Side 4 af 31 FørsteFørste 123456714 ... SidsteSidste
Viser resultater 46 til 60 af 463

Emner: Hvad kan gøre DIN oplevelse bedre i Parken?

  1. #46
    Tilmeldingsdato
    Apr 2007
    Indlæg
    631

    Re: Hvad kan gøre DIN oplevelse bedre i Parken ?

    Citat Oprindeligt indsendt af Daniello/UC Se meddelelser
    Så en fra CBS har mere fingeren på pulsen end os fans ???? Jeg forstår dig slet slet ikke..... Og håber da ikke du selv tror at det eneste vi har tænkt os at komme med er hvad denne tråd kan fremkaste af ideer ?

    Ligeledes forstår jeg ærligt talt ikke hvorfor du ikke selv forsøger at sætte nogen tanker på, vi og klubben har indset at vi ikke kan benytte os af folk uden viden udefra, vi har brug for ærligheden og denne "ægthed" som vi fans kommer med... vi er ikke et firma der tænker i nye retningslinjer, vi er fans som drives af føleser og vilje, og det er via den slags ærlighed man finder rette koncept.

    Hjælpen skal ikke komme udefra, den skal komme fra os selv..... det er jo for faen os det hele handler om, og hvordan der bliver flere af OS...
    Kan godt være det bare er mig, men om man så kommer fra CBS, Yale, Priston eller what the .... så vil man trods sikkert højt fagligt niveau ikke være i nærheden af at kunne komme med samme tanker, som de personer der virkelig driver det her kan...

    Derfor mr rosenberg. lidt mere tillid til tråden her, og ikke mindst til de folk der allerede på kvalificeret vis har tænkt sig at arbejde med en fuld raport hvor det herinde fra blot er ekstra ting- men en raport som i den grad kommer hele vejen rundt, og som forhåbentlig åbner øjnene for klubben omkring de områder hvor vi pt halter.

    Jeg håber du forstår mig, og håber så du vil deltage frem for bare at kalde tråden useriøs, og formålet med den det samme !

    Daniello
    Rolig nu Daniello. Læs lige Rosenbergs indlæg igen, og tæl til 10.
    Tænk sig, at man kunne have været skuffet over, at F.C. København ikke havde været i 1/8-finalen i Champions League...

  2. #47
    Tilmeldingsdato
    Sep 2004
    Indlæg
    803

    Re: Hvad kan gøre DIN oplevelse bedre i Parken ?

    Citat Oprindeligt indsendt af Meller Se meddelelser
    Rolig nu Daniello. Læs lige Rosenbergs indlæg igen, og tæl til 10.
    Syntes jeg nu også jeg ærligt talt gjorde... Må dog stadig indrømme jeg ikke selv rigtigt kan se hvad brugeren selv kom med, og derfor jeg skrev som jeg gjorde, det er jo altid nemmest at skrive "dette er ikke hvad vi har brug for, vi har brug for noget større" også uden selv at bidrage, det syntes jeg bare er for "nemt"

    ikke at der er noget galt i det, for det er en fri side, og et frit land, syntes bare at når man vælger at deltage, så kunne man godt komme med inputs selv.
    andet er der skam ikke i det :-)

    Også skal man ikke lægge så meget i hvordan jeg får skrevet tingne, jeg besidder desværre ikke de samme faglige kompetancer som mange andre på skrivefronten, og derfor kommer mine indlæg tit til at virke meget direkte og hårdere end ment er. Beklager for det :-)

    Dog vil jeg sige at jeg er meget glad for den store opbakning der ellers har været tid tråden, denne uge bliver for mig personligt og ikke mindst miljøet et nyt standpunkt i forhold til tilgangen til klubben, og omvendt. Og jeg anser store muligheder i at vi fremadrettet alle vil kunne mærke en markant ændring på synet af lloyale fans fra klubbens side... Det er ihvatfald formålet med det her. Bruger jo ikke bare tiden på det her for mine ellers kønne blå øjnes skyld ;-)
    URBAN TIL BENET - MEN DERFOR KAN MAN GODT VÆRE MEDLEM AF FCKFC !

    MELD DIG IND I FCKFC - DE GØR FORSKELLEN I DAGLIGDAGEN !

  3. Den følgende bruger er enig i dette:

  4. #48
    Tilmeldingsdato
    Oct 2005
    Indlæg
    36

    Re: Hvad kan gøre DIN oplevelse bedre i Parken ?

    Citat Oprindeligt indsendt af Daniello/UC Se meddelelser
    Så en fra CBS har mere fingeren på pulsen end os fans ???? Jeg forstår dig slet slet ikke..... Og håber da ikke du selv tror at det eneste vi har tænkt os at komme med er hvad denne tråd kan fremkaste af ideer ?

    Ligeledes forstår jeg ærligt talt ikke hvorfor du ikke selv forsøger at sætte nogen tanker på, vi og klubben har indset at vi ikke kan benytte os af folk uden viden udefra, vi har brug for ærligheden og denne "ægthed" som vi fans kommer med... vi er ikke et firma der tænker i nye retningslinjer, vi er fans som drives af føleser og vilje, og det er via den slags ærlighed man finder rette koncept.

    Hjælpen skal ikke komme udefra, den skal komme fra os selv..... det er jo for faen os det hele handler om, og hvordan der bliver flere af OS...
    Kan godt være det bare er mig, men om man så kommer fra CBS, Yale, Priston eller what the .... så vil man trods sikkert højt fagligt niveau ikke være i nærheden af at kunne komme med samme tanker, som de personer der virkelig driver det her kan...

    Derfor mr rosenberg. lidt mere tillid til tråden her, og ikke mindst til de folk der allerede på kvalificeret vis har tænkt sig at arbejde med en fuld raport hvor det herinde fra blot er ekstra ting- men en raport som i den grad kommer hele vejen rundt, og som forhåbentlig åbner øjnene for klubben omkring de områder hvor vi pt halter.

    Jeg håber du forstår mig, og håber så du vil deltage frem for bare at kalde tråden useriøs, og formålet med den det samme !

    Daniello
    Hej Daniello,

    Jeg forstår dig såmænd fuldt ud. Tror jeg...
    Og det som sådan heller ikke min mening at træde nogen over tæerne, men blot slå et slag for at denne tråd ikke ville kunne stå alene, og allerhøjest ville kunn repræsentere et lille uddrag af den fanskare, der i mere eller mindre grad følger FCK.

    Grunden til at jeg ikke har fulgt trådens råd om at beskrive mig selv og komme med input, var netop det manglende perspektiv. Jeg kunne ikke se hvad det ville blive brugt til, og i så fald synes jeg det ville være spild af tid. Jeg har læst indledningen igennem igen, og jeg synes ikke det er klart at dette blot er et lille indspark til en større rapport - men det kom så i dit indlæg her på side 3. Jeg vil virkelig ikke virke provokerende, får jeg tager hatten af for folk med hjertet på det rette sted - og de thar du øjensynligt - men hvis du skal have input fra hele paletten af fans (og her er de perifere måske ligeså vigtige som de hardcore) så skal der gåes mere struktureret til værks. Og det er her jeg mener at det måske ville være en fordel, hvis man 1) havde den fordel som en studerende har, at man har adgang til tid, fordi projektet her bør virkelig tage tid 2) har adgang til den ekspertise en studerende immervæk har i form af vejledere osv. Det behøver ikke være en studerende - jeg har bare en idé om at det er den billigste og mest realistiske løsning. Det bedste ville naturligvis være en FCK-baseret researchgruppe bestående af dygtige folk, der har kendskab og adgang til de rette værktøjer. Og det er I måske...
    Jeg underkendte ikke din eller "de andres" kvalifikationer - jeg synes bare ikke at lige præcis det her oplæg er ambitiøst nok til at stå alene (hvilket det så heller ikke gør - men det troede jeg.)

    Jeg er derudover helt enig i at det her skal komme indefra og at det er fans der har ideerne. Det med pulsen henviste udelukkende til hvis personen/gruppen havde været i kontakt med direktionen, eller ihvertfald nogen af dem der har noget at skulle have sagt, og dermed havde bedre indsigt i hvad der var på tegnebrættet og hvad der var muligt - ikke i forhold til hvad der sker på lægterne.
    Men vi skal også kunne udnytte at nogle fans har nogle kvaliteter og andre har andre. Der findes også dygtige statistikere, spørgeskemaforfattere og forhandlere iblandt FCK-fans, og skal vi kommunikere med professionelle folk som ledelsen er, skal vi også kunne møde dem på deres bane.

    Kort omkring mig selv - og det er nok her du mister den sidste respekt for mig :)
    Jeg sidder på Øvre A til 2/3 af kampene - oftest på sponsorbilletter, da jeg selv er studerende et år endnu. Herefter bliver det med betaling... Promise ;) Mit bidrag for tiden er hvad jeg lægger i fadøl, og det er ikke småting med de priser.
    Stemningen her er selvsagt meget svingende, dalende til ikke eksisterende hvad angår sang og skrål. Jeg nyder det dog, jeg kommer med kammerater, vi ser fodbold, diskuterer fodbold og nyder stemningen på stadion. Jeg nyder at se s12 og NC at give den fuld gas, men det ligger bare ikke til mig at se fodbold på den måde.
    Tidligere i tråden står der at A og andre tribuner som bare er fribilletter er ligemeget i det store billede - jeg kunne ikke være mere uenig. De er indgangsporten til mange nye fans, hvis de føler de får noget for pengene. Måske ikke som de mest højtråbende og festene - men der er vel også stadigvæk plads til 5-10K stemningsnydere mere?

    Lav en undersøgelse hvor I kommer ud til de yderste i FCK-kredsen også, og så vil jeg med glæde komme med mit besyv. Det er trods alt derude, de næste fans skal hentes.

  5. Den følgende bruger er enig i dette:

  6. #49
    Tilmeldingsdato
    Sep 2004
    Indlæg
    803

    Re: Hvad kan gøre DIN oplevelse bedre i Parken ?

    Må jeg have lov til at takke for et fantastisk indlæg !

    Jeg har i den grad ikke mistet nogen respekt for dig, jeg vil nærmere sige jeg har fået den !
    Dit indlæg giver meget god mening og jeg følger dig hele vejen.

    Der er selvfølgelig allerede taget højde for mange af de ting du nævner, og det at bruge sidelinien i det her er bare en ekstra ting som giver os ekstra imputs til klubben. Vi har allerede et hold af kvalificerede folk som af hver type har deres område de er gode til. Og de personer der skal ind og snakke med klubber er alle personer som både er yderst velkendt af klubben, og som ikke mindst har talt med lederne af fck et utal af gange før.

    Det klart det ikke er noget der er gjort opmærksom på tidligere, og derfor er du selvfølgelig klart undskyldt din eftersprøgelse på fagligt niveau frem mod denne opgave. Det skal dog siges at hele ideen med dette er jo ikke at vi skal op på raketvidenskabens niveau, vi skal finde følsen og ærligheden frem, og reelt kunne man sprøge børn om det og sandheden ville komme frem.
    Det jeg mener er at de personer der snakker denne sag i den grad besidder det der skal til, for det her handler om ideer og nytænkning som kan gøre det hele meget bedre, og hvem ved om nogen hvad der skal til - det gør vi fans.

    Men du skal have tak for at gide at brugde tid på at udbyde hvad du mente- det gav god mening ! Og til sidst vil jeg sige, at den HELT store grundige undersøgelse klart kunne være at overveje, men alt tager tid, og dette er en process som starter et sted, og det er her, så vil tiden vise hvor langt vi kommer og om ikke din ide fremadrettet også kunne være en ide, også er det glædeligt du allerede nu har lovet deltagelse.... på må man have lov at sige, godt fagligt niveau ;-) !

    god dag Marcus ;-)
    Daniello
    URBAN TIL BENET - MEN DERFOR KAN MAN GODT VÆRE MEDLEM AF FCKFC !

    MELD DIG IND I FCKFC - DE GØR FORSKELLEN I DAGLIGDAGEN !

  7. #50
    Tilmeldingsdato
    Aug 2004
    Indlæg
    845

    Re: Hvad kan gøre DIN oplevelse bedre i Parken ?

    Det er vigtigt at vide hvad de enkelte interessenter ønsker at opnå. Når spørgsmålet lyder "Hvad kan gøre DIN oplevelse bedre?" så er der mindst to variable: Den første er definitionen på en god oplevelse, den anden måden man opnår den. Rosenberg har jo ret i noget helt essentielt når han fremhæver at alt hvad der kommer frem på Sidelinien per definiton ikke er "repræsentativt" for fanskaren - det er jo en speciel type af et specielt fan segment der kommer med input på Sidelinien.

    Det er selvfølgelig også vigtigt at inddrage PSE/FCK i tiltag vi evt. kan blive mere eller mindre enige om. De var repræsenteret til fokus gruppe møderne, men man skal ikke glemme deres primære mål: Flere kunder og større omsætning. Det er der i og for sig ikke noget odiøst i - PSE er et profit fortagende med ansvar over for deres aktionærer. Det der er vores (fansenes) udfordring er, at have en forståelse af både FCK's mål og udvalg af midler OG så kunne overbevise/argumentere os frem til at vores forslag netop ville kunne hjælpe til opnåelsen af målene.

    Vi måtte love ikke at referere fra fokusgruppe møderne, men jeg må sikkert godt gentage noget jeg selv kom med som eksempel på at FCK's ikke tilstrækkeligt forstår deres kunder:

    De videospots, der kørte i foråret handlede åbenlyst om at prøve at kapre marginal fans. De fans, der støtter FCK, men som af den ene eller anden grund ikke står trofast i Parken til hver hjemmekamp. "Tag dig sammen" spotsene kørte specielt på, at det var den (kvindelige) partner der overtalte vores tøffelhelt fan til at samle rav, købe killinger eller alt muligt andet end at se bold. Vel og mærke på en måde der gjorde grin med både fan og partner. Nuvel, de var ikke rettet mod mig, men jeg spørger mig selv: Er det genialt at gøre grin med sin målgruppe? At stille det op som en forpligtelse at betale for at se deres hold? Jeg synes hellere man skulle fokusere på hvorfor den marginale fan eller partneren ikke vil med i Parken eller hvad der kunne få dem til at ville. Jeg kom skam med 2-3 forslag som jeg er spændt på om der bliver fulgt op på, og et enkelt om hvordan man så bagefter HOLDER på fansene, så de også kommer tilbage.

    Hvis vi som segment vil ændre forholdene, så vores oplevelse bliver bedre kræver det at vi kan opnå konsensus om hvad bedre forhold er, og at vi dernæst med en forståelse af FCK/PSE's begrebsverden kan overbevise dem at det også ville være i deres interesse. Det bliver ikke nemt. Vi har nemlig MEGET forskellige opfattelse af en BEDRE oplevelse. Jeg nævner i flæng: med/uden romerlys, med/uden børn på NC eller med/uden Cheerleaders i pausen. Eksempler på fænomener hvor der er nogen der synes det er bedre med og nogen der synes det er bedre uden.

    Derfor hilser jeg Daniello's tiltag med at åbne diskussionen yderst velkommen. Og selvom jeg er helt enig i Rosenberg at vi ikke er repræsentative er der jo ikke nogen forhindring i at vi finder på noget der gør både VORES OG FCK/PSE oplevelse bedre. Kan vi det, er jeg sgu sikker på det bliver implementeret! :)
    Pommie
    Successus breves - fides aeterna
    Pommie's Avatar

  8. #51
    Tilmeldingsdato
    Oct 2006
    Indlæg
    1,097

    Re: Hvad kan gøre DIN oplevelse bedre i Parken ?

    Jeg kunne godt se en pointe i at have et generelt fankort, som man kunne få scannet eller på anden måde noteret, hver gang man køber billetter til kampe, eller sæsonkort for den sags skyld. Når vi så rammer et CL gruppespil i ny og næ og trækker hold som fylder Parken på 2-5 minutter, så kan man sikre sine loyale fans bedre. Det nye tiltag skulle så fungere således at det første er sæsonkort holdere som kan aktivere deres kort til kampene, herefter er det så de FCK fans som er noteret for mindst 5 hjemmekampe i den forgående sæson, som kan købe billetter og først herefter, kommer de resterende billetter så til salg.

    På denne måde sikre man at loyale fans kan komme til bold, for at følge FCK, også dem som ikke har mulighed for at komme til nok kampe, til at have et sæsonkort, frem for de mennesker som kommer for at se Barca, Man u og andre store hold. Altså, loyale FCK fans først, dernæst kan andre komme til fadet.

    Så kan man vurdere om udebanekampe på FCK's afsnit også skal tælle med, så 10 kampe på FCK afsnit rundt i jylland, tæller for det samme som 5 hjemmekampe, eller hvordan man nu lige strikker det sammen. Pointen er at FCKs kampe, skal primært være til de som normalt følger og støtter FCK.
    Jeg forelskede mig i fodbold på samme måde, som jeg forelskede mig i en kvinde: Momentant, ukritisk og uden tanke på den smerte, det ville bringe.


  9. #52
    Tilmeldingsdato
    Mar 2002
    Indlæg
    2,223

    Re: Hvad kan gøre DIN oplevelse bedre i Parken ?

    Citat Oprindeligt indsendt af skroder Se meddelelser
    Jeg kunne godt se en pointe i at have et generelt fankort, som man kunne få scannet eller på anden måde noteret, hver gang man køber billetter til kampe, eller sæsonkort for den sags skyld. Når vi så rammer et CL gruppespil i ny og næ og trækker hold som fylder Parken på 2-5 minutter, så kan man sikre sine loyale fans bedre. Det nye tiltag skulle så fungere således at det første er sæsonkort holdere som kan aktivere deres kort til kampene, herefter er det så de FCK fans som er noteret for mindst 5 hjemmekampe i den forgående sæson, som kan købe billetter og først herefter, kommer de resterende billetter så til salg.

    På denne måde sikre man at loyale fans kan komme til bold, for at følge FCK, også dem som ikke har mulighed for at komme til nok kampe, til at have et sæsonkort, frem for de mennesker som kommer for at se Barca, Man u og andre store hold. Altså, loyale FCK fans først, dernæst kan andre komme til fadet.

    Så kan man vurdere om udebanekampe på FCK's afsnit også skal tælle med, så 10 kampe på FCK afsnit rundt i jylland, tæller for det samme som 5 hjemmekampe, eller hvordan man nu lige strikker det sammen. Pointen er at FCKs kampe, skal primært være til de som normalt følger og støtter FCK.

    Fra klubbens side har man da allerede sikret sine loyale fans et langt stykke henad vejen, idet sæsonkortholdere som bekendt har forkøbsret til sin egen plads til internationale kampe i Parken. Jeg kan ikke huske, om vores udebaneafsnit nogensinde har været udsolgt til FCK's europæiske aways, men skulle det på sigt blive tilfældet, så vil jeg da gerne give dig, at de fans, der normalt rejser land og rige rundt for at følge holdet også bør have en eller anden form for forkøbsret. Men indtil videre er det problem da vist til at overse. ;o)
    /Giggs

    København er en grim by med grimme mennesker og klamme dialekter. Lige fra Østerbro til Lyngby. Det eneste sted i København jeg har oplevet flinke mennesker er i Næstved.

  10. #53
    Tilmeldingsdato
    Oct 2006
    Indlæg
    1,097

    Re: Hvad kan gøre DIN oplevelse bedre i Parken ?

    Citat Oprindeligt indsendt af giggs Se meddelelser
    Fra klubbens side har man da allerede sikret sine loyale fans et langt stykke henad vejen, idet sæsonkortholdere som bekendt har forkøbsret til sin egen plads til internationale kampe i Parken. Jeg kan ikke huske, om vores udebaneafsnit nogensinde har været udsolgt til FCK's europæiske aways, men skulle det på sigt blive tilfældet, så vil jeg da gerne give dig, at de fans, der normalt rejser land og rige rundt for at følge holdet også bør have en eller anden form for forkøbsret. Men indtil videre er det problem da vist til at overse. ;o)
    Pointen var jo netop at sikre de som ikke ser nok kampe pr. år, til at have sæsonkort, men som trods alt kommer til mere end 5 kampe om året og derfor må vurderes at være til kampen fordi de støtter FCK. Ligeså kunne man med notering af udebanekampe på FCKs afsnit, også tilgodese de FCK fans som evt. har måtte flytte til jylland og derfor primært ser FCKs kampe i det jydske. På den måde sikre man langt flere FCK fans billet, fremfor diverse Barca fans, Man u fans osv.

    Og som rettelse til mig selv, tror jeg det ville være bedre at kortet bare scannes i indgangen, så man noteres for alle de kampe hvor man kommer og støtter spillerne og ikke kun dem hvor man køber billet til, da man jo ikke nødvendigvis er en mindre loyal FCK fan, fordi man anvender fribilletter til at komme ind og støtte spillerne.
    Jeg forelskede mig i fodbold på samme måde, som jeg forelskede mig i en kvinde: Momentant, ukritisk og uden tanke på den smerte, det ville bringe.

  11. Den følgende bruger er enig i dette:

  12. #54
    Tilmeldingsdato
    Feb 2012
    Indlæg
    78

    Re: Hvad kan gøre DIN oplevelse bedre i Parken ?

    Citat Oprindeligt indsendt af skroder Se meddelelser
    Pointen var jo netop at sikre de som ikke ser nok kampe pr. år, til at have sæsonkort, men som trods alt kommer til mere end 5 kampe om året og derfor må vurderes at være til kampen fordi de støtter FCK. Ligeså kunne man med notering af udebanekampe på FCKs afsnit, også tilgodese de FCK fans som evt. har måtte flytte til jylland og derfor primært ser FCKs kampe i det jydske. På den måde sikre man langt flere FCK fans billet, fremfor diverse Barca fans, Man u fans osv.

    Og som rettelse til mig selv, tror jeg det ville være bedre at kortet bare scannes i indgangen, så man noteres for alle de kampe hvor man kommer og støtter spillerne og ikke kun dem hvor man køber billet til, da man jo ikke nødvendigvis er en mindre loyal FCK fan, fordi man anvender fribilletter til at komme ind og støtte spillerne.
    Det var tilfældet for ikke længere tilbage end da vi mødte Chelsea ude. Afsnittet blev også udsolgt til Barcelona, der virkede det dog til at alle som ville kom med der. Desuden har der før været udsolgte afsnit i både Odense og Brøndby. Indrømmet det er ikke ofte, men tilfældenede er der. Jeg tror også det kunne få enkelte at gå i Parken en gang eller to mere, hvis det gav dem vise fordele. Ikke fordi disse personer ikke vil,men af den ene eller anden årsag har protieret andetledes.

    Nu kan der var mange grunde til man ikke har sæsonkort til Parken. Enten bor man i Jylland, Fyn eller andre steder som gør det svært at komme til alle kampe og derfor ikke kan betale sig økonomisk, det kan være folks som f.eks er studerende som ikke har råd (som der er eksempler på her i tråden). Blot fordi man indføre et loyalitetsprogram betyder jo ikke at sæsonkortholdere ikke fremover vil kunne købe billetterne. I hvert fald ikke som Skroder læger forslaget frem.

    Personligt ville jeg foretrække et program som gik lidt videre end dette. F.eks at dem som var kommet til 10 kampe havde ret til billetter før dem som havde f.eks 5 kampe. Toiletforholdende er personligt noget af det mest triste der findes i parken. Det er utroligt man ikke kan have varmt vand, sæbe eller ordenlige håndtører (eller papir). Det er jo næsten et mirakel når der sæbe og der kommer en køllig brise ud af håndtøren. Det er rimelig ufedt at komme op med drivvåde kolde hænder på en råkold november/december/februar eftermiddag/aften.

    Til sidst og det vigtigste bør tribunerne i langt højere grad respketeres og ikke fjernes fra folk, om det så er på Øvre A, Nedre C eller S12 (eller andre steder for den sag skyld, det er blot de sager jeg kender til). Det sidste tror jeg i stor stil er med til at få folk til at føle sig som uønsket kunder frem for loyale fans. Så fremt sæder fratages personer så bør det kommunikeres ud i ordenlig tid og på en eller anden måde give en form for kopentenetion (f.eks. et års gratis sæsonkort). Her tænkes især på øvre A og Nedre C, da dette ikke var en form fra straf fra klubbens side.

    Desuden at fodbolden kom langt mere i fokus. Smæk nogle interviews op spillere og trænere, hvis gamle klassiske kampe mod dagens modstanderen fremfor ligegyldig larm som underholdning. Lydniveauet skulle selvfølgelig holdes så lavt, at det er muligt at snakke med sidemanden eller at sang ikke overdøves af højtalerne. Dertil bedre prematch områder før kampen (her er der givet fine bud tidligere som jeg ikke umiddelbart har mere at tilføje.

    Til dem som er interesseret er jeg en del af S12.

  13. Den følgende bruger er enig i dette:

  14. #55
    Tilmeldingsdato
    Apr 2007
    Indlæg
    631

    Re: Hvad kan gøre DIN oplevelse bedre i Parken ?

    Nu kommer jeg ikke i Parken, så det er måske den forkerte tråd men...

    Jeg ville komme i Parken langt(!) oftere, hvis jeg kunne komme ind og se fodbold, når jeg havde lyst! Hvis jeg pludselig får en indskydelse om at tage ind og se fodbold, så ved jeg, at der kommer et gebyr på 40 kr. oveni. Og det afholder altså en fra at tage derind. Og når marginaltilskueren (mig) ikke gider printe, planlægge mv.. Ja, så koster det altså også nogle tilskuere på den front.
    Tænk sig, at man kunne have været skuffet over, at F.C. København ikke havde været i 1/8-finalen i Champions League...

  15. #56
    Tilmeldingsdato
    Oct 2010
    Indlæg
    29

    Re: Hvad kan gøre DIN oplevelse bedre i Parken ?

    Jeg står på nedre c, ca. ud for midterlinien - jeg har heldigvis ikke oplevet de problemer med "turister", som beskrives af dem der står tættere på D-tribunen, og jeg tror også at sådanne hurtigt ville føle sig ret upopulære hvis de forsøgte at få folk til at sidde ned eller lade være med at komme med sjove/dumme tilråb :-)

    For mig skulle der ikke så meget til, de allerede nævnte forslag om et mere tåleligt lydniveau fra højttalerne og bedre øl ville være fantastisk ... for øllets vedkommende, behøver jeg ingengang flere slags, bare det at de var nogenlunde friskskænkede, istedet for at man får stukket en menu1 i hånden der har stået på deres bord og er blevet flade :-(

    Nårhjo, en seriøs lumumba eller anden varm drik med sprut i ville gøre underværker når det bliver koldt :-D
    Elsker steak, HADER bøf
    hsahirf's Avatar

  16. #57
    Tilmeldingsdato
    May 2002
    Indlæg
    236

    Re: Hvad kan gøre DIN oplevelse bedre i Parken ?

    Står på Nedre C - ca 15 m til højre for midterlinjen.

    Har til min store overraskelse, flere gange, set fans af udebaneholdet i ført udeholdets trøjer gå rundt på tribunen. Det er mig en gåde at de bliver lukket ind og ikke eksorteret til den rette tribunen. Den ender altid med at de får en sviner og steward endelig fatter det måske ikke er skide smart. Det skal selvfølgelig stoppes!
    Ellers ville et langt lavere lydniveau klæde Parken - det er stort set umuligt at snakke sammen + det dræber stemningen. Ofte drukner Sektionen i larm og blev der skruet kraftigt ned kunne det endda være at selv Nedre C kunne vågne lidt inden kampen gik igang.
    - varm kaffe og ikke det lunkne p.. der bliver serveret
    - mad - betegner ikke det der bliver serveret i PArken under den kategori
    - kunne jeg slippe for den klovn der render rundt i pausen ville det glæde mig inderligt
    - øl der ikke er dovne
    - mere sang på Nedre C

    Hilsen Jazzie
    I not a god - I'm a holy man
    Jazzie's Avatar

  17. #58
    MZ er offline What airdefence doing?
    Tilmeldingsdato
    Sep 2004
    Indlæg
    1,130

    Re: Hvad kan gøre DIN oplevelse bedre i Parken ?

    AC/DC Jam på L&B efter kampen skader i min bog absolut ikke :)

    http://fck.dk/nyhedsvisning/?newsid=13116

  18. De følgende 6 brugere er enige:

  19. #59
    Tilmeldingsdato
    Apr 2007
    Indlæg
    371

    Re: Hvad kan gøre DIN oplevelse bedre i Parken ?

    Jeg kommer hver gang i Parken (c3), men det kunne nu gøre mit visit noget mere optimalt, hvis jeg ikke skulle skides på af fugle. Det må simpelthen være muligt at afspære/ sætte pigge på de der spær oppe under taget. Det er uhumsk at stå i fuglelort, og det er ikke så tilfredsstillende at blive skidt på i løbet af kampene.

    (Sender også klagebrev til Parken i dag)
    Sidst redigeret af Maestro : 17.09.12 kl. 11:12

  20. De følgende 2 brugere er enige:

  21. #60
    Tilmeldingsdato
    Aug 2007
    Indlæg
    943

    Re: Hvad kan gøre DIN oplevelse bedre i Parken ?

    Citat Oprindeligt indsendt af Maestro Se meddelelser
    Jeg kommer hver gang i Parken (c3), men det kunne nu gøre mit visit noget mere optimalt, hvis jeg ikke skulle skides på af fugle. Det må simpelthen være muligt at afspære/ sætte pikke på de der spær oppe under taget. Det er uhumsk at stå i fuglelort, og det er ikke så tilfredsstillende at blive skidt på i løbet af kampene.

    (Sender også klagebrev til Parken i dag)
    Jeg er langt hen ad vejen helt enig. Vil dog foretrække at de sætter pigge op ellers risikerer du at få noget klammere end duelort på trøjen ;-P

    (*beklager humor under lavmålet*)
    Sidst redigeret af FCK4LIF3 : 17.09.12 kl. 10:09 Årsag: highlight


Side 4 af 31 FørsteFørste 123456714 ... SidsteSidste

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 2 users browsing this thread. (0 members and 2 guests)

Lignende emner

  1. Hvad kan gøre DIN oplevelse bedre i Parken?
    By Daniello/UC in forum De korte linier
    Svar: 62
    Sidste Meddelelse: 17.09.12, 11:14
  2. Positiv oplevelse - fra en Brøndbyfan i Parken
    By dengulehær in forum De korte linier
    Svar: 49
    Sidste Meddelelse: 09.09.09, 18:43
  3. Tak for en fed oplevelse (Storskærm i Parken)
    By Silver in forum De korte linier
    Svar: 28
    Sidste Meddelelse: 17.05.04, 19:49
  4. Tænketank for bedre stemning i Parken
    By Blå in forum De korte linier
    Svar: 4
    Sidste Meddelelse: 14.12.03, 00:00

Tags for this Thread

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •