Side 14 af 31 FørsteFørste ... 41112131415161724 ... SidsteSidste
Viser resultater 196 til 210 af 463

Emner: Hvad kan gøre DIN oplevelse bedre i Parken?

  1. #196
    Tilmeldingsdato
    May 2008
    Indlæg
    174

    Re: Hvad kan gøre DIN oplevelse bedre i Parken ?

    Citat Oprindeligt indsendt af MZ Se meddelelser
    Det passer sikkert, men mange tak fordi du ikke bruger fasttrack funktionen i Telia Parken appen. Det ville være forfærdeligt for mig, hvis jeg skulle vente mere end 10 sekunder i snit på at få mine menu 1'er ;)

    *tyk ironi er anvendt her*, men jeg er overrasket over at SÅ få åbenbart bruger den... Personalet joker gerne med "der er vores eneste kunde" hver gang jeg kommer ned, og den joke er ved at være lidt slidt ;)
    og jeg kan ikke få den til at virker på Sektion 12 - hvilket dondjon89 heller ikke kunne, den ene gang vi har stået der sammen :-(
    dasgringo ser på FCM og nikker anerkendende af det snedige svar..

  2. #197
    Tilmeldingsdato
    Jan 2002
    Indlæg
    272

    Re: Hvad kan gøre DIN oplevelse bedre i Parken ?

    Citat Oprindeligt indsendt af MZ Se meddelelser
    Det passer sikkert, men mange tak fordi du ikke bruger fasttrack funktionen i Telia Parken appen. Det ville være forfærdeligt for mig, hvis jeg skulle vente mere end 10 sekunder i snit på at få mine menu 1'er ;)

    *tyk ironi er anvendt her*, men jeg er overrasket over at SÅ få åbenbart bruger den... Personalet joker gerne med "der er vores eneste kunde" hver gang jeg kommer ned, og den joke er ved at være lidt slidt ;)
    Jeg brugte faktisk fasttrack kassen i søndags da jeg så køen. Men på det tidspunkt hvor jeg brugte den var den ikke meget hurtigere end den "normale" kø. Damen i kassen fortalte at de havde haft nogen problemer med den inden og det er derfor jeg ikke nævner den da jeg så går ud fra at den normalt fungere som den skal

  3. #198
    Tilmeldingsdato
    Sep 2010
    Indlæg
    416

    Re: Hvad kan gøre DIN oplevelse bedre i Parken ?

    Citat Oprindeligt indsendt af Lønne Se meddelelser
    Jeg brugte faktisk fasttrack kassen i søndags da jeg så køen. Men på det tidspunkt hvor jeg brugte den var den ikke meget hurtigere end den "normale" kø. Damen i kassen fortalte at de havde haft nogen problemer med den inden og det er derfor jeg ikke nævner den da jeg så går ud fra at den normalt fungere som den skal
    Jeg har brugt fasttrack hele sæsonen uden problemer.

  4. De følgende 3 brugere er enige:

  5. #199
    Tilmeldingsdato
    Oct 2005
    Indlæg
    295

    Re: Hvad kan gøre DIN oplevelse bedre i Parken ?

    Jeg kunne godt tænke mig at den hvide maling på tribune-trappetrinene blev malet om. Det er som at gå på is, når malingen bliver våd.

  6. #200
    Tilmeldingsdato
    Feb 2006
    Indlæg
    730

    Re: Hvad kan gøre DIN oplevelse bedre i Parken ?

    http://www.fck.dk/#/nyhed/2016/07/07...i-telia-parken

    Et skridt i den rigtige retning - så mangler vi bare NC! Jeg er ikke ryger og er ret træt af at stinke af røg efter at ha været omringet af rygere på NC.
    Yo Mac!


  7. #201
    Tilmeldingsdato
    Jan 2002
    Indlæg
    197

    Re: Hvad kan gøre DIN oplevelse bedre i Parken ?

    Citat Oprindeligt indsendt af SALT Se meddelelser
    Jeg kunne godt tænke mig at den hvide maling på tribune-trappetrinene blev malet om. Det er som at gå på is, når malingen bliver våd.
    Hvilket vel ikke er det store problem for dig ☺
    Mvh Nicolai L(øven)


  8. #202
    Tilmeldingsdato
    Oct 2005
    Indlæg
    295

    Re: Hvad kan gøre DIN oplevelse bedre i Parken ?

    Citat Oprindeligt indsendt af Nicolai L. Se meddelelser
    Hvilket vel ikke er det store problem for dig ☺
    Der bliver kastet med overraskende meget fadøl på Sektionen. Så det er faktisk ret ofte at der er vådt på trapperne.

  9. #203
    Tilmeldingsdato
    Jul 2007
    Indlæg
    293

    Re: Hvad kan gøre DIN oplevelse bedre i Parken ?

    ... i hvert fald IKKE at føre rygende sæsonkortholdere bag lyset, sådan som det netop er sket på det groveste!

    Efter at vi har forlænget vores pladser gennem ti år på Øvre C, læser vi så dette i dag på fck.dk:

    http://www.fck.dk/#/nyhed/2016/07/07...i-telia-parken

    Vi vil gerne tilbyde de bedst tænkelige rammer for alle vores gæster, hvor vi både har mange rygere og ikke-rygere. Derfor mener vi, at den her løsning, hvor man har gode muligheder for både at vælge ryger og ikke-ryger pladser, er den rigtige, siger administrerende direktør, Anders Hørsholt.
    Det er helt fair, at Parken ikke længere ønsker at have rygere blandt publikum i de siddende sektioner af stadion - det er måske svært at forstå, men det er Parkens beslutning. Til gengæld er det forkasteligt, at rygerne ikke får mulighed for at vælge, inden de forlænger deres sæsonkort.

    Det er længe siden, at jeg har følt mig så dårligt behandlet som betalende kunde nogen steder. For den trio af sæsonkortholdere, jeg er en del af på Øvre C, er tobaksrygning en vigtig del af at gide at troppe op i al slags vejr. Men vi kan jo selvfølgelig bare lade være med at komme.

    Og så er det da tankevækkende, at Hørsholt ikke tør lægge sig ud med rygerne på ståpladserne på Nedre C og B - men kun med kvæget på Øvre C og A. At dømme efter tobakstågerne er der mange rygere på Øvre C, og de må da føle sig lige så snydt af svigtende forudsætninger for at købe sæsonkort, som vi tre er.

    vh/LM
    HØJERE. LÆNGERE. HÅRDERE.
    Brede Phanaticos 4Ever
    Medlem #3

  10. #204
    Tilmeldingsdato
    Jul 2002
    Indlæg
    3,757

    Re: Hvad kan gøre DIN oplevelse bedre i Parken ?

    Citat Oprindeligt indsendt af Langemand Se meddelelser
    ... i hvert fald IKKE at føre rygende sæsonkortholdere bag lyset, sådan som det netop er sket på det groveste!

    Efter at vi har forlænget vores pladser gennem ti år på Øvre C, læser vi så dette i dag på fck.dk:

    http://www.fck.dk/#/nyhed/2016/07/07...i-telia-parken



    Det er helt fair, at Parken ikke længere ønsker at have rygere blandt publikum i de siddende sektioner af stadion - det er måske svært at forstå, men det er Parkens beslutning. Til gengæld er det forkasteligt, at rygerne ikke får mulighed for at vælge, inden de forlænger deres sæsonkort.

    Det er længe siden, at jeg har følt mig så dårligt behandlet som betalende kunde nogen steder. For den trio af sæsonkortholdere, jeg er en del af på Øvre C, er tobaksrygning en vigtig del af at gide at troppe op i al slags vejr. Men vi kan jo selvfølgelig bare lade være med at komme.

    Og så er det da tankevækkende, at Hørsholt ikke tør lægge sig ud med rygerne på ståpladserne på Nedre C og B - men kun med kvæget på Øvre C og A. At dømme efter tobakstågerne er der mange rygere på Øvre C, og de må da føle sig lige så snydt af svigtende forudsætninger for at købe sæsonkort, som vi tre er.

    vh/LM
    Hånden paå hjertet, er du ikke bare skuffet over ikke at måtte ryge. Skuffelsen havde sikkert ikke været mindre, hvis du vidste det før du forlængede, men naturligvis kunne det være fint hvis I vidste det på forhånd, det er klart.

    Jeg synes egentlig det er rigtig fint at der kommer rygeforbud. Rygning er et irritationsmoment for mig - et jeg sagtens kan overleve, men stadig. Jeg har altid haft det sådan, at hvis man gør noget, der belaster andre, så gør det et sted, hvor man belaster mindst muligt. Hvis man må ryge på stadion, så har man ingen grund til at tage hensyn og man vil naturligvis ikke gå glip af kampen (forståeligt).

    Jeg formoder, at der bliver rygeområder. Dvs man går glip af 2 x 45 min rygning, det overlever alle nok selvom rygning, øl og kamp går godt hånd i hånd for rygere ;)


  11. #205
    Tilmeldingsdato
    Dec 2003
    Indlæg
    5,119

    Re: Hvad kan gøre DIN oplevelse bedre i Parken ?

    Uanset hvad man i øvrigt måtte mene om rygning, så virker det en kende frisk, når Hørsholt tilbyder muligheden for at vælge ryger- og ikke-ryger-pladser få uger efter, at folk har fornyet sæsonkort.
    Og selv om jeg ikke selv ryger, kan jeg godt huske, dengang jeg gjorde, og hvor irriterende det var at få at vide, at man vel nok kunne overleve et par timer uden en smøg.
    Det er IMO et fint initiativ, men timingen er sgu dårlig.
    Garneren

    ______________________________ ___________

    Brøndby-logik
    "Vi mener ikke, vi er skruebrækkere. Vi vælger at være solidariske...med klubben."
    Per Nielsen, 24. august 2004

    Brøndby-sandheden
    "Så lukker vi. Større er kærligheden heller ikke."
    Anonym BIF-ansat, 8. januar 2013

  12. De følgende 15 brugere er enige:

  13. #206
    Tilmeldingsdato
    Oct 2003
    Indlæg
    2,164

    Re: Hvad kan gøre DIN oplevelse bedre i Parken ?

    Citat Oprindeligt indsendt af Garneren Se meddelelser
    Uanset hvad man i øvrigt måtte mene om rygning, så virker det en kende frisk, når Hørsholt tilbyder muligheden for at vælge ryger- og ikke-ryger-pladser få uger efter, at folk har fornyet sæsonkort.
    Og selv om jeg ikke selv ryger, kan jeg godt huske, dengang jeg gjorde, og hvor irriterende det var at få at vide, at man vel nok kunne overleve et par timer uden en smøg.
    Det er IMO et fint initiativ, men timingen er sgu dårlig.
    Det burde vel bare løses ved, at folk, der er utilfredse, kan lade købet gå tilbage? Det er nok ikke så mange, når det kommer til stykket.
    Time flies like an arrow - fruit flies like a banana

    Landslollet burde ved førstkommende lejlighed
    kollektivt have moonet emiren af (røv)Qatar


    Jeg håber, at en af landsholdets bedste spillere i 2034 har taget navneforandring til Khashoggi


  14. #207
    zebos er offline can't put this day back
    Tilmeldingsdato
    Jan 2002
    Indlæg
    2,837

    Re: Hvad kan gøre DIN oplevelse bedre i Parken ?

    Nye, hurtigere og mere effektive håndtørrere på samtlige toiletter i Telia Parken.
    Gerne noget i denne stil:


    Og mens vi er i gang, så kunne det da være fedt at vælge en model, der er hvid og med blåt lys, som fx denne:
    Sidst redigeret af zebos : 04.09.16 kl. 10:59
    At the first world's fair, the 1851 Crystal Palace Exhibition in London, trinkets abounded, everything from handbills to small cards, all emblazoned with the image of the Crystal Palace.

  15. De følgende 3 brugere er enige:

  16. #208
    Tilmeldingsdato
    Jun 2005
    Indlæg
    4,533

    Re: Hvad kan gøre DIN oplevelse bedre i Parken ?

    Citat Oprindeligt indsendt af zebos Se meddelelser
    Nye, hurtigere og mere effektive håndtørrere på samtlige toiletter i Telia Parken.
    Gerne noget i denne stil:
    De er ekstremt uhygiejniske:
    http://www.telegraph.co.uk/news/2016...-paper-towels/

  17. De følgende 3 brugere er enige:

  18. #209
    zebos er offline can't put this day back
    Tilmeldingsdato
    Jan 2002
    Indlæg
    2,837

    Re: Hvad kan gøre DIN oplevelse bedre i Parken ?

    Citat Oprindeligt indsendt af cybamerc Se meddelelser
    Uden at jeg ved særligt meget om emnet: handler det ikke om, at de ikke bliver rengjort ordenligt?

    Ellers er denne type også fin:

    Bare noget, der er bedre end de nuværende (samt at de er hvide og blå, når man nu er i gang).
    At the first world's fair, the 1851 Crystal Palace Exhibition in London, trinkets abounded, everything from handbills to small cards, all emblazoned with the image of the Crystal Palace.

  19. #210
    Tilmeldingsdato
    Jul 2012
    Indlæg
    2,304

    Re: Hvad kan gøre DIN oplevelse bedre i Parken ?

    Citat Oprindeligt indsendt af zebos Se meddelelser
    Uden at jeg ved særligt meget om emnet: handler det ikke om, at de ikke bliver rengjort ordenligt?
    Det handler om, at der stadig er bakterier (og andet sjovt) på dine våde hænder og når du tørrer dem med en blæser, bliver de blæst rundt. Til gengæld tørrer den dine hænder hurtigere, hvorved du overfører langt færre bakterier til de overflader du berører efterfølgende.
    Som en tørremaskine på et toilet kan man sagtens anvende den der Dyson uden det bliver mere uhygiejnisk end så meget andet. Det bliver noget mere kritisk, når man skal diskutere, hvad der skal anvendes på et hospital.

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 2 users browsing this thread. (0 members and 2 guests)

Lignende emner

  1. Hvad kan gøre DIN oplevelse bedre i Parken?
    By Daniello/UC in forum De korte linier
    Svar: 62
    Sidste Meddelelse: 17.09.12, 11:14
  2. Positiv oplevelse - fra en Brøndbyfan i Parken
    By dengulehær in forum De korte linier
    Svar: 49
    Sidste Meddelelse: 09.09.09, 18:43
  3. Tak for en fed oplevelse (Storskærm i Parken)
    By Silver in forum De korte linier
    Svar: 28
    Sidste Meddelelse: 17.05.04, 19:49
  4. Tænketank for bedre stemning i Parken
    By Blå in forum De korte linier
    Svar: 4
    Sidste Meddelelse: 14.12.03, 00:00

Tags for this Thread

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •