Side 9 af 31 FørsteFørste ... 678910111219 ... SidsteSidste
Viser resultater 121 til 135 af 463

Emner: Hvad kan gøre DIN oplevelse bedre i Parken?

  1. #121
    Tilmeldingsdato
    Nov 2002
    Indlæg
    2,412

    Re: Hvad kan gøre DIN oplevelse bedre i Parken ?

    Det er jo temmeligt logisk at klubberne kræver at tv-rettighedshaverne bruger sponsornavnet. Heldigvis må disse ikke bruges i UEFAs turneringer - eller i hvert fald i Champions League
    Hejsa
    Elver's Avatar

  2. #122
    Tilmeldingsdato
    Jul 2005
    Indlæg
    1,639

    Re: Hvad kan gøre DIN oplevelse bedre i Parken ?

    Jajada Elver og Smølle. I har sikkert begge to ret i at almindelige fans ikke tager det til sig og i at TV-folket nok er pålagt det. Men den slags saglige argumenter ændrer ikke på, at jeg stadig er gammelmandsgnaven over at sku høre på det :-/.
    Heste spiller ikke golf.
    - tommo - Rolle Raus medlem nr. 00001.

  3. De følgende 2 brugere er enige:

  4. #123
    Tilmeldingsdato
    Sep 2004
    Indlæg
    836

    Re: Hvad kan gøre DIN oplevelse bedre i Parken ?

    Immervæk længe siden jeg har været i PARKEN, men nu har jeg med egne ører prøvet støjen fra højtalerne. Det er ikke så det giver smerter, men hvorfor må man ikke kunne samtale normalt med en sidemand og kunne høre hinanden?

    Musik bliver sjældent bedre af at skrue op, og særdeles sjældent når der skrues hysterisk op i en omgang "nu skal der fandme være fest, også selvom vi er blevet afklapset af nogle frøædere". Den udgangsmuzzak var jo tåkrummende (men måske appellerende til det 10-12-årige segment, hvad ved jeg?!?!).

    Nå jo, min oplevelse ville også blive en snert bedre, hvis mere end én bod var åbnet til vel ca. 4000 gæster? Håbløst.

  5. Den følgende bruger er enig i dette:

  6. #124
    Tilmeldingsdato
    Oct 2010
    Indlæg
    193

    Re: Hvad kan gøre DIN oplevelse bedre i Parken ?

    Citat Oprindeligt indsendt af -smølle Se meddelelser
    Jo, men det må også inkluderes som officielle. De hænger på navnene som rettighedshavere.

    Jeg tvivler meget på at flertallet af AGFs eller OBs fans taler uden videre omtanke om NRGi Arena og TRE-FOR Park, eller hvad de hedder for tiden. Uden at gå op og ned ad dem :-)
    Dette har du sikkert ret i men AGF's fans udgør jo også kun en brøkdel af Danmarks fodboldfanskare. Hvor mange personer kan huske hvad NRGI Park hed før i tiden? Hvor mange børn fra årtusindskiftet har overhovedet hørt det navn? Hvor mange herinde kan nævne det på stående fod?

    Det kunne være interessant med en "husker du stadionnavnet?" sidemandsquiz i kampprogrammet. Jeg er slet ikke overbevist om, Telias reklamenavn vil blive afvist, ikke engang af (fremtidens) FCK-fans.

  7. #125
    Tilmeldingsdato
    Nov 2001
    Indlæg
    15,394

    Re: Hvad kan gøre DIN oplevelse bedre i Parken ?

    Citat Oprindeligt indsendt af Søndergaard Se meddelelser
    Dette har du sikkert ret i men AGF's fans udgør jo også kun en brøkdel af Danmarks fodboldfanskare. Hvor mange personer kan huske hvad NRGI Park hed før i tiden? Hvor mange børn fra årtusindskiftet har overhovedet hørt det navn? Hvor mange herinde kan nævne det på stående fod?
    Hvor mange, der kan huske at Århus' stadion hed Århus Stadion? Mange, tør jeg godt skyde på :-) Flere end der kan stave til NRGi ...

  8. De følgende 3 brugere er enige:

  9. #126
    Tilmeldingsdato
    Aug 2005
    Indlæg
    532

    Re: Hvad kan gøre DIN oplevelse bedre i Parken ?

    Altså hed det ikke Aarhus idrætspark og ikke stadion

  10. #127
    Tilmeldingsdato
    Nov 2001
    Indlæg
    15,394

    Re: Hvad kan gøre DIN oplevelse bedre i Parken ?

    Citat Oprindeligt indsendt af Onkel P Se meddelelser
    Altså hed det ikke Aarhus idrætspark og ikke stadion
    Sikker? Er Århus (gider ikke deres dobbelt-a ;-) Idrætspark ikke området?

    Det ligger jo i alle fald på Stadion Allé (og ikke NRGi Park Allé) ;-)

    http://spaencom.dk/stadion-byggeri/aarhus-stadion.aspx

  11. #128
    Tilmeldingsdato
    May 2005
    Indlæg
    296

    Re: Hvad kan gøre DIN oplevelse bedre i Parken ?

    Diskussionen går vel på hvad det hedder i folkemunde, eller hur?

    Nå, men der hedder det altså Aarhus Stadion(gider godt dobbelt-a).

    Pede

  12. #129
    Tilmeldingsdato
    Nov 2001
    Indlæg
    15,394

    Re: Hvad kan gøre DIN oplevelse bedre i Parken ?

    Citat Oprindeligt indsendt af Pede Se meddelelser
    Diskussionen går vel på hvad det hedder i folkemunde, eller hur?

    Nå, men der hedder det altså Aarhus Stadion(gider godt dobbelt-a).
    En hurtig meningsmåling blandt kontorets AGF'ere - ja, der er flere både af dem og af AaB'ere, mens jeg er den eneste der er Kbh (og mig sagde de endda op for flere måneder siden), siger også at de taler om Århus Stadion, eller som regel bare "på Stadion". Ikke Atletion, NRGi Park osv.

    Så der er håb endnu for dem der gruer for TeliaPARKEN mv :-)

  13. #130
    Tilmeldingsdato
    Jul 2007
    Indlæg
    293

    Re: Hvad kan gøre DIN oplevelse bedre i Parken ?

    Nyt emne: Kan det virkelig passe, at man er nødt til at give Telia lov til at spamme en med "gode" tilbud, hvis man skal logge på det højt besungne trådløse net i Telia Play Parken?

    Måske er det bare mig, der (igen) er tung i optrækket, men det forekom at være sådan til kampen mod Lyon. Det er sgu skrapt, hvis det er korrekt...

    vh/Lars
    HØJERE. LÆNGERE. HÅRDERE.
    Brede Phanaticos 4Ever
    Medlem #3

  14. #131
    Tilmeldingsdato
    May 2004
    Indlæg
    47

    Re: Hvad kan gøre DIN oplevelse bedre i Parken ?

    Er det blevet overvejet at bruge en form for Passbook integration af sæsonkort på iphone?

  15. #132
    Tilmeldingsdato
    Feb 2006
    Indlæg
    730

    Re: Hvad kan gøre DIN oplevelse bedre i Parken ?

    Citat Oprindeligt indsendt af Langemand Se meddelelser
    Nyt emne: Kan det virkelig passe, at man er nødt til at give Telia lov til at spamme en med "gode" tilbud, hvis man skal logge på det højt besungne trådløse net i Telia Play Parken?

    Måske er det bare mig, der (igen) er tung i optrækket, men det forekom at være sådan til kampen mod Lyon. Det er sgu skrapt, hvis det er korrekt...

    vh/Lars

    .o0 ( xxxx@hotmail/gmail/whatevermail.com + 33 XX XX XX /Whatever nr.) ;-)
    Yo Mac!

  16. #133
    Tilmeldingsdato
    Jan 2002
    Indlæg
    2,427

    Re: Hvad kan gøre DIN oplevelse bedre i Parken ?

    Det er mange år siden, jeg har bevæget mig herind på SL, men jeg synes, at emnet her er interessant og vigtigt, så tak for at tage det op.

    Jeg er kommet i Parken siden de sene 90'ere, og det vil jeg naturligvis fortsætte med at gøre. Jeg synes ikke, at det er så sjovt, som det har været. Det skyldes bestemt ikke dem, der står omkring mig, de er en af grundene til at jeg fortsætter med at komme i Parken. At det ikke er så sjovt, som det har været skyldes snarere, at man i mine øjne har glemt, essensen i, hvad det vil sige, at være FCK'er. Jeg føler mig til tider fremmedgjort i Parken, og jeg er bestemt ikke fan af de seneste tiltag, som salg af stadion-navn, cirkus-agtig underholdning samt skift af musik. Man skal passe meget på, når man ændrer på traditioner, og man skal særligt passe på, når man gør det i nedgangstider.

    Det er naturligvis også et problem, at det ikke længere er "smart" eller "hipt" at gå til fodbold. Det er godt hjulpet af Viasats satsning på det brede folkelige. Det er paradoksalt nok typer som Carsten Werge, der i gamle dage var med til at gøre det provokerende og smart at gå til fodbold, som i dag har forfladiget det hele i sin evige søgen efter skandaler. Det kan FCK naturligvis ikke gøre noget ved, men det er medvirkende - tror jeg - til faldet i tilskuertal.

    Hvis man skal være lidt konstruktiv, så vil jeg foreslå, at man kigger tilbage på de tiltag man lavede dengang der var 20.000+ tilskuere til vores kampe i Parken. Dengang havde man i Don Ø en meget synlig ledelse. Han gik en tur forbi Nedre C før hver kamp og hilste på os fans. Det fik os til at føle os værdsat. En lille men meget vigtig gestus. Dengang havde vi også en provokerende markedsføring med kampagnen "du må godt i Parken", det var med til at fastslå vores provokerende image, på en sjov måde. Der var også Carlsberg Corner, hvor fans kunne mødes efter kampen, og der var interview med kampens spiller. I dag går man bare hjem efter kampen, hvad skulle man ellers gøre?

    Af nyere tiltag som bør roses er FCKTV, der laver gode og fine indslag omkring livet i FCK. Også FCK-Live hvor ca 200 fans blev inviteret til en åben og ærlig aften var et godt indspark, dem skulle de lave flere af. Jeg var der selv, og jeg følte, at jeg fik mulighed for at komme til orde, og der var en ærlig meningsudveksling mellem klub og fans. Endelig var der det første halve år under Ariel Jacobs hvor spillerne kom ud after hver hjemmekamp og klappede os fans i hånden. Den slags er med til at skabe et fællesskab, både i opgang og nedgang, det må de gerne starte med igen. Det er vigtigt at få alle med, og det er en let og billig måde at gøre det på.

    Det var mine bud på, hvorfor det går som det gør samt, hvad man kunne gøre, for at få flere folk i Parken igen.

    Mvh Stephphen
    Fraværende

  17. De følgende 11 brugere er enige:

  18. #134
    MZ er offline What airdefence doing?
    Tilmeldingsdato
    Sep 2004
    Indlæg
    1,130

    Re: Hvad kan gøre DIN oplevelse bedre i Parken ?

    Citat Oprindeligt indsendt af Stilltripping Se meddelelser
    .o0 ( xxxx@hotmail/gmail/whatevermail.com + 33 XX XX XX /Whatever nr.) ;-)
    eller +4580804040 (telia kundeservice) og [email protected]... ikke at jeg nogensinde kunne finde på det ;)

    Nå men alvorligt set, så er det jo en fornøjelse at bruge Zerved+Paii til køb af ting i boderne... Så det er et klart plus at kunne bestille sin menu 1 fra tribunen, og så er den klar til afhentning, eller at kunne bestille den før man egentlig går ind, og så lige vade forbi alle køerne og tage den direkte med op :)

  19. Den følgende bruger er enig i dette:

  20. #135
    Tilmeldingsdato
    Oct 2003
    Indlæg
    2,164

    Re: Hvad kan gøre DIN oplevelse bedre i Parken ?

    At højtalerne gik i stykker.
    Time flies like an arrow - fruit flies like a banana

    Landslollet burde ved førstkommende lejlighed
    kollektivt have moonet emiren af (røv)Qatar


    Jeg håber, at en af landsholdets bedste spillere i 2034 har taget navneforandring til Khashoggi



Side 9 af 31 FørsteFørste ... 678910111219 ... SidsteSidste

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 3 users browsing this thread. (0 members and 3 guests)

Lignende emner

  1. Hvad kan gøre DIN oplevelse bedre i Parken?
    By Daniello/UC in forum De korte linier
    Svar: 62
    Sidste Meddelelse: 17.09.12, 11:14
  2. Positiv oplevelse - fra en Brøndbyfan i Parken
    By dengulehær in forum De korte linier
    Svar: 49
    Sidste Meddelelse: 09.09.09, 18:43
  3. Tak for en fed oplevelse (Storskærm i Parken)
    By Silver in forum De korte linier
    Svar: 28
    Sidste Meddelelse: 17.05.04, 19:49
  4. Tænketank for bedre stemning i Parken
    By Blå in forum De korte linier
    Svar: 4
    Sidste Meddelelse: 14.12.03, 00:00

Tags for this Thread

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •