Side 23 af 31 FørsteFørste ... 1320212223242526 ... SidsteSidste
Viser resultater 331 til 345 af 463

Emner: Hvad kan gøre DIN oplevelse bedre i Parken?

  1. #331
    Tilmeldingsdato
    Apr 2008
    Indlæg
    1,079

    Re: Hvad kan gøre DIN oplevelse bedre i Parken ?

    Citat Oprindeligt indsendt af djurlander Se meddelelser
    Selvfølgelig kan der gå håndbold i den, men der kan også gå ishockey i den.
    Det kan være ret fedt med dæmpet lys på stadion inden spillerne løber på banen, det fungerer i hvert fald godt til ishockey kampe.

    Lyset vil kunne integreres i tifoerne, så B har fuld belysning, mens de resterende tribuner er i mørke. Efter et mål, vil man sikkert også kunne lave en effekt der fungerer godt.

    Under den rette brug, i koordination mellem tifo udvalget, SLO og parken, er jeg sikker på at man vil kunne løfte produktet. Så jeg er klart positiv.
    Man kunne evt slukke lyset for BØF's fans hvis vi var så heldige at få en aftenkamp mod dem igen....


  2. #332
    Tilmeldingsdato
    Jul 2002
    Indlæg
    3,753

    Re: Hvad kan gøre DIN oplevelse bedre i Parken ?

    Citat Oprindeligt indsendt af phillipo Se meddelelser
    Man kunne evt slukke lyset for BØF's fans hvis vi var så heldige at få en aftenkamp mod dem igen....
    Deres pære har da ikke virket i lang tid!

  3. De følgende 2 brugere er enige:

  4. #333
    MZ er offline What airdefence doing?
    Tilmeldingsdato
    Sep 2004
    Indlæg
    1,130

    Re: Hvad kan gøre DIN oplevelse bedre i Parken ?

    Hue skakten har ikke været forgæves ;)

  5. #334
    Tilmeldingsdato
    May 2011
    Indlæg
    395

    Re: Hvad kan gøre DIN oplevelse bedre i Parken ?

    Jeg kan ikke finde en anden passende tråd, til at nævne, hvor absurd dårlig vores bane har været, siden vi fik det bedste græs nogensinde, som så blev skiftet, da det åbenbart ikke var så godt alligevel.

    Hvad er der sket med standarden af vores bane? I mange år var den rangeret som en af de bedste, det er den godt nok ikke mere.

    Måske man skulle kigge mod Herning og den nye hybridbane, fordi hold nu op, vores er ringe.

    Ikke at det har noget med vores nuværende spilkrise og gøre, men det gør det unægteligt sværere at spille pæn fodbold, hvilket har indflydelse på den oplevelse man får til kampene.

    Den ser virkelig slem ud i aftenens landskamp, men den har været ringe i en lang periode inden.
    Sidst redigeret af Claus1985 : 15.11.19 kl. 22:33

  6. De følgende 8 brugere er enige:

  7. #335
    Tilmeldingsdato
    Jul 2002
    Indlæg
    3,471

    Re: Hvad kan gøre DIN oplevelse bedre i Parken ?

    Citat Oprindeligt indsendt af Claus1985 Se meddelelser
    Jeg kan ikke finde en anden passende tråd, til at nævne, hvor absurd dårlig vores bane har været, siden vi fik det bedste græs nogensinde, som så blev skiftet, da det åbenbart ikke var så godt alligevel.

    Hvad er der sket med standarden af vores bane? I mange år var den rangeret som en af de bedste, det er den godt nok ikke mere.

    Måske man skulle kigge mod Herning og den nye hybridbane, fordi hold nu op, vores er ringe.

    Ikke at det har noget med vores nuværende spilkrise og gøre, men det gør det unægteligt sværere at spille pæn fodbold, hvilket har indflydelse på den oplevelse man får til kampene.

    Den ser virkelig slem ud i aftenens landskamp, men den har været ringe i en lang periode inden.
    Jeg tror en af grundende til der ikke allerede er lagt en Hybridbane i parken er fordi der også i ny og næ afholdes koncerter i parken, og det kan en hybridbane åbenbart hellere ikke holde til. Så da det er dyre at investere i en hybridbane end en normal plæne så er det ikke økonomisk holdbart.

    Eneste løsning for en hybridbane er, at der ikke afholdes koncerter i parken, men det tror jeg bare ikke sker :)

  8. #336
    Tilmeldingsdato
    Dec 2003
    Indlæg
    5,113

    Re: Hvad kan gøre DIN oplevelse bedre i Parken ?

    Hybridbane eller ej, så er det jo virkelig pinligt, at det sejler mht. baneforholdene. Man må forvente, at der sker et eller andet på det område snart.
    Garneren

    ______________________________ ___________

    Brøndby-logik
    "Vi mener ikke, vi er skruebrækkere. Vi vælger at være solidariske...med klubben."
    Per Nielsen, 24. august 2004

    Brøndby-sandheden
    "Så lukker vi. Større er kærligheden heller ikke."
    Anonym BIF-ansat, 8. januar 2013

  9. De følgende 3 brugere er enige:

  10. #337
    Tilmeldingsdato
    Aug 2009
    Indlæg
    119

    Re: Hvad kan gøre DIN oplevelse bedre i Parken ?

    Er med på at det ikke er i orden at baneforholdene er som de er, men der bliver altså bare spillet væsentlig mere fodbold i Parken kontra andre steder i Danmark. Det kombineret med det elendige vejr skaber bare dårlige vilkår for banen. Som Jes Mortensen også prøver at forsvare, så er der ikke en bane i Europa hvor der er blevet spillet og trænet mere end i Parken, siden man sidst skiftede plænen.

  11. #338
    Tilmeldingsdato
    Nov 2001
    Indlæg
    15,394

    Re: Hvad kan gøre DIN oplevelse bedre i Parken ?

    Citat Oprindeligt indsendt af lars111 Se meddelelser
    Er med på at det ikke er i orden at baneforholdene er som de er, men der bliver altså bare spillet væsentlig mere fodbold i Parken kontra andre steder i Danmark. Det kombineret med det elendige vejr skaber bare dårlige vilkår for banen. Som Jes Mortensen også prøver at forsvare, så er der ikke en bane i Europa hvor der er blevet spillet og trænet mere end i Parken, siden man sidst skiftede plænen.
    Det er selvfølgelig klart nok, at der er en del flere kampe, men der var også fuldt knald på landskampe og europæiske turneringer dengang i de tidlige 10'ere hvor banen blev kåret til ligaens bedste ;-) Den nuværende rene græsbane har, alt andet lige og vejret ufortalt, været lettere at slide i bund (når den da ikke ligefrem bliver leveret i utilfredsstillende stand efter transport), end de tidligere hybridbaner.

    Anyhoo - der arbejdes åbenbart på at finde en anden løsning.

  12. De følgende 2 brugere er enige:

  13. #339
    Tilmeldingsdato
    Dec 2003
    Indlæg
    5,113

    Re: Hvad kan gøre DIN oplevelse bedre i Parken ?

    Citat Oprindeligt indsendt af -smølle Se meddelelser
    Anyhoo - der arbejdes åbenbart på at finde en anden løsning.
    Vi flytter til Maracanã..? :-)
    Garneren

    ______________________________ ___________

    Brøndby-logik
    "Vi mener ikke, vi er skruebrækkere. Vi vælger at være solidariske...med klubben."
    Per Nielsen, 24. august 2004

    Brøndby-sandheden
    "Så lukker vi. Større er kærligheden heller ikke."
    Anonym BIF-ansat, 8. januar 2013

  14. Den følgende bruger er enig i dette:

  15. #340
    Tilmeldingsdato
    Dec 2014
    Indlæg
    754

    Re: Hvad kan gøre DIN oplevelse bedre i Parken ?

    Citat Oprindeligt indsendt af lars111 Se meddelelser
    Er med på at det ikke er i orden at baneforholdene er som de er, men der bliver altså bare spillet væsentlig mere fodbold i Parken kontra andre steder i Danmark. Det kombineret med det elendige vejr skaber bare dårlige vilkår for banen. Som Jes Mortensen også prøver at forsvare, så er der ikke en bane i Europa hvor der er blevet spillet og trænet mere end i Parken, siden man sidst skiftede plænen.
    Vi havde tidligere en markant bedre plæne, med flere arrangementer i Parken - og venskabskampe for landsholdet. Noget andet må have ændret sig.

  16. De følgende 5 brugere er enige:

  17. #341
    Tilmeldingsdato
    Nov 2007
    Indlæg
    2,201

    Re: Hvad kan gøre DIN oplevelse bedre i Parken ?

    Jeg ser frem til at se LED systemet komme i brug i aften.

    https://www.fck.dk/nyhed/led-lys-og-...ere-mod-celtic
    Sidst redigeret af djurlander : 20.02.20 kl. 08:00

  18. De følgende 4 brugere er enige:

  19. #342
    Tilmeldingsdato
    Sep 2010
    Indlæg
    124

    Re: Hvad kan gøre DIN oplevelse bedre i Parken ?

    Man må sige, at det nye LED system kan noget. Fed detalje at lege lidt med lyset ved sangen, synd at det kræver aftenkampe.

    Jeg ville personligt elske, at jeg ikke forlod Parken med høreskader pga. højtalere skruet op til 11. Min sidemand og jeg kunne ikke tale sammen før kampen, og jeg er ret sikker på at højtalerne til sidst gik lidt i stykker - de skrattede i hvert fald en del ved speakerens udkald.

  20. #343
    Tilmeldingsdato
    Dec 2008
    Indlæg
    169

    Re: Hvad kan gøre DIN oplevelse bedre i Parken ?

    Kan det passe at jeg hørte en nævne i en podcast eller lign. at man ville bruge lys til at hjørnerne i Parken?
    Nogen der ved noget om det? kan det være inspireret af Allianz Arena, hvor de jo farver hele stadion alt efter hvem der spiller.
    Kunne være fedt hvis man kunne farve de grimme hjørner hvid&blå til vores hjemmekampe og så rød&hvid til landskampene.

  21. De følgende 2 brugere er enige:

  22. #344
    Tilmeldingsdato
    Nov 2007
    Indlæg
    2,201

    Re: Hvad kan gøre DIN oplevelse bedre i Parken ?

    At E-cash der står til at udløbe 31/1 bliver forlænget til man igen kan komme i parken regelmæssigt. I hvert fald at det forlænges en måneds tid efter nedlukningen.

  23. De følgende 3 brugere er enige:

  24. #345
    Tilmeldingsdato
    Jan 2003
    Indlæg
    84

    Re: Hvad kan gøre DIN oplevelse bedre i Parken ?

    At jeg kan få lov til at komme derind.
    FC København - Fordi alt andet er for nemt.

  25. De følgende 12 brugere er enige:

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 4 users browsing this thread. (0 members and 4 guests)

Lignende emner

  1. Hvad kan gøre DIN oplevelse bedre i Parken?
    By Daniello/UC in forum De korte linier
    Svar: 62
    Sidste Meddelelse: 17.09.12, 11:14
  2. Positiv oplevelse - fra en Brøndbyfan i Parken
    By dengulehær in forum De korte linier
    Svar: 49
    Sidste Meddelelse: 09.09.09, 18:43
  3. Tak for en fed oplevelse (Storskærm i Parken)
    By Silver in forum De korte linier
    Svar: 28
    Sidste Meddelelse: 17.05.04, 19:49
  4. Tænketank for bedre stemning i Parken
    By Blå in forum De korte linier
    Svar: 4
    Sidste Meddelelse: 14.12.03, 00:00

Tags for this Thread

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •