Side 10 af 31 FørsteFørste ... 7891011121320 ... SidsteSidste
Viser resultater 136 til 150 af 463

Emner: Hvad kan gøre DIN oplevelse bedre i Parken?

  1. #136
    Tilmeldingsdato
    Aug 2004
    Indlæg
    368

    Re: Hvad kan gøre DIN oplevelse bedre i Parken ?

    Citat Oprindeligt indsendt af MikkelZ Se meddelelser
    eller +4580804040 (telia kundeservice)
    Det er nu YouSee :) selv om de kun skriver 70704040 på deres hjemmeside.
    Øvre C'er

  2. Den følgende bruger er enig i dette:
    MZ

  3. #137
    MZ er offline What airdefence doing?
    Tilmeldingsdato
    Sep 2004
    Indlæg
    1,130

    Re: Hvad kan gøre DIN oplevelse bedre i Parken ?

    Citat Oprindeligt indsendt af tor340 Se meddelelser
    Det er nu YouSee :) selv om de kun skriver 70704040 på deres hjemmeside.
    Whahaha det er sjovt... Du har ret... Telia er 80404040, og yousee har nok stadig 80804040 også... Og det burde jeg vide, da jeg arbejdede i deres (eller nærmere Oranges) kundeservice for mange år siden.. Og det skete ret ofte at man fik folk igennem der havde ringet forkert og så klagede længe og højlydt over at deres kabeltv var nede... Og det endda efter en laaaang tast-selv menu med muligheder såsom "tast 1 for taletidskort, tast 2 for modusabonnement, tast 3 hvis din telefon er bortkommet osv osv....).... Og når man så pænt bad dem om at ringe til TDC kabeltv (som det hed dengang) så fik man gerne en sviner og et spørgsmål om vi nu ikke alle sammen var de samme osv osv :)

  4. #138
    Tilmeldingsdato
    Sep 2004
    Indlæg
    836

    Re: Hvad kan gøre DIN oplevelse bedre i Parken ?

    Sjældent man kan hive noget positivt frem, men i dag skal der roses!:
    Skønt der på øvre B ikke var larmende musik indtil lige før kampstart.
    I pausen var det muligt at nå både et WC-besøg og en tur i boderne.
    Ganske ok Parkdogs, lunt brød, ok pølse, ok dosis snask i dem.
    Bliv venligst ved med denne standard!

  5. De følgende 3 brugere er enige:

  6. #139
    Tilmeldingsdato
    Aug 2004
    Indlæg
    845

    Re: Hvad kan gøre DIN oplevelse bedre i Parken ?

    Zerved virkede også fint; faktisk et rigtig godt tiltag. Man kunne hente mad og øl med 0 sekunders kø-tid :)
    Pommie
    Successus breves - fides aeterna
    Pommie's Avatar

  7. De følgende 3 brugere er enige:

  8. #140
    Tilmeldingsdato
    Jul 2013
    Indlæg
    66

    Re: Hvad kan gøre DIN oplevelse bedre i Parken ?

    Det ville være fedt hvis vi fik et ordentligt system til capo'en. Med ordentlige højtalere så alle på sektionen kan høre hvad han starter. Især hvis det er nye sange er det sgu tit umuligt at fange hele teksten.

  9. De følgende 2 brugere er enige:

  10. #141
    Tilmeldingsdato
    Jan 2007
    Indlæg
    485

    Re: Hvad kan gøre DIN oplevelse bedre i Parken ?

    Citat Oprindeligt indsendt af AndreasHR Se meddelelser
    Det ville være fedt hvis vi fik et ordentligt system til capo'en. Med ordentlige højtalere så alle på sektionen kan høre hvad han starter. Især hvis det er nye sange er det sgu tit umuligt at fange hele teksten.
    helt enig! Når der er fyldt op på s12 er det helt umuligt at høre hvad der bliver sunget hvis man står ude i siderne...

  11. Den følgende bruger er enig i dette:

  12. #142
    Tilmeldingsdato
    Mar 2012
    Indlæg
    1,505

    Re: Hvad kan gøre DIN oplevelse bedre i Parken ?

    Citat Oprindeligt indsendt af Chahboun Se meddelelser
    helt enig! Når der er fyldt op på s12 er det helt umuligt at høre hvad der bliver sunget hvis man står ude i siderne...
    Kan kun tilslutte mig. Det er tillige voldsomt frustrerende, når capoen giver ny besked under sangene, som man heller ikke kan høre på grund af sangene. Og det bliver egentlig blot værre, når man pludselig opdager eller fornemmer, at capoen meget heftigt direkte opfordrer siderne til at deltage i et eller andet, man så ikke kan høre.

    Det var fint, at Ace20 gik en tur med en megafon op til tifostart med klare opfordringer og instrukser - også selvom han skreg "To-stangs flagene, to-stangs flagene, TO-STANGS FLAGENE", da vi skulle hæve pappet ;-)

    Med hensyn til spillet er der intet at kommentere. Når vi slår bøf, er ALT godt uanset hvad.

  13. De følgende 2 brugere er enige:

  14. #143
    Tilmeldingsdato
    Jun 2013
    Indlæg
    31

    Re: Hvad kan gøre DIN oplevelse bedre i Parken ?

    Citat Oprindeligt indsendt af Chahboun Se meddelelser
    helt enig! Når der er fyldt op på s12 er det helt umuligt at høre hvad der bliver sunget hvis man står ude i siderne...
    +1, man bør enten anskaffe nye højtalere til fløjene på sektionen eller vende de nuværende højtalere længere mod fløjene. Vi følte os nødsaget til at rykke længere mod midten af sektionen i halvlegen for at kunne præstere et acceptabelt volumeniveau.
    Men det er selvfølgelig heller ikke tit, sektionen er fuldstændig udsolgt.

  15. Den følgende bruger er enig i dette:

  16. #144
    Tilmeldingsdato
    Jan 2002
    Indlæg
    702

    Re: Hvad kan gøre DIN oplevelse bedre i Parken ?

    At man fortsætter den restriktive grænsende til totalitære tilgang til udeholdets fans, så ingen (der køber billet udenfor det officielle udebane-afsnit) er i tvivl om, at Parken er FCKs hjemmebane og at gæster med alternativt sindelag tolereres på udeholdets afsnit og behandles almindeligt høfligt der, men ikke mere end det. For min skyld må øllet også gerne være for varmt og pøllen slap.

    Så kan alle de tolerante RUC-typer med fuldskæg og Mao-sutter, der "bare vil se en god kamp med deres dejlige Brøndbyvenner" står der og hygge sig og opdage, hvorfor de ikke gad det før, men den må de så vende med deres egen fan-identitet og sgu da ikke med mig. Jeg er så ubeskriveligt ligeglad med deres velfærd og rettigheder, at jeg allerede har brugt for mange ord til at beskrive det. "Sut mig!"havde været nok.

    Vi er mange stamkunder udenfor Sektionen og Nedre C, der (bortset fra resultaterne!) i årevis har døjet med dårlige ØC-tribuneoplevelser til især Brøndbykampe (men faktisk også andre mere almindelige superligakampe i mindre målestok), fordi man i klubledelsen har skævet lidt rigeligt til den kortsigtede profit og har åbnet ØC-portene for alle, der gad betale. Øl ned ad nakken, den typiske "tale lidt for højt om lorte-PS&E"-udeholds-fan, indavlede Zornig-familier fra Ishøj og meget mere lort af samme skuffe med mesterskabsfejringen (i 02, altså) som et grotesk lavpunkt. Aldrig mere, tak.

    Jeg bliver virkelig glad, hvis man holder fast i den nye, hårde stil. Grundlæggende tror jeg også, det er det rigtige skridt i forhold til at gøre Parken til en stærkere hjemmebane. At man ikke er i tvivl om sidemandens loyalitet og tilhørsforhold betyder faktisk noget i med- og modgang.

    For det er ikke kun sikkerhed, det handler om. For mig er det en sekundær, men selvfølgelig fin målsætning.

    Det handler om stamkundernes kampoplevelse, om FCK-identitet og alt det der subjektive følelseslort. Så keep up the good work! Love it!
    Mvh,
    Bopa


  17. #145
    Tilmeldingsdato
    Mar 2002
    Indlæg
    2,364

    Re: Hvad kan gøre DIN oplevelse bedre i Parken ?

    Citat Oprindeligt indsendt af klint Se meddelelser
    +1, man bør enten anskaffe nye højtalere til fløjene på sektionen eller vende de nuværende højtalere længere mod fløjene. Vi følte os nødsaget til at rykke længere mod midten af sektionen i halvlegen for at kunne præstere et acceptabelt volumeniveau.
    Men det er selvfølgelig heller ikke tit, sektionen er fuldstændig udsolgt.
    Nu er de højtalere ikke noget som Parken har haft med noget med at gøre. Det er noget som er blevet betalt af FCKFC og S12. Så pt. må jeg desværre nok sige, at vi ikke gør det store ved den sag. Vi kan dog måske nok overveje at dreje dem, til de helt store kampe..
    URBAN CREW - Fælles København
    Ace20's Avatar

  18. Den følgende bruger er enig i dette:

  19. #146
    Tilmeldingsdato
    Jan 2007
    Indlæg
    485

    Re: Hvad kan gøre DIN oplevelse bedre i Parken ?

    Citat Oprindeligt indsendt af Ace20 Se meddelelser
    Nu er de højtalere ikke noget som Parken har haft med noget med at gøre. Det er noget som er blevet betalt af FCKFC og S12. Så pt. må jeg desværre nok sige, at vi ikke gør det store ved den sag. Vi kan dog måske nok overveje at dreje dem, til de helt store kampe..
    kan der ikke opstilles en samlingsbøtte mere i megastore med det bestemte formål at få købt flere højtallere, måske man endda kunne opstille nogle ved nedre C? Eller ville det bare tage penge fra tifoindsamling?

    En anden ting som jeg mener man bør tænke over, er at som en anden skrev herinde tidligere, så har S12 de sidste par kampe overdøvet nedre C eller begyndt på andre sange når de endelig begynder at synge. Jeg må indrømme jeg havde en smule den samme følelse mod brøndby.

  20. #147
    Tilmeldingsdato
    Jun 2012
    Indlæg
    10

    Re: Hvad kan gøre DIN oplevelse bedre i Parken ?

    Citat Oprindeligt indsendt af Chahboun Se meddelelser
    En anden ting som jeg mener man bør tænke over, er at som en anden skrev herinde tidligere, så har S12 de sidste par kampe overdøvet nedre C eller begyndt på andre sange når de endelig begynder at synge. Jeg må indrømme jeg havde en smule den samme følelse mod brøndby.
    Martin stoppede da ellers en sang på et tidspunkt og tyssede lidt på folk, så han kunne høre hvad der blev sunget på Nedre C. Så den følelse havde jeg nu slet ikke.

  21. #148
    Tilmeldingsdato
    Jan 2007
    Indlæg
    485

    Re: Hvad kan gøre DIN oplevelse bedre i Parken ?

    Citat Oprindeligt indsendt af Sydwind Se meddelelser
    Martin stoppede da ellers en sang på et tidspunkt og tyssede lidt på folk, så han kunne høre hvad der blev sunget på Nedre C. Så den følelse havde jeg nu slet ikke.
    Okay, men vi kunne heller ikke høre capo overhovedet ude i siderne, så det var nok derfor jeg ikke hørte det ;) Men det ændrer ikke på min oplevelse af kampen. Når det så er sagt ved jeg udemærket godt at alle, især capo kun ønsker den bedste stemning. Thumbs up herfra for det arbejde der bliver leveret hver hjemmekamp, i hvert fald.

  22. #149
    Tilmeldingsdato
    Mar 2002
    Indlæg
    2,364

    Re: Hvad kan gøre DIN oplevelse bedre i Parken ?

    At man ikke tager 35 kr for en kop skide kakao.
    URBAN CREW - Fælles København
    Ace20's Avatar


  23. #150
    Tilmeldingsdato
    Oct 2005
    Indlæg
    295

    Re: Hvad kan gøre DIN oplevelse bedre i Parken ?

    Man kunne gøre min oplevelse en del bedre, hvis PARKEN blev røgfri. Jeg gider ikke ufrivilligt dele en smøg med sidemanden eller ham der står foran. Så sent som i går fik jeg passivt røget et par joints og par smøger.


Side 10 af 31 FørsteFørste ... 7891011121320 ... SidsteSidste

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 2 users browsing this thread. (0 members and 2 guests)

Lignende emner

  1. Hvad kan gøre DIN oplevelse bedre i Parken?
    By Daniello/UC in forum De korte linier
    Svar: 62
    Sidste Meddelelse: 17.09.12, 11:14
  2. Positiv oplevelse - fra en Brøndbyfan i Parken
    By dengulehær in forum De korte linier
    Svar: 49
    Sidste Meddelelse: 09.09.09, 18:43
  3. Tak for en fed oplevelse (Storskærm i Parken)
    By Silver in forum De korte linier
    Svar: 28
    Sidste Meddelelse: 17.05.04, 19:49
  4. Tænketank for bedre stemning i Parken
    By Blå in forum De korte linier
    Svar: 4
    Sidste Meddelelse: 14.12.03, 00:00

Tags for this Thread

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •