Side 7 af 31 FørsteFørste ... 4567891017 ... SidsteSidste
Viser resultater 91 til 105 af 463

Emner: Hvad kan gøre DIN oplevelse bedre i Parken?

  1. #91
    Tilmeldingsdato
    Jan 2002
    Indlæg
    415

    Re: Hvad kan gøre DIN oplevelse bedre i Parken ?

    Noget der vil gøre min oplevelse væsentlig bedre, er at jeg og mine medfans på Nedre og Øvre A, B og C, ikke igen skal stå sammen med fans af udeholdet. Kunne vi efterhånden ikke finde en løsning på dette? Mit ydmyge forslag er, at udeholdets tilhængere får et særligt afsnit på f.eks. D-tribunen, hvor de kan være!
    Vi sender et postkort fra Europa
    JZC#20's Avatar

  2. De følgende 6 brugere er enige:

  3. #92
    Tilmeldingsdato
    Oct 2005
    Indlæg
    438

    Re: Hvad kan gøre DIN oplevelse bedre i Parken ?

    Det irriterer mig grusomt at Parken ikke længere viser hvem der ud/indskiftes på storskærm. Nu kan jeg sådan nogenlunde genkende egne spillere, så problemet er primært modstanderen. Og når jeg så ser til Gala at der kan det sagtens lade sig gøre, hvorfor så ikke også til andre kampe? Så lille en ting, og tilmed helt gratis, med forholdsvis stor betydning. Jeg er usikker på om det samme er tilfældet ved uddeling af kort.
    København for altid.

  4. De følgende 2 brugere er enige:

  5. #93
    Tilmeldingsdato
    Mar 2002
    Indlæg
    2,223

    Re: Hvad kan gøre DIN oplevelse bedre i Parken ?

    Citat Oprindeligt indsendt af iioio Se meddelelser
    Det irriterer mig grusomt at Parken ikke længere viser hvem der ud/indskiftes på storskærm. Nu kan jeg sådan nogenlunde genkende egne spillere, så problemet er primært modstanderen. Og når jeg så ser til Gala at der kan det sagtens lade sig gøre, hvorfor så ikke også til andre kampe? Så lille en ting, og tilmed helt gratis, med forholdsvis stor betydning. Jeg er usikker på om det samme er tilfældet ved uddeling af kort.
    Og nu vi er med det med info på storskærmene, så er det stadig en kilde til undren, at man ikke viser overtiden, men i stedet lader uret gå i stå på 90 minutter. Det er da p....irriterende, at man er nødt til at kigge på sit eget ur for at holde styr på, hvornår de overskydende 3-4 minutter er færdigspillet (ikke mindst i en kamp som den i onsdags, hvor tiden som bekendt gik alt alt for langsomt til sidst).

    Det ville klart gøre min oplevelse bedre at få vist uret også efter de 90 minutter.
    /Giggs

    København er en grim by med grimme mennesker og klamme dialekter. Lige fra Østerbro til Lyngby. Det eneste sted i København jeg har oplevet flinke mennesker er i Næstved.

  6. De følgende 7 brugere er enige:

  7. #94
    Tilmeldingsdato
    Nov 2001
    Indlæg
    15,394

    Re: Hvad kan gøre DIN oplevelse bedre i Parken ?

    Citat Oprindeligt indsendt af giggs Se meddelelser
    Det er da p....irriterende, at man er nødt til at kigge på sit eget ur for at holde styr på, hvornår de overskydende 3-4 minutter er færdigspillet (ikke mindst i en kamp som den i onsdags, hvor tiden som bekendt gik alt alt for langsomt til sidst).
    Den går ikke, Granberg. Fra UEFAs ChL-reglement:

    13.16
    Clocks in the stadium showing the amount of time played may run during the match, provided they are stopped at the end of normal time in each half, i.e. after 45 and 90 minutes respectively. This stipulation also applies in the event of extra time (i.e. after 15 and 30 minutes).
    Men i nationale kampe er der intet i vejen for det, og der er det vel formentlig heller ikke UEFAs software der kører på storskærmene, så få det meget gerne ordnet.

  8. De følgende 6 brugere er enige:

  9. #95
    Tilmeldingsdato
    Mar 2002
    Indlæg
    2,223

    Re: Hvad kan gøre DIN oplevelse bedre i Parken ?

    Citat Oprindeligt indsendt af -smølle Se meddelelser
    Men i nationale kampe er der intet i vejen for det, og der er det vel formentlig heller ikke UEFAs software der kører på storskærmene, så få det meget gerne ordnet.
    Ja, resten af de danske hold, som stadig spiller internationale kampe, kan i hvert fald godt finde ud af det:



    Off topic: Ret venligtsindet logo de har derovre. Specielt efter 90 minutter. ;o)
    Sidst redigeret af giggs : 12.11.13 kl. 20:02
    /Giggs

    København er en grim by med grimme mennesker og klamme dialekter. Lige fra Østerbro til Lyngby. Det eneste sted i København jeg har oplevet flinke mennesker er i Næstved.

  10. De følgende 3 brugere er enige:

  11. #96
    Tilmeldingsdato
    Aug 2009
    Indlæg
    2,863

    Re: Hvad kan gøre DIN oplevelse bedre i Parken ?

    Noget godt kom der da ud af turen til Madrid.

    http://m.tipsbladet.dk/nyhed/superli...ke-hele-parken

    About time!
    Sidst redigeret af albinus1985 : 22.11.13 kl. 16:13

  12. De følgende 8 brugere er enige:

  13. #97
    Tilmeldingsdato
    Jul 2013
    Indlæg
    62

    Re: Hvad kan gøre DIN oplevelse bedre i Parken ?

    Citat Oprindeligt indsendt af Slinkelist Se meddelelser
    Efter kampen i lørdags skrev jeg en mail til Pse, udover at gøre opmærksom på hul i taget over C10, brokkede jeg mig også over de manglende låg til mine øl:

    Jeg skrev:

    "Desuden vil jeg gerne på egne og medfans vegne, udtrykke vores absolutte utilfredshed over de manglende låg på øllene. Dette er en virkelig dårlig og ubekvem ide for alle øldrikkende fans. Det kan i forvejen være vanskeligt på et tætbefolket område at beskytte sine øl mod skubben og vælten, med låg på kan man i det mindste nå at redde noget. Eftersom at man, ved køb af Menu 1, som regel har et par øl til overs, man kun kan stille under sædet, er det vigtigt med låg på, så der ikke falder skidt/skodder/skrald i ens øl fra folk på rækken ovenover.

    Vi forventer låg på til næste kamp!

    Mvh"

    Svaret tilbage lød:
    ------------------------------------------------------------------------------

    Tak for din mail.

    Det er korrekt at vi hos Eurest taget en beslutning, om at gå væk fra brugen af låg.

    Dette skyldes, at vi efter store overvejelser, er kommet frem til præcis den samme konklusion, som man er kommet frem til på mange andre stadioner i DK (f.eks. Brøndby stadion, Århus Stadion og Odense Stadion) samt flere store festivaler (deriblandt Roskilde Festival og Skanderborg Festival). Nemlig, at det ikke giver den nødvendige værdi, hverken for gæsterne eller for os som virksomhed, kontra den store mængde skrald lågene derimod skaber på årlig basis. Det går på ingen måde i tråd med vores mål som virksomhed, om at mindske vores affaldsmængder og dermed være medvirkende til at skåne miljøet.



    Jeg kan oplyse dig om, at Roskilde Festival på en uge serverer cirka 1,5 mio. genstande uden låg – og uden problemer eller intentioner om nogensinde at benytte al den ekstra plast. Dog er der naturligvis nok altid nogen der alligevel vil spilde øl i ny og næ eller taber dressing fra deres mad osv. Den slags kan nok aldrig undgås, men hvis så stor en organisation som Roskilde Festival kan fungere uden låg, har vi konkluderet, at vi hos Eurest i PARKEN også kan, hvilket vi håber vores gæster vil bakke op om.



    Afslutningsvis, er vi bestemt bevidste om, at forandringer ofte møder "modstand" og at tiltaget i en overgangsperiode vil møde lidt forundring , men på den lange bane vurderer vi, at det ikke bliver en udfordring, og at det er noget, man kan vænne sig til ved at være påpasselig, når man transporterer sine øl. Præcis som man skal være med popcorn, når det blæser, dressing fra sin hotdog osv. Vi håber, at du har forståelse for dette og vil være medvirkende til at bakke op om tiltaget, så vi sammen kan formindske overflødig plastikforurening.


    Med venlig hilsen / Best regards,

    Henrik Niclasen
    Food & Beverage Manager

    Eurest A/S
    Per Henrik Lings Allé 2
    2100 København Ø, DK

    Mobil: +45 3046 6012
    [email protected]

    -----------------------------------------------------------------------------

    DET gør ihvertfald ikke min oplevelse bedre i parken

    Så næste gang jeg brænder mig voldsom på min kaffe på turen op af trapperne fordi de er fyldt til randen.. så sender jeg bare jer et erstatningskrav for tabt arbejdsfortjenste ?
    LÅg på øl kan jeg overleve.. specielt hvis priserne falder til 25kr stk så kan jeg leve med tabet.. men låg på kaffe er simplethen for dumt.. hvad hvis jeg snubler og smider min 90c varm kaffe ud over den 5årig dreng som er med hans far i parken for første gang?

    hvor stiller det parken og Eurest ?

  14. #98
    Tilmeldingsdato
    May 2012
    Indlæg
    849

    Re: Hvad kan gøre DIN oplevelse bedre i Parken ?

    Citat Oprindeligt indsendt af HToudahl Se meddelelser
    Så næste gang jeg brænder mig voldsom på min kaffe på turen op af trapperne fordi de er fyldt til randen.. så sender jeg bare jer et erstatningskrav for tabt arbejdsfortjenste ?
    LÅg på øl kan jeg overleve.. specielt hvis priserne falder til 25kr stk så kan jeg leve med tabet.. men låg på kaffe er simplethen for dumt.. hvad hvis jeg snubler og smider min 90c varm kaffe ud over den 5årig dreng som er med hans far i parken for første gang?

    hvor stiller det parken og Eurest ?
    Kaffe uden låg har da mig bekendt aldrig været hverken et tema eller et problem. Og nu da Daniell har sikret os låg på øllene fremover, skal vi så ikke lukke den diskussion og kaste os over noget mere hyggeligt?

  15. #99
    Tilmeldingsdato
    May 2006
    Indlæg
    594

    Re: Hvad kan gøre DIN oplevelse bedre i Parken ?

    Citat Oprindeligt indsendt af HToudahl Se meddelelser
    Så næste gang jeg brænder mig voldsom på min kaffe på turen op af trapperne fordi de er fyldt til randen.. så sender jeg bare jer et erstatningskrav for tabt arbejdsfortjenste ?
    Jeg ved ikke hvilken bod du køber din kaffe i, men frygt for at brænde mig på kaffen har jeg nu aldrig oplevet. Tværtimod.
    Latteren forstummer minut for minut,
    lyset er gået kemien er brudt,
    færdsel på græsset er strengt forbudt,
    for vi nærmer os endnu en vinter.
    Lundberg_aus_Lolland's Avatar

  16. De følgende 3 brugere er enige:

  17. #100
    Tilmeldingsdato
    Jul 2013
    Indlæg
    62

    Re: Hvad kan gøre DIN oplevelse bedre i Parken ?

    Citat Oprindeligt indsendt af Lundberg_aus_Lolland Se meddelelser
    Jeg ved ikke hvilken bod du køber din kaffe i, men frygt for at brænde mig på kaffen har jeg nu aldrig oplevet. Tværtimod.
    Øvre C under C9 fik samme besked som med øllet at de var sparet væk..
    2 kopper kaffe uden låg er ikke nemt.

  18. #101
    Tilmeldingsdato
    Nov 2001
    Indlæg
    15,394

    Re: Hvad kan gøre DIN oplevelse bedre i Parken ?

    Citat Oprindeligt indsendt af marwol Se meddelelser
    Havde det været i USA, havde det nok stillet dem præcis lige så dårligt som McDonalds i den berømte sag med den varme kaffe, men nu bor vi heldigvis i Danmark, hvor folk forventes at opføre sig nogenlunde fornuftigt. Det er ikke dig, jeg hentyder til. Alle kan snuble ved et uheld, men man skal vist være mere end almindelig emsig, for at begynde at skyde skylden på Parken i dette tilfælde.
    Korrekt, men der burde da i høj grad være låg på. Man kan med en vis ret sige, at det er usædvanligt at sætte låg på øllet, men at det bare er en god service som folk helt forståeligt har været glade for hidtil. Men med kaffe er det da utænkeligt at man smutter ind i 7-11 eller Baresso og får en takeaway-kaffe som der ikke følger et låg med til. Ellers er det da bare om at tæske den ned når man står i tre graders 'varme' og folk står og maser rundt om én.

  19. #102
    Tilmeldingsdato
    Jul 2008
    Indlæg
    382

    Re: Hvad kan gøre DIN oplevelse bedre i Parken ?

    Citat Oprindeligt indsendt af marwol Se meddelelser
    Havde det været i USA, havde det nok stillet dem præcis lige så dårligt som McDonalds i den berømte sag med den varme kaffe, men nu bor vi heldigvis i Danmark, hvor folk forventes at opføre sig nogenlunde fornuftigt. Det er ikke dig, jeg hentyder til. Alle kan snuble ved et uheld, men man skal vist være mere end almindelig emsig, for at begynde at skyde skylden på Parken i dette tilfælde.
    Filmen hedder iøvrigt "Hot coffee", og viser tydeligt at McDonalds fik succes med deres "idioti" kampagne imod den gamle dame:) Bare lige en anbefaling at se den, inden man bruger det som argument;)
    "When the seagulls follow the trawler, it is because they think sardines will be thrown into the sea"

  20. De følgende 3 brugere er enige:

  21. #103
    Tilmeldingsdato
    Jul 2012
    Indlæg
    2,292

    Re: Hvad kan gøre DIN oplevelse bedre i Parken ?

    Citat Oprindeligt indsendt af Ailton Se meddelelser
    Filmen hedder iøvrigt "Hot coffee", og viser tydeligt at McDonalds fik succes med deres "idioti" kampagne imod den gamle dame:) Bare lige en anbefaling at se den, inden man bruger det som argument;)
    Hehe sad og tænkte præcis det samme :).
    Det er utroligt hvad man kan opnå når propagandamaskinen buldrer derud af.

  22. #104
    Tilmeldingsdato
    Nov 2001
    Indlæg
    15,394

    Re: Hvad kan gøre DIN oplevelse bedre i Parken ?

    Citat Oprindeligt indsendt af albinus1985 Se meddelelser
    Noget godt kom der da ud af turen til Madrid.

    http://m.tipsbladet.dk/nyhed/superli...ke-hele-parken

    About time!
    Så er lige den ting i vinkel. Jeg hører i øresneglen, at vi får gratis wifi i Parken fra juli, som Telia sætter op.

    Fandme fedt - især da der godt nok ikke har været meget fidus i hverken 3G eller 4G på det seneste, i hvert fald ikke for os 3-kunder ;-)

  23. De følgende 2 brugere er enige:

  24. #105
    Tilmeldingsdato
    Dec 2001
    Indlæg
    5,315

    Re: Hvad kan gøre DIN oplevelse bedre i Parken ?

    Citat Oprindeligt indsendt af -smølle Se meddelelser
    Fandme fedt - især da der godt nok ikke har været meget fidus i hverken 3G eller 4G på det seneste, i hvert fald ikke for os 3-kunder ;-)
    Ja, med 4G skete der jo det helt forudsigelige at det virkede ganske fint i Parken, lige indtil 4G-telefoner blev almindeligt udbredte :-) Så blev det lige så umuligt som 3G har været længe. Det gælder i øvrigt for alle teleselskaberne.

    Mht. en WiFi-installation lyder det spændende, men det er både dyrt og kompliceret at lave god WiFi-dækning på et stadion. Vi må håbe de går efter en ordentlig løsning, da det jo desværre er fuldt muligt at spendere en masse penge på at lave et WiFi-setup som alligevel virker så ringe, at få eller ingen i praksis får gavn af det. Det burde være en selvfølge at man tænker sig om og bygger noget fornuftigt, men erfaringerne viser desværre at det ikke er så indlysende som man skulle tro.

    /Simon
    Hader stadig bøf som var det 1998
    /Simon's Avatar

  25. De følgende 3 brugere er enige:

Side 7 af 31 FørsteFørste ... 4567891017 ... SidsteSidste

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 2 users browsing this thread. (0 members and 2 guests)

Lignende emner

  1. Hvad kan gøre DIN oplevelse bedre i Parken?
    By Daniello/UC in forum De korte linier
    Svar: 62
    Sidste Meddelelse: 17.09.12, 11:14
  2. Positiv oplevelse - fra en Brøndbyfan i Parken
    By dengulehær in forum De korte linier
    Svar: 49
    Sidste Meddelelse: 09.09.09, 18:43
  3. Tak for en fed oplevelse (Storskærm i Parken)
    By Silver in forum De korte linier
    Svar: 28
    Sidste Meddelelse: 17.05.04, 19:49
  4. Tænketank for bedre stemning i Parken
    By Blå in forum De korte linier
    Svar: 4
    Sidste Meddelelse: 14.12.03, 00:00

Tags for this Thread

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •