Side 28 af 31 FørsteFørste ... 1825262728293031 SidsteSidste
Viser resultater 406 til 420 af 463

Emner: Hvad kan gøre DIN oplevelse bedre i Parken?

  1. #406
    Tilmeldingsdato
    Jun 2005
    Indlæg
    4,521

    Re: Hvad kan gøre DIN oplevelse bedre i Parken ?

    Citat Oprindeligt indsendt af Garneren Se meddelelser
    Der er noget, jeg har misforstået. Hvad mener du?
    Jeg kan ikke finde en artikel om det, men det er en regnskabsmæssig detalje, der blev indført med jydernes indtog, hvor FCK skulle til at betale leje for at bruge Parken, så økonomien i stadion og FCK blev bedre belyst. Så ikke helt sammenligneligt med, hvad vi kan se frem til med opsplitningen af organisationen, hvor FCK reelt mister indflydelse.

  2. #407
    Tilmeldingsdato
    Dec 2003
    Indlæg
    5,113

    Re: Hvad kan gøre DIN oplevelse bedre i Parken ?

    Citat Oprindeligt indsendt af cybamerc Se meddelelser
    Jeg kan ikke finde en artikel om det, men det er en regnskabsmæssig detalje, der blev indført med jydernes indtog, hvor FCK skulle til at betale leje for at bruge Parken, så økonomien i stadion og FCK blev bedre belyst. Så ikke helt sammenligneligt med, hvad vi kan se frem til med opsplitningen af organisationen, hvor FCK reelt mister indflydelse.
    Nej, det er jo i så fald blot en regnskabsteknisk øvelse. Den afgørende forskel er, om ejerne af fodboldholdet og stadionet er de samme. :-)
    Garneren

    ______________________________ ___________

    Brøndby-logik
    "Vi mener ikke, vi er skruebrækkere. Vi vælger at være solidariske...med klubben."
    Per Nielsen, 24. august 2004

    Brøndby-sandheden
    "Så lukker vi. Større er kærligheden heller ikke."
    Anonym BIF-ansat, 8. januar 2013

  3. #408
    Tilmeldingsdato
    Mar 2005
    Indlæg
    352

    Re: Hvad kan gøre DIN oplevelse bedre i Parken ?

    Det her burde kunne løse problemerne med græsset i Parken: https://www.youtube.com/watch?v=epef95O-EwY

    Men så tror jeg også man skal have den store pengepung frem. :)
    .
    Kom til Brøndby med de rige
    "Vi vil ikke have flere bistandsklienter.
    Kom med millionærerne."

    Kjeld Rasmussen, borgmester i Brøndby.

  4. De følgende 7 brugere er enige:

  5. #409
    Tilmeldingsdato
    Aug 2006
    Indlæg
    187

    Re: Hvad kan gøre DIN oplevelse bedre i Parken ?

    Citat Oprindeligt indsendt af TheMustangMan Se meddelelser
    Det her burde kunne løse problemerne med græsset i Parken: https://www.youtube.com/watch?v=epef95O-EwY

    Men så tror jeg også man skal have den store pengepung frem. :)
    Genialt. Jeg kender en mand uden tænder i Sydhavnen der siger han gøre det inden næste hjemmekamp. Er der nogen der har 10,8 millioner kroner i kontanter, en brugt Toyota Corolla og 3-4 timer på fredag over middag?
    "Tro kan flytte dværge."

  6. #410
    Tilmeldingsdato
    Dec 2003
    Indlæg
    5,113

    Re: Hvad kan gøre DIN oplevelse bedre i Parken ?

    Citat Oprindeligt indsendt af TheMustangMan Se meddelelser
    Det her burde kunne løse problemerne med græsset i Parken: https://www.youtube.com/watch?v=epef95O-EwY

    Men så tror jeg også man skal have den store pengepung frem. :)
    Dem, der lægger musik på den slags videoer, burde virkelig tvangsforflyttes til et lokumsrenserjob.
    Garneren

    ______________________________ ___________

    Brøndby-logik
    "Vi mener ikke, vi er skruebrækkere. Vi vælger at være solidariske...med klubben."
    Per Nielsen, 24. august 2004

    Brøndby-sandheden
    "Så lukker vi. Større er kærligheden heller ikke."
    Anonym BIF-ansat, 8. januar 2013

  7. De følgende 7 brugere er enige:

  8. #411
    Tilmeldingsdato
    Apr 2005
    Indlæg
    235

    Re: Hvad kan gøre DIN oplevelse bedre i Parken ?

    Hvis der står en kasse Grøn Tuborg pr. mand pr. time kan vi nok finde ud af noget....
    Das NT

  9. #412
    Tilmeldingsdato
    Oct 2005
    Indlæg
    158

    Re: Hvad kan gøre DIN oplevelse bedre i Parken ?

    Citat Oprindeligt indsendt af TheMustangMan Se meddelelser
    Det her burde kunne løse problemerne med græsset i Parken: https://www.youtube.com/watch?v=epef95O-EwY

    Men så tror jeg også man skal have den store pengepung frem. :)
    Er du vanvittig der er mange bevægelige dele, der kan (vil) give problemer i forbindelse med driften... - alene mængden af hydrauliske komponenter *bliver svimmel*

  10. #413
    Tilmeldingsdato
    Mar 2005
    Indlæg
    352

    Re: Hvad kan gøre DIN oplevelse bedre i Parken ?

    Netop ankommet til Parken og der er ingen låg til øllene.
    Kan vi ikke få fikset det?
    .
    Kom til Brøndby med de rige
    "Vi vil ikke have flere bistandsklienter.
    Kom med millionærerne."

    Kjeld Rasmussen, borgmester i Brøndby.

  11. De følgende 3 brugere er enige:

  12. #414
    Tilmeldingsdato
    Mar 2003
    Indlæg
    683

    Re: Hvad kan gøre DIN oplevelse bedre i Parken ?

    Citat Oprindeligt indsendt af TheMustangMan Se meddelelser
    Netop ankommet til Parken og der er ingen låg til øllene.
    Kan vi ikke få fikset det?
    Skal man ikke spørge efter et låg. Det skal man mange andre steder
    AGF ud af suppen igen, og gerne allerede til sommer

  13. #415
    Tilmeldingsdato
    Sep 2010
    Indlæg
    418

    Re: Hvad kan gøre DIN oplevelse bedre i Parken ?

    Citat Oprindeligt indsendt af pires Se meddelelser
    Skal man ikke spørge efter et låg. Det skal man mange andre steder
    Jeg spurgte. Igen. Carlberg har problemer med levering af låg.

  14. #416
    Tilmeldingsdato
    Aug 2003
    Indlæg
    3,104

    Re: Hvad kan gøre DIN oplevelse bedre i Parken ?

    ... Hvis man lavede en bod / kø, som udelukkende var til at købe øl, så man ikke skal vente i evigheder på dem, som skal have diverse pølser, som åbenbart tager en krig. I går stod jeg i kø som nummer 4, da boderne på Nedre C åbnede kl. 18.55(!?) og jeg fik min Menu 1 kl. 19.16. De 3 foran mig skulle have mad, mens der bare stod den ene ramme øl efter den anden stablet op på bordet bagved og ventede på at blive solgt.

  15. De følgende 7 brugere er enige:

  16. #417
    Tilmeldingsdato
    Oct 2021
    Indlæg
    52

    Re: Hvad kan gøre DIN oplevelse bedre i Parken ?

    Citat Oprindeligt indsendt af DaneX Se meddelelser
    ... Hvis man lavede en bod / kø, som udelukkende var til at købe øl, så man ikke skal vente i evigheder på dem, som skal have diverse pølser, som åbenbart tager en krig. I går stod jeg i kø som nummer 4, da boderne på Nedre C åbnede kl. 18.55(!?) og jeg fik min Menu 1 kl. 19.16. De 3 foran mig skulle have mad, mens der bare stod den ene ramme øl efter den anden stablet op på bordet bagved og ventede på at blive solgt.

    enig. Der skal være neget hurtigere flow i boderne. Lad os få nogle god grill pølser.
    De kunne vil ristes udenfor og fordeles rundt.
    Nogen fra sektion 12 - der kunne hjælpe med sange etc. På familien tribunen. Spillerne hilser på og giver “High five” ved familie tribunen. Og så skal de gå ud ligesom igår. Altså familie tribunen først og så ned forbi C og til sektion 12..
    det vat fedt at se..
    Og så den samme sang når FC score over anlægget. - gerne den med “der er et yndig land……” der så slutter af med lålålålå etc.

  17. #418
    Tilmeldingsdato
    Nov 2007
    Indlæg
    2,201

    Re: Hvad kan gøre DIN oplevelse bedre i Parken ?

    Jeg nåede at tænke om man har fået ny provider. Det virkede ihvert fald væsentligt dårligere forberedt på intoget end normalt. Når man ved at sektionen og nedre c bliver udsolgt til 2/3 af kampene i foråret, så skal bemandingen være derefter. Og så virkede det at man blev overrasket over mængden af øl der kunne sælges en fredag aften kl 20, ligesom det til Ob kampen virkede som om det overraskede hvor meget mad der kan sælges søndag kl 18. At der er kommet en hånddelle og en “caesarsalat” til er ikke at løfte niveauet på udvalget. Less er nogengange more.

  18. Den følgende bruger er enig i dette:

  19. #419
    Tilmeldingsdato
    Apr 2005
    Indlæg
    235

    Hvad kan gøre DIN oplevelse bedre i Parken ?

    Jeg synes denne tråd efter ca. 11.5 år er nået til vejs ende så hvorfor ikke starte forfra? http://sidelinien.dk/forums/showthre...616#post596616
    Das NT

  20. #420
    Tilmeldingsdato
    Mar 2012
    Indlæg
    1,505

    Re: Hvad kan gøre DIN oplevelse bedre i Parken ?

    Man kunne have haft betydeligt bedre styr på det i fredags. Vi ankom kl. 17.40 til B og havde svært ved at finde ud af, hvor køen til B8-B10 startede. Vi stillede os et eller andet sted, som så rigtigt ud og kunne så nyde alle dem, der snød over og alle dem, der beklagede sig helt generelt over tingenes tilstand. Humøret var dog højt på trods af køens beklagelser, og vi kunne glæde os over, at Allan Agerholm før portene åbnede gik rundt og inspirerede køerne og kaos. Mon ikke den slags gør indtryk på en mand med hans baggrund? Der var i øvrigt ingen, der så ud til at genkende ham. Eller også var folk for høflige til at give udtryk for det.

    Vi stod i kø i mere end en time, før vi blev lukket ind, hvorefter jeg stod i kø i 20 minutter for at købe øl fra øen. Normalt har de massere præskænkede øl, og vi står aldrig i kø. I fredags solgte de øl, som de skænkede dem. De kunne ikke følge med, men rigtig mange købte så også 12 og 18 ad gangen. Jeg lykkedes med at tabe de 6, jeg havde købt, da jeg skulle kante mig ind på vores række, og jeg måtte ned og købe 6 nye. Jeg fik meget mærkeligt en forlomme og stod vel ikke engang i kø i 5 minutter anden gang. Min homie stod så og grinte under hele kampen over, at vi i første halvleg drak øl til reelt ca. 75 kr stykket.

    De åbnede portene efter kl. 18, og der var for få vagter. Der var og er ikke etableret sluser som mange steder i Tyskland, og betjeningen var og er ikke justeret på trods af de mange nye tilskuere.

    Mon ikke en lang række justeringer er på vej? Det kan jo ikke fortsætte det her. På den anden side, tager jeg tit fejl, hvad FC angår.

    I forhold til stemningen og underholdningen, så har jeg i årevis haft svært ved at rette mine tæer ud over tju-hu-piger, t-shirts, der skydes op på familietribunen, som fædre flår ud af hænderne på mødre og børn og ydmygelser, hvor to 10 årige løber om kap rundt om banen, og hvor kun den ene vinder en trøje. Høj musik før capoen gik på, og i pausen, og lys, minder helt sikkert mere om en håndbold- eller hockeyhaller, men jeg oplevede det i hvert fald i min fredagskoger som gode valg og langt at foretrække. Men det er næppe noget, jeg vil finde sjovt en søndag kl. 16.

  21. Den følgende bruger er enig i dette:
    rsj

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 3 users browsing this thread. (0 members and 3 guests)

Lignende emner

  1. Hvad kan gøre DIN oplevelse bedre i Parken?
    By Daniello/UC in forum De korte linier
    Svar: 62
    Sidste Meddelelse: 17.09.12, 11:14
  2. Positiv oplevelse - fra en Brøndbyfan i Parken
    By dengulehær in forum De korte linier
    Svar: 49
    Sidste Meddelelse: 09.09.09, 18:43
  3. Tak for en fed oplevelse (Storskærm i Parken)
    By Silver in forum De korte linier
    Svar: 28
    Sidste Meddelelse: 17.05.04, 19:49
  4. Tænketank for bedre stemning i Parken
    By Blå in forum De korte linier
    Svar: 4
    Sidste Meddelelse: 14.12.03, 00:00

Tags for this Thread

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •