Side 18 af 31 FørsteFørste ... 81516171819202128 ... SidsteSidste
Viser resultater 256 til 270 af 463

Emner: Hvad kan gøre DIN oplevelse bedre i Parken?

  1. #256
    Tilmeldingsdato
    Oct 2003
    Indlæg
    2,272

    Re: Hvad kan gøre DIN oplevelse bedre i Parken ?

    Er tiden ikke ved at være moden til at vinke farvel til de nuværende ølkrus?


    Northside, Tinderbox, Roskilde og GRØN siger alle sammen farvel til netop den type engangsglas som benyttes i Parken. Det bør faktisk også være muligt at erstatte dem hos os: https://plasticchange.dk/knowledge-v...aa-festivaler/


    Jeg tænker man meget lig andre steder kan opkræve en pant på kruset: fx 5kr eller lign - det giver et godt incitament til at tage de tomme krus med ned i boden og veksle det, eller en sjov souvenir til dem der ikke besøger Parken så ofte.


    Der er selvfølgelig det sikkerhedsmæssige aspekt i det, i forvejen ved vi jo at ølkastere er nogle meget sløje karakterer, men det skulle angiveligt ikke være noget problem, såfremt vægten holdes nede.Det kan i hvert fald lade sig gøre til fodbold i Berlin, hvor man selvfølgelig skal kaste langt for at ramme banen.

    krus.jpg
    KAUF’ ODER STERBE!!!
    jeske's Avatar


  2. #257
    Tilmeldingsdato
    Nov 2007
    Indlæg
    2,201

    Re: Hvad kan gøre DIN oplevelse bedre i Parken ?

    Der har været meget debat omkring lydniveauet med de "nye" højtalere der blev instaleret for nogle år siden. Parken skal roses for at de er blevet bedre til at styre lydniveauet fra højtalerne nu, end de var for et par år siden. Jeg synes det lød vildt godt igår da de lod Rammsteins nye brage igennem for fuld drøn i pausen, men ellers generelt holdte lydniveauet lavt. Denne øget fokus på at give nogle numre plads til at blive hørt, og andre til blot at være baggrundsmusik kan jeg godt lide, og det synes jeg fortjener ros.

  3. De følgende 3 brugere er enige:

  4. #258
    Tilmeldingsdato
    Apr 2008
    Indlæg
    1,079

    Re: Hvad kan gøre DIN oplevelse bedre i Parken ?

    Jeg synes det er ærgerligt at musikken er så høj i Parken. For mig måtte Dj'en gerne have lidt situationsfornemmelse og helt slukke for musikken når Sektionen prøver at skabe en stemning inden kampen men deres sange bliver fuldstændig druknet i ligegyldig musik.

    Hvis de absolut skal spille noget musik burde det i mine øjne og øre være noget der faciliterer til øget sang og stemning på tribunerne.

    Så sluk musikken og skru op for fansang før/under og efter kampen


  5. #259
    Tilmeldingsdato
    Oct 2004
    Indlæg
    628

    Re: Hvad kan gøre DIN oplevelse bedre i Parken ?

    Jeg kunne godt tænke mig flere singlefester og gerne noget all-inclusive. Måske også nogle bollerum når nu vi er igang.
    FCK er en slags Terminator-udgave af Ham-Kam.

    Nick Horup:"Hvem skal med i fodboldens Hall Of Fame?"
    Morten:"Michael Gravgaard, FC København"

  6. De følgende 11 brugere er enige:

  7. #260
    Tilmeldingsdato
    Feb 2018
    Indlæg
    16

    Re: Hvad kan gøre DIN oplevelse bedre i Parken ?

    Citat Oprindeligt indsendt af k b hagen Se meddelelser
    Jeske, jeg er sådan set ikke i tvivl om at lidt bedre forplejning vil gøre det til en federe oplevelse at gå til kamp, men vi havde langt flere tilskuere for få år siden uden at maden var et hår bedre. Der er IMO helt andre ting i spil. Jeg kan huske tilbage i 80'erne, da tilskuertallene igen begyndte at stige efter at være faldet siden 50'erne, hvordan der netop var en form for "hype" omkring det at tage ti kamp. Jeg bilder mig også ind at en del af forklaringen ligger et måske lidt sært sted: Hos en generation af intellektuelle der erklærede deres kærlighed til professionel fodbold. Ebbe Traberg, Per Højer Hansen, og naturligvis ikke mindst folk som Jørgen Leth og Hans-Jørgen Nielsen. Det blev simpelthen hipt at gå op i fodbold, hvor det få år før havde været prollet. Med Brøndbys og naturligvis landsholdets succes'er op gennem 80'erne frem til 1992 slog det avant garde-hippe igennem som mainstream. Og som alle andre trends er det nu ved at falme igen, succes eller ej. Jeg tror sgu ikke lidt bedre mad kan ændre den ting den mindste smule.
    Sorry if I answer in English (my Danish is too poor). The big opponent or rival of the stadium is the comfortable wide-screen TV at home, your fridge with the beer, sitting on the sofa with the feet on the table. Comfort. Pleasure. Why go to the stadium? It has to be BETTER to go to the Stadium. I cannot agree that present years are being compared to 30-60 years ago (when TV football was very poor quality if existing at all). So, yes, food, drinks and the experience around the actual match IS crucial.

  8. #261
    Tilmeldingsdato
    May 2005
    Indlæg
    1,534

    Re: Hvad kan gøre DIN oplevelse bedre i Parken ?

    Jeg vidste ikke lige hvor jeg skulle skrive det, så here it goes...

    Jeg vil virkelig gerne rose klubben for billetpriserne til vores europæiske kampe...

    100 kr. for en Sektion 12 billet til en vigtig CL kamp imod Røde Stjerne hvor det må forventes at der virkelig bliver brug for maksimal opbakning er intet mindre end verdensklasse...!

    Der blæser gode vinde over den Københavnske fan scene og jeg er vild med det.....


  9. #262
    Tilmeldingsdato
    Jul 2002
    Indlæg
    3,753

    Re: Hvad kan gøre DIN oplevelse bedre i Parken ?

    Citat Oprindeligt indsendt af DiscoTango Se meddelelser
    Jeg vidste ikke lige hvor jeg skulle skrive det, så here it goes...

    Jeg vil virkelig gerne rose klubben for billetpriserne til vores europæiske kampe...

    100 kr. for en Sektion 12 billet til en vigtig CL kamp imod Røde Stjerne hvor det må forventes at der virkelig bliver brug for maksimal opbakning er intet mindre end verdensklasse...!

    Der blæser gode vinde over den Københavnske fan scene og jeg er vild med det.....
    Jeg er enig - synes så det er lidt ærgerligt at skulle betale 220 for en øvre C. Det er en voldsom forskel, hvis man nu gerne vil overvære kampen uden at deltage så aktivt i festen.

    De må dog gerne fjerne shots fra baren - hold kæft en hovedpine jeg havde i går :)

  10. De følgende 5 brugere er enige:

  11. #263
    Tilmeldingsdato
    Aug 2006
    Indlæg
    1,842

    Re: Hvad kan gøre DIN oplevelse bedre i Parken ?

    Citat Oprindeligt indsendt af superestrella Se meddelelser
    Jeg er enig - synes så det er lidt ærgerligt at skulle betale 220 for en øvre C. Det er en voldsom forskel, hvis man nu gerne vil overvære kampen uden at deltage så aktivt i festen.

    De må dog gerne fjerne shots fra baren - hold kæft en hovedpine jeg havde i går :)
    Som min hedengangne far sagde: “Der er jo ingen der tvinger der til at drikke dem!” - hvorefter han gerne tilføjede “selvom man ofte skulle tro det var tilfældet.”

  12. De følgende 4 brugere er enige:

  13. #264
    d-man er offline Fodbold skal ses i Parken
    Tilmeldingsdato
    Aug 2009
    Indlæg
    404

    Re: Hvad kan gøre DIN oplevelse bedre i Parken ?

    Kan de dog ikke slukke musikken!!!
    Molde eller Barca - jeg er ligeglad jeg kommer for F.C. København ! - Daniello

  14. De følgende 10 brugere er enige:

  15. #265
    Tilmeldingsdato
    Jul 2002
    Indlæg
    3,753

    Re: Hvad kan gøre DIN oplevelse bedre i Parken ?

    Champions League


  16. #266
    Tilmeldingsdato
    Apr 2008
    Indlæg
    1,079

    Re: Hvad kan gøre DIN oplevelse bedre i Parken ?

    Citat Oprindeligt indsendt af d-man Se meddelelser
    Kan de dog ikke slukke musikken!!!
    SÅ ENIG!!!!!! "Dj'en" skal være bedre til at læse stemningen og publikummet. Er der sang og stemning på tribunerne så sluk for musikken men omvendt så er det fedt at sætte "tsunami" på da stemningen var lidt flad i går inden forlænget spilletid.

    Men for guds skyld drop nu det intetsigende muzak der dræber stemningen i Parken !!!
    Sidst redigeret af phillipo : 15.08.19 kl. 14:54

  17. De følgende 4 brugere er enige:

  18. #267
    Tilmeldingsdato
    Aug 2003
    Indlæg
    3,104

    Re: Hvad kan gøre DIN oplevelse bedre i Parken ?

    Omend jeg heller ikke er fan af musikken i Parken, så var tidspunktet for en gang Tsunami dog ganske velvalgt så det ud til på tribunerne, selvom det ikke gav den håbede effekt på banen.


  19. #268
    Tilmeldingsdato
    Nov 2007
    Indlæg
    2,201

    Re: Hvad kan gøre DIN oplevelse bedre i Parken ?

    Jeg vil rose tiltaget med at vise Agf's 0-2 scoring på storskærmen igår. Det kunne have været fint med en opdatering af 0-3 målet også. At starte en FCK kamp af med at se at brøndby taber, det gør min oplevelse af fodbold bedre.
    Generelt synes jeg det er god stil at vise highlights (røde kort, straffe, mål) på stormskæren af igangværende kampe, enten i pausen eller før kampen, som vi så det igår. At det så lige var krydret med et brøndby nederlag gjorde oplevelsen endnu bedre.

  20. De følgende 14 brugere er enige:

  21. #269
    Tilmeldingsdato
    Aug 2005
    Indlæg
    1,010

    Re: Hvad kan gøre DIN oplevelse bedre i Parken ?

    Hvor er 'Another One Bites The Dust' efter sejr i Parken? 'Stjerner på himlen' er IMO en drønkedelig leverpostej-popsang.


  22. #270
    Tilmeldingsdato
    Jan 2015
    Indlæg
    3,583

    Re: Hvad kan gøre DIN oplevelse bedre i Parken ?

    Må man supplere med ønsket om at "Tsunami" afspilles lige inden starten af 2. halvleg?
    Ståle (un)Raus #666

    Ceterum autem censeo Civitas Puteus esse delendam (I øvrigt mener jeg at Brøndby bør destrueres)

    Be careful what you wish for..
    (Citat: Ståle Solbakken)

  23. De følgende 10 brugere er enige:

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 3 users browsing this thread. (0 members and 3 guests)

Lignende emner

  1. Hvad kan gøre DIN oplevelse bedre i Parken?
    By Daniello/UC in forum De korte linier
    Svar: 62
    Sidste Meddelelse: 17.09.12, 11:14
  2. Positiv oplevelse - fra en Brøndbyfan i Parken
    By dengulehær in forum De korte linier
    Svar: 49
    Sidste Meddelelse: 09.09.09, 18:43
  3. Tak for en fed oplevelse (Storskærm i Parken)
    By Silver in forum De korte linier
    Svar: 28
    Sidste Meddelelse: 17.05.04, 19:49
  4. Tænketank for bedre stemning i Parken
    By Blå in forum De korte linier
    Svar: 4
    Sidste Meddelelse: 14.12.03, 00:00

Tags for this Thread

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •