Side 6 af 31 FørsteFørste ... 345678916 ... SidsteSidste
Viser resultater 76 til 90 af 463

Emner: Hvad kan gøre DIN oplevelse bedre i Parken?

  1. #76
    Tilmeldingsdato
    Apr 2005
    Indlæg
    235

    Re: Hvad kan gøre DIN oplevelse bedre i Parken ?

    Hvad er der urealistisk i at ønske lidt kvalitet? Mener du at fordi standarden i dag er tæt på et minimum så skal vi være glade for selv det mindste lille løft?
    Hvis man virkeligt ville at den chili skulle være en succes så havde man ofret lidt flere $$ på den, lanceret den bredt på alle tribuner i alle boder, evt. delt smagsprøver ud fordi man virkeligt tror på det man tilbyder. Jeg synes det lugter langt væk af middelmådighed.
    Das NT

  2. De følgende 9 brugere er enige:

  3. #77
    Tilmeldingsdato
    Nov 2012
    Indlæg
    178

    Re: Hvad kan gøre DIN oplevelse bedre i Parken ?

    På vegne af SLO-teamet i F.C. København

  4. #78
    Tilmeldingsdato
    Nov 2003
    Indlæg
    492

    Re: Hvad kan gøre DIN oplevelse bedre i Parken ?

    Kaffe 35 kr og med en cookie 50 kr !
    Ja kun lidt dyrere end på en café .
    Sidst redigeret af bmw 25 : 25.10.13 kl. 03:32
    Altid enig med Cookie!
    bmw 25's Avatar

  5. De følgende 3 brugere er enige:

  6. #79
    Tilmeldingsdato
    Dec 2006
    Indlæg
    173

    Re: Hvad kan gøre DIN oplevelse bedre i Parken ?

    Hej evt. SLO.. Jeg vil bare for det første sige at der har været en rigtig god udvikling i fanuniverset omkring FCK på det seneste og jeg er ikke i tvivl om at Daniello har en stor del af æren for dette..
    Jeg vil lige komme med et indspark, som jeg først tænkte over til sidste hjemmekamp, da jeg så i det nye kampprogram(btw godt initiativ) at man fik en voucher til rabat på en jakke i Supershoppen.

    Helt vildt god idé og jeg tror også at sådanne lignende initiativer, hvor hver enkelt fan føler at de får nogle fordele ud af at møde op på stadion ift. at vælge sofaen.
    Et forslag til andre initiativer som kan få nogle til at føle fordelene ved at møde op på stadion er hvis spillerne igen fik lov til at kaste deres trøjer ud til fans, måske bare en spiller per kamp, og helst nede ved familietribunen.

    Noget andet jeg ser frem til er en bedre dækning fx med wifi på stadion og en ordentlig kamp-app så man kan følge med i kampstatistikker osv.

    Men alt i alt flere specielle initiativer som er rettet mod at skabe fordele som ikke kan opnås på sofaen, nu når maden og optakt(i form af kampprogram) er nået nogenlunde op på niveau med derhjemme.

  7. De følgende 4 brugere er enige:

  8. #80
    Tilmeldingsdato
    Nov 2007
    Indlæg
    153

    Re: Hvad kan gøre DIN oplevelse bedre i Parken ?

    Jeg er ikke klar over, om dette har været oppe at vende tidligere, og jeg må indrømme jeg ikke har været hele tråden igennem, men lyden på nedre C er i visse områder gennemgående elendig. Det er fuldstændig umuligt at høre andet end mumlen under konkurrencer mv. i pausen, men går man 8-10 rækker længere frem, er lyden i orden. Bliver der foretaget "kvalitetstjek" af lydsystemet, eller må man blot affinde sig med den skrantende lyd? Helt konkret oplever jeg det ved C3, række 28

  9. #81
    Tilmeldingsdato
    Aug 2005
    Indlæg
    196

    Re: Hvad kan gøre DIN oplevelse bedre i Parken ?

    Jeg tror at størstedelen af problemet kan findes i den mere og mere massive dækning af blandt Premier League på de danske tv-kanaler. Jeg hører flere og flere venner og venners venner, der beklager sig over at niveauet i superligaen er useriøst lavt og bla bla bla. Og jeg tror at mange af de folk der før i tiden ville være taget i Parken, nu vælger at blive i sofaen for at se Liverpool-Swansea (eller hvem det nu skulle være).

    Vi skal jo tænke på at vi i F.C. København har en stor kerne af mennesker der altid tager i Parken, lige meget hvad ! Men det er alle dem der ligger ude i periferien så at sige, som kommer til de store kampe eller når der er storsejr i sigte, vi på en eller anden måde skal have fat i.

    Der er dog en ting jeg synes kan forbedres, og det er nedre C. Det er blevet diskuteret i en anden tråd at man vil få trommen tilbage på nedre C, og jeg kan ikke være mere enig ! Det er egentlig det eneste kritikpunkt jeg har.

    Vil også lige indskyde at jeg på ingen måde synes at billetpriserne i parken er for høje, jeg har selv givet 2.700 for mit platinkort og det er endda inkl. den nye trøje, alle europæiske kampe samt alle hjemlige kampe. Hvordan kan det nogensinde være dyrt?? Må så blankt erkende at jeg ikke har købt en enkeltbillet i over 10 år, så ved ikke hvad prisen er per kamp.

    Undskylder på forhånd hvis mine pointer er blevet taget op i forvejen, havde ikke tid til at læse alle indlæggene her på jobbet ;) Men vil meget gerne bidrage til diskussionen.

  10. De følgende 3 brugere er enige:

  11. #82
    Tilmeldingsdato
    May 2004
    Indlæg
    567

    Re: Hvad kan gøre DIN oplevelse bedre i Parken ?

    Efter kampen i lørdags skrev jeg en mail til Pse, udover at gøre opmærksom på hul i taget over C10, brokkede jeg mig også over de manglende låg til mine øl:

    Jeg skrev:

    "Desuden vil jeg gerne på egne og medfans vegne, udtrykke vores absolutte utilfredshed over de manglende låg på øllene. Dette er en virkelig dårlig og ubekvem ide for alle øldrikkende fans. Det kan i forvejen være vanskeligt på et tætbefolket område at beskytte sine øl mod skubben og vælten, med låg på kan man i det mindste nå at redde noget. Eftersom at man, ved køb af Menu 1, som regel har et par øl til overs, man kun kan stille under sædet, er det vigtigt med låg på, så der ikke falder skidt/skodder/skrald i ens øl fra folk på rækken ovenover.

    Vi forventer låg på til næste kamp!

    Mvh"

    Svaret tilbage lød:
    ------------------------------------------------------------------------------

    Tak for din mail.

    Det er korrekt at vi hos Eurest taget en beslutning, om at gå væk fra brugen af låg.

    Dette skyldes, at vi efter store overvejelser, er kommet frem til præcis den samme konklusion, som man er kommet frem til på mange andre stadioner i DK (f.eks. Brøndby stadion, Århus Stadion og Odense Stadion) samt flere store festivaler (deriblandt Roskilde Festival og Skanderborg Festival). Nemlig, at det ikke giver den nødvendige værdi, hverken for gæsterne eller for os som virksomhed, kontra den store mængde skrald lågene derimod skaber på årlig basis. Det går på ingen måde i tråd med vores mål som virksomhed, om at mindske vores affaldsmængder og dermed være medvirkende til at skåne miljøet.



    Jeg kan oplyse dig om, at Roskilde Festival på en uge serverer cirka 1,5 mio. genstande uden låg – og uden problemer eller intentioner om nogensinde at benytte al den ekstra plast. Dog er der naturligvis nok altid nogen der alligevel vil spilde øl i ny og næ eller taber dressing fra deres mad osv. Den slags kan nok aldrig undgås, men hvis så stor en organisation som Roskilde Festival kan fungere uden låg, har vi konkluderet, at vi hos Eurest i PARKEN også kan, hvilket vi håber vores gæster vil bakke op om.



    Afslutningsvis, er vi bestemt bevidste om, at forandringer ofte møder "modstand" og at tiltaget i en overgangsperiode vil møde lidt forundring , men på den lange bane vurderer vi, at det ikke bliver en udfordring, og at det er noget, man kan vænne sig til ved at være påpasselig, når man transporterer sine øl. Præcis som man skal være med popcorn, når det blæser, dressing fra sin hotdog osv. Vi håber, at du har forståelse for dette og vil være medvirkende til at bakke op om tiltaget, så vi sammen kan formindske overflødig plastikforurening.


    Med venlig hilsen / Best regards,

    Henrik Niclasen
    Food & Beverage Manager

    Eurest A/S
    Per Henrik Lings Allé 2
    2100 København Ø, DK

    Mobil: +45 3046 6012
    [email protected]

    -----------------------------------------------------------------------------

    DET gør ihvertfald ikke min oplevelse bedre i parken
    Sidst redigeret af Slinkelist : 05.11.13 kl. 15:57
    Imod moderne stemningsdiktatur


  12. #83
    Tilmeldingsdato
    Nov 2001
    Indlæg
    15,394

    Re: Hvad kan gøre DIN oplevelse bedre i Parken ?

    Citat Oprindeligt indsendt af Slinkelist Se meddelelser
    Efter kampen i lørdags skrev jeg en mail til Pse, udover at gøre opmærksom på hul i taget over C10, brokkede jeg mig også over de manglende låg til mine øl:

    Jeg skrev:

    "Desuden vil jeg gerne på egne og medfans vegne, udtrykke vores absolutte utilfredshed over de manglende låg på øllene. Dette er en virkelig dårlig og ubekvem ide for alle øldrikkende fans. Det kan i forvejen være vanskeligt på et tætbefolket område at beskytte sine øl mod skubben og vælten, med låg på kan man i det mindste nå at redde noget. Eftersom at man, ved køb af Menu 1, som regel har et par øl til overs, man kun kan stille under sædet, er det vigtigt med låg på, så der ikke falder skidt/skodder/skrald i ens øl fra folk på rækken ovenover.

    Vi forventer låg på til næste kamp!

    -----------------------------------------------------------------------------

    DET gør ihvertfald ikke min oplevelse bedre i parken
    100% enig - med den tilføjelse, at køber man en menu 1 har man den fordel at øllet med låg ikke er totalt fladt efter en halv times tid.

    At noget i øvrigt er en succes på Brøndby Stadion … ja, det er 'Jump' med Van Halen også.


  13. #84
    Tilmeldingsdato
    Aug 2005
    Indlæg
    196

    Re: Hvad kan gøre DIN oplevelse bedre i Parken ?

    Det der er desværre hvad jeg havde forventet af Eurest :/ Min kæreste har arbejdet i Parkens boder gennem mange år, og hun fortæller at det er blevet forfærdeligt at arbejde derinde efter Eurest har taget over. Tro det eller ej, så bliver de ansatte simpelthen sat til at tælle ligegyldige ting som sugerør manuelt efter hver kamp. Hvor smålig har man lov at være?!? Dette er bare et af mange eksempler.

    Jeg er fuldt ud klar over at det er en forretning, og mange bække små og alt der der sheit. Men synes godt man kunne virke bare en smule mere interesseret i at gøre oplevelsen så god som mulig for dem det virkelig handler, nemlig os på lægterne ! Ingen tvivl om at maden heller ikke er til at råbe hurra for (især Parkdogs), men lad nu den ligge for en stund.

  14. De følgende 5 brugere er enige:

  15. #85
    Tilmeldingsdato
    Sep 2004
    Indlæg
    836

    Re: Hvad kan gøre DIN oplevelse bedre i Parken ?

    Efter endnu en aften i helvedskø foran PARKEN må jeg gentage, hvad der med garanti er skrevet utallige gange:

    Få nu arbejdet på et fornuftigt køsystem, det behøver jo ikke være meget mere avanceret end hvad man møder i lufthavne m.m.

    Generelt er det mit indtryk at de fleste fans godt kan finde ud af at holde en kø, men blot det at finde den rigtige ende på de splitkøer der er overalt gør det jo totalt kaotisk. Derudover flokkes der rigtig mange rundt for at se, hvor de kan komme hurtigere ind efterhånden som tiden nærmer sig kickoff og køen stadig snegler sig afsted.

    (og ja, jeg er klar over man blot kan komme i god tid, at der er mange der skal ind, at de skal checkes, at der kun er et vist antal indgange, at det er dyrt/svært at skaffe folk der kan visitere og alt muligt andet).

  16. Den følgende bruger er enig i dette:

  17. #86
    Tilmeldingsdato
    Jun 2003
    Indlæg
    283

    Re: Hvad kan gøre DIN oplevelse bedre i Parken ?

    HVAD MED NOGLE FUCKING LÅG TIL VORES FADØL!!!!!


    FANDME NITTEN OG KØBE EN MENU 1 OG SÅ ER DER ASKE OG ALVERDENS LORT I DEN NÅR MAN SKAL HAVE ØL NUMMER 2/3 BARE FORDI MAN IKKE BÆLLER LORTET PÅ 5 MINUTTER!!!!!



    AAAARRRGGGHHHHH!
    Success is Temporary, Loyalty is Forever
    Drengene fra række 13


  18. #87
    Tilmeldingsdato
    Jun 2003
    Indlæg
    2,309

    Re: Hvad kan gøre DIN oplevelse bedre i Parken ?

    Køber en menu 4 i går (mener det er 4'eren, men hvis jeg tager fejl, så er der tale om menuen med to franske og en øl), og spørger pænt om ikke jeg kan få byttet den medfølgende øl ud med en Cola. Det kan SLET ikke lade sig gøre, på trods af min pointering af, at colaen er væsentligt billigere end den tilsvarende mængde øl. Ikke alene var tonen "chefen" benyttede helt hen i vejret, men den manglende kundeservice og deciderede dumhed fik i den grad mit pis i kog. Det ville gøre min oplevelse væsentligt bedre hvis reglerne i boderne ikke var så latterligt rigide.

  19. De følgende 8 brugere er enige:

  20. #88
    Tilmeldingsdato
    Nov 2007
    Indlæg
    2,201

    Re: Hvad kan gøre DIN oplevelse bedre i Parken ?

    Vi må have SLO på banen medhensyn til Øl-låg.
    Han fik vist sin stærke utilfredshed med reklamen under kampen. Dette er endnu et nytteløst tiltag, for at spare lidt flere penge. Lad os nu få de låg på øl!


  21. #89
    Tilmeldingsdato
    Mar 2002
    Indlæg
    2,223

    Re: Hvad kan gøre DIN oplevelse bedre i Parken ?

    Citat Oprindeligt indsendt af Slinkelist Se meddelelser
    DET gør ihvertfald ikke min oplevelse bedre i parken
    Det er en fuldstændig latterlig beslutning, som kun til nøds kan forsvares ved de gratis kampprogrammer (til sæsonkortholdere), der med fordel kan lægges henover tiloversblevne øl for at forhindre, at de bliver fyldt med jord og cigaretskodder.


    Er jeg i øvrigt den eneste, der får en ubændig trang til at hælde tre dovne menuetter ned af nakken på Parkens Food & Beverage Manager ovenpå nedenstående arrogante svar?

    Afslutningsvis, er vi bestemt bevidste om, at forandringer ofte møder "modstand" og at tiltaget i en overgangsperiode vil møde lidt forundring , men på den lange bane vurderer vi, at det ikke bliver en udfordring, og at det er noget, man kan vænne sig til ved at være påpasselig, når man transporterer sine øl. Præcis som man skal være med popcorn, når det blæser, dressing fra sin hotdog osv. Vi håber, at du har forståelse for dette og vil være medvirkende til at bakke op om tiltaget, så vi sammen kan formindske overflødig plastikforurening.
    Nogen burde tage og fortælle tossen, at "De Stolte. De Arrogante. De Sublime"-banneret på ingen måde var rettet imod de ansvarlige for Parkens elendige forplejning.
    /Giggs

    København er en grim by med grimme mennesker og klamme dialekter. Lige fra Østerbro til Lyngby. Det eneste sted i København jeg har oplevet flinke mennesker er i Næstved.


  22. #90
    Tilmeldingsdato
    Nov 2012
    Indlæg
    178

    Re: Hvad kan gøre DIN oplevelse bedre i Parken ?

    Citat Oprindeligt indsendt af djurlander Se meddelelser
    Vi må have SLO på banen medhensyn til Øl-låg.
    Han fik vist sin stærke utilfredshed med reklamen under kampen. Dette er endnu et nytteløst tiltag, for at spare lidt flere penge. Lad os nu få de låg på øl!
    Hvis jeg lover der vil blive gjort en indsats for at vi hurtigst muligt får rettet op på dette ;-) kan vi så ikke fokusere på at dagen igår blot var historisk fed !

    Tak :-)
    På vegne af SLO-teamet i F.C. København


Side 6 af 31 FørsteFørste ... 345678916 ... SidsteSidste

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Lignende emner

  1. Hvad kan gøre DIN oplevelse bedre i Parken?
    By Daniello/UC in forum De korte linier
    Svar: 62
    Sidste Meddelelse: 17.09.12, 11:14
  2. Positiv oplevelse - fra en Brøndbyfan i Parken
    By dengulehær in forum De korte linier
    Svar: 49
    Sidste Meddelelse: 09.09.09, 18:43
  3. Tak for en fed oplevelse (Storskærm i Parken)
    By Silver in forum De korte linier
    Svar: 28
    Sidste Meddelelse: 17.05.04, 19:49
  4. Tænketank for bedre stemning i Parken
    By Blå in forum De korte linier
    Svar: 4
    Sidste Meddelelse: 14.12.03, 00:00

Tags for this Thread

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •