Side 13 af 31 FørsteFørste ... 31011121314151623 ... SidsteSidste
Viser resultater 181 til 195 af 463

Emner: Hvad kan gøre DIN oplevelse bedre i Parken?

  1. #181
    Django er offline Ostepoppes, R. Varemærke!
    Tilmeldingsdato
    Jul 2005
    Indlæg
    383

    Re: Hvad kan gøre DIN oplevelse bedre i Parken ?

    Citat Oprindeligt indsendt af FCK4LIF3 Se meddelelser
    Har jeg forvildet mig ind i tråden om dagens I-landsproblem? :)
    Ja det er sgu tæt på! Men jeg sagde også det var et lille pip, det er dog helt sikkert i småtingsafdelingen. :-)

  2. #182
    Tilmeldingsdato
    Apr 2014
    Indlæg
    221

    Re: Hvad kan gøre DIN oplevelse bedre i Parken ?

    At DBU ikke smider onsdags kampe kl 17!!!

    folk skal lige nå hjem OGSÅ I PARKEN efter!

  3. De følgende 2 brugere er enige:

  4. #183
    Tilmeldingsdato
    May 2011
    Indlæg
    395

    Re: Hvad kan gøre DIN oplevelse bedre i Parken ?

    Det her er et meget lille problem, og ved faktisk ikke om det er generelt for andre tribuner også, men...Jeg synes at lyden i højttalerne på Nedre C (nok bare generelt C tribunen), er meget dårlig. Jeg ved ikke om det er fordi den er for lav, men det er meget utydeligt og virkelig svært at høre.

    Derudover, synes jeg at 32 kr. for en meget slatten og meget kedelig Parkdog, næsten tangerer tyveri. Prisen er voldsomt høj, sammenlignet med andre steder, hvor man kan erhverve sig en fransk hotdog i betydelig bedre kvalitet og til halv pris.

    Ja, det er måske nok et I-landsproblem, men det kan gøre min oplevelse bedre :-)
    Sidst redigeret af Claus1985 : 16.03.16 kl. 09:36

  5. #184
    Slush er offline Sun Lolly er det bedste!.
    Tilmeldingsdato
    Dec 2003
    Indlæg
    1,623

    Re: Hvad kan gøre DIN oplevelse bedre i Parken ?

    Citat Oprindeligt indsendt af Claus1985 Se meddelelser
    Det her er et meget lille problem, og ved faktisk ikke om det er generelt for andre tribuner også, men...Jeg synes at lyden i højttalerne på Nedre C (nok bare generelt C tribunen), er meget dårlig. Jeg ved ikke om det er fordi den er for lav, men det er meget utydeligt og virkelig svært at høre, synes jeg.

    Derudover, synes jeg at 32 kr. for en meget slatten og meget kedelig Parkdog, næsten tangerer tyveri. Prisen er voldsomt høj, sammenlignet med andre steder en hvor man kan erhverve sig en fransk hotdog i betydelig bedre kvalitet og til halv pris.

    Ja, det er måske nok et I-landsproblem, men det kan gøre min oplevelse bedre :-)
    Synes det var befriende at man ikke skulle hører på musik der var så højt, at det runger i ørene når man tager hjem.


    Mht. hotdog, kan jeg kun være enig.
    Specielt når jeg ved de kan købes for 10,- hist og her rundt om i landet.

  6. De følgende 4 brugere er enige:

  7. #185
    Tilmeldingsdato
    May 2011
    Indlæg
    395

    Re: Hvad kan gøre DIN oplevelse bedre i Parken ?

    Citat Oprindeligt indsendt af Slush Se meddelelser
    Synes det var befriende at man ikke skulle hører på musik der var så højt, at det runger i ørene når man tager hjem.


    Mht. hotdog, kan jeg kun være enig.
    Specielt når jeg ved de kan købes for 10,- hist og her rundt om i landet.
    Vi er fuldstændig enige om at musikken ikke skal være for høj. Men nu synes jeg bare den er blevet utydelig, måske bare mig der skal have renset ørerne :-)

  8. #186
    Deichmaniac er offline Venstre forben på Baglæns
    Tilmeldingsdato
    Jan 2002
    Indlæg
    166

    Re: Hvad kan gøre DIN oplevelse bedre i Parken ?

    Citat Oprindeligt indsendt af Claus1985 Se meddelelser
    Det her er et meget lille problem, og ved faktisk ikke om det er generelt for andre tribuner også, men...Jeg synes at lyden i højttalerne på Nedre C (nok bare generelt C tribunen), er meget dårlig. Jeg ved ikke om det er fordi den er for lav, men det er meget utydeligt og virkelig svært at høre.

    Derudover, synes jeg at 32 kr. for en meget slatten og meget kedelig Parkdog, næsten tangerer tyveri. Prisen er voldsomt høj, sammenlignet med andre steder, hvor man kan erhverve sig en fransk hotdog i betydelig bedre kvalitet og til halv pris.

    Ja, det er måske nok et I-landsproblem, men det kan gøre min oplevelse bedre :-)

    Kan vedr. maden anbefale Aarstidsboden "Dagens ret" til 45 kr. Altid bedre end slatne pølser og kold ketchup.
    Vedr. musikken oplever jeg det som befriende ikke at skulle høre på alverdens popmusik og reklamestøj på stadionet, og finder lydniveauet pt som værende perfekt ved c13...

    God kampdag

    Deichmaniac

  9. Den følgende bruger er enig i dette:

  10. #187
    Tilmeldingsdato
    Dec 2003
    Indlæg
    419

    Re: Hvad kan gøre DIN oplevelse bedre i Parken ?

    Jeg synes egentligt det er blevet lidt kedeligt at alle hold spiller i sorte trøjer på udebane ... Man ka snart ikke skelne den ene kamp fra den anden ... Det er bare FCK mod et eller andet hold i sorte t-shirts... Måske noget Superligaens branding afdeling skulle kigge lidt på.

  11. #188
    Tilmeldingsdato
    Jul 2013
    Indlæg
    66

    Re: Hvad kan gøre DIN oplevelse bedre i Parken ?

    Noget der kunne højne serviceniveauet ville være at begge indgange til sektionen er åbne til hver hjemmekamp. Jeg kom selv 40 min. før kampstart igår og startede i køen en 30 min. nede af Øster Alle, jeg nåde lige ind til kampstart, det er dårlig service, især med tanke på at der stod en god håndfuld kontrollører/stewards og lavede intet, alt imens kontrollen var tæt på ikke eksisterende fordi de skulle have folk ind inden kampstart.

    Muligt for en fankoordinator at tage det op med klubben?

  12. De følgende 9 brugere er enige:

  13. #189
    Tilmeldingsdato
    Aug 2004
    Indlæg
    845

    Re: Hvad kan gøre DIN oplevelse bedre i Parken ?

    Citat Oprindeligt indsendt af AndreasHR Se meddelelser
    Noget der kunne højne serviceniveauet ville være at begge indgange til sektionen er åbne til hver hjemmekamp. Jeg kom selv 40 min. før kampstart igår og startede i køen en 30 min. nede af Øster Alle, jeg nåde lige ind til kampstart, det er dårlig service, især med tanke på at der stod en god håndfuld kontrollører/stewards og lavede intet, alt imens kontrollen var tæt på ikke eksisterende fordi de skulle have folk ind inden kampstart.

    Muligt for en fankoordinator at tage det op med klubben?

    Jep, den tager vi op!
    Pommie
    Successus breves - fides aeterna
    Pommie's Avatar

  14. De følgende 3 brugere er enige:

  15. #190
    Tilmeldingsdato
    Oct 2005
    Indlæg
    295

    Re: Hvad kan gøre DIN oplevelse bedre i Parken ?

    Citat Oprindeligt indsendt af AndreasHR Se meddelelser
    Noget der kunne højne serviceniveauet ville være at begge indgange til sektionen er åbne til hver hjemmekamp. Jeg kom selv 40 min. før kampstart igår og startede i køen en 30 min. nede af Øster Alle, jeg nåde lige ind til kampstart, det er dårlig service, især med tanke på at der stod en god håndfuld kontrollører/stewards og lavede intet, alt imens kontrollen var tæt på ikke eksisterende fordi de skulle have folk ind inden kampstart.

    Muligt for en fankoordinator at tage det op med klubben?
    Jeg er enig, vi blev også lidt forundret over at begge indgange ikke var åbne. Vi ankom ca. 35 minutter før kampstart, men var altså inde max. 15 minutter senere.

  16. #191
    Tilmeldingsdato
    Aug 2004
    Indlæg
    845

    Re: Hvad kan gøre DIN oplevelse bedre i Parken ?

    Citat Oprindeligt indsendt af Døren Se meddelelser
    Ja, hvis jeg skal fortsætte med at komme med mine børn, har jeg da et par betragtninger. Jeg ved ikke, om dette er den rigtige tråd, men måske en behjertet sjæl kan svare eller kommentere alligevel:

    Jeg er kommet på Familietribunen de sidste 7 år med mine børn, altså fra den gang den lå på B. De har siddet på skødet. Jeg har betalt dem ind. Og de har været medlemmer af DUL. Jeg har sæsonkort
    DUL-medlemskabet kostede/koster såvidt jeg husker ca. 85 kr. om året og gav indtil sidste sæson adgang til samtlige hjemmekampe bortset fra kampen mod bøf. Så langt så godt.
    Pludselig ved indeværende sæsons start sad jeg som sædvanlig og ledte febrilsk efter et link på hjemmesiden, så jeg kunne hente mine børns billetter. To stk. pr. barn så de kunne tage en ven med. Dælme' en god idé. Men nej - intet link. Ringede til Fanklubben og fik oplyst, at Fanklubben i år ikke med klubbens ledelse har kunnet forhandle flere billetter hjem end til fire kampe, og at jeg i stedet måtte købe et sæsonkort til mine børn. Det svarer til en prisstigning på 500 % pr. barn, og så kan de ikke længere tage en ven med. Jeg var målløs. Fanklubpigen talte meget lavt, og oplyste, at jeg ikke var den eneste, der var frustreret. Hun skulle nok bringe min frustration videre op i systemet. Det handler jo om flere penge i kassen, mere end det handler om fanpleje.
    Da vi i efteråret havde en del aftenkampe, og da jeg simpelthen nægtede at acceptere en så høj prisstigning, har jeg nøjes med at købe billetter til mine børn fra gang til gang. Vi kan jo ikke bare blive væk. Jeg sidder så alene på Familietribunen (på mit sæsonkort), når børnene ikke er med, med mindre jeg skider på det og køber en billet til en sektion, hvor jeg kender nogen. Endnu flere penge i klubbens kasse.
    Det har sgu' været ufedt i efteråret. Men nu bliver det værre. For børnebilletterne kostede i efteråret 50 kr. printselv. Nu har FCK.dk så overtaget salget fra billetlugen.dk, og så kommer der et gebyr på 20 kr. oveni. 70 kr. skal jeg nu lægge pr. hjemmekamp. Sidste år fik jeg samtlige hjemmekampe for 85 kr. FLOT FCK. Endnu flere penge i kassen.
    Klubbens grådigheden har ikke gjort mine oplevelser på Familietribunen gode eller bare bedre, og prisstigningen, og det forhold at DUL-medlemmer ikke har kunnet tage en ven med, har betydet, færre loyale fans på tribunen, og at FCK derfor har givet mange billetter væk til hver kamp. Tribunen skal jo fyldes op. En tribune fuld af folk, der ikke er vant til at gå til bold, gør heller ikke oplevelsen bedre, men de køber nok flere elendige Parkdogs.
    Så tilbage med DUL-medlemskab, der giver fuld adgang til alle hjemmekampe, det vil gøre MIN oplevelse bedre i Parken.
    Ps. I dag læser jeg så på hjemmesiden, at DUL-medlemmer skal hente deres billetter hos Fanklubkontoret. Har jeg misforstået noget? Kan mine børn fortsat komme til bold på deres DUL-medlemskab?
    Pps. Jeg ved godt, at et halvsæsonkort er tjent hjem på 4 kampe, men sammenlignet med sidste år, er det fortsat en skodløsning.
    EDIT: Ok, så har jeg indebrændt pløjet hele hjemmesiden igennem og fundet ud af, at det er DUL-dag i morgen (kampen mod esbjerg de 28. februar), og at mine børn har adgang via deres medlemskab. Det er da noget.
    Først og fremmest: Jeg beklager det har taget så lang tid at finde svar til dig. Det skyldes primært at min oprindelige ambitionsniveau var lidt højt. Jeg ville gerne sikre dine punkter blev direkte adresseret men jeg ville også gerne opstille en analyse over billet- og kortprisudviklingen over f.eks. de sidste 5 år. Sidste punkt har ikke været så nemt som jeg havde håbet; jeg har dog ikke givet op, og vender forhåbentlig tilbage over sommeren.

    Det første du skal være opmærksom på er, at DUL er et medlemskab i Fan Klubben, og altså ikke noget klubben styrer. Klubben sælger sæsonkort til kr. 600. Det kan man fra klubbens side selvfølgelig ikke blive ved med, hvis man samtidig giver alle kampene gennem fanklubben. Som en del af en langsigtet plan om at få familietribunen op og køre med et stabilt højt tilskuerantal har man siden efteråret 2013 (Altså de sidste 2½ år) kørt et fremstød sammen med fanklubben hvor man via DUL medlemskab kunne komme til kamp, medtage venner osv.
    Som vi kan se ved hver hjemmekamp, er man godt på vej til at være i mål. Herlig fuld tribune med glade familier, der sammen får en oplevelse med vores allesammens hold. Derfor stopper investeringen i denne specifikke kampagne, og familietribunen bliver en "almindelig" betalende tribune. Forhåbentlig stadig med "value for money" for såvel børnene som de forældre der kommer med :)
    Pommie
    Successus breves - fides aeterna
    Pommie's Avatar

  17. De følgende 2 brugere er enige:

  18. #192
    Tilmeldingsdato
    Mar 2002
    Indlæg
    2,364

    Re: Hvad kan gøre DIN oplevelse bedre i Parken ?

    Citat Oprindeligt indsendt af Døren Se meddelelser
    Ja, hvis jeg skal fortsætte med at komme med mine børn, har jeg da et par betragtninger. Jeg ved ikke, om dette er den rigtige tråd, men måske en behjertet sjæl kan svare eller kommentere alligevel:

    Jeg er kommet på Familietribunen de sidste 7 år med mine børn, altså fra den gang den lå på B. De har siddet på skødet. Jeg har betalt dem ind. Og de har været medlemmer af DUL. Jeg har sæsonkort

    DUL-medlemskabet kostede/koster såvidt jeg husker ca. 85 kr. om året og gav indtil sidste sæson adgang til samtlige hjemmekampe bortset fra kampen mod bøf. Så langt så godt.

    Pludselig ved indeværende sæsons start sad jeg som sædvanlig og ledte febrilsk efter et link på hjemmesiden, så jeg kunne hente mine børns billetter. To stk. pr. barn så de kunne tage en ven med. Dælme' en god idé. Men nej - intet link. Ringede til Fanklubben og fik oplyst, at Fanklubben i år ikke med klubbens ledelse har kunnet forhandle flere billetter hjem end til fire kampe, og at jeg i stedet måtte købe et sæsonkort til mine børn. Det svarer til en prisstigning på 500 % pr. barn, og så kan de ikke længere tage en ven med. Jeg var målløs. Fanklubpigen talte meget lavt, og oplyste, at jeg ikke var den eneste, der var frustreret. Hun skulle nok bringe min frustration videre op i systemet. Det handler jo om flere penge i kassen, mere end det handler om fanpleje.

    Da vi i efteråret havde en del aftenkampe, og da jeg simpelthen nægtede at acceptere en så høj prisstigning, har jeg nøjes med at købe billetter til mine børn fra gang til gang. Vi kan jo ikke bare blive væk. Jeg sidder så alene på Familietribunen (på mit sæsonkort), når børnene ikke er med, med mindre jeg skider på det og køber en billet til en sektion, hvor jeg kender nogen. Endnu flere penge i klubbens kasse.

    Det har sgu' været ufedt i efteråret. Men nu bliver det værre. For børnebilletterne kostede i efteråret 50 kr. printselv. Nu har FCK.dk så overtaget salget fra billetlugen.dk, og så kommer der et gebyr på 20 kr. oveni. 70 kr. skal jeg nu lægge pr. hjemmekamp. Sidste år fik jeg samtlige hjemmekampe for 85 kr. FLOT FCK. Endnu flere penge i kassen.

    Klubbens grådigheden har ikke gjort mine oplevelser på Familietribunen gode eller bare bedre, og prisstigningen, og det forhold at DUL-medlemmer ikke har kunnet tage en ven med, har betydet, færre loyale fans på tribunen, og at FCK derfor har givet mange billetter væk til hver kamp. Tribunen skal jo fyldes op. En tribune fuld af folk, der ikke er vant til at gå til bold, gør heller ikke oplevelsen bedre, men de køber nok flere elendige Parkdogs.

    Så tilbage med DUL-medlemskab, der giver fuld adgang til alle hjemmekampe, det vil gøre MIN oplevelse bedre i Parken.

    Ps. I dag læser jeg så på hjemmesiden, at DUL-medlemmer skal hente deres billetter hos Fanklubkontoret. Har jeg misforstået noget? Kan mine børn fortsat komme til bold på deres DUL-medlemskab?

    Pps. Jeg ved godt, at et halvsæsonkort er tjent hjem på 4 kampe, men sammenlignet med sidste år, er det fortsat en skodløsning.

    EDIT: Ok, så har jeg indebrændt pløjet hele hjemmesiden igennem og fundet ud af, at det er DUL-dag i morgen (kampen mod esbjerg de 28. februar), og at mine børn har adgang via deres medlemskab. Det er da noget.
    Det er desværre ikke noget som vi selv bestemmer i Fanclubben, og der er ikke noget vi hellere vil, end at have fri adgang til FCKs kampe ,for DUL medlemmer. Vi skal gerne videregive dine betragtninger til klubben.
    URBAN CREW - Fælles København
    Ace20's Avatar

  19. Den følgende bruger er enig i dette:

  20. #193
    Tilmeldingsdato
    Mar 2012
    Indlæg
    1,506

    Re: Hvad kan gøre DIN oplevelse bedre i Parken ?

    Citat Oprindeligt indsendt af Pommie Se meddelelser
    Først og fremmest: Jeg beklager det har taget så lang tid at finde svar til dig.
    No probs. Jeg er helt med på PS&E's forretningsmodel, den gør bare min oplevelse ringere. Jeg er også helt med på, at det ikke er med Fanklubbens bedste vilje, at DUL-medlemmer ikke længere kommer ind på medlemsskabet og kan tage en ven med etc. Selvfølgelig kæmper Fanklubben medlemmernes sag (hvilket jeg også kan læse af referatet fra årets generalforsamling). Og tak for det!

    Jeg konstaterer bare, at det øgede fokus på indtægter gør min oplevelse ringere.

    Samtidig er jeg selvfølgelig klar over, at jo flere indtægter og jo stærkere økonomi, alt andet lige skaber et stærkere hold, hvilket igen betyder flere mesterskaber og større chance for CHL. Alt andet lige. Sådan ca. Min frustration skyldes jo også, at jeg har forsøgt at få Hørsholt i tale. At høre det fra hans mund: Ja, vi vil hellere tjene penge end sikre, at du får en god oplevelse med dine børn. Det er da ren tale, og "problemet" er jo, at jeg ikke bare kan blive væk eller finde en anden klub. Og det forpligter PS&E, synes jeg.

    Anyway, der har sgu' været så meget at være frustreret over de seneste år. It alle adds up.

    Endnu engang tak for indsatsen til SLO'erne og Fanklubben.

  21. #194
    Tilmeldingsdato
    Jan 2002
    Indlæg
    272

    Re: Hvad kan gøre DIN oplevelse bedre i Parken ?

    I søndags var jeg for en gang skyld først inde af indgangen på C10 ca 20 mine før kampstart. Her kunne man så konstatere at der var en enorm lang kø til boderne. Dette er jo hvad man kan forvente når man kommer i sidste øjeblik til en topkamp der må forventes at trække lidt ekstra tilskuere (1.maj samt godt forårsvejr)

    Jeg undre mig dog over at man ikke havde åbnet alle boderne ved C10 da man måske burde have haft en idé om at der kom mange mennesker og at der måske ville være flere der kom "i sidste øjeblik"
    Som sagt plejer jeg at komme i væsentlig bedre tid så jeg ved ikke om det er noget der også opstår til de øvrige kampe men igen mener jeg at man måske godt kunne have forudset et ekstra pres til denne kamp og derfor burde have åbnet alle boder

  22. #195
    MZ er offline What airdefence doing?
    Tilmeldingsdato
    Sep 2004
    Indlæg
    1,130

    Re: Hvad kan gøre DIN oplevelse bedre i Parken ?

    Citat Oprindeligt indsendt af Lønne Se meddelelser
    I søndags var jeg for en gang skyld først inde af indgangen på C10 ca 20 mine før kampstart. Her kunne man så konstatere at der var en enorm lang kø til boderne. Dette er jo hvad man kan forvente når man kommer i sidste øjeblik til en topkamp der må forventes at trække lidt ekstra tilskuere (1.maj samt godt forårsvejr)

    Jeg undre mig dog over at man ikke havde åbnet alle boderne ved C10 da man måske burde have haft en idé om at der kom mange mennesker og at der måske ville være flere der kom "i sidste øjeblik"
    Som sagt plejer jeg at komme i væsentlig bedre tid så jeg ved ikke om det er noget der også opstår til de øvrige kampe men igen mener jeg at man måske godt kunne have forudset et ekstra pres til denne kamp og derfor burde have åbnet alle boder
    Det passer sikkert, men mange tak fordi du ikke bruger fasttrack funktionen i Telia Parken appen. Det ville være forfærdeligt for mig, hvis jeg skulle vente mere end 10 sekunder i snit på at få mine menu 1'er ;)

    *tyk ironi er anvendt her*, men jeg er overrasket over at SÅ få åbenbart bruger den... Personalet joker gerne med "der er vores eneste kunde" hver gang jeg kommer ned, og den joke er ved at være lidt slidt ;)

  23. De følgende 3 brugere er enige:

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Lignende emner

  1. Hvad kan gøre DIN oplevelse bedre i Parken?
    By Daniello/UC in forum De korte linier
    Svar: 62
    Sidste Meddelelse: 17.09.12, 11:14
  2. Positiv oplevelse - fra en Brøndbyfan i Parken
    By dengulehær in forum De korte linier
    Svar: 49
    Sidste Meddelelse: 09.09.09, 18:43
  3. Tak for en fed oplevelse (Storskærm i Parken)
    By Silver in forum De korte linier
    Svar: 28
    Sidste Meddelelse: 17.05.04, 19:49
  4. Tænketank for bedre stemning i Parken
    By Blå in forum De korte linier
    Svar: 4
    Sidste Meddelelse: 14.12.03, 00:00

Tags for this Thread

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •