Side 6 af 7 FørsteFørste ... 34567 SidsteSidste
Viser resultater 76 til 90 af 93

Emner: Status på vores udlejningsspillere

  1. #76
    Tilmeldingsdato
    Jan 2002
    Indlæg
    1,363

    Re: Status på vores udlejningsspillere

    Kaufmann har svært ved at passe tiden i Hamborg og går nu glip af sine sædvanlige to-tre minutter på banen i hver kamp, idet han er blevet vraget af disciplinære årsager: https://www.bold.dk/fodbold/nyheder/...enderet-i-hsv/

    Mudrazija har til gengæld scoret sit første mål for Olimpija og er startet inde i tre kampe i træk, hvor han endda har spillet 90 minutter i to af dem.

    Stamenic er fast mand for HB Køge og har spillet fuld tid i forårets første tre kampe.
    HIC SUNT LEONES

  2. De følgende 10 brugere er enige:

  3. #77
    Tilmeldingsdato
    Jan 2002
    Indlæg
    1,363

    Re: Status på vores udlejningsspillere

    Der kan nu rundes af for de udlejede spilleres vedkommende:

    Kaufmanns år i Hamborg så længe ud til at være mere eller mindre spildt med kun begrænset spilletid og uden det store aftryk, men i de sidste par måneder blev det til lidt flere minutter på banen og sågar både et par startpladser og et par scoringer. I sidste ende blev det dog lige ved og næsten for HSV, der var i pokalsemifinalen og tabte oprykningsplayoffen mod Hertha Berlin. Alt i alt 26 kampe/2 mål for Kauf, der nu forventes at vende tilbage til København og en usikker skæbne.

    Mudrazija fik kun spilletid i tre kampe i Rijeka i efteråret, og selvom det blev lidt bedre i slovenske Olimpija i foråret, lover 15 kampe/1 mål og ikke en eneste startplads siden midt i marts næppe om en gylden fremtid i København. Tværtimod er det meget svært at se, hvordan vi kommer ud af Mudra-affæren uden et enormt underskud.

    Stamenic nåede som fast mand i HB Køge 23 kampe/2 mål. Det bliver spændende at se, om han er tiltænkt en plads i truppen hos os efter sommerpausen, eller om han bliver solgt.

    Bjelland har jo rent faktisk også været udlejet, og selvom der er påfaldende mange ind- og udskiftninger imellem, var han med 23 kampe/1 mål med til at sikre Lyngby oprykning til superligaen.

    Og lad os da lige tage et par unge gutter med, som ikke er udlejede, men dog på kontrakt hos os fra 1/7:

    16-årige Asgeir Gudmundsson har fået et par indhop i ligaen for Breidablik, der p.t. topper den bedste islandske række, og i torsdags spillede han hele anden halvleg og scorede en enkelt gang, da de slog Valur 6-2 i pokalturneringen.

    Ligeledes 16-årige Thomas Miezan fik tidligere på måneden ligadebut for HB Torshavn, da han blev skiftet ind til de sidste par minutter af et 0-2-nederlag mod KI.
    HIC SUNT LEONES


  4. #78
    Tilmeldingsdato
    Jul 2002
    Indlæg
    3,753

    Re: Status på vores udlejningsspillere

    Af uforklarlige årsager kunne jeg godt tænke mig at Mudra og Kauffman får en chance i truppen

  5. Den følgende bruger er enig i dette:

  6. #79
    Tilmeldingsdato
    May 2012
    Indlæg
    849

    Re: Status på vores udlejningsspillere

    Citat Oprindeligt indsendt af superestrella Se meddelelser
    Af uforklarlige årsager kunne jeg godt tænke mig at Mudra og Kauffman får en chance i truppen
    Jeg er egentlig enig omkring Kaufmann, om ikke andet fordi han var villig til at deltage i presset. - Mudri må jeg tilstå at have afskrevet totalt.

  7. De følgende 5 brugere er enige:

  8. #80
    Tilmeldingsdato
    Sep 2002
    Indlæg
    2,381

    Re: Status på vores udlejningsspillere

    Citat Oprindeligt indsendt af superestrella Se meddelelser
    Af uforklarlige årsager kunne jeg godt tænke mig at Mudra og Kauffman får en chance i truppen
    At ønske en skadesplaget og halv-fesen Mudra hjem til en midtbane, der er temmelig godt besat, er ret sort. Men ok, det siger du jo også selv :-D

    Mht Kaufmann, handler det i mine øjne om hvad vi kan få ud af at han smutter. HSV havde vist en rimelig høj frikøbsklausul, så hvis de vil indløse den er det kun dejligt!

    Hvis han skal hjem fra Tyskland, bliver det formentlig svært at afskibe ham - måske på noget ligegyldig leje... Så synes jeg måske godt vi kan give ham et skud mere - indtil vi sætter alt ind på at komme af med ham til vinter.

    Tjaaaa, som i kan høre ville det virkelig overraske mig hvis han pludselig skulle spille en nævneværdig rolle. Men jeg er efterhånden også ved at være drænet for håb, når det kommer til dyrtindkøbte angribere til FCK.
    De er allesammen helt ufatteligt dårlige.
    Egen avl og en gammel legende er det eneste der haft noget power de senere år....

    Zan

  9. De følgende 2 brugere er enige:

  10. #81
    Tilmeldingsdato
    Jul 2002
    Indlæg
    3,753

    Re: Status på vores udlejningsspillere

    Citat Oprindeligt indsendt af zan Se meddelelser
    At ønske en skadesplaget og halv-fesen Mudra hjem til en midtbane, der er temmelig godt besat, er ret sort. Men ok, det siger du jo også selv :-D

    Mht Kaufmann, handler det i mine øjne om hvad vi kan få ud af at han smutter. HSV havde vist en rimelig høj frikøbsklausul, så hvis de vil indløse den er det kun dejligt!

    Hvis han skal hjem fra Tyskland, bliver det formentlig svært at afskibe ham - måske på noget ligegyldig leje... Så synes jeg måske godt vi kan give ham et skud mere - indtil vi sætter alt ind på at komme af med ham til vinter.

    Tjaaaa, som i kan høre ville det virkelig overraske mig hvis han pludselig skulle spille en nævneværdig rolle. Men jeg er efterhånden også ved at være drænet for håb, når det kommer til dyrtindkøbte angribere til FCK.
    De er allesammen helt ufatteligt dårlige.
    Egen avl og en gammel legende er det eneste der haft noget power de senere år....

    Zan
    Ja, det giver slet ikke mening med Mudra. Jeg tænker nok bare at vi kan miste Stage/Falk så sent i vinduet at Mudra måske kunne holde bredden…. Men er med på det ikke giver mening :).

    Kaufman kan et eller andet og måske kan JT få mere ud af ham. Tror han fungere i pres og omstilling og hvis vi skal have 3 angribere, så kunne han måske være en mulighed

  11. De følgende 2 brugere er enige:

  12. #82
    Tilmeldingsdato
    Jan 2002
    Indlæg
    1,363

    Re: Status på vores udlejningsspillere

    Nå, Mikkel Kaufmann skulle vel bare ud og have en masse spilletid i denne sæson efter et år i HSV med alt for meget "bænkpres", ikke sandt?
    Hvis det var planen, går det ikke som håbet. Han startede inde i sæsonpremieren, hvor Karlsruhe tabte 5-0, og siden er det kun blevet til en startplads i pokalturneringen og ellers indskiftningstjanser på typisk 15-20 minutter i de fleste kampe. Tilbage i anden runde noterede han sig for sit hidtil eneste mål, så indtil videre er han på 10 kampe/1 mål.
    Det lugter af en dyr investering, der bare falder i værdi, og jeg forstår ærligt talt ikke, at man ikke forsøgte at finde en mindre klub til ham, hvor han var mere sikker på spilletid.

    Daniel Haarbo har endnu ikke været på banen for FC Wil i den næstbedste række i Schweiz. På alle måder en mærkelig transfer. Han er blevet interviewet her i oktober https://www.wiler-nachrichten.ch/spo...tadt-00217766/
    Han nævner ikke noget om at være skadet og håbede på at få debut i den førstkommende kamp, men var end ikke i truppen. I morgen spiller de topkamp mod Lausanne, så forhåbentlig kan han da få lov til at snuse lidt til mægtige Challenge League. Fra bænken.

    Luther Singh må i denne sammenhæng være solstrålehistorien, da han rent faktisk får spilletid på et højt niveau i den portugisiske Primeira Liga. Fire indskiftninger er det blevet til, i alt ca. 75 minutter, blandt andet ude mod Porto og Braga, som Chaves overraskende besejrede i deres seneste ligakamp. Efterfølgende er de så røget ud af pokalturneringen mod et hold fra fjerdebedste række.
    HIC SUNT LEONES

  13. De følgende 10 brugere er enige:

  14. #83
    Tilmeldingsdato
    Oct 2003
    Indlæg
    2,164

    Re: Status på vores udlejningsspillere

    Er der ikke en med fingeren på pulsen, der kan give en opdatering af denne tråd?
    Time flies like an arrow - fruit flies like a banana

    Landslollet burde ved førstkommende lejlighed
    kollektivt have moonet emiren af (røv)Qatar


    Jeg håber, at en af landsholdets bedste spillere i 2034 har taget navneforandring til Khashoggi


  15. #84
    Tilmeldingsdato
    Dec 2003
    Indlæg
    5,113

    Re: Status på vores udlejningsspillere

    Citat Oprindeligt indsendt af guldsmed Se meddelelser
    Er der ikke en med fingeren på pulsen, der kan give en opdatering af denne tråd?
    En hurtig update:

    Mikkel Kaufmann lader til at have fået hul på bylden som fast starter med 4 mål og 5 assists i de seneste 8 kampe for Karlsruhe.

    Daniel Haarbo er tilbage i Danmark, hvor han nu varmer bænken i Helsingør. 32 minutter sammenlagt i de første fire kampe der. Det ligner endnu en dum udlejning.

    Luther Singh kommer ind fra bænken i de fleste kampe i Portugal, hvor det pauvre udbytte har været en assist i ligaen og et mål i en eller anden sekundær pokalturnering.

    Orri Oskarsson fik i weekenden sin første plads i startopstillingen for Sønderjyske, hvor han i sine første fire kampe har lavet en enkelt assist.
    Sidst redigeret af Garneren : 13.03.23 kl. 12:00
    Garneren

    ______________________________ ___________

    Brøndby-logik
    "Vi mener ikke, vi er skruebrækkere. Vi vælger at være solidariske...med klubben."
    Per Nielsen, 24. august 2004

    Brøndby-sandheden
    "Så lukker vi. Større er kærligheden heller ikke."
    Anonym BIF-ansat, 8. januar 2013

  16. De følgende 5 brugere er enige:

  17. #85
    Tilmeldingsdato
    May 2005
    Indlæg
    1,852

    Re: Status på vores udlejningsspillere

    Det begynder at være lidt spændende med Kaufmann. Seneste melding er, at Karlsruhe ikke har en købsoption, og at de ikke har råd til at købe ham: https://bold.dk/fodbold/stillinger/t...ikkel-kaufmann

    Fortsætter han som nu, hvor han i de seneste otte kampe har bidraget med et mål eller en assist per 58,5 minutters spilletid (tal fra Transfermarkt), går han jo lige pludselig hen og bliver et interessant salgsobjekt til sommer. Umiddelbart ser en fremtid i København ikke specielt realistisk ud, hvis konkurrenterne hedder Cornelius, Larsson på en permanent kontrakt og Orri retur fra leje, men omvendt kunne Neestrup og PC måske godt være fristet af at give en formstærk udgave af Kaufmann chancen i opstarten og se ham an på en evt. træningslejr.

    Har han udviklet sig tilstrækkeligt, står man pludselig med en interessant og anderledes spillertype i angrebet (stor, stærk, hurtig, dybdeløber), som stadig har halvandet år tilbage af sin kontrakt. Vejes han for let, kan han sikkert skibes videre for en pæn sum. FCM fik angiveligt 26 mio. kroner for at sælge 26-årige Luca Pfeiffer til Stuttgart sidste sommer, og hvis vi bruger det som løftestang, burde der være minimum det samme – eller sandsynligvis et endnu større – beløb at hente for 22-årige Kaufmann, hvis han kommer med et stærkt forår i 2. Bundesliga i bagagen.
    Sidst redigeret af Dane : 13.03.23 kl. 14:58
    Mvh.
    Dane

  18. De følgende 2 brugere er enige:

  19. #86
    Tilmeldingsdato
    Jan 2002
    Indlæg
    1,363

    Re: Status på vores udlejningsspillere

    Siden sidst:

    Luther Singh: Fortsat ikke en del af startelleveren i Chaves, hvor han må nøjes med kortere indhop.

    Daniel Haarbo: Scorede i sin første kamp fra start for Helsingør, men var i runden efter tilbage på bænken og fik blot det sidste kvarter på banen.

    Mikkel Kaufmann: Kom på tavlen en enkelt gang, da Karlsruhe blev tæsket 5-2 af Heidenheim. Han er nu på 23 kampe/6 mål i 2. Bundesliga i denne sæson.

    Orri Oskarsson: Er inde i en forrygende stime og har scoret i sine seneste seks kampe - sen udligning mod Nykøbing, et mål i hver af Islands U19 tre EM-kvalkampe (Tyrkiet, England, Ungarn), så landet nu for første gang er repræsenteret ved EM-slutrunden, sent sejrsmål mod topholdet Vejle, så Sønderjyske pludselig har spillet sig ind i oprykningskampen, og en enkelt forgæves pind i pokalnederlaget på udebane mod Silkeborg. Næste opgave er mod Næstved på mandag, og mon ikke Orri får chancen fra start efter flest kampe som indskifter for sønderjyderne?
    HIC SUNT LEONES


  20. #87
    Tilmeldingsdato
    Sep 2002
    Indlæg
    2,381

    Re: Status på vores udlejningsspillere

    Citat Oprindeligt indsendt af Ace Se meddelelser
    Siden sidst:

    Luther Singh: Fortsat ikke en del af startelleveren i Chaves, hvor han må nøjes med kortere indhop.

    Daniel Haarbo: Scorede i sin første kamp fra start for Helsingør, men var i runden efter tilbage på bænken og fik blot det sidste kvarter på banen.

    Mikkel Kaufmann: Kom på tavlen en enkelt gang, da Karlsruhe blev tæsket 5-2 af Heidenheim. Han er nu på 23 kampe/6 mål i 2. Bundesliga i denne sæson.

    Orri Oskarsson: Er inde i en forrygende stime og har scoret i sine seneste seks kampe - sen udligning mod Nykøbing, et mål i hver af Islands U19 tre EM-kvalkampe (Tyrkiet, England, Ungarn), så landet nu for første gang er repræsenteret ved EM-slutrunden, sent sejrsmål mod topholdet Vejle, så Sønderjyske pludselig har spillet sig ind i oprykningskampen, og en enkelt forgæves pind i pokalnederlaget på udebane mod Silkeborg. Næste opgave er mod Næstved på mandag, og mon ikke Orri får chancen fra start efter flest kampe som indskifter for sønderjyderne?
    Jeg vil gerne slå et slag for Kaufmann.

    Egentlig havde jeg afskrevet ham fuldstændig - har set ham om den vildeste parentes, som de fleste andre.

    Men i sportens verden kan præstationer jo ændre holdninger.

    * Han har alligevel vist sig relativt skarp i 2. Bundesliga.

    * Hans alder er stadig fin

    * Han kender Superligaen

    * Hans spillestil passer vel egentlig nogenlunde til hvordan vi spiller pt.

    Ok, er det den helt igennem optimale løsning? Det er det måske ikke.

    Men mine Kaufmann-overvejelser, bunder også lidt i vores elendige (og lidt uheldige) evne til at købe angribere!

    Med andre ord, jeg er simpelthen gået lidt kold på alle mulige eksotiske løsninger, som bare ikke præsterer. Jeg stoler ikke på PC og scouts evner til at finde den rette på den position.
    Lidt random udmelding, I know, men kigger man på det, har det sgu været skidt.

    Set i det lys, så synes jeg Kaufmann skal have chancen. I øvrigt, vil han nok også kunne leve med at stå lidt i skyggen af Corner (i de 5-7 kampe Corner kan spille på en sæson).

    Haraldsson kan så overvejes på andre positioner, og stadig tages i betragtning til angriberpladsen. Qua Corners skade, kan man stadig lure på et alternativ mere; Jordan/Orri hvis de præsterer eller xyz.

    Zan
    Sidst redigeret af zan : 12.04.23 kl. 10:18

  21. De følgende 4 brugere er enige:

  22. #88
    Tilmeldingsdato
    Aug 2004
    Indlæg
    174

    Re: Status på vores udlejningsspillere

    Jeg er til dels enig i at Kaufmann skal have chancen, Orri er nok stadig for ung, sagt med risiko for at fejlvurdere jvf de andre unge angribere vi har haft igennem klubben de sidste år!
    Men ligemeget hvem, så syntes jeg der skal overvejes om vi søger en angriber der er god nok til SL eller en der vil kunne bidrage til succes i CL/EL!
    Amsterdam Arena, uha det var stort......
    Bodymovin's Avatar

  23. #89
    Tilmeldingsdato
    Jul 2002
    Indlæg
    3,753

    Re: Status på vores udlejningsspillere

    Altså pt ville Kaufmann jo være en forstærkning af truppen og jeg tror bestemt han ville få en del spilletid og også være foran Karamoko.

    Jeg er bestemt klar til at give ham chancen og masser af opbakning, hvis han kommer tilbage og jeg synes det er synd, der ikke er mere kontakt imellem klub og spiller

  24. De følgende 2 brugere er enige:

  25. #90
    Tilmeldingsdato
    Dec 2003
    Indlæg
    5,113

    Re: Status på vores udlejningsspillere

    Citat Oprindeligt indsendt af Bodymovin Se meddelelser
    Men ligemeget hvem, så syntes jeg der skal overvejes om vi søger en angriber der er god nok til SL eller en der vil kunne bidrage til succes i CL/EL!
    Det er vel ikke en overvejelse, men et faktum, at vi skal have en angriber, der er god nok til at sparke os til succes i Europa. Det er Cornelius på papiret, men om han i praksis kommer tilbage på et niveau, hvor vi kan regne med, at det er ham, der kan gøre det, tvivler jeg efterhånden voldsomt på.

    Så jeg mener, vi skal have en klasseangriber ind til sommer, som enten kan konkurrere på lige fod med Cornelius om at være førsteangriber, eller som Cornelius må acceptere at være gardering for.

    Derudover skal der ses på 3.-valget, og der mener jeg ikke, det giver mening at satse på Kaufmann. Hans kontrakt udløber om lidt over et år, og han er naturligvis ikke interesseret i at forlænge, hvis han igen skal tilbage og være reservespiller. Så lad os få skrabet de penge ind, vi kan få for ham nu og så i stedet se på, om Orri er klar til opgaven, eller om han har bedre af endnu en sæson med fast spilletid et andet sted. I så fald må vi ud og købe en gardering og samtidig få ryddet ud i sporene fra PC's vintermareridt (i.e. Babacar og Karamoko).

    Nå ja, og så er der Larsson... Hvis han sætter en magnifique slutspurt ind i sæsonens sidste 10-11 kampe, kan vi overveje, om han kan være en del af løsningen. Foreløbig er der ikke noget, der tyder på det, synes jeg.
    Garneren

    ______________________________ ___________

    Brøndby-logik
    "Vi mener ikke, vi er skruebrækkere. Vi vælger at være solidariske...med klubben."
    Per Nielsen, 24. august 2004

    Brøndby-sandheden
    "Så lukker vi. Større er kærligheden heller ikke."
    Anonym BIF-ansat, 8. januar 2013

  26. De følgende 2 brugere er enige:

Side 6 af 7 FørsteFørste ... 34567 SidsteSidste

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Lignende emner

  1. Status 05/06!
    By Røll in forum De korte linier
    Svar: 9
    Sidste Meddelelse: 05.12.05, 18:59
  2. Status over sæsonstart
    By the_double in forum De korte linier
    Svar: 6
    Sidste Meddelelse: 31.07.05, 14:42
  3. Min uforbeholdne status om CM 01/02
    By hz in forum Diverse
    Svar: 37
    Sidste Meddelelse: 27.03.03, 18:19

Tags for this Thread

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •