Side 17 af 31 FørsteFørste ... 71415161718192027 ... SidsteSidste
Viser resultater 241 til 255 af 463

Emner: Hvad kan gøre DIN oplevelse bedre i Parken?

  1. #241
    Tilmeldingsdato
    Apr 2008
    Indlæg
    1,079

    Re: Hvad kan gøre DIN oplevelse bedre i Parken ?

    Offensivt underholdende spil, ved godt det er meget at forlange men det ville gøre min oplevelse meget bedre. Samt varme i gulvet :D Shit det var koldt i dag :(

  2. De følgende 5 brugere er enige:

  3. #242
    Tilmeldingsdato
    Nov 2001
    Indlæg
    15,394

    Re: Hvad kan gøre DIN oplevelse bedre i Parken ?

    Så planlægges der forbedringer i Parken – med tilskud fra UEFAs kasse. Det er med henblik på Parkens rolle i EM 2020.

    https://www.tipsbladet.dk/nyhed/supe...lioner-foer-em

    Lidt overraskende skal der gøres noget ved lydanlægget. Forhåbentlig betyder det ikke, at lydstyrken bliver endnu højere, især ikke når Carøe, 'Tsunami' og introtingen spiller ...

  4. De følgende 4 brugere er enige:

  5. #243
    Tilmeldingsdato
    Jan 2006
    Indlæg
    851

    Re: Hvad kan gøre DIN oplevelse bedre i Parken ?

    Citat Oprindeligt indsendt af -smølle Se meddelelser
    Så planlægges der forbedringer i Parken – med tilskud fra UEFAs kasse. Det er med henblik på Parkens rolle i EM 2020.

    https://www.tipsbladet.dk/nyhed/supe...lioner-foer-em

    Lidt overraskende skal der gøres noget ved lydanlægget. Forhåbentlig betyder det ikke, at lydstyrken bliver endnu højere, især ikke når Carøe, 'Tsunami' og introtingen spiller ...
    Men kan man ikke netop undgå at behøve at skrue så højt op hvis man får bedre lydkvalitet og -fordeling?

    Jeg forstår faktisk ikke hvorfor det der med lyden i årevis har været så svært at få til at fungere. Selvfølgelig er et fodboldstadion uden tag, af beton, med skiftende tilskuerbelægning, osv ikke de nemmeste rammer for en lydmand, men der må da være noget best practice rundt omkring på de utallige europæiske stadions, som kan deles rimelig frit uden at nogen underminerer sin markedsposition af den grund.

  6. De følgende 5 brugere er enige:

  7. #244
    Tilmeldingsdato
    Nov 2007
    Indlæg
    153

    Re: Hvad kan gøre DIN oplevelse bedre i Parken ?

    Jeg må indrømme jeg ikke har læst hele tråden igennem, så jeg undskylder hvis det før er blevet nævnt, men netforbindelsen nede ved boderne bør virkelig boostes. Jeg synes tit og ofte jeg selv, og andre jeg ser stå i køen, ved fast-track står og mangler signal der kan verificere mit køb. Så bliver man typisk af ekspedienten sendt hen til vinduet for at stå og vifte med telefonen for at signalet og kvitteringen for købet kan tikke ind. Det burde være et okay nemt problem at løse, men det ville gøre en enorm forskel.

  8. Den følgende bruger er enig i dette:

  9. #245
    Tilmeldingsdato
    Dec 2003
    Indlæg
    5,113

    Re: Hvad kan gøre DIN oplevelse bedre i Parken ?

    Citat Oprindeligt indsendt af orhhh Se meddelelser
    Jeg må indrømme jeg ikke har læst hele tråden igennem, så jeg undskylder hvis det før er blevet nævnt, men netforbindelsen nede ved boderne bør virkelig boostes. Jeg synes tit og ofte jeg selv, og andre jeg ser stå i køen, ved fast-track står og mangler signal der kan verificere mit køb. Så bliver man typisk af ekspedienten sendt hen til vinduet for at stå og vifte med telefonen for at signalet og kvitteringen for købet kan tikke ind. Det burde være et okay nemt problem at løse, men det ville gøre en enorm forskel.
    Der skal godt nok heller ikke være mange tusinde tilskuere, før det kan mærkes på signalet på Nedre C. Hvilket jo ikke just var løftet, da Telias wifi blev lanceret med fanfarer og store armbevægelser.
    Garneren

    ______________________________ ___________

    Brøndby-logik
    "Vi mener ikke, vi er skruebrækkere. Vi vælger at være solidariske...med klubben."
    Per Nielsen, 24. august 2004

    Brøndby-sandheden
    "Så lukker vi. Større er kærligheden heller ikke."
    Anonym BIF-ansat, 8. januar 2013

  10. De følgende 6 brugere er enige:

  11. #246
    zebos er offline can't put this day back
    Tilmeldingsdato
    Jan 2002
    Indlæg
    2,837

    Re: Hvad kan gøre DIN oplevelse bedre i Parken ?

    Midt i den store debat omkring tilskuergennemsnittet til FCKs kampe i Parken og ovenpå den helt fantastisk sejr i går:

    En lavthængende frugt: Jeg savner at alle spillerne også kommer over til A-tribunen og takker efter kampen. På samme måde som de gør til Sektionen og Nedre C. Hvis fankulturen og tilskuergennemsnittet skal op, så mener jeg at dette er en lille, men vigtig bid af løsningen.
    At the first world's fair, the 1851 Crystal Palace Exhibition in London, trinkets abounded, everything from handbills to small cards, all emblazoned with the image of the Crystal Palace.

  12. #247
    Tilmeldingsdato
    Oct 2011
    Indlæg
    875

    Re: Hvad kan gøre DIN oplevelse bedre i Parken ?

    Ved det er skrevet andre steder herinde, men går ud fra SLO læser med her? Ufatteligt at man ikke længere kan se sidelinjen fra pladserne på NC. Det må være en ommer!

  13. Den følgende bruger er enig i dette:

  14. #248
    Tilmeldingsdato
    Sep 2009
    Indlæg
    2,521

    Re: Hvad kan gøre DIN oplevelse bedre i Parken ?

    Citat Oprindeligt indsendt af thomasroy Se meddelelser
    Ved det er skrevet andre steder herinde, men går ud fra SLO læser med her? Ufatteligt at man ikke længere kan se sidelinjen fra pladserne på NC. Det må være en ommer!
    Jes Mortensen har i dag udtalt at man er opmærksom på problemet at man arbejder på en løsning.. Mon ikke banderne kommer tilbage igen hvor de plejer at stå til næste kamp (ny belægning eller ej) og at man så som fan på de forreste rækker må vende sig til ikke at kunne se sidelinien når vi møder Horsens og Herning... :-)

  15. Den følgende bruger er enig i dette:

  16. #249
    Tilmeldingsdato
    Nov 2001
    Indlæg
    15,394

    Re: Hvad kan gøre DIN oplevelse bedre i Parken ?

    Citat Oprindeligt indsendt af Jons Se meddelelser
    Jes Mortensen har i dag udtalt at man er opmærksom på problemet at man arbejder på en løsning.. Mon ikke banderne kommer tilbage igen hvor de plejer at stå til næste kamp (ny belægning eller ej) og at man så som fan på de forreste rækker må vende sig til ikke at kunne se sidelinien når vi møder Horsens og Herning... :-)
    Det var skam ikke kun på de forreste - det var hele Nedre C ;-)


  17. #250
    Tilmeldingsdato
    May 2010
    Indlæg
    33

    Re: Hvad kan gøre DIN oplevelse bedre i Parken ?

    Havde du slået "NFC" fra i indstillinger? Det hjalp mig....

  18. #251
    Tilmeldingsdato
    Dec 2008
    Indlæg
    169

    Re: Hvad kan gøre DIN oplevelse bedre i Parken ?

    https://www.fck.dk/nyhed/sektion-12-...edre-b-udsolgt

    Jeg har før skrevet herinde at jeg savner noget mere æstetisk (københavnske farver, flag osv). Det synes jeg sektion 12 har været garant for. Derfor glæder jeg mig over at se udviklingen på den tribune i denne tid. Håber at slutspilskampene bliver en bragende succes, som lokker folk mere på tribunerne i fremtiden. Nogen som ved hvordan salget af øvre b går?

  19. De følgende 4 brugere er enige:

  20. #252
    Tilmeldingsdato
    Nov 2007
    Indlæg
    2,201

    Re: Hvad kan gøre DIN oplevelse bedre i Parken ?

    Citat Oprindeligt indsendt af TåsingeFb Se meddelelser
    https://www.fck.dk/nyhed/sektion-12-...edre-b-udsolgt

    Jeg har før skrevet herinde at jeg savner noget mere æstetisk (københavnske farver, flag osv). Det synes jeg sektion 12 har været garant for. Derfor glæder jeg mig over at se udviklingen på den tribune i denne tid. Håber at slutspilskampene bliver en bragende succes, som lokker folk mere på tribunerne i fremtiden. Nogen som ved hvordan salget af øvre b går?
    Helt enig, det er et fremragende tiltag at udvide md øvre B, og jeg ser frem til at se det central fra nedre C. Håbet er at man kan genskabe noget af den stemning som vi så til Atalanta kampen, hvor der trods kun 18000 tilskuer på stadion, var en fornemmelse af udsolgt på de enkelte afsnit.
    Jeg kan godt lide ideen om at man fylder et afsnit ud, før man åbner det næste afsnit, da det visuelt ser godt ud.

  21. De følgende 5 brugere er enige:

  22. #253
    Tilmeldingsdato
    Dec 2016
    Indlæg
    8

    Re: Hvad kan gøre DIN oplevelse bedre i Parken ?

    Med et (tilnærmelsesvis) udsolgt afsnit, ville det være en god idé at fjerne den stofbeklædning, der er bredt ud over siderne af nedre B. Jeg er med på, at det optisk ser fedt ud, at folk står samlet, men det er uholdbart (og ulovligt), at man ikke kan bevæge sig rundt på tribunen, fordi trapper og gangarealer er fyldt med tilskuere...

  23. De følgende 4 brugere er enige:

  24. #254
    Tilmeldingsdato
    Dec 2008
    Indlæg
    169

    Re: Hvad kan gøre DIN oplevelse bedre i Parken ?

    Citat Oprindeligt indsendt af Rikkewa Se meddelelser
    Med et (tilnærmelsesvis) udsolgt afsnit, ville det være en god idé at fjerne den stofbeklædning, der er bredt ud over siderne af nedre B. Jeg er med på, at det optisk ser fedt ud, at folk står samlet, men det er uholdbart (og ulovligt), at man ikke kan bevæge sig rundt på tribunen, fordi trapper og gangarealer er fyldt med tilskuere...
    Det kunne man eventuelt bredde ud på øvre hvis man ikke får udsolgt der? Det kunne se ret fedt ud..

  25. De følgende 2 brugere er enige:

  26. #255
    Tilmeldingsdato
    May 2005
    Indlæg
    864

    Re: Hvad kan gøre DIN oplevelse bedre i Parken ?

    Citat Oprindeligt indsendt af TåsingeFb Se meddelelser
    Det kunne man eventuelt bredde ud på øvre hvis man ikke får udsolgt der? Det kunne se ret fedt ud..
    Der er næppe bannere på Nedre B i slutspillet. Det har ikke været der til de kampe, hvor man må have forventet udsolgt på Nedre B
    Bordeaux https://www.fckfc.dk/sites/default/f...nerup-5522.jpg
    Midtjylland https://www.fckfc.dk/sites/default/f...nerup-2221.jpg
    Prag https://www.fckfc.dk/sites/default/f...nerup-8599.jpg
    Fusionsklubben https://www.fckfc.dk/sites/default/f...nerup-4301.jpg

    Osv..
    hvad?

  27. Den følgende bruger er enig i dette:

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Lignende emner

  1. Hvad kan gøre DIN oplevelse bedre i Parken?
    By Daniello/UC in forum De korte linier
    Svar: 62
    Sidste Meddelelse: 17.09.12, 11:14
  2. Positiv oplevelse - fra en Brøndbyfan i Parken
    By dengulehær in forum De korte linier
    Svar: 49
    Sidste Meddelelse: 09.09.09, 18:43
  3. Tak for en fed oplevelse (Storskærm i Parken)
    By Silver in forum De korte linier
    Svar: 28
    Sidste Meddelelse: 17.05.04, 19:49
  4. Tænketank for bedre stemning i Parken
    By Blå in forum De korte linier
    Svar: 4
    Sidste Meddelelse: 14.12.03, 00:00

Tags for this Thread

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •