Vi har i længere tid set at vores tilskueretal er nedadgående, vi har alle lagt mærke til at der ikke længere er den samme "hype" omkring det at gå i Parken som der tidligere har været, og det har fået mig til at tænke over hvordan vi som forskellige typer af fans, hver i sær ser forskelligt på hvad en god oplevelse er, i forbindelse med et besøg i Parken.

Jovist vi ønsker alle at vi skal ind og se en god omgang fodbold, og vi ønsker selvfølgelig alle at vores hold vinder kampen, og at den generelle stemning har været positiv og stemningsfyldt.

Men hvis vi går lidt længere ned i dybden, hvad er det så der gør hver enkel fan´s oplevelse det større hvis man ser ud over fodbolddelen ? Eller nærmere hvad skulle der pt. til for at DIN oplevelse for at gå i Parken blev større ? Og hvad tror DU der skulle til for at sædet ved siden af dig måske ikke står tomt til næste kamp i Parken ?

Jeg søger lidt nogen tanker, og noget debat omkring emnet, og derfor er det vigtigt at alle typer af fans vi har i FCK bidrager, dermed sagt typer med vidt forskelligt placering i Parken, samt indgangsvinkel til oplevelsen af at gå til fodbold i København.

Jeg kunne godt tænke mig at høre hvilke tanker folk der fast/ofte kommer på de øvre tribuner i Parken gør sig omkring det at komme i Parken- hvad kunne være det ekstra der gjorde at netop jeres oplevelse i Parken på de øvre tribuner blev bedre, eksempel: gratis kaffe, bedre sæder, kampprogram på stolen, andet ?


Ligeledes kunne det være spændene at hører mange af de faste gæster på Nedre C om hvilke ideer de har omkring deres tribune, hvad kunne være med til at give folk på Nedre C mere følelse af værdsættelse, hvilke mangler har man på tribunen og hvad kunne være med til at gøre netop oplevelsen på Nedre C det bedre ? eksempel: fan orienteret underholdning under tribunen, bedre forhold i boderne bedre toilet forhold andet ?



Og til sidst kan Sektion12 også tages med. pt. er der dog nogen forhold som gør at tribunen ikke er i fuldvigør, på sigt er jeg dog sikker på at vi vil se en fuldtlevende tribune. Men til de som allerede NU, eller stadig om man vil står på tribunen, hvad kunne være med til at gøre jeres oplevelse større, har vi mangler på Sektion12, og hvad kunne være med til at gøre oplevelsen bedre på netop den tribune ?



Hvis man har lyst til at deltage i debatten vil jeg opfordre folk til at skrive hvor man er placeret i Parken og ud fra det komme med sine synspunkter om sin egen tribune.

Håber folk vil bidrage til debatten :-)
Mvh
Daniello