Se afstemningsresultater: Kampens resultat?

Stemmeafgivere
43. Du kan ikke stemme i denne afstemning
  • FC København Sejr!

    31 72.09%
  • Uafgjort!

    7 16.28%
  • Esbjerg fB Sejr!

    5 11.63%
Side 2 af 2 FørsteFørste 12
Viser resultater 16 til 23 af 23

Emner: Optakts- og kamptråd: Esbjerg fB – FC København (07.10.12 kl.17)

  1. #16
    Tilmeldingsdato
    Jul 2002
    Indlæg
    1,148

    Re: Optakts- og kamptråd: Esbjerg fB – FC København (07.10.12 kl.17)

    Fysisk og til dels mental træthed må vel efterhånden kunne forventes at indfinde sig hos nogle spillere, men mod Esbjerg var det i lange perioder hele holdet, som var stået af dansen. Holdet savner i kampe som disse stadig en indpisker, som kan give sine medspillere et spark i r...

    Måske er den kommende kamppause ikke helt skidt.

  2. Den følgende bruger er enig i dette:

  3. #17
    Tilmeldingsdato
    Dec 2004
    Indlæg
    732

    Re: Optakts- og kamptråd: Esbjerg fB – FC København (07.10.12 kl.17)

    Jeg lagde mærke til, at der var alt for langt mellem vores kæder, både i går og mod Rumæniens landshold. Når forsvaret har bolden er der for langt op til Claudemir og TK på midten, og når Clademir eller TK har bolden kan de spille til siden til den anden midtbanemakker, vores wide midtfielders, eller tilbage. Enten skal den midtmidt, der ikke har bolden, rykke frem, eller også skal Corner længere tilbage og agere spilstation ala Dame, eller også skal vores wide midtfields trække længere ind i banen, så de kan agere fremadrettede spilstationer.

    Jeg har en ide om, at vi kunne få meget ud af at spille med lidt mere definerede defensiv/offensiv roller på midtmidt pladserne. Noget ala en diamand med TK på oppe og Deleney nede, f.eks.

  4. De følgende 3 brugere er enige:

  5. #18
    Tilmeldingsdato
    Jun 2008
    Indlæg
    290

    Re: Optakts- og kamptråd: Esbjerg fB – FC København (07.10.12 kl.17)

    Til de interesserede kan billedder fra denne kamp, og for den sags skyld stort set alle andre kampe, ses på Sektion 12's side på facebook.

  6. #19
    Tilmeldingsdato
    Aug 2012
    Indlæg
    98

    Re: Optakts- og kamptråd: Esbjerg fB – FC København (07.10.12 kl.17)

    Citat Oprindeligt indsendt af noggels Se meddelelser
    Til de interesserede kan billedder fra denne kamp, og for den sags skyld stort set alle andre kampe, ses på Sektion 12's side på facebook.
    Og hvis man ikke har Facebook?
    MvH
    Eremitten

    ------------------

    Vild med Chili - Smag Edna'en
    Eremitten's Avatar

  7. #20
    Tilmeldingsdato
    Dec 2004
    Indlæg
    732

    Re: Optakts- og kamptråd: Esbjerg fB – FC København (07.10.12 kl.17)

    Citat Oprindeligt indsendt af Eremitten Se meddelelser
    Og hvis man ikke har Facebook?
    Så kan man ikke se de billeder der ligger på... Facebook.


  8. #21
    Tilmeldingsdato
    Aug 2002
    Indlæg
    119

    Re: Optakts- og kamptråd: Esbjerg fB – FC København (07.10.12 kl.17)

    Ved et tilfælde var jeg i nærheden af Esbjerg i søndags, og tog derfor ind og så kampen på neutralt tribuneafsnit. Om selve kampen er der ikke så meget andet at sige end, at vi spillede som en pose lort, med undtagelse af det første kvarter i anden halvleg. Hvis vi havde taget sejren havde det været rent tyveri i min optik, og efter deres udligning sad jeg også og var nervøs for endnu en scoring til dem.

    Til gengæld var det en fornøjelse at opleve mine tilrejsende medfans. I holdt stort set gang i den igennem hele kampen, så jeg havde svært ved at høre de lokale på andet tidspunkt end ved de to scoringer. Selv om der var et par romerlys, så ødelagde disse ikke helhedsbilledet, og jeg kunne i hvert fald ikke få øjne på nogen som helst ballade. Så en stort tak til udebanecrewet for både en god stil og massiv støtte til holdet, på en iøvrigt hundekold søndag eftermiddag i Esbjerg.

    mvh
    p.plankeværk

  9. Den følgende bruger er enig i dette:

  10. #22
    Tilmeldingsdato
    Jun 2008
    Indlæg
    290

    Re: Optakts- og kamptråd: Esbjerg fB – FC København (07.10.12 kl.17)

    Citat Oprindeligt indsendt af Eremitten Se meddelelser
    Og hvis man ikke har Facebook?
    Så kan man oprette en bruger på forummet på www.s12.dk og finde dem derinde :)

    Der arbejdet på en ny side til Sektion 12, så man i fremtiden herinde vil kunne finde info om udebaneture, gallerier, info om merchandise, nyheder osv osv. Altså en fælles side for alle FCK fans der vil holde fingeren på pulsen i hvad der sker i fanmiljøet omkring FCK.

    Indtil da må man nøjes med facebook siden og forummet på www.s12.dk :) Der er der dog også billeder fra de fleste kampe og en masse anden info.

  11. #23
    Tilmeldingsdato
    Jul 2012
    Indlæg
    2,292

    Re: Optakts- og kamptråd: Esbjerg fB – FC København (07.10.12 kl.17)

    Efter lige at have genset kampen på tv, så er det helt utroligt hvor dårligt der bliver dækket op på deres dybdebolde. Midterforsvaret mister totalt overblikket og dette skyldes nok, at midtbanen ikke fungerede mod fiskerne og derfor blev der lagt mere pres på forsvaret, som kommer til, at stå på hælene. Det er utroligt at deres 2. mål kommer på et skud ude fra og ikke på en af deres 100 dybdeløb.

    Personligt tror jeg, at vi var for defensivt indstillede til kampen. Forsvaret faldt rigtig nemt og hurtigt og de havde vidst læst op på fiskernes hurtige kontraspil.
    Men en ærgerlig kamp, hvor vi var heldige med 1 point og heldige med kun, at lukke 2 mål ind.

  12. Den følgende bruger er enig i dette:

Side 2 af 2 FørsteFørste 12

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Lignende emner

  1. Optakts- kamptråd Esbjerg fB - F.C. København
    By Hjaltees#1 in forum De korte linier
    Svar: 17
    Sidste Meddelelse: 24.05.09, 17:00
  2. Optakts- og kamptråd: FCK - Esbjerg
    By King Glostrup in forum De korte linier
    Svar: 73
    Sidste Meddelelse: 30.04.08, 08:52
  3. Optakts- og kamptråd: Esbjerg - FC København (pokal)
    By Lion King in forum De korte linier
    Svar: 82
    Sidste Meddelelse: 21.04.08, 10:16
  4. Optakts- og kamptråd: FC København - Esbjerg (pokal)
    By tortocnt in forum De korte linier
    Svar: 58
    Sidste Meddelelse: 10.04.08, 09:51
  5. Optakts- og kamptråd: Esbjerg - FC København
    By Fck-Emil in forum De korte linier
    Svar: 47
    Sidste Meddelelse: 21.03.08, 10:56

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •