Viser resultater 1 til 15 af 463

Emner: Hvad kan gøre DIN oplevelse bedre i Parken?

  1. #21
    Tilmeldingsdato
    Oct 2002
    Indlæg
    264

    Re: Hvad kan gøre DIN oplevelse bedre i Parken ?

    Jeg faldt lige over et link til en artikel om det enormt spændende faktum, at FC Midtjyllands håndboldkvinder fremover igen skal til at spille i gule trøjer i stedet for de sorte spilledragter der ellers har været kutyme de seneste sæsoner. Jeg ved alle er glade for den oplysning. Men i den artikel er der en enkelt kommentar fra håndbolddirektør Torben Kølbæk, der siger følgende:

    "- Jeg har jo gransket meget over, hvordan vi sikrer endnu større opbakning om holdet. Opbakning er noget, man skal gøre sig fortjent til, og jeg indså, at vi burde vise større respekt for den fortid, klubben har haft som både Ikast, Ikast-Bording, Ikast-Brande og nu FCM, siger Torben Kølbæk."

    Den ene sætning opbakning er noget, man skal gøre sig fortjent til ville jeg ønske blev et nyt mantra for Københavns ledelse. Pt. virker det som om, at opbakning og fans er noget der bliver taget for givet og som en selvfølge no matter what. Hvor er de initiativer der rent faktisk gør det mere attraktivt at være fan af København og bakke klubben op? Og nej cheerleaders som ingen gider se på og semi-utåleligt Simon Valentin-pauseshow er ikke hvad der efterlyses.

    Hvis vi bare fokuserer på vores hjemmebane er der jo masser af forbedringer der ligger lige for. Der har jo været snak om bedre mad i Parken de seneste 20 år, og stadig er vores stadions serviceringsniveau på Danmarksserieniveau at best. Det er til grin og viser ganske tydeligt, at skiftende ledelser har taget fans for givet. "De fjolser kommer jo alligevel, uanset hvor kolde vores parkdogs er og hvor tyndt øllet er!" Hvad gør klubben for at gøre sig fortjent til bedre opbakning? Hvornår bliver Parken totaltrenoveret og shinet up? Parken er trist og gammeltudseende. Det var et ganske imponerende stadion for 20 år siden, og nu er det bare en beskidt og ganske usexet arena der måske får et nyt sponsornavn og et par VIP-loger mere i ny og næ, men ellers sker der uendelig lidt.

    Venlig hilsen Torben - og ja, det ville også klæde København at vise større respekt for den fortid klubben har som B1903 og KB!
    Sidst redigeret af Hjaltees#1 : 06.09.12 kl. 15:50
    "Styrken ved FCK er, at det hele er så indgroet" /Thomas Kristensen
    Hjaltees#1's Avatar

  2. De følgende 6 brugere er enige:


Threaded View


Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Lignende emner

  1. Hvad kan gøre DIN oplevelse bedre i Parken?
    By Daniello/UC in forum De korte linier
    Svar: 62
    Sidste Meddelelse: 17.09.12, 11:14
  2. Positiv oplevelse - fra en Brøndbyfan i Parken
    By dengulehær in forum De korte linier
    Svar: 49
    Sidste Meddelelse: 09.09.09, 18:43
  3. Tak for en fed oplevelse (Storskærm i Parken)
    By Silver in forum De korte linier
    Svar: 28
    Sidste Meddelelse: 17.05.04, 19:49
  4. Tænketank for bedre stemning i Parken
    By Blå in forum De korte linier
    Svar: 4
    Sidste Meddelelse: 14.12.03, 00:00

Tags for this Thread

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •