Side 3 af 31 FørsteFørste 12345613 ... SidsteSidste
Viser resultater 31 til 45 af 463

Emner: Hvad kan gøre DIN oplevelse bedre i Parken?

  1. #31
    MZ er offline What airdefence doing?
    Tilmeldingsdato
    Sep 2004
    Indlæg
    1,130

    Re: Hvad kan gøre DIN oplevelse bedre i Parken ?

    Ang. den der "køb en publikumsfavorit", så bliver det sq svært at toppe AC & NJ, der er unge, danske, lokale & på landsholdet, samt bolanos der for det utrænede øje laver mange lækkerbiskener, samt måske igor (som dog er for tidlig at definere)

  2. #32
    Tilmeldingsdato
    Sep 2004
    Indlæg
    803

    Re: Hvad kan gøre DIN oplevelse bedre i Parken ?

    Citat Oprindeligt indsendt af rbaden Se meddelelser
    Nu er det ikke for at fluekneppe indlægget igennem (det er nærmere en anledning til at give mit besyv med, for det skal der jo gives i fuld flor); men hvis de faste pladser på nedre C bliver ophævet, og alle sæsonkortholderne der tilfældigvis er glade for at nyde en humle, bliver allokeret til øvre C, samtidig med at de der gerne vil synge højt og i takt flyttes over på nedre B - så bliver der sku nok rimelig tomt på nedre C, hvorimod øvre C bliver overrendt... scenariet virker en smule fjollet; og ganske givet noget ingen er interesseret i. At familier samtidig skal stå ovre på nedre B, gør ligeledes familietribunen på nedre D omsonst; hvilket efterlader os med Øvre C, Nedre B og A tribunen (sidstnævnte et sted de kære billetsælgersker burde have tankekraft nok til at sende turister over på, men det er så en anden sag).

    At sætte en støjbarriere op ved brumleby, vil nok, alt andet lige, kræve en hulens masse penge og skrig og skrål fra beboerne, der højst sandsynligt ikke er flyttet ind i kvarteret for at bo klods op af et støjhegn. Det vil nok kræve en laaang og udmattende æstetisk diskussion med beboerne, som ingen igen kan være interesseret i; og de ville i sidste ende nok hellere vælge larm en 20-23 gange om året, end en øjebæ der nærmere hører hjemme længere ude vestpå...!

    Tilskuerproblemet virker snarere på mig som en pseudodiskussion; det tyder langt hen af vejen på at vi nærmere mangler Don'ens frie fribilletsind, end noget andet, sammenlagt kanalflytning af superligabolden til perifære og obskure kanaler som den højt besjungede 9'er.
    At Nedre C ikke synger så højt og længe og monotomt og med tromme-rytmer-i megafon-skrigende er netop det der selv henvises til i indlægget; et spørgsmål om mangfoldighed. Vi er nogle der bare godt kan lide at se en god gang bold, synge med i ny og næ, måske endda nyde en enkelt kold fadøl, samt samtaler om livsfilosofi og andet uvigtigt; men ikke magter at danse rundt i 90 minutter (alder, sind, knæproblemer, introverthed, hæse stemmer; der er mange gode og dårlige grunde til dette, men sådan er det nu engang - vi er danskere og dermed eo ipso et nedren, indelukket og stille folkefærd der skyr larm og lys, og først kommer frem af vores indre skjul efter påbegyndt brandert - hvilket tager ca. 1 1/2 time; og efterlader os med konklusionen om; at det var derfor wazza wazza sangen blev så ubærligt populær.)
    Os der netop ikke gider skrige i 90 minutter, har allerede stillet os ud til siden på nedre B, helt ud til siden, så meget ud til siden at vi befinder os på en anden tribune.

    Det er simpelthen over min fatteevne (givet; den er ikke overordentlig stor) at en diskussion om hvordan parken kan blive et bedre sted for alle, skal ende i forskellighedsforkvaklinger under dække af at der er plads til mangfoldighed der hvor der er bedst at stå; nærmere betegnet: der hvor den der skriver det står. Det er, og det er jeg ked af at sige, ikke mangfoldighed, men nærmere det modsatte.
    Lad nu for helvede nedre C være nedre C - ligesom nedre B skal have lov til at være det i nu engang ønsker det skal være; dyrk dog det gode mellemmenneskelige kærlighedskarma til københavn i stedet for at prædike: jeg skal bæres ud fra nedre C, når min tid en dag oprinder - stedets selvfede selvophøjelse i individualitetens ædle navn passer til mit oppustede ego og stemmeseddel, det gør fællessang og hop derimod ikke. Vi snakker altså mentalitetsforskelle her, der er så dybt forankret at argumentationer om den "bedste" fankultur, bliver noget nær hovedløs...!
    Tør man vove at tænke at folk brugte deres tid og kræfter på samarbjede (hvis dette nu engang er det der ønskes, og ikke selvhævdelse af hvor meget bedre ens egen del af planeten er) og gensidig respekt af hvad den anden nu engang finder bedst for ham selv, i stedet for mudderkast, fingerpegning og assimilissamtion... Er det sidste tilfældet har jeg, alt andet lige, det bedste argument i den sag - "jeg var her først" ;)

    Venligste Hilsner
    Rasmus


    Hej Rasmus. Jeg vil gerne lige indskyde at tanken omkring denne tråd var at finde ud af (via hver enkelt fans egne tanker) hvordan de forskellige tribuner kunne blive bedre at befinde sig på.

    Jeg tror måske lidt du har misforstået formålet med tråden her, for det jeg ønsker er netop at finde ud af hvordan DU syntes DIN Nedre C kan blive bedre, ligesom jeg ønsker at de fans vi har på Øvre C kan komme med nogen ideer som giver mulighed for at deres tribune kan blive det bedre.

    Hvis det ikke er at tænke på alle, og på den måde vise at hos os hersker mangfoldigheden, ja så ved jeg sgu ikke hvad er ?
    Denne tråd her har INTET med rigtig eller forkert fan at gøre, den omhandler KUN det emne- hvordan bliver Parkens forskellige tribuner federe for de som benytter sig af dem, og dermed hvordan bliver total oplevelsen af at gå i Parken det federe ?


    Grunden til at denne tråd er startet, er jo grundet vi nu endelig har fået en mulighed for at sige alle de ting som vi fans går med at tanker -direkte til vores ledelse. Vi kan fortælle vi er trætte af at Parken er grå og kedelig og vi kan sige vi er trætte af maden som eksempel, men vi skal kunne fremlægge alle former for synspunkter, og ikke kun noget der omhandler vores egen tribune hvis du forstår ?

    Og i den forbindelse er det så at vi ønsker jer andres tanker og ideer sådan så vi kan få sat ord på dem over for klubbens ledelse.... Parken skal være et federe sted, og derfor skal vi finde frem så nedre C virkelig kan blive det fede nedre c, og ligeledes øvre c kan gøres til et endnu federe øvre c.... og det er kun muligt hvis vi kender ønskerne og manglerne der findes !


    Håber det giver nogen bare nogen mening. skrevet i hast :-)
    god dag

    Daniello
    Sidst redigeret af Daniello/UC : 07.09.12 kl. 17:21
    URBAN TIL BENET - MEN DERFOR KAN MAN GODT VÆRE MEDLEM AF FCKFC !

    MELD DIG IND I FCKFC - DE GØR FORSKELLEN I DAGLIGDAGEN !


  3. #33
    Tilmeldingsdato
    May 2002
    Indlæg
    364

    Re: Hvad kan gøre DIN oplevelse bedre i Parken ?

    Hej står på Nedre C, c3.

    Det der kunne gøre det bedre for mig er.

    Forbud mod Børn på tribunen, det er virkeligt dræbende for stemningen.

    At folk hvis de ikke kommer låner deres kort ud, så der ikke er tomme sæder, til nogle kampe er der 15 sæder på række, der står tomme. Måske en ide at belønne de sæsonkort der har været aktiveret mest, efter sæsonen.

    Rabat på andet ind menu1. Men nægter simpelthen at betale de priser, købte næsten noget hver gang ved de gamle NedreC priser, man stort set aldrig noget nu.

    Ved godt vi lige har fået nye storskærme op, men de er simpelthen alt alt for små. Ganske enkelt umuligt at læse undertekster, og se detaljer mm.

    WiFi, evt. for en lille tillægsydelse på sæsonkortet.

    Mulighed for at købe billet til at havde gæster med på Nedre C, prøvet i sidste sæson at ville havde en kammerat med, men der blev meldt udsolgt, selvom der var, masserer af tomme pladser.

    Endeligt at gøre noget ved akustikken ved udeholdet, eller forbyde trommer etc. Hvis der kun er f. eks under 200-300, er seriøst ved at blive vanvittig over at høre, en eller flere tosser stå og hamre destruktivt i en eller anden tromme en helt kamp. Fair nok hvis den blev brugt til at styrere sange mm, men tit står der kun ganske få og ingen synger. Hvis det bare galt om at larme mest kunne vi jo bare stå med 2000 trommer på Nedre C.

    Tror det var det for nu.
    MVH
    FMC

  4. Den følgende bruger er enig i dette:

  5. #34
    Tilmeldingsdato
    Jan 2004
    Indlæg
    41

    Re: Hvad kan gøre DIN oplevelse bedre i Parken ?

    Citat Oprindeligt indsendt af Daniello/UC Se meddelelser
    Hej Rasmus. Jeg vil gerne lige indskyde at tanken omkring denne tråd var at finde ud af (via hver enkelt fans egne tanker) hvordan de forskellige tribuner kunne blive bedre at befinde sig på.

    Jeg tror måske lidt du har misforstået formålet med tråden her, for det jeg ønsker er netop at finde ud af hvordan DU syntes DIN Nedre C kan blive bedre, ligesom jeg ønsker at de fans vi har på Øvre C kan komme med nogen ideer som giver mulighed for at deres tribune kan blive det bedre.

    Hvis det ikke er at tænke på alle, og på den måde vise at hos os hersker mangfoldigheden, ja så ved jeg sgu ikke hvad er ?
    Denne tråd her har INTET med rigtig eller forkert fan at gøre, den omhandler KUN det emne- hvordan bliver Parkens forskellige tribuner federe for de som benytter sig af dem, og dermed hvordan bliver total oplevelsen af at gå i Parken det federe ?


    Grunden til at denne tråd er startet, er jo grundet vi nu endelig har fået en mulighed for at sige alle de ting som vi fans går med at tanker -direkte til vores ledelse. Vi kan fortælle vi er trætte af at Parken er grå og kedelig og vi kan sige vi er trætte af maden som eksempel, men vi skal kunne fremlægge alle former for synspunkter, og ikke kun noget der omhandler vores egen tribune hvis du forstår ?

    Og i den forbindelse er det så at vi ønsker jer andres tanker og ideer sådan så vi kan få sat ord på dem over for klubbens ledelse.... Parken skal være et federe sted, og derfor skal vi finde frem så nedre C virkelig kan blive det fede nedre c, og ligeledes øvre c kan gøres til et endnu federe øvre c.... og det er kun muligt hvis vi kender ønskerne og manglerne der findes !


    Håber det giver nogen bare nogen mening. skrevet i hast :-)
    god dag

    Daniello

    Kære Danillo

    Det står vist altsammen i mit førskrevne indlæg, men jeg kan godt tage den en gang til (selvom jeg hellere var fri, da dette nu engang handler om parken som et bedre oplevelsessted, og ikke så meget andet, hvilket igen var min oprindelige pointe)

    Jeg er helt med på at du har startet tråden af nysgerrighed rettet imod en bedre parken; og det kan der fra min side som sådan ikke opponeres imod, tværtimod. Men det er, hvis man tager sig tid til fordybelse, nu heller ikke det jeg skriver mig op imod:
    Hvad jeg skriver mig op imod, er derimod den misforstået ide af mangfoldighedstanken i retning af at det skal foregå på andre præmisser end mangfoldigheden, i det indlæg jeg citerer (og som givetvis var skrevet i bedste tro). Det havde jeg ellers håbet tydeligt fremgik af det ovenstående:

    Her er forslaget at i mangfoldighedens ånd, skal alle over og stå på nedre B, for hermed på et tidspunkt uundgåeligt at blive fanget af stemningen, så der kan komme mere af nedre B. Det er jeg ked af at sige, men det er altså ikke mangfoldighed, det er assimilation (og endda en smule arrogant en af slagsen, som assimilation vel altid vil være); det fremgår tydeligt af begreberne selv. Dette er netop hvad jeg slå på tromme for; glem nu de der ensidede handlingsplaner hvor der netop hersker en forudfattet forståelse af hvad det bedste ville være for en anden tribune (nemlig at flytte sig…), glem at der er en måde der virker for dig (dette lille ord, skal ses i bredeste forstand, ingen er den, der peges ikke så at sige på nogen, det er inkluderende for alle og ingen kan dermed føle sig ramt) og derfor må virke for alle – for derimod at bruge energi på at vi
    ”går lidt længere ned i dybden, hvad er det så der gør hver enkel fan´s oplevelse det større hvis man ser ud over fodbolddelen ? Eller nærmere hvad skulle der pt. til for at DIN oplevelse for at gå i Parken blev større ?”

    Jeg forstår simpelthen ikke at det kan gøre nogens fodboldoplevelse til københavns hjemmekampe bedre af at flytte nedre C’s fanskare. Det er det jeg skriver og det jeg mener. Så hvis jeg må være så ydmyg at stille mig i din tjeneste (uagtet om du ønsker det eller ej ;)); så prøvede jeg skam bare, med min egen forvirrede magistertilgang, at forklare at tråden er et herligt initiativ, men samtidig en der skal tages alvorligt og ikke føres over på misforstået begrebsbrug, der ikke kommer nogen til gode.

    Igen:
    ”Det er simpelthen over min fatteevne (givet; den er ikke overordentlig stor) at en diskussion om hvordan parken kan blive et bedre sted for alle, skal ende i forskellighedsforkvaklinger under dække af at der er plads til mangfoldighed der hvor der er bedst at stå; nærmere betegnet: der hvor den der skriver det står. Det er, og det er jeg ked af at sige, ikke mangfoldighed, men nærmere det modsatte.”
    Altså; ideen med tråden er fin. Afsporing af denne kaliber er ikke: ”S12 skal repræsentere alle fans af København.” Det er selvfølgelig en fin tanke, men måske det ville være bedre at se s12, fckfc og hvad der nu ellers er af repræssentative fraktioner omkring eventuelle forhandlingsborde som interessegrupper, med eget snævert felt, samarbejde bredt henover midten (for nu at bruge en udvandet og efterhånden irriterende vending), men ikke altid er enige, og har respekt for netop denne uenighed: Tanken om at en side tager hele stikket hjem, foranlediger netop ikke respekt for mangfoldighed; det kan et lille glimt i historiebøgerne vise; ligegyldigt hvor god den forudgående tanke har været. (og jeg er ikke, skal det siges, et sekund i tvivl om at det netop er det der foregår - altså fraktioneret repræsentation af forskellige interessegrupper)

    Hvis du derfor ikke kan se mig som en mægler for din oprindelige kongstanke, så bare se mig som en etymologisk detektiv; altså som en sproglig flueknepper.
    Misforstå mig ikke. Jeg syntes netop at tanken bag var god. Men den må endelig ikke føres over på ensidede forståelser for hvad der er bedst for de (desværre sørgelige i antal) 10.000 mennekser der vælger at dukke op til københavns kampe.
    For vi ønsker alle en bedre stadionoplevelse - det siger sig selv; men det kan ikke komme for 10.000 mennesker, hvis der ikke hersker repekt om at vi er en overordentlig broget flok.

    Derfor har jeg heller ikke det fjerneste imod ideer som at købe en publikumsfavorit, skrue ned for det trommehindeudfordrende støjhelvede mellem halvlege, og andre saglige forslag - men det var netop heller ikke det der blev præsenteret i det af mig citerede. Det der var mig imod var en "dette er det bedste for alle" tilgang, forklædt som mangfoldighed - i stedet for at lade nedre C være nedre C, og afholde sig fra at komme med absurde forslag om at hele tribunen, rub og stub, flyttes andet steds hen, så nedre B kan synge højere.

    Håber det giver en smule opklaring, så tråden igen kan finde sin vej tilbage til dens oprindelige formål; jeg hopper tilbage til mine tømmermænd. ;)

    Go' weekend.

    Venligste Hilsner
    Rasmus

  6. De følgende 2 brugere er enige:

  7. #35
    Tilmeldingsdato
    Dec 2001
    Indlæg
    885

    Re: Hvad kan gøre DIN oplevelse bedre i Parken ?

    Jeg kan kun svare for mig selv; Da Coldplay koncerten blev lanceret var min første tanke "Bare den ikke kommer til at kollidere med en FCK-kamp" (PS; er bedøvende med Coldplay) Min næste tanke var: "Nah, vi fører stort, chancen for at skulle spille CL kval den dag er forsvindende lille." Indrømmet, jeg checkede ikke nogen UEFA kalender, men jeg nægter at tro at jeg var den eneste, der fik den tanke. Jeg er ikke fan af den nuværende ledelse, men jeg er 100% på, at de havde checket kalenderen og løbet en kalkuleret risiko, som jeg tror de fleste havde gjort som situationen var på det tidspunkt.

    Nu gik det galt; Sh*t happens, men jeg nægter at deltage i hylekoret om "endnu en fejldisposition" i lige netop dette tilfælde. Der er masser af andre tilfælde at tage fat på.
    / Erik B.

    DOBBELT Latté, om jeg må be'

  8. De følgende 4 brugere er enige:

  9. #36
    Tilmeldingsdato
    Dec 2001
    Indlæg
    1,010

    Re: Hvad kan gøre DIN oplevelse bedre i Parken ?

    Citat Oprindeligt indsendt af AGK Se meddelelser
    Nu skal det siges, at jeg ikke har været på den nye familietribune...
    Så kan jeg fortælle, at der foregår alt det samme gøgl, og at ungerne stadig elsker det. Og at de, hvis de er meldt ind i fanclubben, kommer helt gratis ind (!) og endda kan tage en ven med for samme pris (!!).

    Ud over alle de forhold, der også spiller ind på de andre tribuner, så tror jeg den overvejende grund til udtyndingen på familietribunen er spilletidspunkterne. Alt efter kl. 16 er pissebesværligt for børnefamilier, og en børnefødselsdag med kampstart klokken 19 (9 ud af 12 hjemmekampe dette efterår!!!)? Fagettaboutit.


  10. #37
    Tilmeldingsdato
    Sep 2004
    Indlæg
    803

    Re: Hvad kan gøre DIN oplevelse bedre i Parken ?

    Citat Oprindeligt indsendt af rbaden Se meddelelser
    Kære Danillo

    Det står vist altsammen i mit førskrevne indlæg, men jeg kan godt tage den en gang til (selvom jeg hellere var fri, da dette nu engang handler om parken som et bedre oplevelsessted, og ikke så meget andet, hvilket igen var min oprindelige pointe)

    Jeg er helt med på at du har startet tråden af nysgerrighed rettet imod en bedre parken; og det kan der fra min side som sådan ikke opponeres imod, tværtimod. Men det er, hvis man tager sig tid til fordybelse, nu heller ikke det jeg skriver mig op imod:
    Hvad jeg skriver mig op imod, er derimod den misforstået ide af mangfoldighedstanken i retning af at det skal foregå på andre præmisser end mangfoldigheden, i det indlæg jeg citerer (og som givetvis var skrevet i bedste tro). Det havde jeg ellers håbet tydeligt fremgik af det ovenstående:

    Her er forslaget at i mangfoldighedens ånd, skal alle over og stå på nedre B, for hermed på et tidspunkt uundgåeligt at blive fanget af stemningen, så der kan komme mere af nedre B. Det er jeg ked af at sige, men det er altså ikke mangfoldighed, det er assimilation (og endda en smule arrogant en af slagsen, som assimilation vel altid vil være); det fremgår tydeligt af begreberne selv. Dette er netop hvad jeg slå på tromme for; glem nu de der ensidede handlingsplaner hvor der netop hersker en forudfattet forståelse af hvad det bedste ville være for en anden tribune (nemlig at flytte sig…), glem at der er en måde der virker for dig (dette lille ord, skal ses i bredeste forstand, ingen er den, der peges ikke så at sige på nogen, det er inkluderende for alle og ingen kan dermed føle sig ramt) og derfor må virke for alle – for derimod at bruge energi på at vi
    ”går lidt længere ned i dybden, hvad er det så der gør hver enkel fan´s oplevelse det større hvis man ser ud over fodbolddelen ? Eller nærmere hvad skulle der pt. til for at DIN oplevelse for at gå i Parken blev større ?”

    Jeg forstår simpelthen ikke at det kan gøre nogens fodboldoplevelse til københavns hjemmekampe bedre af at flytte nedre C’s fanskare. Det er det jeg skriver og det jeg mener. Så hvis jeg må være så ydmyg at stille mig i din tjeneste (uagtet om du ønsker det eller ej ;)); så prøvede jeg skam bare, med min egen forvirrede magistertilgang, at forklare at tråden er et herligt initiativ, men samtidig en der skal tages alvorligt og ikke føres over på misforstået begrebsbrug, der ikke kommer nogen til gode.

    Igen:
    ”Det er simpelthen over min fatteevne (givet; den er ikke overordentlig stor) at en diskussion om hvordan parken kan blive et bedre sted for alle, skal ende i forskellighedsforkvaklinger under dække af at der er plads til mangfoldighed der hvor der er bedst at stå; nærmere betegnet: der hvor den der skriver det står. Det er, og det er jeg ked af at sige, ikke mangfoldighed, men nærmere det modsatte.”
    Altså; ideen med tråden er fin. Afsporing af denne kaliber er ikke: ”S12 skal repræsentere alle fans af København.” Det er selvfølgelig en fin tanke, men måske det ville være bedre at se s12, fckfc og hvad der nu ellers er af repræssentative fraktioner omkring eventuelle forhandlingsborde som interessegrupper, med eget snævert felt, samarbejde bredt henover midten (for nu at bruge en udvandet og efterhånden irriterende vending), men ikke altid er enige, og har respekt for netop denne uenighed: Tanken om at en side tager hele stikket hjem, foranlediger netop ikke respekt for mangfoldighed; det kan et lille glimt i historiebøgerne vise; ligegyldigt hvor god den forudgående tanke har været. (og jeg er ikke, skal det siges, et sekund i tvivl om at det netop er det der foregår - altså fraktioneret repræsentation af forskellige interessegrupper)

    Hvis du derfor ikke kan se mig som en mægler for din oprindelige kongstanke, så bare se mig som en etymologisk detektiv; altså som en sproglig flueknepper.
    Misforstå mig ikke. Jeg syntes netop at tanken bag var god. Men den må endelig ikke føres over på ensidede forståelser for hvad der er bedst for de (desværre sørgelige i antal) 10.000 mennekser der vælger at dukke op til københavns kampe.
    For vi ønsker alle en bedre stadionoplevelse - det siger sig selv; men det kan ikke komme for 10.000 mennesker, hvis der ikke hersker repekt om at vi er en overordentlig broget flok.

    Derfor har jeg heller ikke det fjerneste imod ideer som at købe en publikumsfavorit, skrue ned for det trommehindeudfordrende støjhelvede mellem halvlege, og andre saglige forslag - men det var netop heller ikke det der blev præsenteret i det af mig citerede. Det der var mig imod var en "dette er det bedste for alle" tilgang, forklædt som mangfoldighed - i stedet for at lade nedre C være nedre C, og afholde sig fra at komme med absurde forslag om at hele tribunen, rub og stub, flyttes andet steds hen, så nedre B kan synge højere.

    Håber det giver en smule opklaring, så tråden igen kan finde sin vej tilbage til dens oprindelige formål; jeg hopper tilbage til mine tømmermænd. ;)

    Go' weekend.

    Venligste Hilsner
    Rasmus


    Hej igen Rasmus.
    Har nu læst begge dine indlæg, og i mit svar tidligere fremgik der desværre ikke at jeg faktisk godt kunne se at du "bare" svarede på det indlæg Superbæst var kommet med.

    Jeg har ingen tanke om at opfordre nogen personer eller nogen klub til at der skal rykkes rundt på fans på de forskellige tribuner, derimod ser jeg langt hellere at vi fremadrettet kan se en klub som i den grad værner om de fans de har de forskellige steder- altså at du på DIN nedre c som du har benyttet dig af i årevis føler dig ENDNU mere velkommen og til "rette" om man vil..

    Tiderne til at rykke "massen" er der ikke længere, Nedre C er Nedre C, og det sådan som jeg VIRKELIG gerne vil have det til at fortsætte, det jeg vil have er at de folk (dig) der kommer på nedre c skal mærke at klubber værdsætter at du har været på nedre c i x-antal år, og dermed anses som være meget lloyal-

    Det er et eller andet sted hele tanken bag denne tråd, jeg søger informationer og ønsker fra de folk som bruger de forskellige afsnits, jeg vil gerne hører hvordan folk mener deres egen tribune kan blive bedre- for som skrevet min tanke er nu at få fasttømret de forskellige tribuner, også herfra udvikle dem i en positiv retning, så vi forhåbentlig på sigt ser at vores tilskuerer tal stiger, og den generelle oplevelse af at gå i Parken bliver bedre.


    Jeg takker dig for svaret og håber så du kan følge mig, til trods vi vist ikke er helt på samme niveau rent skrive mæssigt ;-)
    Også vil jeg til sidst lige påpege at det selvfølgelig ikke kun er EN side der skal snakke forbedringer for os alle, fckfc er dybt indvoldveret i arbejdet- og målet er jo netop at vi skal hele vejen rundt !

    Håber det giver mening....
    Rigtig god søndag.

    Mvh
    Daniello
    URBAN TIL BENET - MEN DERFOR KAN MAN GODT VÆRE MEDLEM AF FCKFC !

    MELD DIG IND I FCKFC - DE GØR FORSKELLEN I DAGLIGDAGEN !

  11. Den følgende bruger er enig i dette:

  12. #38
    Tilmeldingsdato
    May 2005
    Indlæg
    231

    Re: Hvad kan gøre DIN oplevelse bedre i Parken ?

    Citat Oprindeligt indsendt af rbaden Se meddelelser
    Nu er det ikke for at fluekneppe indlægget igennem (det er nærmere en anledning til at give mit besyv med, for det skal der jo gives i fuld flor); men hvis de faste pladser på nedre C bliver ophævet, og alle sæsonkortholderne der tilfældigvis er glade for at nyde en humle, bliver allokeret til øvre C, samtidig med at de der gerne vil synge højt og i takt flyttes over på nedre B - så bliver der sku nok rimelig tomt på nedre C, hvorimod øvre C bliver overrendt... scenariet virker en smule fjollet; og ganske givet noget ingen er interesseret i. At familier samtidig skal stå ovre på nedre B, gør ligeledes familietribunen på nedre D omsonst; hvilket efterlader os med Øvre C, Nedre B og A tribunen (sidstnævnte et sted de kære billetsælgersker burde have tankekraft nok til at sende turister over på, men det er så en anden sag).
    Tilgiv mig hvis jeg er langsom, men jeg forstår ikke logikken. Der vil jo også være løssalgsbilletter på NedreC, som det står alle frit for at købe? Så ingen tvangsfjernelser, og ligeså store (og små) udviklingsmuligheder som ØvreC.

    Citat Oprindeligt indsendt af rbaden Se meddelelser
    At sætte en støjbarriere op ved brumleby, vil nok, alt andet lige, kræve en hulens masse penge og skrig og skrål fra beboerne, der højst sandsynligt ikke er flyttet ind i kvarteret for at bo klods op af et støjhegn. Det vil nok kræve en laaang og udmattende æstetisk diskussion med beboerne, som ingen igen kan være interesseret i; og de ville i sidste ende nok hellere vælge larm en 20-23 gange om året, end en øjebæ der nærmere hører hjemme længere ude vestpå...!

    Tilskuerproblemet virker snarere på mig som en pseudodiskussion; det tyder langt hen af vejen på at vi nærmere mangler Don'ens frie fribilletsind, end noget andet, sammenlagt kanalflytning af superligabolden til perifære og obskure kanaler som den højt besjungede 9'er.
    At Nedre C ikke synger så højt og længe og monotomt og med tromme-rytmer-i megafon-skrigende er netop det der selv henvises til i indlægget; et spørgsmål om mangfoldighed. Vi er nogle der bare godt kan lide at se en god gang bold, synge med i ny og næ, måske endda nyde en enkelt kold fadøl, samt samtaler om livsfilosofi og andet uvigtigt; men ikke magter at danse rundt i 90 minutter (alder, sind, knæproblemer, introverthed, hæse stemmer; der er mange gode og dårlige grunde til dette, men sådan er det nu engang - vi er danskere og dermed eo ipso et nedren, indelukket og stille folkefærd der skyr larm og lys, og først kommer frem af vores indre skjul efter påbegyndt brandert - hvilket tager ca. 1 1/2 time; og efterlader os med konklusionen om; at det var derfor wazza wazza sangen blev så ubærligt populær.)
    Os der netop ikke gider skrige i 90 minutter, har allerede stillet os ud til siden på nedre B, helt ud til siden, så meget ud til siden at vi befinder os på en anden tribune.

    Det er simpelthen over min fatteevne (givet; den er ikke overordentlig stor) at en diskussion om hvordan parken kan blive et bedre sted for alle, skal ende i forskellighedsforkvaklinger under dække af at der er plads til mangfoldighed der hvor der er bedst at stå; nærmere betegnet: der hvor den der skriver det står. Det er, og det er jeg ked af at sige, ikke mangfoldighed, men nærmere det modsatte.
    Lad nu for helvede nedre C være nedre C - ligesom nedre B skal have lov til at være det i nu engang ønsker det skal være; dyrk dog det gode mellemmenneskelige kærlighedskarma til københavn i stedet for at prædike: jeg skal bæres ud fra nedre C, når min tid en dag oprinder - stedets selvfede selvophøjelse i individualitetens ædle navn passer til mit oppustede ego og stemmeseddel, det gør fællessang og hop derimod ikke. Vi snakker altså mentalitetsforskelle her, der er så dybt forankret at argumentationer om den "bedste" fankultur, bliver noget nær hovedløs...!
    Tør man vove at tænke at folk brugte deres tid og kræfter på samarbjede (hvis dette nu engang er det der ønskes, og ikke selvhævdelse af hvor meget bedre ens egen del af planeten er) og gensidig respekt af hvad den anden nu engang finder bedst for ham selv, i stedet for mudderkast, fingerpegning og assimilissamtion... Er det sidste tilfældet har jeg, alt andet lige, det bedste argument i den sag - "jeg var her først" ;)

    Venligste Hilsner
    Rasmus
    Jeg kan godt forstå din pointe, men den forudsætter at 'mangfoldighed' er målet med mine forslag, hvilket ikke er tilfældet. Jeg ønsker at vende publikumsudviklingen i PARKEN ved at skabe bedre rammer for stemningen og helhedsoplevelsen - det kan man gøre ved at samle de syngende fans fra NedreC og NedreB på én tribune, altså på en tribune hvor der er plads til alle. Det har intet at gøre med at mangfoldighed i sig selv er et mål eller argument for at ophæve faste pladser på NereC.

  13. De følgende 2 brugere er enige:

  14. #39
    Tilmeldingsdato
    Jul 2006
    Indlæg
    261

    Re: Hvad kan gøre DIN oplevelse bedre i Parken ?

    Synes lige, at der i forlængelse af denne tråd, skal lyde et stort tillykke til Parken med sin 20 års fødselsdag i dag.

    Gennem de sidste 20 år har Parken været hjemsted for mange store oplevelser for os alle, og jeg håber at der må komme mange flere i årene fremover.


  15. #40
    Tilmeldingsdato
    Oct 2005
    Indlæg
    36

    Re: Hvad kan gøre DIN oplevelse bedre i Parken ?

    Den her diskussion er meget vigtig. Langt vigtigere en den opmærksomhed den får, og bør involvere mange flere holdninger, og derfor vil den her tråd heller ikke rigtigt kunne bruges til noget. Fint nok at folk får luftet deres forskellige meninger her, men det der skal til for at rykke noget, er en stor undersøgelse i samarbejde med dem der har noget at skulle have sagt.

    Er der ikke en eller anden (dygtig) studerende der står og mangler et projekt, hvor de kan slå to fluer med et smæk, og få lavet en repræsentativ undersøgelse af hvad det er folk (alle) egentlig ønsker i en prioriteret rækkefølge? Og hvilke tiltag der rent faktisk er evidens for virker - set i forhold til udlandet, eller andre steder hvor det er vist virke?

    Det er ikke fordi jeg synes det der er skrevet ikke er godt eller rigtigt (ihvertfald noget af det), oplægget rammer bare for smalt og er dermed useriøst (igen ikke en bebrejdelse af trådstarter) til at det nogensinde vil rykke noget hos folk der er professionelle - hvad de jo trods alt er inde i direktionen.

  16. #41
    Tilmeldingsdato
    Aug 2004
    Indlæg
    845

    Re: Hvad kan gøre DIN oplevelse bedre i Parken ?

    Er der ikke en eller anden (dygtig) studerende der står og mangler et projekt, hvor de kan slå to fluer med et smæk, og få lavet en repræsentativ undersøgelse af hvad det er folk (alle) egentlig ønsker i en prioriteret rækkefølge? Og hvilke tiltag der rent faktisk er evidens for virker - set i forhold til udlandet, eller andre steder hvor det er vist virke?
    Der blev tilbage i Maj afholdt nogle fokusgruppe møder. Jeg mener netop det var en CBS studerende i samarbejde med FCK der stod for det.

    Jeg deltog i et af dem og der kom mange forskellige synspunkter og idéer på bordet. Det er sjovt at se nogle af de forslag allerede blive fulgt op på nu og jeg håber og glæder mig til at flere gode idéer bliver taget op.
    Pommie
    Successus breves - fides aeterna
    Pommie's Avatar

  17. #42
    Tilmeldingsdato
    Oct 2007
    Indlæg
    49

    Re: Hvad kan gøre DIN oplevelse bedre i Parken ?

    Hvad skulle gøre min oplevelse bedre hmmm.

    I ikke prioriterede rækkefølge, mit sæde C10/13 række 10 før sæde 179 nu 175

    1. Jeg er træt af turister! Her mener jeg personer som lige skal ind og se en FCK kamp fordi det er mod Bif eller en international kamp.
    Jeg oplevede til disse kampe at nogle havde købt de fire pladser mellem min plads og trappen. (Fredvære med det, der er jo ikke sæsonkort) Det der irritere mig er at disse kommer med udtalelser som, hvorfor er der ikke nogle bif fans?, skal vi virkelig stå op hele kampen, jeg håber egentligt de andre vinder eller ser underligt på en fordi man råber. (Ok det sker også at jeg synger/råber solo) Jeg har nu flyttet plads i så jeg stå ved trappen og bedre kan abstrahere fra disse turister.

    2. Pris og udvalg af vare i boderne. Sodavand er blevet for dyrt og jeg kan ikke lide pølser. (ok mit problem med pølserne, men jeg savner bøfsandwichen.)

    3. Tifo og de bannere vi havde hængende på anti-baneløber hegn. Jeg savner tifoer, men ved godt der er lidt problemer i forhold til parken. Det må være muligt at få lov til at hænge "reklame" bannerene op igen.

    4. En opdateret markering af hvilke pladser der er sæsonkort. Ser tit at folk skal flytte rundt lige omkring kampstart.

    5. Så kunne jeg godt tænke mig at man forkortede slutningen af kvart i bold før den går over til hymne til hovedstaden. "Vi elsker" delen bliver noget lang og taber en del sangere.

    Jeg tror det er det. Nogle af tingene er sagt før, men så kan man jo bruge det i statistikken.

    Hilsen Kit

  18. Den følgende bruger er enig i dette:

  19. #43
    Tilmeldingsdato
    Oct 2005
    Indlæg
    36

    Re: Hvad kan gøre DIN oplevelse bedre i Parken ?

    Citat Oprindeligt indsendt af Pommie Se meddelelser
    Der blev tilbage i Maj afholdt nogle fokusgruppe møder. Jeg mener netop det var en CBS studerende i samarbejde med FCK der stod for det.

    Jeg deltog i et af dem og der kom mange forskellige synspunkter og idéer på bordet. Det er sjovt at se nogle af de forslag allerede blive fulgt op på nu og jeg håber og glæder mig til at flere gode idéer bliver taget op.
    Lyder meget bedre!
    Hvis han (fra CBS) kunne følge op på det her i tråden, kunne det bibringe debatten lidt mere substans, da vedkommende nok har fingeren lidt tættere på pulsen og ved hvad der er ladsiggørligt og hvad der bare er evige drømme herinde (som f.eks. madkvalitetsdebatten, som det åbenbart er helt umuligt at løse til det bedre).

  20. #44
    Tilmeldingsdato
    Sep 2004
    Indlæg
    803

    Re: Hvad kan gøre DIN oplevelse bedre i Parken ?

    Så en fra CBS har mere fingeren på pulsen end os fans ???? Jeg forstår dig slet slet ikke..... Og håber da ikke du selv tror at det eneste vi har tænkt os at komme med er hvad denne tråd kan fremkaste af ideer ?

    Ligeledes forstår jeg ærligt talt ikke hvorfor du ikke selv forsøger at sætte nogen tanker på, vi og klubben har indset at vi ikke kan benytte os af folk uden viden udefra, vi har brug for ærligheden og denne "ægthed" som vi fans kommer med... vi er ikke et firma der tænker i nye retningslinjer, vi er fans som drives af føleser og vilje, og det er via den slags ærlighed man finder rette koncept.

    Hjælpen skal ikke komme udefra, den skal komme fra os selv..... det er jo for faen os det hele handler om, og hvordan der bliver flere af OS...
    Kan godt være det bare er mig, men om man så kommer fra CBS, Yale, Priston eller what the .... så vil man trods sikkert højt fagligt niveau ikke være i nærheden af at kunne komme med samme tanker, som de personer der virkelig driver det her kan...

    Derfor mr rosenberg. lidt mere tillid til tråden her, og ikke mindst til de folk der allerede på kvalificeret vis har tænkt sig at arbejde med en fuld raport hvor det herinde fra blot er ekstra ting- men en raport som i den grad kommer hele vejen rundt, og som forhåbentlig åbner øjnene for klubben omkring de områder hvor vi pt halter.

    Jeg håber du forstår mig, og håber så du vil deltage frem for bare at kalde tråden useriøs, og formålet med den det samme !

    Daniello
    URBAN TIL BENET - MEN DERFOR KAN MAN GODT VÆRE MEDLEM AF FCKFC !

    MELD DIG IND I FCKFC - DE GØR FORSKELLEN I DAGLIGDAGEN !

  21. #45
    MZ er offline What airdefence doing?
    Tilmeldingsdato
    Sep 2004
    Indlæg
    1,130

    Re: Hvad kan gøre DIN oplevelse bedre i Parken ?

    Citat Oprindeligt indsendt af Rosenberg Se meddelelser
    Er der ikke en eller anden (dygtig) studerende der står og mangler et projekt, hvor de kan slå to fluer med et smæk, og få lavet en repræsentativ undersøgelse af hvad det er folk (alle) egentlig ønsker i en prioriteret rækkefølge? Og hvilke tiltag der rent faktisk er evidens for virker - set i forhold til udlandet, eller andre steder hvor det er vist virke?
    http://www.fck.dk/network/nyheder/visning/?newsid=12696 <- der er den der, som er lidt mere bred.

    Og så var der også en længere sag fra en eller anden studerende på fck.dk for nogle (?) måneder siden. Den kan jeg dog ikke længere finde, så den er nok afsluttet.

    Dog kunne man eksponere begge 2 bedre og mere langsigtet, hvis det da gavner dataindsamlingen.

Side 3 af 31 FørsteFørste 12345613 ... SidsteSidste

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Lignende emner

  1. Hvad kan gøre DIN oplevelse bedre i Parken?
    By Daniello/UC in forum De korte linier
    Svar: 62
    Sidste Meddelelse: 17.09.12, 11:14
  2. Positiv oplevelse - fra en Brøndbyfan i Parken
    By dengulehær in forum De korte linier
    Svar: 49
    Sidste Meddelelse: 09.09.09, 18:43
  3. Tak for en fed oplevelse (Storskærm i Parken)
    By Silver in forum De korte linier
    Svar: 28
    Sidste Meddelelse: 17.05.04, 19:49
  4. Tænketank for bedre stemning i Parken
    By Blå in forum De korte linier
    Svar: 4
    Sidste Meddelelse: 14.12.03, 00:00

Tags for this Thread

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •