Side 26 af 31 FørsteFørste ... 1623242526272829 ... SidsteSidste
Viser resultater 376 til 390 af 463

Emner: Hvad kan gøre DIN oplevelse bedre i Parken?

  1. #376
    Tilmeldingsdato
    Nov 2007
    Indlæg
    2,201

    Re: Hvad kan gøre DIN oplevelse bedre i Parken ?

    At koncertgæster vidste at det ikke nytter noget kun at komme 30 min i forvejen. Det er det sammen kaos hver gang, og hæfter sig på at folk (trods opfordringerne) møder op i sidste øjeblik.

  2. Den følgende bruger er enig i dette:
    rsj

  3. #377
    Tilmeldingsdato
    Nov 2013
    Indlæg
    74

    Re: Hvad kan gøre DIN oplevelse bedre i Parken ?

    Hvis ikke vi smed 5line array højtalere op med alt for høj volume på når vi bliver lukket ind.

    Tilpas nu bare volume til antal mennesker, TAK

  4. De følgende 2 brugere er enige:

  5. #378
    Tilmeldingsdato
    Oct 2011
    Indlæg
    875

    Re: Hvad kan gøre DIN oplevelse bedre i Parken ?

    Citat Oprindeligt indsendt af dondjon89 Se meddelelser
    Hvis ikke vi smed 5line array højtalere op med alt for høj volume på når vi bliver lukket ind.

    Tilpas nu bare volume til antal mennesker, TAK
    Var sgu lidt morsomt i går. De spiller crap før kampen hamrende højt - for så at skrue meget langt ned til sing-a-long på "Kvart i bold" - som forøvrigt først kommer på ti i bold...

  6. #379
    Tilmeldingsdato
    Sep 2010
    Indlæg
    418

    Re: Hvad kan gøre DIN oplevelse bedre i Parken ?

    Citat Oprindeligt indsendt af dondjon89 Se meddelelser
    Hvis ikke vi smed 5line array højtalere op med alt for høj volume på når vi bliver lukket ind.

    Tilpas nu bare volume til antal mennesker, TAK
    Sluk helt. Det ødelægger stemningen. Hvad er planen med at overdøve stemningstribunen?

  7. De følgende 4 brugere er enige:

  8. #380
    Slush er offline Sun Lolly er det bedste!.
    Tilmeldingsdato
    Dec 2003
    Indlæg
    1,622

    Re: Hvad kan gøre DIN oplevelse bedre i Parken ?

    Bedre service i boderne, virkede vitterlig som om de ikke var klar til gæster.

  9. De følgende 6 brugere er enige:

  10. #381
    Tilmeldingsdato
    Jul 2005
    Indlæg
    681

    Re: Hvad kan gøre DIN oplevelse bedre i Parken ?

    Vi må til det igen!

    Låg! Låg til øllet. Det gør min oplevelse så meget bedre. Hvor var de låg mod FCM? Katastrofe!


  11. #382
    Tilmeldingsdato
    Oct 2011
    Indlæg
    875

    Re: Hvad kan gøre DIN oplevelse bedre i Parken ?

    Drop den høje musik inden kampen - lad fansene komme til "orde". Derudover må løbet være kørt fra Simon V. Hold kæft en gang selvpromoverende og ringe pause"underholdning". Dybt til grin at lade to 8-årige løbe rundt om banen! Det var simpelthen en tynd og ligegyldig omgang. Lav noget med mening - eller drop det. Hvis han får løn, så burde man måske slanke organisationen lidt mere!


  12. #383
    Tilmeldingsdato
    Mar 2012
    Indlæg
    1,505

    Re: Hvad kan gøre DIN oplevelse bedre i Parken ?

    Citat Oprindeligt indsendt af thomasroy Se meddelelser
    Drop den høje musik inden kampen - lad fansene komme til "orde". Derudover må løbet være kørt fra Simon V. Hold kæft en gang selvpromoverende og ringe pause"underholdning". Dybt til grin at lade to 8-årige løbe rundt om banen! Det var simpelthen en tynd og ligegyldig omgang. Lav noget med mening - eller drop det. Hvis han får løn, så burde man måske slanke organisationen lidt mere!

    Der er vist ikke musik overhovedet på Sektionen, men kan det passe, at kun den ene af de to i går vandt en trøje? (Den anden et skide tørklæde).

  13. #384
    Tilmeldingsdato
    Oct 2011
    Indlæg
    875

    Re: Hvad kan gøre DIN oplevelse bedre i Parken ?

    Citat Oprindeligt indsendt af Døren Se meddelelser
    Der er vist ikke musik overhovedet på Sektionen, men kan det passe, at kun den ene af de to i går vandt en trøje? (Den anden et skide tørklæde).
    På NC spiller de noget håbløst Pop meget højt. Så ikke præmierne, men det var tydeligt Simon var vigtigere end drengene *undres*

  14. Den følgende bruger er enig i dette:

  15. #385
    Tilmeldingsdato
    Oct 2003
    Indlæg
    6,094

    Re: Hvad kan gøre DIN oplevelse bedre i Parken ?

    Citat Oprindeligt indsendt af thomasroy Se meddelelser
    Dybt til grin at lade to 8-årige løbe rundt om banen! Det var simpelthen en tynd og ligegyldig omgang.
    Udover at jeg egentlig ikke synes, at man bør udstille to børn som et cirkusnummer. så virkede det nu som om, at netop denne "underholdning" rent faktisk underholdte store dele af stadion. Så på den måde var det næppe helt skudt ved siden af.

    Og så skal man lige huske, at vi er rigtig mange forskellige fans på stadion, og at man næppe kan ramme alle målgrupper. Hvad du og andre synes giver mening, giver måske ikke mening på f.eks. Familietribunen og omvendt. Jeg synes egentlig, at det er fint, at man af og til laver små indslag som i går. Kan man ikke lide det, så kan man måske blot gå ned efter øl eller lignende i de 3 minutter det varer.

  16. De følgende 4 brugere er enige:

  17. #386
    Tilmeldingsdato
    Oct 2011
    Indlæg
    875

    Re: Hvad kan gøre DIN oplevelse bedre i Parken ?

    Citat Oprindeligt indsendt af k@sper Se meddelelser
    Udover at jeg egentlig ikke synes, at man bør udstille to børn som et cirkusnummer. så virkede det nu som om, at netop denne "underholdning" rent faktisk underholdte store dele af stadion. Så på den måde var det næppe helt skudt ved siden af.

    Og så skal man lige huske, at vi er rigtig mange forskellige fans på stadion, og at man næppe kan ramme alle målgrupper. Hvad du og andre synes giver mening, giver måske ikke mening på f.eks. Familietribunen og omvendt. Jeg synes egentlig, at det er fint, at man af og til laver små indslag som i går. Kan man ikke lide det, så kan man måske blot gå ned efter øl eller lignende i de 3 minutter det varer.
    Det har du sikkert ret i, men nu står der DIN oplevelse, hvorfor jeg skriver det :-)

    Og nu vi er ved det. Kæft jeg blev gal på spillerne, da de efter kampen gik runden. Ned til S12, halvdelen til NC og 0 til børnene der stod klar ved række 1 på D-tribunen! Det er simpelthen uværdigt, skandaløst og så dårlig stil af spillerne!

  18. De følgende 13 brugere er enige:

  19. #387
    Tilmeldingsdato
    Nov 2006
    Indlæg
    558

    Re: Hvad kan gøre DIN oplevelse bedre i Parken ?

    Citat Oprindeligt indsendt af thomasroy Se meddelelser
    Drop den høje musik inden kampen - lad fansene komme til "orde". Derudover må løbet være kørt fra Simon V. Hold kæft en gang selvpromoverende og ringe pause"underholdning". Dybt til grin at lade to 8-årige løbe rundt om banen! Det var simpelthen en tynd og ligegyldig omgang. Lav noget med mening - eller drop det. Hvis han får løn, så burde man måske slanke organisationen lidt mere!
    Så længe pauseunderholdningen ikke involverer cheerleadere, så skal du høre absolut nul brok herfra. Derudover virkede folk omkring mig på sektionen til at være ret begejstrede over underholdningen i søndags.

  20. Den følgende bruger er enig i dette:

  21. #388
    Tilmeldingsdato
    May 2012
    Indlæg
    849

    Re: Hvad kan gøre DIN oplevelse bedre i Parken ?

    Citat Oprindeligt indsendt af Lindrup Se meddelelser
    Så længe pauseunderholdningen ikke involverer cheerleadere, så skal du høre absolut nul brok herfra. Derudover virkede folk omkring mig på sektionen til at være ret begejstrede over underholdningen i søndags.
    Det tror jeg at du kan vide dig ret sikker på at undgå, det gik vist ret hårdt ud over salget af øl, i pausen.... (Har jeg hørt)

  22. #389
    Tilmeldingsdato
    Oct 2011
    Indlæg
    875

    Re: Hvad kan gøre DIN oplevelse bedre i Parken ?

    Citat Oprindeligt indsendt af Lindrup Se meddelelser
    Så længe pauseunderholdningen ikke involverer cheerleadere, så skal du høre absolut nul brok herfra. Derudover virkede folk omkring mig på sektionen til at være ret begejstrede over underholdningen i søndags.
    Egentlig er det nok bare Simon V jeg er træt af - indrømmer!

  23. De følgende 7 brugere er enige:

  24. #390
    Tilmeldingsdato
    Aug 2006
    Indlæg
    131

    Re: Hvad kan gøre DIN oplevelse bedre i Parken ?

    https://www.berlingske.dk/virksomhed...n-det-kan-godt

    Så sker der da forhåbentligt lidt på mad og drikke delen. Fedt

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 2 users browsing this thread. (0 members and 2 guests)

Lignende emner

  1. Hvad kan gøre DIN oplevelse bedre i Parken?
    By Daniello/UC in forum De korte linier
    Svar: 62
    Sidste Meddelelse: 17.09.12, 11:14
  2. Positiv oplevelse - fra en Brøndbyfan i Parken
    By dengulehær in forum De korte linier
    Svar: 49
    Sidste Meddelelse: 09.09.09, 18:43
  3. Tak for en fed oplevelse (Storskærm i Parken)
    By Silver in forum De korte linier
    Svar: 28
    Sidste Meddelelse: 17.05.04, 19:49
  4. Tænketank for bedre stemning i Parken
    By Blå in forum De korte linier
    Svar: 4
    Sidste Meddelelse: 14.12.03, 00:00

Tags for this Thread

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •