Side 30 af 31 FørsteFørste ... 202728293031 SidsteSidste
Viser resultater 436 til 450 af 463

Emner: Hvad kan gøre DIN oplevelse bedre i Parken?

  1. #436
    Tilmeldingsdato
    Jun 2005
    Indlæg
    22

    Re: Hvad kan gøre DIN oplevelse bedre i Parken ?

    NFC tricket virker 😎

  2. De følgende 2 brugere er enige:

  3. #437
    Tilmeldingsdato
    Aug 2015
    Indlæg
    720

    Re: Hvad kan gøre DIN oplevelse bedre i Parken ?

    Nogen med login der evt. kunne komme til at lave en 'Svenning Dalgaard' og komme til at paste indholdet af denne artikel + tegningerne her i tråden?

    https://www.magasinetkbh.dk/indhold/...en-kontortarne
    I øvrigt mener jeg at Brøndby Stadion bør ødelægges

  4. De følgende 3 brugere er enige:

  5. #438
    Tilmeldingsdato
    Sep 2010
    Indlæg
    418

    Re: Hvad kan gøre DIN oplevelse bedre i Parken ?

    Kolde øl i stedet for de halvlunkne og flade

  6. #439
    Tilmeldingsdato
    Dec 2003
    Indlæg
    5,113

    Re: Hvad kan gøre DIN oplevelse bedre i Parken ?

    Citat Oprindeligt indsendt af Kaff Se meddelelser
    Nogen med login der evt. kunne komme til at lave en 'Svenning Dalgaard' og komme til at paste indholdet af denne artikel + tegningerne her i tråden?

    https://www.magasinetkbh.dk/indhold/...en-kontortarne
    Ved vi, at artiklen indeholder tegninger af, hvordan et kontorfrit Parken kunne se ud?
    Garneren

    ______________________________ ___________

    Brøndby-logik
    "Vi mener ikke, vi er skruebrækkere. Vi vælger at være solidariske...med klubben."
    Per Nielsen, 24. august 2004

    Brøndby-sandheden
    "Så lukker vi. Større er kærligheden heller ikke."
    Anonym BIF-ansat, 8. januar 2013

  7. #440
    Tilmeldingsdato
    Nov 2001
    Indlæg
    15,394

    Re: Hvad kan gøre DIN oplevelse bedre i Parken ?

    Citat Oprindeligt indsendt af Kaff Se meddelelser
    Nogen med login der evt. kunne komme til at lave en 'Svenning Dalgaard' og komme til at paste indholdet af denne artikel + tegningerne her i tråden?

    https://www.magasinetkbh.dk/indhold/...en-kontortarne
    Der er ikke rigtig så meget at hente, hvis man allerede kender indholdet af Inside Business-artiklen. Og ingen tegninger heller; der er kun den grimme rough, som de selv har lavet, og som kan ses fra forsiden. De resterende billeder er af Aviva Stadium i Dublin som en "sådan et kunne man jo også lave"-kommentar ;-)

    Faktuelt er den også på vildspor. Kontortårnene kom ikke til efter at selve stadion stod færdigt, men dengang det var klar i 1992. Og Parken Sport & Entertainment byggede dem ikke. Det selskab byggede kun et fjerde i forbindelse med opførelsen af den nye endetribune.

    Et uddrag:
    Ifølge materialet er der lagt op til, at de fire kontortårne i hvert hjørne af Parken rives ned for at gøre plads til flere tilskuerpladser.
    Dermed vil man på stadion også kunne skabe mere "grydestemning", hvor sektionerne med hjørnepladser enten er diagonale eller konkave — altså slår et kvart cirkelslag mellem tribunerne på langsiden og tribunerne bag målene — og hvor hele græsplænen dermed er tæt omsluttet af tilskuere.
    Det er en ændring, som både fodboldfans og forbipasserende nok ikke vil være voldsomt kede af.

    Hjørnetårnene kom til i 90'erne som et middel til, at Parken Sport & Entertainment også kunne tjene penge, når der ikke var aktivitet på græsplænen.
    Selv når der blev spillet fodboldkampe, var der kun sjældent behov for flere pladser end de godt 38.000 der klemte sig ind mellem de fire tårne, så økonomisk gav det mening for selskabet.
    Men hverken æstetisk eller stemningsmæssigt har de fire tårne bragt ret meget godt med sig, mener mange.
    Det kan der dog altså nu blive ændret på med en ombygning, og ifølge Insidebusiness er både Pensiondanmark og ejendomsudvikleren Nrep interesserede i projektet — ud over altså DBU.
    Men Parken er i dag lidt af en tilbygget landhandel af perioder og arkitektoniske tilgange, og flere har ytret ønske om, at man starter helt forfra i stedet for at fortsætte med at bygge til og om.
    "Køn er bygningen langt fra. Den cocktail af adskillige ombygninger er kun alt for åbenlys. Riv den ned og start forfra," skriver en læser i en kommentar på en tidligere artikel om Parken.
    Med et nybyggeri vil København — og Danmark — næsten uundgåeligt få et nationalstadion der er mere tidssvarende med hensyn til både faciliteter og arkitektur end i dag. Et stadion der måske kunne ende med at blive en vartegn for byen.
    Generelt er det sgu sjovt, hvis løsningen skulle ende med at blive det samme, som enhver har kunne drømme sig til efter fjerde fadøl de seneste to-tre årtier, men som sjældent har set ud til at give økonomisk mening:
    At rive nogle ikke voldsomt moderne, men dog godt fyldte kontortårne, der giver en fast indtægt, ned – og bygge nogle dyre, sjældent brugte, marginale tilskuerpladser i stedet for.
    Jeg synes stadig, planen ligner økonomisk selvmord, men hey, hvad ved jeg ...

  8. De følgende 13 brugere er enige:

  9. #441
    Tilmeldingsdato
    Nov 2001
    Indlæg
    15,394

    Re: Hvad kan gøre DIN oplevelse bedre i Parken ?

    Citat Oprindeligt indsendt af Døren Se meddelelser
    Nu handler tråden selvfølgelig ikke om hjælp til idioter med iPhone, men jeg har intet, der lugter af NFC tænd/sluk under indstillinger->Wallet&ApplePay (iPhone 11, 15.4.1)…….? Med mindre, at det handler om helt at fjerne mine betalingskort fra ApplePay?

    Edit: Før jeg stillede spørgsmålet og nu igen, har jeg googlet (og googlet), og det eneste, jeg kan finde, er dette (må være maskinoversat):
    Det var ikke andet end resultatet at en googling; jeg må indrømme, at jeg ikke selv bruger det ;-)

  10. #442
    Tilmeldingsdato
    Dec 2003
    Indlæg
    5,113

    Re: Hvad kan gøre DIN oplevelse bedre i Parken ?

    Citat Oprindeligt indsendt af -smølle Se meddelelser
    Der er ikke rigtig så meget at hente, hvis man allerede kender indholdet af Inside Business-artiklen. Og ingen tegninger heller; der er kun den grimme rough, som de selv har lavet, og som kan ses fra forsiden. De resterende billeder er af Aviva Stadium i Dublin som en "sådan et kunne man jo også lave"-kommentar ;-)

    Faktuelt er den også på vildspor. Kontortårnene kom ikke til efter at selve stadion stod færdigt, men dengang det var klar i 1992. Og Parken Sport & Entertainment byggede dem ikke. Det selskab byggede kun et fjerde i forbindelse med opførelsen af den nye endetribune.
    Man bliver så træt, når man læser så meget faktuelt vrøvl som i dit uddrag. Yes, Parken er grim, men det har den været fra start, og både før og efter den ene ombygning.

    Bortset fra det, ja, det virker økonomisk håbløst at ville rive hjørnerne ned for at nå op på 50.000 tilskuere (eller deropad, for helt 50.000 kan det vist ikke blive til), som der ekstremt sjældent vil være brug for at kunne lukke ind. Men hey, hvis nogen vil brænde banken af for at gøre det, virker det på mange måder som en federe løsning for os tilhængere, hvis alternativet er to-tre sæsoner med bold på et lille forstadsstadion, mens der bygges nyt fra bunden. Man må formode, at en sådan ombygning vil kunne foretages, mens stadion er i brug...
    Garneren

    ______________________________ ___________

    Brøndby-logik
    "Vi mener ikke, vi er skruebrækkere. Vi vælger at være solidariske...med klubben."
    Per Nielsen, 24. august 2004

    Brøndby-sandheden
    "Så lukker vi. Større er kærligheden heller ikke."
    Anonym BIF-ansat, 8. januar 2013

  11. De følgende 3 brugere er enige:

  12. #443
    Tilmeldingsdato
    Apr 2002
    Indlæg
    3,546

    Re: Hvad kan gøre DIN oplevelse bedre i Parken ?

    Citat Oprindeligt indsendt af -smølle Se meddelelser
    Der er ikke rigtig så meget at hente, hvis man allerede kender indholdet af Inside Business-artiklen. Og ingen tegninger heller; der er kun den grimme rough, som de selv har lavet, og som kan ses fra forsiden. De resterende billeder er af Aviva Stadium i Dublin som en "sådan et kunne man jo også lave"-kommentar ;-)

    Faktuelt er den også på vildspor. Kontortårnene kom ikke til efter at selve stadion stod færdigt, men dengang det var klar i 1992. Og Parken Sport & Entertainment byggede dem ikke. Det selskab byggede kun et fjerde i forbindelse med opførelsen af den nye endetribune.

    Et uddrag:


    Generelt er det sgu sjovt, hvis løsningen skulle ende med at blive det samme, som enhver har kunne drømme sig til efter fjerde fadøl de seneste to-tre årtier, men som sjældent har set ud til at give økonomisk mening:
    At rive nogle ikke voldsomt moderne, men dog godt fyldte kontortårne, der giver en fast indtægt, ned – og bygge nogle dyre, sjældent brugte, marginale tilskuerpladser i stedet for.
    Jeg synes stadig, planen ligner økonomisk selvmord, men hey, hvad ved jeg ...
    Men altså, med Københavnske priser, så vil man jo aldrig kunne forsvare, at bruge så dyre kvadratmeter på et stadion. Det vil jo altid bedre kunne svare sig, at vælte det hele og bygge kontor-bygninger - men det gør man jo så forhåbentlig ikke.
    --
    Enjoy your job, make lots of money, work within the law. Choose any two.
    ougar's Avatar

  13. #444
    Tilmeldingsdato
    Nov 2007
    Indlæg
    2,201

    Re: Hvad kan gøre DIN oplevelse bedre i Parken ?

    Fedt setup igår med scenen på hjørnet af tribunerne. Det så fantastisk ud at se ned af øster-alle mod festen.
    Men det lyder som om at der manglede en besked på stadion om at folk der bare ville væk fra stadion skulle gå af andre veje end østeralle.

  14. #445
    Tilmeldingsdato
    Nov 2005
    Indlæg
    1,423

    Re: Hvad kan gøre DIN oplevelse bedre i Parken ?


  15. De følgende 12 brugere er enige:

  16. #446
    Tilmeldingsdato
    May 2005
    Indlæg
    1,534

    Re: Hvad kan gøre DIN oplevelse bedre i Parken ?

    Citat Oprindeligt indsendt af Ståle Se meddelelser
    Dejligt initiativ. Gasoline Grill laver rigtig gode burgere.

    Noget andet der kan gøre min oplevelse på stadion bedre er prisen på Nordic øl.
    Jeg drikker (af mange gode grunde) ikke længere alkohol, men vil gerne have en øl når jeg er på stadion. Men jeg synes det er helt urimelige priser at skulle betale 50/55 for en dåseøl.
    En OB fan lagde et billede på Twitter fra boderne ved pokalfinalen. Der koster fadøl 50 og Nordic 25.

    Jeg forstår ikke helt hvorfor jeg skal betale det samme for en sølle dåseøl som man skal give for en fadøl.


  17. #447
    Tilmeldingsdato
    Aug 2003
    Indlæg
    885

    Re: Hvad kan gøre DIN oplevelse bedre i Parken ?

    Citat Oprindeligt indsendt af DiscoTango Se meddelelser
    Dejligt initiativ. Gasoline Grill laver rigtig gode burgere.
    Er der nogen, der ved om Gasolin burgere også sælges på Nedre C - eller må vi nøjes med Gorms pizza..?

  18. #448
    Tilmeldingsdato
    Aug 2004
    Indlæg
    368

    Re: Hvad kan gøre DIN oplevelse bedre i Parken ?

    Citat Oprindeligt indsendt af shs Se meddelelser
    Er der nogen, der ved om Gasolin burgere også sælges på Nedre C - eller må vi nøjes med Gorms pizza..?
    Kan man ikke få det med Wolt?
    Øvre C'er

  19. #449
    Tilmeldingsdato
    May 2005
    Indlæg
    1,534

    Re: Hvad kan gøre DIN oplevelse bedre i Parken ?

    At FCK sørger for at sende mig mails når det er tid til at trække min billet på mit familie tribune abonnement.
    Jeg er nu af en eller anden grund (igen) blevet fjernet fra mailinglisten - Har ikke noget i mit spam filter.
    Knægten har modtaget på hans mailadresse omkring både Vejle og OB - men jeg modtager altså ikke på min (som er den jeg jævnligt tjekker)

  20. #450
    Tilmeldingsdato
    Jul 2002
    Indlæg
    3,753

    Re: Hvad kan gøre DIN oplevelse bedre i Parken ?

    Citat Oprindeligt indsendt af DiscoTango Se meddelelser
    At FCK sørger for at sende mig mails når det er tid til at trække min billet på mit familie tribune abonnement.
    Jeg er nu af en eller anden grund (igen) blevet fjernet fra mailinglisten - Har ikke noget i mit spam filter.
    Knægten har modtaget på hans mailadresse omkring både Vejle og OB - men jeg modtager altså ikke på min (som er den jeg jævnligt tjekker)
    Jeg har samme problem - men “heldigvis” så bruges min arbejdsmail til min dreng og her virker det. Når vi nu er ved familietribunen, så er det ret svært at få de gode pladser, da det er først til mølle princippet. Dvs folk som har adgang (og tid) til at checke mail konstant kan være hurtigt ude og andre må så tage til takke med de mindre interessante pladser. Jeg synes ikke nødvendigvis vi skal have faste pladser på familietribunen, så kan sagtens se et alternativt og bedre system kan være svært at finde - men jeg ville ønske det var der.

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Lignende emner

  1. Hvad kan gøre DIN oplevelse bedre i Parken?
    By Daniello/UC in forum De korte linier
    Svar: 62
    Sidste Meddelelse: 17.09.12, 11:14
  2. Positiv oplevelse - fra en Brøndbyfan i Parken
    By dengulehær in forum De korte linier
    Svar: 49
    Sidste Meddelelse: 09.09.09, 18:43
  3. Tak for en fed oplevelse (Storskærm i Parken)
    By Silver in forum De korte linier
    Svar: 28
    Sidste Meddelelse: 17.05.04, 19:49
  4. Tænketank for bedre stemning i Parken
    By Blå in forum De korte linier
    Svar: 4
    Sidste Meddelelse: 14.12.03, 00:00

Tags for this Thread

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •