Side 25 af 31 FørsteFørste ... 1522232425262728 ... SidsteSidste
Viser resultater 361 til 375 af 463

Emner: Hvad kan gøre DIN oplevelse bedre i Parken?

  1. #361
    Tilmeldingsdato
    Nov 2006
    Indlæg
    558

    Re: Hvad kan gøre DIN oplevelse bedre i Parken?

    Citat Oprindeligt indsendt af djurlander Se meddelelser
    At det klart og tydeligt meldes ud hvilke kamerarer VAR vognen har adgang til, hvor mange der er og hvor de skal være placeret på banen.
    Må jeg anbefale Spillerforeningens podcast "Spiller til Spiller". De har indtil videre 3 afsnit med Michael Johansen der forklarer hvordan VAR fungerer, hvad reglerne er og i hver episode dykker ned i en eller to kontroversielle kendelser. Der kommer løbende flere afsnit.

    Det burde være pensum for samtlige TV eksperter, kommentatorer samt godtfolk der ønsker at debattere VAR på sociale medier.

  2. De følgende 3 brugere er enige:

  3. #362
    MZ er offline What airdefence doing?
    Tilmeldingsdato
    Sep 2004
    Indlæg
    1,130

    Re: Hvad kan gøre DIN oplevelse bedre i Parken?

    At man konsekvent smider folk ud der "viser tilhørsforhold til udeholdet" på alt andet end udeholdsafsnittet, som der står alle mulige steder at man vil gøre.


  4. #363
    Tilmeldingsdato
    Jul 2003
    Indlæg
    2,679

    Re: Hvad kan gøre DIN oplevelse bedre i Parken ?

    Det ville være en klar forbedring, hvis klaphatte med coronavirus ikke konstant stod op, sang og skrålede hele kampen lige midt imellem medfans, tak.

    Image er en skræddersyet spændetrøje
    Ståle Raus #39
    footracle @ Twitter
    Bingohanz's Avatar

  5. #364
    Tilmeldingsdato
    Nov 2007
    Indlæg
    2,215

    Re: Hvad kan gøre DIN oplevelse bedre i Parken ?

    Citat Oprindeligt indsendt af Bingohanz Se meddelelser
    Det ville være en klar forbedring, hvis klaphatte med coronavirus ikke konstant stod op, sang og skrålede hele kampen lige midt imellem medfans, tak.
    Med?

  6. #365
    Tilmeldingsdato
    Nov 2006
    Indlæg
    558

    Re: Hvad kan gøre DIN oplevelse bedre i Parken ?

    Citat Oprindeligt indsendt af Bingohanz Se meddelelser
    Det ville være en klar forbedring, hvis klaphatte med coronavirus ikke konstant stod op, sang og skrålede hele kampen lige midt imellem medfans, tak.
    Den ene på nedre B i søndags var da så forudseende at han ikke sang.

  7. #366
    Tilmeldingsdato
    Jul 2005
    Indlæg
    683

    Re: Hvad kan gøre DIN oplevelse bedre i Parken ?

    Citat Oprindeligt indsendt af Bingohanz Se meddelelser
    Det ville være en klar forbedring, hvis klaphatte med coronavirus ikke konstant stod op, sang og skrålede hele kampen lige midt imellem medfans, tak.
    Citat Oprindeligt indsendt af Lindrup Se meddelelser
    Den ene på nedre B i søndags var da så forudseende at han ikke sang.
    Undskyld jeg fatter slet ikke hvad I skriver, kan I uddybe?

  8. De følgende 6 brugere er enige:

  9. #367
    Tilmeldingsdato
    Nov 2006
    Indlæg
    558

    Re: Hvad kan gøre DIN oplevelse bedre i Parken ?

    Citat Oprindeligt indsendt af Mgt09 Se meddelelser
    Undskyld jeg fatter slet ikke hvad I skriver, kan I uddybe?
    At ham der efter kampen i søndags testede positiv på nedre B, godt nok stod op under kampen, men han hverken sang eller skrålede.

  10. #368
    Tilmeldingsdato
    Nov 2007
    Indlæg
    2,215

    Re: Hvad kan gøre DIN oplevelse bedre i Parken ?

    Det nuværende salg af sæsonkort. Jvf fck er der tæt på udsolgt på nedre C, og Nedre B må formodes at være stor set udsolgt. I alt er der solgt tæt på 15000 sæsonkort. Er der nogen der har et estimat af hvor mange løsbilletter der sælges i andre sæsoner. Altså hvor vil et forventligt tilskuer snit ende? Kommer vi over 20.000 og uden at lægge 30% fake til? Hvordan så sæsonkortsalget ud andre år?

  11. #369
    Tilmeldingsdato
    Nov 2017
    Indlæg
    10

    Re: Hvad kan gøre DIN oplevelse bedre i Parken ?

    Jeg mener, at Jacob Lauesen (kommerciel direktør) nævnte i en podcast - tror måske det var i kvart i bold - at man går efter 20.000 i snit i år på baggrund af salget af sæsonkort.

  12. De følgende 2 brugere er enige:
    Mio, rsj

  13. #370
    Tilmeldingsdato
    Dec 2014
    Indlæg
    756

    Re: Hvad kan gøre DIN oplevelse bedre i Parken ?

    Jeg er ret sikker på snittet bliver rigtig højt i starten, stort set alle har jo savnet det som bare pokker.
    På den anden side af jul, så er jeg til gengæld ret sikker på vi vil se rigtig mange ubrugte sæsonkort, som brøndby også oplevede i deres jubelsalgssæson.

  14. Den følgende bruger er enig i dette:

  15. #371
    Tilmeldingsdato
    May 2005
    Indlæg
    1,555

    Re: Hvad kan gøre DIN oplevelse bedre i Parken ?

    Citat Oprindeligt indsendt af Something Se meddelelser
    Jeg er ret sikker på snittet bliver rigtig højt i starten, stort set alle har jo savnet det som bare pokker.
    På den anden side af jul, så er jeg til gengæld ret sikker på vi vil se rigtig mange ubrugte sæsonkort, som brøndby også oplevede i deres jubelsalgssæson.
    + at det samtidig bliver svært at lokke folk til Parken når vi på det tidspunkt er 7-10 point efter førstepladsen….

  16. De følgende 8 brugere er enige:

  17. #372
    Tilmeldingsdato
    Dec 2008
    Indlæg
    170

    Re: Hvad kan gøre DIN oplevelse bedre i Parken ?

    Jeg var nok ikke den eneste der lagde mærke til ham/dem som stod og viftede med sit flag non stop på det ene hjørneplatform i søndags.
    Jeg har egentlig altid undret mig over at man ikke brugte de her hjørner noget mere. Måske der er en god forklaring?
    Ville det ikke eksempelvis kunne blive noget top fede handicappladser? Eller man kunne smide et par mand med nogle store fede flag derop? Placere en konfettikanon/røgkanon (jaja, for dem som ikke er til sådan noget, så er det jo bare en hurtig brainstorm)
    Men nogen der ved hvorfor man ikke benytter dem mere? eller er det bare mig der ikke har lagt mærke til det?

  18. De følgende 3 brugere er enige:

  19. #373
    Tilmeldingsdato
    Dec 2003
    Indlæg
    5,119

    Re: Hvad kan gøre DIN oplevelse bedre i Parken ?

    Citat Oprindeligt indsendt af TåsingeFb Se meddelelser
    Jeg var nok ikke den eneste der lagde mærke til ham/dem som stod og viftede med sit flag non stop på det ene hjørneplatform i søndags.
    Jeg har egentlig altid undret mig over at man ikke brugte de her hjørner noget mere. Måske der er en god forklaring?
    Ville det ikke eksempelvis kunne blive noget top fede handicappladser? Eller man kunne smide et par mand med nogle store fede flag derop? Placere en konfettikanon/røgkanon (jaja, for dem som ikke er til sådan noget, så er det jo bare en hurtig brainstorm)
    Men nogen der ved hvorfor man ikke benytter dem mere? eller er det bare mig der ikke har lagt mærke til det?
    Jeg tror, forklaringen er, at hjørnerne hører til kontortårnene, som jo er lejet ud og dermed ikke umiddelbart er FCK's domæne. Men det ville da være oplagt at bruge dem til noget under kampene, hvis man kunne blive enige med lejerne om det.
    Garneren

    ______________________________ ___________

    Brøndby-logik
    "Vi mener ikke, vi er skruebrækkere. Vi vælger at være solidariske...med klubben."
    Per Nielsen, 24. august 2004

    Brøndby-sandheden
    "Så lukker vi. Større er kærligheden heller ikke."
    Anonym BIF-ansat, 8. januar 2013

  20. De følgende 3 brugere er enige:

  21. #374
    Tilmeldingsdato
    Aug 2007
    Indlæg
    946

    Re: Hvad kan gøre DIN oplevelse bedre i Parken ?

    Citat Oprindeligt indsendt af TåsingeFb Se meddelelser
    Jeg var nok ikke den eneste der lagde mærke til ham/dem som stod og viftede med sit flag non stop på det ene hjørneplatform i søndags.
    Jeg har egentlig altid undret mig over at man ikke brugte de her hjørner noget mere. Måske der er en god forklaring?
    Ville det ikke eksempelvis kunne blive noget top fede handicappladser? Eller man kunne smide et par mand med nogle store fede flag derop? Placere en konfettikanon/røgkanon (jaja, for dem som ikke er til sådan noget, så er det jo bare en hurtig brainstorm)
    Men nogen der ved hvorfor man ikke benytter dem mere? eller er det bare mig der ikke har lagt mærke til det?
    De er nogle gange blevet brugt i konkurrencer fra bl.a. Carlsberg, hvor man har kunne vinde VIP-adgang, og så har de sat racer-sæder op til 4 mennesker eller lignende. Jeg mener faktisk også at have set kørestole deroppe en gang i mellem. Så "sandheden" skal nok findes et sted som Garneren også beskriver, at de tilhører kontortårnene og adgangen fx adskiller sig Pakens almindelige adgange på kampdagen - ikke at det alene burde være den store hindring for at bruge dem noget mere.

  22. #375
    Tilmeldingsdato
    Oct 2003
    Indlæg
    2,164

    Re: Hvad kan gøre DIN oplevelse bedre i Parken ?

    At vi holder på de gode spillere lidt længere ...
    Time flies like an arrow - fruit flies like a banana

    Landslollet burde ved førstkommende lejlighed
    kollektivt have moonet emiren af (røv)Qatar


    Jeg håber, at en af landsholdets bedste spillere i 2034 har taget navneforandring til Khashoggi


  23. De følgende 6 brugere er enige:

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Lignende emner

  1. Hvad kan gøre DIN oplevelse bedre i Parken?
    By Daniello/UC in forum De korte linier
    Svar: 62
    Sidste Meddelelse: 17.09.12, 11:14
  2. Positiv oplevelse - fra en Brøndbyfan i Parken
    By dengulehær in forum De korte linier
    Svar: 49
    Sidste Meddelelse: 09.09.09, 18:43
  3. Tak for en fed oplevelse (Storskærm i Parken)
    By Silver in forum De korte linier
    Svar: 28
    Sidste Meddelelse: 17.05.04, 19:49
  4. Tænketank for bedre stemning i Parken
    By Blå in forum De korte linier
    Svar: 4
    Sidste Meddelelse: 14.12.03, 00:00

Tags for this Thread

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •