Viser resultater 1 til 15 af 93

Emner: Status på vores udlejningsspillere

  1. #1
    Tilmeldingsdato
    Oct 2003
    Indlæg
    836

    Status på vores udlejningsspillere

    Tænkte at det kunne være rart med en tråd om hvordan det går vores udlejede spillere. Status pt:

    Cristian Gamboa
    Udlejet til Rosenborg BK indtil slutningen af 2012. Ifølge bold.dk har Rosenborg sikret sig en købsoption.
    Gamboa har siden skiftet spillet alle tre kampe (fuld tid) i Tippeligaen på højrebacken. VG har kvitteret med to 5-taller og et 6-tal på deres skala, som går fra 1-6. Endvidere spillede han også fuld tid i Rosenborgs 2-1-sejr over Rapid Wien i EL.

    Pape Pate Diouf
    Udlejet til Molde FK indtil slutningen af 2012. Ifølge Solskjær er der ikke aftalt nogen købsoption.
    Diouf har startet alle 4 kampe i Tippeligaen siden skiftet, men er blevet udskiftet i de to. Han har kvitteret med 0 mål, 1 assist og et gennemsnit på 4,0 på VG-skalaen. Som bekendt spillede han jo også hele kampen mod os i EL, hvor han - på trods af et mål - ikke ligefrem imponerede mig.

    Youssef Toutouh
    Udlejet til Esbjerg fB for resten af 2012. På baggrund af CVs udtalelse tror jeg ikke Esbjerg har fået en købsoption på ham.
    Toutouh har fået fuld tid i Esbjergs 2 superliga-kampe siden skiftet uden det har medført hverken mål eller assist. Til gengæld har Esbjerg, siden signingen af Toutouh, nu fået deres to første sejre med samlet 5-0 i målscore - endda mod OB og Aab!
    Har ikke set kampene, så kan ikke udtale mig om hvordan han har spillet.

    Andreas Baes Jensen
    Udlejet til HB Køge for resten af 2012. Vil ikke tro der er nogen købsoption.
    HB Køge har fået en elendig sæsonstart i 1. divsion med 7 point i 10 kampe, hvilket har medført en øjeblikkelig sidsteplads. Jeg er ikke klar over hvor meget Andreas Baes har spillet, men tror vist nok han har startet de fleste kampe.


    Folk er meget velkommen til at supplere - især jo længere vi når hen i sæsonen.
    William!
    JesperFCK's Avatar

  2. De følgende 8 brugere er enige:


Threaded View


Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Lignende emner

  1. Status 05/06!
    By Røll in forum De korte linier
    Svar: 9
    Sidste Meddelelse: 05.12.05, 18:59
  2. Status over sæsonstart
    By the_double in forum De korte linier
    Svar: 6
    Sidste Meddelelse: 31.07.05, 14:42
  3. Min uforbeholdne status om CM 01/02
    By hz in forum Diverse
    Svar: 37
    Sidste Meddelelse: 27.03.03, 18:19

Tags for this Thread

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •