Side 1 af 3 123 SidsteSidste
Viser resultater 1 til 15 af 45

Emner: Ugens Auri

  1. #1
    Tilmeldingsdato
    Oct 2004
    Indlæg
    360

    Ugens Auri

    Med inspiration fra Monte Carlo på P3 præsenteres nu: Ugens Auri

    Hvilket citat er dit favorit, og hvordan skal det rangeres på et indeks fra 0 til 100, hvor hans citat "Det er kun fodbold" sættes lig 100?























    Tråden vil løbende blive opdateret...

    Bannerne er i samme størrelse som dit Facecook coverbillede, således at du kan dele dit favorit.
    Sidst redigeret af Fosse : 02.10.12 kl. 20:15


  2. #2
    Tilmeldingsdato
    Oct 2004
    Indlæg
    360

    Re: Ugens Auri

    Jeg lægger ud, og giver søndagens citat 78, da det var antallet af medgangfans, som bif's capo 'ikke kunne bruge til en skid'...
    Sidst redigeret af Fosse : 02.10.12 kl. 20:06


  3. #3
    Tilmeldingsdato
    Oct 2004
    Indlæg
    360

    Re: Ugens Auri

    Går alt andet galt, så kan man jo altid søge stolpe-ind!



  4. #4
    Tilmeldingsdato
    Dec 2005
    Indlæg
    122

    Re: Ugens Auri

    Lad os håbe det ikke bliver den sidste der kommer, for det er da humor på højt HØJT plan

  5. De følgende 3 brugere er enige:

  6. #5
    Tilmeldingsdato
    May 2006
    Indlæg
    376

    Re: Ugens Auri

    Jeg er desværre bange for at denne tråd aldrig bliver rykket over i de lange linier. Der er endda en risiko for at denne uges var det sidste vi så fra Auri.
    Der var engang to vise mænd. Så gik den ene på pension.

  7. De følgende 3 brugere er enige:

  8. #6
    Tilmeldingsdato
    Jan 2004
    Indlæg
    134

    Re: Ugens Auri

    Et eller andet sted har jeg lidt ondt af Auri. Manden har angiveligt haft det som et drømmescenario, at få lov, at træne bif engang. Da han så får muligheden, er klubben i forvejen i frit fald, og den trup han har at arbejde med, pivringe. Selv Mourinho ville, hvis det gik vildt for sig, højst kunne flytte denne aftapning af bif, op på en 11. plads.
    "Hvis" Auri bliver fyret, vil de dejlige kommentarer blive savnet. Men fortvivl ikke; noget tyder nu på, at Faxe bliver sat i sædet derude. Det skal nok blive muntert alligevel, altsammen :)

  9. De følgende 4 brugere er enige:

  10. #7
    Tilmeldingsdato
    Nov 2007
    Indlæg
    4

    Re: Ugens Auri

    http://www.sporten.dk/superligaen/au...ret-dygtig-nok
    Auri:"Der er en leder på holdet, og det er mig. Og jeg har ikke været dygtigt nok" No shit Sherlock.
    Den får tre baderinge fra mig, da det er så mange, at brøndby skal bruge til at komme ovenvande i suppen igen..

  11. #8
    Tilmeldingsdato
    Mar 2004
    Indlæg
    854

    Re: Ugens Auri

    Auri: "Jeg troede vi var de andre".

    http://heltnormalt.dk/rydforsiden/20...10/141524?tjek

    *nossephryd*
    "Men det er fodbold. Vi er neanderthalere alle sammen." - Zanka

  12. De følgende 5 brugere er enige:

  13. #9
    Tilmeldingsdato
    Jul 2012
    Indlæg
    2,308

    Re: Ugens Auri

    Haha det er sgu en meget sjov prank-artikel :)
    Men hvad fanden regner de selv med ude på vestegnen? De får en møghamrende dygtig træner derud (Meulensteen), som ikke bliver et hit grundet, at alt er galt ude på pestegnen, men da ingen ville tage ham seriøst, så sagde han fuck jer og tog til Man U. som førsteholdstræner. Og nu (og den seneste lange periode) lider de under hans dommedagsprofeti. Han var et stort scoop, det er ikke lige hver dag, at en så dygtig træner som Meulensteen er vælger, at blive træner i DK, men det pissede de væk.
    I stedet har de hyret de gamle skod klubdrenge, der intet har udrettet og mener heller ikke at Køhlert udrettede noget særligt, selvom han har gjort det bedre end efterfølgerne. Først kom Kent Nielsen, der efterlod Horsens på en sidsteplads. Dernæst kom Henrik Jensen, der var træner sammen med Køhlert tidligere og han kom til Brøndby hvor det sidste hold han var i spidsen for også var Horsens, som han var blevet fyret fra efter de rykkede ned. Dernæst kom så Auri, der ligesom Nielsen efterlod sit tidligere hold på en 12. plads.

    Helt ærligt, så har jeg sgu på ingen måde sympati for hverken Auri eller Brøndby. Auri har bare ikke kompetencerne til, at føre et hold højere end 12. pladsen og Brøndby er for dumme til, at hyre trænere der har opnået mere end 12. pladsen for tiden.

    Men det er ren underholdning, at se på cirkusset derude og jeg brænder bare op inden i, mens jeg håber på, at vi klasker dem her d. 21.

  14. De følgende 4 brugere er enige:

  15. #10
    Tilmeldingsdato
    Feb 2012
    Indlæg
    78

    Re: Ugens Auri

    Citat Oprindeligt indsendt af Kenney Se meddelelser
    Haha det er sgu en meget sjov prank-artikel :)
    Men hvad fanden regner de selv med ude på vestegnen? De får en møghamrende dygtig træner derud (Meulensteen), som ikke bliver et hit grundet, at alt er galt ude på pestegnen, men da ingen ville tage ham seriøst, så sagde han fuck jer og tog til Man U. som førsteholdstræner. Og nu (og den seneste lange periode) lider de under hans dommedagsprofeti. Han var et stort scoop, det er ikke lige hver dag, at en så dygtig træner som Meulensteen er vælger, at blive træner i DK, men det pissede de væk.
    I stedet har de hyret de gamle skod klubdrenge, der intet har udrettet og mener heller ikke at Køhlert udrettede noget særligt, selvom han har gjort det bedre end efterfølgerne. Først kom Kent Nielsen, der efterlod Horsens på en sidsteplads. Dernæst kom Henrik Jensen, der var træner sammen med Køhlert tidligere og han kom til Brøndby hvor det sidste hold han var i spidsen for også var Horsens, som han var blevet fyret fra efter de rykkede ned. Dernæst kom så Auri, der ligesom Nielsen efterlod sit tidligere hold på en 12. plads.

    Helt ærligt, så har jeg sgu på ingen måde sympati for hverken Auri eller Brøndby. Auri har bare ikke kompetencerne til, at føre et hold højere end 12. pladsen og Brøndby er for dumme til, at hyre trænere der har opnået mere end 12. pladsen for tiden.

    Men det er ren underholdning, at se på cirkusset derude og jeg brænder bare op inden i, mens jeg håber på, at vi klasker dem her d. 21.
    Den eneste som har gjort det være med kampe i træk uden sejre foruden Auri er Meulensteen, så helt fantastisk var han altså ikke. Han tog jo slet ikke superligaen seriøst og brugte den som prøveklude for middelmådige spillere.

    http://www.tipsbladet.dk/nyhed/super...ensteen-rekord Auri har slået rekorden efter som han jo tabte til Randers og Aab.

    Mindre seriøsitet og mere fingerpegen samt hånlig latter af brøndby.
    Sidst redigeret af Metal : 11.10.12 kl. 13:15

  16. #11
    Tilmeldingsdato
    Apr 2002
    Indlæg
    3,550

    Re: Ugens Auri

    Citat Oprindeligt indsendt af Kenney Se meddelelser
    Dernæst kom så Auri, der ligesom Nielsen efterlod sit tidligere hold på en 12. plads.
    Ahh, nu skal vi ikke forklejne Auri's præstationer og få det til at lyde som om de andre har været lige så elendige.

    Kent Nielsen blev fyret efter det smukke 1-3 nederlag til Køge på Brøndby stadion, som var 8. kamp i træk for BIF uden sejr. Men de lå så absolut ikke på en 12. plads. De lå nummer 7. Inden den smukke serie på 8 kampe (som Auri nu har overgået) der lå de nummer 4, kun 2 point fra 1. pladsen og 1 point efter FC København. Så situationen under Kent Nielsen var en FEST i forhold til situationen derude nu.

    Og lad os lige understrege det. Brøndby havde ALDRIG ligget nummer sidst før Auri klarede det i denne sæson. Ikke en eneste runde. Nu tager de så forhåbentlig en god stribe :-)

    edit: Ahhh, jeg kan bare ikke læse. Tak Ace, for den uddybende forklaring :-) Dog kan man jo stadig glædes over, at situationen nu er ikke så lidt værre, end da de skilte sig af med deres tidligere trænere.

    ougar
    Sidst redigeret af ougar : 11.10.12 kl. 14:16
    --
    Enjoy your job, make lots of money, work within the law. Choose any two.
    ougar's Avatar

  17. De følgende 5 brugere er enige:

  18. #12
    Tilmeldingsdato
    Jan 2002
    Indlæg
    1,366

    Re: Ugens Auri

    Der menes nok, at Kent Nielsen efterlod Horsens på 12. pladsen, inden han kom til BIF, ligesom Auri efterlod HBKøge på jumbopladsen, inden han vendte hjem til Pers favn.
    HIC SUNT LEONES

  19. De følgende 6 brugere er enige:

  20. #13
    Tilmeldingsdato
    Dec 2003
    Indlæg
    419

    Re: Ugens Auri

    Gad godt være den berømte fluen på væggen til et taktikmøde i mellem Faxe, Auri og Bent....

    Det må være som at se 3 mænd sidde og snakke sort om det samme emne....


  21. #14
    Tilmeldingsdato
    Aug 2002
    Indlæg
    203

    Re: Ugens Auri

    Citat Oprindeligt indsendt af øvreC Se meddelelser
    Gad godt være den berømte fluen på væggen til et taktikmøde i mellem Faxe, Auri og Bent....

    Det må være som at se 3 mænd sidde og snakke sort om det samme emne....
    Fik lige et dejligt fredagsgrin over den kommentar. Man kan bare se det for sig.

    Tak for det.

  22. De følgende 5 brugere er enige:

  23. #15
    Tilmeldingsdato
    Oct 2012
    Indlæg
    9

    Re: Ugens Auri

    Taber brøndby søndagens kamp i Parken, kan jeg ikke i min vildeste fantasi tro at Auri kan fortsætte i bif. Det er rent og skær under lavmålet hvad den mand har kastet af sig af resultater, og hans mandskabspleje virker jo også som nærmest ikke eksisterende... :-)

    Jeg tror på en klar FCK sejr i søndagens kamp, og vil derfor gerne takke Auri for tiden indtil da... Du har gjort det super godt og super sjovt - for os i FCK ;-)
    Hvad er egentlig det fede ved fodboldspillet... Er det alt det man har oplevet, eller alt det der stadig er i vente ?

  24. Den følgende bruger er enig i dette:

Side 1 af 3 123 SidsteSidste

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Lignende emner

  1. Løns og Auri til Herfølge?
    By 5.LarsHøjer in forum De korte linier
    Svar: 13
    Sidste Meddelelse: 07.12.04, 11:55
  2. AURI ! ;o)
    By -Altid FC København- in forum De korte linier
    Svar: 5
    Sidste Meddelelse: 26.11.04, 18:41
  3. En Auri Trooperz' bekendelser...
    By Awesome in forum Diverse
    Svar: 7
    Sidste Meddelelse: 08.03.04, 14:38
  4. Ugens BBB'er
    By Hellig Kebab in forum Diverse
    Svar: 6
    Sidste Meddelelse: 05.03.04, 20:22
  5. Auri: Ligastruktur giver buif fordel!
    By vagn16 in forum De korte linier
    Svar: 5
    Sidste Meddelelse: 02.12.03, 08:42

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •