Side 11 af 31 FørsteFørste ... 89101112131421 ... SidsteSidste
Viser resultater 151 til 165 af 463

Emner: Hvad kan gøre DIN oplevelse bedre i Parken?

  1. #151
    Tilmeldingsdato
    Aug 2005
    Indlæg
    1,010

    Re: Hvad kan gøre DIN oplevelse bedre i Parken ?

    Jeg vil uden tvivl få en bedre oplevelse i Parken hvis rabatten på øl bliver den samme som den før var. 180 kr med sæsonkort for fem flade øl med lav alkoholprocent er røveri.

  2. De følgende 9 brugere er enige:

  3. #152
    Tilmeldingsdato
    Nov 2001
    Indlæg
    15,394

    Re: Hvad kan gøre DIN oplevelse bedre i Parken ?

    I Ghana er der åbenbart også tilskuerkrise. Den officielle løsning er tilsyneladende fundet: Sexede kvinder på tribunerne.

    Hvis det forsøges i Parken, så post lige nyheden om det på Henrik Marstals Facebook-timeline, vil I?

  4. #153
    Tilmeldingsdato
    Dec 2003
    Indlæg
    5,113

    Re: Hvad kan gøre DIN oplevelse bedre i Parken ?

    Citat Oprindeligt indsendt af -smølle Se meddelelser
    I Ghana er der åbenbart også tilskuerkrise. Den officielle løsning er tilsyneladende fundet: Sexede kvinder på tribunerne.

    Hvis det forsøges i Parken, så post lige nyheden om det på Henrik Marstals Facebook-timeline, vil I?
    Jeg tror nu ikke, man behøver at hedde Henrik Marstal for at synes, at det ville være et temmelig lavpandet og pinligt initiativ. :-)
    Garneren

    ______________________________ ___________

    Brøndby-logik
    "Vi mener ikke, vi er skruebrækkere. Vi vælger at være solidariske...med klubben."
    Per Nielsen, 24. august 2004

    Brøndby-sandheden
    "Så lukker vi. Større er kærligheden heller ikke."
    Anonym BIF-ansat, 8. januar 2013

  5. #154
    fckgo er offline Brandimprægner det her!
    Tilmeldingsdato
    Nov 2005
    Indlæg
    727

    Re: Hvad kan gøre DIN oplevelse bedre i Parken ?

    Citat Oprindeligt indsendt af -smølle Se meddelelser
    I Ghana er der åbenbart også tilskuerkrise. Den officielle løsning er tilsyneladende fundet: Sexede kvinder på tribunerne.

    Hvis det forsøges i Parken, så post lige nyheden om det på Henrik Marstals Facebook-timeline, vil I?
    Det gør vi da allerede?


  6. #155
    Tilmeldingsdato
    Nov 2001
    Indlæg
    15,394

    Re: Hvad kan gøre DIN oplevelse bedre i Parken ?

    Citat Oprindeligt indsendt af fckgo Se meddelelser
    Det gør vi da allerede?

    Jeg kan tage fejl, men det dér foregår da vist netop ikke på tribunerne, jfr. det grønne underlag ;-)

    Og ja, det vil være neandertalsk fladpandet. Jeg ville dog stadig gerne se den fundamentalistiske debattørs reaktion ...

  7. De følgende 2 brugere er enige:

  8. #156
    fckgo er offline Brandimprægner det her!
    Tilmeldingsdato
    Nov 2005
    Indlæg
    727

    Re: Hvad kan gøre DIN oplevelse bedre i Parken ?

    Citat Oprindeligt indsendt af -smølle Se meddelelser
    Jeg kan tage fejl, men det dér foregår da vist netop ikke på tribunerne, jfr. det grønne underlag ;-)
    Ah, OK, men om de står på den ene eller anden side af hegnet gør da vist ingen forskel. Synes faktisk vores cheerleaders er lige så dumt...

  9. De følgende 2 brugere er enige:

  10. #157
    Tilmeldingsdato
    Mar 2002
    Indlæg
    2,364

    Re: Hvad kan gøre DIN oplevelse bedre i Parken ?

    De er dansere. Det er en sport. Ligesom poledance..............

    eeehehe
    URBAN CREW - Fælles København
    Ace20's Avatar

  11. De følgende 6 brugere er enige:

  12. #158
    Tilmeldingsdato
    Oct 2005
    Indlæg
    295

    Re: Hvad kan gøre DIN oplevelse bedre i Parken ?

    Citat Oprindeligt indsendt af SALT Se meddelelser
    Man kunne gøre min oplevelse en del bedre, hvis PARKEN blev røgfri. Jeg gider ikke ufrivilligt dele en smøg med sidemanden eller ham der står foran. Så sent som i går fik jeg passivt røget et par joints og par smøger.
    I går forsøgte vi os med et par pladser på Nedre C, hvilket vores øjne var nogle rigtigt fine pladser og nogle pladser vi sagtens kunne finde på at købe sæsonkort til, fra forårssæsonen af. Problemet med pladserne var bare den mængde af joints der blev indtaget på rækken bag os. Jeg vil bedst betegne det som blålyn fyldt med cannabis og den ene blev tændt med den anden. Jeg er ikke sikker på at jeg må køre bil de næste par uger, så vi finder nok nogle andre pladser til vores kommende sæsonkort.

  13. Den følgende bruger er enig i dette:

  14. #159
    Tilmeldingsdato
    Mar 2008
    Indlæg
    392

    Re: Hvad kan gøre DIN oplevelse bedre i Parken ?

    Jeg står også på NC - og har gjort det i noget der nærmer sig 20 år. For et par år siden, blev pladserne skråt lidt foran indtaget af en flok (knap så) unge drenge, der også jævnligt nyder cannabis under kampene i Parken.

    Ret hurtigt blev jeg og sidemanden enige om at hoppe ned og tage en sludder med dem. Nu her nogle år senere, er vi landet på en løsning hvor de ryger så hensynsfuldt som muligt - og ALTID lige tjekker om nogen af os i nærheden skulle have børn med.

    Og også - måske netop fordi vi så vidt muligt forsøger at give plads til deres fest -, altid respekterer hvis vi beder dem stoppe.

    Det har faktisk udviklet sig til - ja ok, et venskab er måske så meget sagt -, men i hvert fald til et hyggeligt forhold hvor vi i stedet for at irritere hinanden, altid hilser pænt og tager alle mulige forhold for at vi alle skal få en god kamp.

    Hvis man i stedet for at fokusere på regler og overholdelse af samme, bruger krudtet på at snakke lidt med sine medfans og prøver at være lidt large, tror jeg altså de fleste kan finde sig til rette.

    Og selvfølgelig; hvis I SLET ikke tåler røg, så har Parken jo allerede røgfrie afsnit.
    Række 23 - Du skal ikke komme her og blive væk.
    Jinx's Avatar


  15. #160
    Tilmeldingsdato
    Jul 2013
    Indlæg
    66

    Re: Hvad kan gøre DIN oplevelse bedre i Parken ?

    Angående stemningen på S12. På baggrund af flyeren til Viborg og OB kampene, hvilket er et initiativ jeg byder velkomment.

    Jeg har et par ideer til hvad vi kan gøre for at løfte stemningen på S12 og i Parken til de lidt mindre kampe.

    *Jeg har selv, ligesom mange af jer sikkert, været en del rundt omkring i Europa, især Tyskland, og se en masse fodbold, og jeg har endnu ikke oplevet et stemningsafsnit der er i nærheden af at fyre det antal sange af vi gør. Personligt tager jeg i Parken for i prioriteret rækkefølge: Se fodbold, dele en fed oplevelse med mine kammerater, skabe stemning til støtte for spillerne.*

    1) Til OB kampen den 6/12 var vi igennem 28 sange heraf 10 de første 12 min, 17 i første halvleg, og jeg har ikke talt spillerhyldest eller Odense svinere med her (Det er mit indtryk, at det ikke afviger meget fra normen). Kvantitet er ikke altid positivt og efter min mening er det kraftigt medvirkende til, den nogen gange manglende entutiasme/deltagelse i sangene. Der bliver kørt for få gentagelser og det ville give en federe effekt, hvis det gode arbejde der bliver lavet af trommere og capo + assistenter blev lagt i at give endnu mere gas for hver runde en sang kører, i stedet for at køre så mange sange af som muligt. (Fx mod OB da vi i anden halvleg kørte Stenborens drenge nogle gange)
    Jeg vil foreslå at skære ned til en 5-15 sange per kamp, og kører nogle sange i både 1. og 2. halvleg.

    2) Have 2 faste sange en til hver halvleg som blev startet ca. samme tidspunkt til hver kamp en S12 fælles ting. (Drengene på tribunen og Et fodboldliv ville egne sig glimrende) og at indføre en tradition i stil med når, der er spillet x antal minutter i første og anden halvleg så kører FCK råbet til resten af stadion efterfulgt af Byens stolthed.

    3) Vi har rigtig mange koordinerede "effekter" (klap, hop, knipse, sid/stå mm) måske nøjes med bare 2 maks 3 effekter per halvleg, igen kvantitet er ikke nødvendigvis godt.

    4) Lydanlægget på S12 må i samarbejde med klubben kunne opgraderes (gogo fankoordinator), det er meget svært at høre hvilke sange der skal startes eller andre beskeder, når man som jeg står på den bagerste del af S12 og som tidligere nævnt for dem der står i siderne.

  16. De følgende 6 brugere er enige:

  17. #161
    Tilmeldingsdato
    Jun 2015
    Indlæg
    41

    Re: Hvad kan gøre DIN oplevelse bedre i Parken ?

    Meget enig i AndreasHR's betragtninger. Især punkt 4! Det er uendelig svært at høre hvilken sang det skal synges, hvis man ikke står i midten.
    Kunne man forstille sig, at udover capo i midten, at nogle personer kunne søge 10-15 m til siderne og få gang i folk der.

    God aften.

  18. #162
    Tilmeldingsdato
    Mar 2012
    Indlæg
    36

    Re: Hvad kan gøre DIN oplevelse bedre i Parken ?

    Nok ikk det rigtige forum, men sys da det ærgeligt når man kigger på NC og ser at siderne er lidt tomme i forhold til midten, og ved nogle kl 16.00 kommer der ikke mange på NC eller ved 18.00 kampe.. og det med sange , NC ku godt leve sig lidt mere med i dem.. muligt det kan være svært hører til tider, men vær nu lidt mere med, det altså federe når NC osse er med...

  19. #163
    Tilmeldingsdato
    Jun 2003
    Indlæg
    1,753

    Re: Hvad kan gøre DIN oplevelse bedre i Parken ?

    Da den mærkværdige Leo-bil med kanonen blev luftet i pausen mod OB og Simon Valentin live-kommenterede det, udtænkte jeg undervejs en potentiel ny pauseunderholdning - til gavn for alle.

    Når 1. halvleg bliver fløjtet af, åbnes en dertil indrettet funktion i Telia Parken-appen. Her har man mulighed for at donere penge til tifoindsamling, FCKFC, julemærkehjem eller noget andet godt, og hver gang indsamlingen runder et tal deleligt med eksempelvis 300 kroner, giver det et skud til Leo-bilen.
    Leo-bilen placeres et eller andet sted på banehalvdelen ned mod familietribunen - gerne tæt på feltet, og sigter naturligvis efter Simon Valentin, der har lagt mikrofonen fra sig, og står i målet med ryggen mod banen.

    Jeg har ikke helt udtænkt hvordan føreren af Leo-bilen skal findes, men det vil være en mere tilfredsstillende gave, end eksempelvis at vinde en spillertrøje.


  20. #164
    Tilmeldingsdato
    Sep 2002
    Indlæg
    374

    Re: Hvad kan gøre DIN oplevelse bedre i Parken ?

    Jeg ved godt det er nævnt før i denne tråd men jeg bliver simpelthen nød til at påpege dette igen. At folk ryger en fed i sin fritid fordi livet "bare er for fedt og jeg får lolleren på af at ryge" kan jeg ikke blande mig i. Men at jeg skal stå og hoste i det lort til en fodboldkamp er pisse irriterende! Please skrid!


  21. #165
    Tilmeldingsdato
    Aug 2004
    Indlæg
    845

    Re: Hvad kan gøre DIN oplevelse bedre i Parken ?

    Vi følger selvfølgelig med herinde, generelt og specielt i denne tråd, men ønsker man at kontakte klubben direkte med kritik, forslag eller idéer er der flere måder man kan gøre det:
    På twitter: @FCKSLOTEAM
    På Facebook: https://www.facebook.com/FCKSLO/
    Direkte på eMail: [email protected]

    Vi kan ikke love at vi kan løse alle problemer, men vi kan garantere at vi læser og følger op på alle seriøse henvendelser.

    Mvh,

    -Ivar pva. FCK SLO Team-
    Pommie
    Successus breves - fides aeterna
    Pommie's Avatar

  22. De følgende 5 brugere er enige:

Side 11 af 31 FørsteFørste ... 89101112131421 ... SidsteSidste

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 4 users browsing this thread. (0 members and 4 guests)

Lignende emner

  1. Hvad kan gøre DIN oplevelse bedre i Parken?
    By Daniello/UC in forum De korte linier
    Svar: 62
    Sidste Meddelelse: 17.09.12, 11:14
  2. Positiv oplevelse - fra en Brøndbyfan i Parken
    By dengulehær in forum De korte linier
    Svar: 49
    Sidste Meddelelse: 09.09.09, 18:43
  3. Tak for en fed oplevelse (Storskærm i Parken)
    By Silver in forum De korte linier
    Svar: 28
    Sidste Meddelelse: 17.05.04, 19:49
  4. Tænketank for bedre stemning i Parken
    By Blå in forum De korte linier
    Svar: 4
    Sidste Meddelelse: 14.12.03, 00:00

Tags for this Thread

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •