Viser resultater 1 til 4 af 4

Emner: Guldholdet 2005 - hvor er de nu?

  1. #1
    Tilmeldingsdato
    Jan 2002
    Indlæg
    1,694

    Guldholdet 2005 - hvor er de nu?

    Foranlediget af en ikke-færdiggjort snak i festligt lag omkring juniorguldholdet fra 2005 og deres efterfølgende meritter på grønsværen, har jeg konsulteret onkel Google i forsøget på at få klarhed - ikke mindst til næste gang jeg støder på temaet i en semikoger og hermed kan slå op i denne opsamling.

    Startopstillingen i guldkampen var som følger:
    Frederik Vang Larsen
    Danni Jensen - Günay Özcan - Kasper Christiansen - Niklas Jørgensen
    Saban Özdogan
    Kevin Bechman Timm - Thomas Christiansen - Mads Laudrup - Morten Nielsen
    Kristoffer Almstrup

    Målmand Frederik Vang Larsen røg til Næstved og spiller i dag for FC Roskilde, hvor han tilsyneladende er førstekeeper.
    Danni Jensen render rundt i Avarta - i øvrigt sammen med en del andre tidligere KB-drenge - og kan pt. sole sig helt i toppen af klubbens topscorerliste! Okay, han deler æren med 4 andre, som ligeledes har scoret 1 mål, men kan I måske selv gøre det bedre?
    Günay Özcan har jeg ikke lige kunnet støve op, men måske han har droppet fodbolden for at hellige sig jobbet som pilot Kanske navnet blot er tyrkisk for "Peter Jensen", og pilotfætteren således er en anden. Sporløs er sat på sagen.
    EDIT! Sporløs har netop svaret. Günay stoppede karrieren pga. skader og studerer noget med økonomi.
    Kasper Christiansen og Niklas Jørgensen har ingen åbenlyse BREAKING NEWS-agtige meritter, og koblet med et det-hedder-alle-navn springer jeg hurtigt videre til midtbanen.
    EDIT #2! Som I kan læse nedenfor i tråden, spiller hr. Jørgensen pt. i BSV.

    Saban Özdogan har været lidt rundt omkring og spiller pt. for Svebølle BI, en klub så lammet af finanskrisen, at de ikke har råd til at tage et billede selv og derfor lige har nolet et gammelt FCK-billede af Saban. Sådan!
    Kevin Bechman Timm, i vide kredse kendt som "The footballer formerly known as Timmnaldo" huserer på Gladsaxe-egnen, hvor han iført den grønne trøje hamrer kasser ind, som fik han penge for det. Sågar har han scoret i skrigende (!) stund mod Viborgs mosgrønne kontrakæmper.
    Et træningsophold i Chelsea kan tage modet fra de fleste. Således også Thomas Christiansen, som røg til hvepsene, dernæst Frederikssund og pt. forsøger at sparke bolden i jakel iklædt B1908's farver, hvad de så end måtte være.
    Mads Laudrup tørner pt. ud for Hobro, hvor han måtte finde sig i, at materialemanden lavede en "Ulrik Lauersen" på ham.
    Morten Nielsen er endnu et eksempel på, at Chelsea og talentpleje ikke harmonerer. Pt. spiller han i Greve sammen med et større kuld tidligere KB'ere/FCK'ere, der nok har fået indført oreganogrillpølser ad libitum i kontrakten.

    Kristoffer Almstrup har ikke ladet høre meget fra sig siden han vist røg til FC Nordsjælland som ynglingespiller. Et yderst google-værdigt navn afslører dog primært, at han scorede løs for Værløse, men sporet ender blindt i 2009, så min teori går på, at han enten har droslet ned til 2. holdsniveau eller anden form for hyggebold og satser på en civil karriere.

    Nå ja, på bænken huserede ofte en pivung spiller på størrelse med såvel Frederik som Ingolf, og som angiveligt sov i en skotøjsæske. Navnet: Thomas Delaney, som var rykket op lang tid før alderen var til det for at snuse lidt til, hvad de store drenge rendte rundt og lavede.

    Konklusion: Chelsea er forfærdelige, og det kan ikke betale sig at vinde guld som ungdomsspiller, med mindre man er på bænken!

    Her er i øvrigt et billede af de unge lømler, som gulddanser i måneskin.
    Sidst redigeret af Spejder fra Mars : 22.09.12 kl. 08:32
    Mvh.
    Morten


    Álvaro er verdens flinkeste mand
    bekræftet af Lønstrup d. 27/1-2004
    Spejder fra Mars's Avatar


  2. #2
    Tilmeldingsdato
    Apr 2007
    Indlæg
    371

    Re: Guldholdet 2005 - hvor er de nu?

    Nicklas Jørgensen, bedre kendt som Nicklas Granzow, røg først til Nordsjælland i nogle år, og så videre til Brønshøj, hvor han var med til at sikre dem oprykning til 1. division som årets spiller. Efter et par sæsoner i Brønshøj er han senere flyttet til Søllerød-Vedbæk, hvor han er at finde i dag.

    Bonusinfo: Inden han skiftede til KB spillede han på hold med AC fra Lyngby og undertegnede (som ikke blev til en skid) i GVI.

  3. De følgende 6 brugere er enige:

  4. #3
    Tilmeldingsdato
    Dec 2003
    Indlæg
    5,113

    Re: Guldholdet 2005 - hvor er de nu?

    Tak for deprimerende læsning, Spejder!
    Garneren

    ______________________________ ___________

    Brøndby-logik
    "Vi mener ikke, vi er skruebrækkere. Vi vælger at være solidariske...med klubben."
    Per Nielsen, 24. august 2004

    Brøndby-sandheden
    "Så lukker vi. Større er kærligheden heller ikke."
    Anonym BIF-ansat, 8. januar 2013

  5. #4
    Tilmeldingsdato
    Jan 2002
    Indlæg
    1,694

    Re: Guldholdet 2005 - hvor er de nu?

    Jeg be'r. Nu var det jo så fra tiden, hvor talentsatsningen bestod i at håbe på, at de gode spillere selv fandt vej til KB. Noget er der jo sket efterfølgende.
    Mind mig lige om at jeg om en 6-7 år skal lave et tilsvarende indlæg om U19-guldholdet fra 2012. Så kan du glæde dig til beretninger om, hvorledes Cornelius hamrer mål ind for Liverpool ledsaget af et billede af ham med Ballon d'Or og pokalen med "de store ører".
    Mvh.
    Morten


    Álvaro er verdens flinkeste mand
    bekræftet af Lønstrup d. 27/1-2004
    Spejder fra Mars's Avatar


Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Lignende emner

  1. Cph:dox 2005
    By Mads740 in forum Kultur
    Svar: 2
    Sidste Meddelelse: 04.11.05, 20:20
  2. FM 2005 ??
    By the_double in forum Spil
    Svar: 1
    Sidste Meddelelse: 22.08.05, 13:05
  3. Hjælp til TCM 2005 / FIFA 2005
    By Runez in forum Spil
    Svar: 3
    Sidste Meddelelse: 20.05.05, 07:09
  4. SAS CUP 2005
    By Tim in forum De korte linier
    Svar: 12
    Sidste Meddelelse: 25.12.04, 23:56
  5. Svar: 0
    Sidste Meddelelse: 27.11.01, 23:42

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •