvædets ord om 'Another one down, and another down ..." – ikke de mange vers i fuld længde ;-)

    (Ikke et ord om 'Stjerner på himlen' ...)

  6. #289
    Tilmeldingsdato
    Nov 2001
    Indlæg
    15,394

    Re: Hvad kan gøre DIN oplevelse bedre i Parken ?

    Citat Oprindeligt indsendt af k@sper Se meddelelser
    Imo er det meget fedt - bruger man Enter Sandman i alle kampe, så bliver den også hurtigt "rugbrødsagtig"
    For at være helt ærlig, så er den da også allerede i sig selv rugbrødsrock ;-) Det var da meget sejt i 1991, at Metallica kunne få et mainstreamrockhit ved at være lidt mere bløde og melodiske end før, men stadig lyde lidt hårdere end Van Halen og Bon Jovi og den slags. (Og Europe ...). Men i dag lyder den godt nok ikke særlig voldsom.

    Her er så i øvrigt en bøn omkring en bedre oplevelse i Parken, og denne gang ikke rettet mod klub men fans: Hvis vi skal have Enter Sandman kørende, kan I så ikke lade ved med at klappe den afsted i (mere eller mindre præcis) takt? Det bliver den eddermanme ikke mindre håndbold, Jylland og røvballe af.

    Da den kørte mod Brøndby, stod folk med plastic i hænderne og kunne ikke klappe – der var det egentlig ok. Mod Riga ... klap, klap, klap, klap fra en 1/3 fyldt Park. Oh dear ;-)

  7. De følgende 6 brugere er enige:

  8. #290
    Tilmeldingsdato
    Aug 2002
    Indlæg
    1,817

    Re: Hvad kan gøre DIN oplevelse bedre i Parken ?

    Citat Oprindeligt indsendt af SoccerFessor Se meddelelser
    Enter Sandman er også klart mere stemningsskabene end den tidligere.
    Det er måske mig der er ved at blive gammel og nostalgisk (Dog ikke så gammel så jeg savner "Final Countdown"). Men jeg må nu indrømme at jeg foretrak "Also Sprach Zarathustra" som vi havde før i tiden, den var var mere stilfuld og pompøs end Metallicas knallertrock. Den der underlige lejligheds komponerede, som lød som temaet fra Robinson Ekspedition var selvfølgelig endnu værre.

  9. De følgende 5 brugere er enige:

  10. #291
    Tilmeldingsdato
    May 2011
    Indlæg
    395

    Re: Hvad kan gøre DIN oplevelse bedre i Parken ?

    Citat Oprindeligt indsendt af thomasroy Se meddelelser
    Enig med et par af de ovennævnte indlæg. Sæderne i Parken er ved at have udtjent deres værnepligt! Kunne med fordel skiftes og give Parken et "federe" look. De røde er i stykker, beskidte og generelt bare grimme.

    I kunne også opfriske rækkenumre i enderne af rækkerne. Ufatteligt så mange - gratister og lign. - der ikke kan finde deres plads!
    Denne er jeg også nødt til at bakke op om. Sæderne burde efterhånden udskiftes. Nu kan jeg se at udskiftningsbænkene bliver skiftet ud, som følge af reglerne ved EM 2020, kunne man så ikke også bruge EM 2020 som anledning til at præsentere et stadion med helt nye sæder (som vel dårligt er blevet udskiftet, siden Parken blev bygget, medmindre de er gået i stykker), og opfriskede rækkenumre.

    Jeg lever fint med diverse andre indslag af mere eller mindre god musik (jeg er enormt stor fan af Tsunami).

    Jeg plejer at deltage i den undersøgelse som kommer en gang om året (hvis man har tilmeldt sig til den), og her har mit svar de sidste mange år, også gået på at jeg ikke synes kvalitet og pris hænger sammen i alle boder. Jeg giver gerne 30 kr., for en fransk hotdog til en fodboldkamp, men så forventer jeg også at kvaliteten er bare nogenlunde tæt på den franske hotdog jeg kan købe i min lokale Kvickly til 15 kr. Jeg anerkender at kvaliteten i blandt andet årstiden boderne er rigtig godt, men der er stadig områder hvor det sagtens kunne gøres bedre.

  11. #292
    Tilmeldingsdato
    Oct 2003
    Indlæg
    6,094

    Re: Hvad kan gøre DIN oplevelse bedre i Parken ?

    Citat Oprindeligt indsendt af scaleo Se meddelelser
    Det er måske mig der er ved at blive gammel og nostalgisk (Dog ikke så gammel så jeg savner "Final Countdown"). Men jeg må nu indrømme at jeg foretrak "Also Sprach Zarathustra" som vi havde før i tiden, den var var mere stilfuld og pompøs end Metallicas knallertrock. Den der underlige lejligheds komponerede, som lød som temaet fra Robinson Ekspedition var selvfølgelig endnu værre.
    Jeg er bestemt også gammel, men jeg er sgu så prollet, at jeg godt kan lide en lidt aggressiv intro i de større kampe. Det giver imo lidt til energi til vores fans og spillere, ligesom modstanderne i den ideelle verden skælver lidt i bukserne (det gør en prof. spiller dog nok ikke).

    Det gamle i mig kommer nok mere frem før kampene, hvor jeg savner "Go West", "Når lysene tændes i Parken", "Wonderful Copenhagen" og sikkert flere.

  12. Den følgende bruger er enig i dette:

  13. #293
    Tilmeldingsdato
    Dec 2003
    Indlæg
    5,113

    Re: Hvad kan gøre DIN oplevelse bedre i Parken ?

    Citat Oprindeligt indsendt af thomasroy Se meddelelser
    Enig med et par af de ovennævnte indlæg. Sæderne i Parken er ved at have udtjent deres værnepligt! Kunne med fordel skiftes og give Parken et "federe" look. De røde er i stykker, beskidte og generelt bare grimme.

    I kunne også opfriske rækkenumre i enderne af rækkerne. Ufatteligt så mange - gratister og lign. - der ikke kan finde deres plads!
    Oh yes! Jeg har i mange år efterlyst sæder i FCK's farver. Nogen har nævnt, at vi skulle være kontraktligt forpligtet over for DBU til at bibeholde de røde sæder, men hvis det har været tilfældet, kan det vel næppe være det længere, al den stund at DBU nu lægger landskampe på alle mulige danske stadioner.

    Det ville virkelig være en forskønnelse af Parken, hvis den blev hvid og blå, når sæderne alligevel på et eller andet tidspunkt skal skiftes (vi skal jo også tænke på miljøet, så at skifte 38.000 velfungerende sæder holder naturligvis ikke). Og hvis man gerne vil tækkes DBU, kan man nøjes med at skifte dem alle til hvide, så det stadig lugter lidt af Dannebrog.
    Sidst redigeret af Garneren : 27.08.19 kl. 14:28
    Garneren

    ______________________________ ___________

    Brøndby-logik
    "Vi mener ikke, vi er skruebrækkere. Vi vælger at være solidariske...med klubben."
    Per Nielsen, 24. august 2004

    Brøndby-sandheden
    "Så lukker vi. Større er kærligheden heller ikke."
    Anonym BIF-ansat, 8. januar 2013

  14. #294
    Tilmeldingsdato
    Nov 2001
    Indlæg
    15,394

    Re: Hvad kan gøre DIN oplevelse bedre i Parken ?

    Citat Oprindeligt indsendt af Garneren Se meddelelser
    Det ville virkelig være en forskønnelse af Parken, hvis den blev hvid og blå, når sæderne alligevel på et eller andet tidspunkt skal skiftes (vi skal jo også tænke på miljøet, så at skifte 36.000 velfungerende sæder holder naturligvis ikke). Og hvis man gerne vil tækkes DBU, kan man nøjes med at skifte dem alle til hvide, så det stadig lugter lidt af Dannebrog.
    Det er en helt klassisk diskussion, og der kommer altid nogen – også længere oppe i tråden – og pointerer at hvide sæder efter kort tid bliver grå og permanent snavsede på en måde som farvede sæder slet ikke risikerer. Giv det et halvt år, og det hele ligner Sundbys langside ;-) Og så ser det meget, meget tomt ud hvis der ikke er nogen på tribunen.

    Jeg ville selv elske at gå væk fra de røde, men hellere til en blå. Spurs' er måske lige noget af det mørkeste til os, men flot ser det fandme ud:

    https://twitter.com/SpursOfficial/st...94367975657472

  15. De følgende 6 brugere er enige:

  16. #295
    Tilmeldingsdato
    Dec 2003
    Indlæg
    5,113

    Re: Hvad kan gøre DIN oplevelse bedre i Parken ?

    Citat Oprindeligt indsendt af -smølle Se meddelelser
    Det er en helt klassisk diskussion, og der kommer altid nogen – også længere oppe i tråden – og pointerer at hvide sæder efter kort tid bliver grå og permanent snavsede på en måde som farvede sæder slet ikke risikerer. Giv det et halvt år, og det hele ligner Sundbys langside ;-) Og så ser det meget, meget tomt ud hvis der ikke er nogen på tribunen.

    Jeg ville selv elske at gå væk fra de røde, men hellere til en blå. Spurs' er måske lige noget af det mørkeste til os, men flot ser det fandme ud:

    https://twitter.com/SpursOfficial/st...94367975657472
    Jamen jeg er helt med på at køre med blå sæder. Og man kunne vel godt skrive 'FCK' eller 'FC København' med hvide sæder i de blå, uden at det nødvendigvis behøvede at se forfærdeligt ud, selv om den hvide plast patinerer. Men gad i øvrigt vide, om ikke videnskaben kan fremtrylle noget plast, der ikke patinerer så grimt som traditionelle plastiksæder? Jeg aner intet om det, men tænker bare højt... Uanset hvad kunne det være fedt at få sæder i mere københavnske farver end DBU's.
    Garneren

    ______________________________ ___________

    Brøndby-logik
    "Vi mener ikke, vi er skruebrækkere. Vi vælger at være solidariske...med klubben."
    Per Nielsen, 24. august 2004

    Brøndby-sandheden
    "Så lukker vi. Større er kærligheden heller ikke."
    Anonym BIF-ansat, 8. januar 2013

  17. De følgende 5 brugere er enige:

  18. #296
    Tilmeldingsdato
    Oct 2002
    Indlæg
    2,450

    Re: Hvad kan gøre DIN oplevelse bedre i Parken ?

    Har også overvejet det med sæderne i en del år efterhånden, og det ville squ være lækkert at få dem skiftet. Ang. miljøperspektivet, så kan plasten vel genanvendes, og så skal de nye selvfølgelig produceres af nogle ordentlige råmaterialer.

    Selvom hvide sæder er fristende, så bliver de ganske givet ikke ved med at være hvide i længden. De udelukkende grå sæder på fx Allianz Arena var jo en trist omgang, som Bayern da også gjorde noget ved sidste år. Kreative løsninger som Sporting eller Ajax har valgt (og siden lavet om) skal man passe på med, vil jeg sige.

    Så jeg vil også stemme for en blå, der er lysere end både Spurs' og (endnu vigtigere) den, de bruger på Egnen. Noget ala Stamford Bridge ville være smukt i min bog. Og tænk hvis man så skrev København hen ad Nedre C med samme type bogstaver med skygge? Ville da være smukt, hvis det ellers lige kan komme til at passe ift. trapper og afsnit. Og måske et S12-logo på Sektionen? *drømmer*

    duckman
    Tom, Tom, Tom, Tom, Tom, Tom Høgli!

    "I have a degree from Harvard, whenever I´m wrong, the world makes a little less sense."
    duckman's Avatar

  19. De følgende 6 brugere er enige:

  20. #297
    Tilmeldingsdato
    Jul 2004
    Indlæg
    174

    Re: Hvad kan gøre DIN oplevelse bedre i Parken ?

    Citat Oprindeligt indsendt af duckman Se meddelelser
    Har også overvejet det med sæderne i en del år efterhånden, og det ville squ være lækkert at få dem skiftet. Ang. miljøperspektivet, så kan plasten vel genanvendes, og så skal de nye selvfølgelig produceres af nogle ordentlige råmaterialer.

    Selvom hvide sæder er fristende, så bliver de ganske givet ikke ved med at være hvide i længden. De udelukkende grå sæder på fx Allianz Arena var jo en trist omgang, som Bayern da også gjorde noget ved sidste år. Kreative løsninger som Sporting eller Ajax har valgt (og siden lavet om) skal man passe på med, vil jeg sige.

    Så jeg vil også stemme for en blå, der er lysere end både Spurs' og (endnu vigtigere) den, de bruger på Egnen. Noget ala Stamford Bridge ville være smukt i min bog. Og tænk hvis man så skrev København hen ad Nedre C med samme type bogstaver med skygge? Ville da være smukt, hvis det ellers lige kan komme til at passe ift. trapper og afsnit. Og måske et S12-logo på Sektionen? *drømmer*

    duckman
    Gad vide hvad DBU egentlig har at sige i sådan en sag. Jeg er med på at de lejer sig ind hos os, men de vil nok hive i retningen af et mere neutralt udseende look.
    Mvh. Iwy.
    Iwy's Avatar

  21. #298
    Tilmeldingsdato
    Sep 2010
    Indlæg
    418

    Re: Hvad kan gøre DIN oplevelse bedre i Parken ?

    Citat Oprindeligt indsendt af Iwy Se meddelelser
    Gad vide hvad DBU egentlig har at sige i sådan en sag. Jeg er med på at de lejer sig ind hos os, men de vil nok hive i retningen af et mere neutralt udseende look.
    Hvorfor? Det er jo ingen hemmelighed, at landshold ikke har deres eget stadion, men lejer sig ind.

  22. #299
    Tilmeldingsdato
    Dec 2003
    Indlæg
    5,113

    Re: Hvad kan gøre DIN oplevelse bedre i Parken ?

    Citat Oprindeligt indsendt af Iwy Se meddelelser
    Gad vide hvad DBU egentlig har at sige i sådan en sag. Jeg er med på at de lejer sig ind hos os, men de vil nok hive i retningen af et mere neutralt udseende look.
    Ja, det er jo et godt spørgsmål. Der er nok ingen tvivl om, hvad DBU ville foretrække, men jeg tvivler som sagt stærkt på, at der ligger en voldsomt bindende aftale, når DBU fravælger Parken så meget, som det er tilfældet for tiden: https://www.bt.dk/fodbold/landsholde...ang-i-573-dage
    Og hvis der ligger en aftale, der forhindrer os i at ændre sædefarve i Parken, synes jeg, vi skal se at komme ud af den så hurtigt som muligt.
    Garneren

    ______________________________ ___________

    Brøndby-logik
    "Vi mener ikke, vi er skruebrækkere. Vi vælger at være solidariske...med klubben."
    Per Nielsen, 24. august 2004

    Brøndby-sandheden
    "Så lukker vi. Større er kærligheden heller ikke."
    Anonym BIF-ansat, 8. januar 2013

  23. #300
    Caligula76 er offline 279km NØ for Dutch Harbor
    Tilmeldingsdato
    Nov 2006
    Indlæg
    2,224

    Re: Hvad kan gøre DIN oplevelse bedre i Parken ?

    Citat Oprindeligt indsendt af aegh Se meddelelser
    Hvorfor? Det er jo ingen hemmelighed, at landshold ikke har deres eget stadion, men lejer sig ind.
    Wembley, Stade De France, Luzhniki, Atatürk, Aviva, Windsor Park ... ;o)
    (Jaja, flere af dem ejes i fællesskab med rugby-landshold et al, men alligevel).

    Nuvel, for nu at blive på sporet: Jeg synes nu nok at sæderne er ved at være bedagede. Og i alle fald numrene på sæder og rækker trænger til en gevaldig opfriskning. Jeg er ret enig med Duckman, men som det var at se i Skakten er det formentlig en temmelig bekostelig affære at udskifte sæderne 'bare for at udskifte dem'. Men i et fremtidigt renoveringsaspekt, så må man gerne skifte dem ud i mere Nice FC-venlige farver.

    Jeg synes nok at FCK i det små gør sig ud i fine ting (som ved større/mere betydningfulde kampe), med boder foran Parken med kom-i-god-tid-og-få-ok-pris-på-øllan mv. Og forsøget med at få flere på stadion med lavere billetpriser på visse kampe er fint.
    Lidt lavere priser kunne nok være ønskeligt på mad/drikkelse i selve Parken, men whatthehey.

  24. Den følgende bruger er enig i dette:
    rsj

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Lignende emner

  1. Hvad kan gøre DIN oplevelse bedre i Parken?
    By Daniello/UC in forum De korte linier
    Svar: 62
    Sidste Meddelelse: 17.09.12, 11:14
  2. Positiv oplevelse - fra en Brøndbyfan i Parken
    By dengulehær in forum De korte linier
    Svar: 49
    Sidste Meddelelse: 09.09.09, 18:43
  3. Tak for en fed oplevelse (Storskærm i Parken)
    By Silver in forum De korte linier
    Svar: 28
    Sidste Meddelelse: 17.05.04, 19:49
  4. Tænketank for bedre stemning i Parken
    By Blå in forum De korte linier
    Svar: 4
    Sidste Meddelelse: 14.12.03, 00:00

Tags for this Thread

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •