Se afstemningsresultater: Kampens resultat?

Stemmeafgivere
251. Du kan ikke stemme i denne afstemning
  • FC København Sejr!

    198 78.88%
  • Uafgjort!

    28 11.16%
  • BIF Sejr!

    25 9.96%
Side 2 af 7 FørsteFørste 12345 ... SidsteSidste
Viser resultater 16 til 30 af 98

Emner: Optakts- og kamptråd: FC København – BIF (21.10.12 kl.19)

  1. #16
    Tilmeldingsdato
    Apr 2002
    Indlæg
    3,551

    Re: Optakts- og kamptråd: FC København – BIF (21.10.12 kl.19)

    Citat Oprindeligt indsendt af Flerbizky Se meddelelser
    Det kan du så være sikker på at de gør uanset!...
    Og det væsentligste er i øvrigt hvordan FCKs fans opfører sig. Det andet omhandler 3 kampe om året, og oven i købet FORHÅBENTLIG det næstsidste opgør i flere år (7-9-13). Så alt kommunikationsarbejdet er bestemt ikke spildt. Det er super vigtigt med et godt samarbejde mellem ledelse og fans i København, og alt arbejdet har givet grobund for et konstruktivt samarbejde fremover.

    Om BIF-fans så opfører sig som aber, og bliver udelukket fra Parken de næste 10 år, det rager mig en høstblomst. Eller rettere, så ville det være en udsøgt fornøjelse at undvære dem.

    ougar
    --
    Enjoy your job, make lots of money, work within the law. Choose any two.
    ougar's Avatar


  2. #17
    Tilmeldingsdato
    Mar 2005
    Indlæg
    493

    Re: Optakts- og kamptråd: FC København – BIF (21.10.12 kl.19)

    Hov!.....

    Her vil jeg så liiiiige glide ind og komme med en lille tackling der nok ligger lige i overkanten af hvad der er normalt herinde.

    Jeg er ret sikker på, at de forskellige fanfraktioner ude på pestegnen har opfattet... at dette Derby måske kunne være indgangsvinklen til at de igen kan få lov til at nyde nationalstadion uden landsholdet... vel vidende at det kunne være det sidste i meget lang tid hvis man ser på deres placering i suppen..men KUN hvis de er søde!

    Det betyder, at alle sejl skal sættes til ude i vest ( og ja..jeg VED godt der er tvivlere blandt flokken her men...) så giv dem lidt kredit... bare denne ene gang og håb så at deres vagter har styr på at der ikke fyres alt muligt sært af eller de sætter ild til det hele..kaster med ting men vælger at forsøge at synge os ud af banen... give os fingeren (hvor vi naturligvis IKKE lader os provokere) og i det hele taget giver dette DERBY kunstigt åndedræt som vi skal være det gode eksempel på.

    Er det forstået!...(også Jer ude i slummen) !
    "De ska´ha´baaaaaankkk.... 100-0..!
    Bold-lam plastikfan med briller,på NedreC...elsker Café Latte...gerne i et rigtigt stort glas...tak!
    Fnug's Avatar

  3. #18
    Tilmeldingsdato
    Jan 2008
    Indlæg
    433

    Re: Optakts- og kamptråd: FC København – BIF (21.10.12 kl.19)

    Ja jeg håber synderligt også at både Sektionen og Bundbyerne kan opføre sig ordentligt så alle i klubberne kan se hvad de er gået glip af i både stemning men også indtjening...

  4. Den følgende bruger er enig i dette:

  5. #19
    Gobas er offline Pessimist i sit livs form
    Tilmeldingsdato
    Oct 2005
    Indlæg
    1,155

    Re: Optakts- og kamptråd: FC København – BIF (21.10.12 kl.19)

    Hvordan ser statistikken i øvrigt ud i Parken mod nr. 12 når vi selv ligger nr. 1 i Suppen? Er det statistisk sikre 3 pinde på kontoen eller skal vi allerede nu hive diverse floskler som "ingen lette hold" og "der er jo bare fodbold" frem?
    /Gobas

    Jack of all trades
    Gobas's Avatar

  6. Den følgende bruger er enig i dette:

  7. #20
    Tilmeldingsdato
    Mar 2007
    Indlæg
    227

    Re: Optakts- og kamptråd: FC København – BIF (21.10.12 kl.19)

    Fuck hvor kunne jeg godt tænke mig en sejr hvor vi skiller dem ad sønder og sammen. 4-5 0 ville være klasse.
    Desværre tror jeg bare ikke det sker....tror vi skal stille os tilfredse med bare en sejr og sende dem endnu et skridt mod afgrunden.
    Især med tanke på at de pisgule har 3000 vidner med ind i parken.
    God kamp til alle
    Forza FCK
    Citat Per N. efter 4-2 nederlag til Horsens : Gilberto har slet ikke klasse og er ganske ordinær. (Sagt efter GIL har lavet 2 mål mod BIF)
    david.kjaer's Avatar

  8. De følgende 3 brugere er enige:

  9. #21
    Tilmeldingsdato
    Nov 2003
    Indlæg
    267

    Re: Optakts- og kamptråd: FC København – BIF (21.10.12 kl.19)

    Tilsyneladende er alle mand (fraset NJ) klar:

    http://onside.dk/superliga/jacobs-ni...-broendby-kamp

  10. Den følgende bruger er enig i dette:

  11. #22
    Tilmeldingsdato
    May 2012
    Indlæg
    850

    Re: Optakts- og kamptråd: FC København – BIF (21.10.12 kl.19)

    Vil lige citere Kris S. fra et interview med FCKTV:

    "Jeg har læst at brøndby tager lidt over 3000 med, det giver jo noget stemningi sig selv, men jeg ved at vores fans er bedre, så de skal nok få dem overdøvet"

    Det er verdens største opfordring til at give den maks gas mod BØF, som skal både synges og spilles ud af Parken!

    30.000 billetter er iøvrigt rundet, glæder mig helt ekstremt!

  12. De følgende 5 brugere er enige:

  13. #23
    Tilmeldingsdato
    Jun 2003
    Indlæg
    1,139

    Re: Optakts- og kamptråd: FC København – BIF (21.10.12 kl.19)

    Citat Oprindeligt indsendt af jake Se meddelelser
    Tilsyneladende er alle mand (fraset NJ) klar:

    http://onside.dk/superliga/jacobs-ni...-broendby-kamp
    Jeg gad sgu godt Vetokele fra start..
    Krølben

    Et forsigtigt bud (uden at være sikker i øvrigt) kan være, at der hentydes til vi ikke ved, om vi har to liv og derfor ikke kan spå om vi kan give vores to liv til Brøndby IF.
    Krølben's Avatar

  14. De følgende 2 brugere er enige:

  15. #24
    Tilmeldingsdato
    Apr 2002
    Indlæg
    3,551

    Re: Optakts- og kamptråd: FC København – BIF (21.10.12 kl.19)

    Citat Oprindeligt indsendt af Gobas Se meddelelser
    Hvordan ser statistikken i øvrigt ud i Parken mod nr. 12 når vi selv ligger nr. 1 i Suppen? Er det statistisk sikre 3 pinde på kontoen eller skal vi allerede nu hive diverse floskler som "ingen lette hold" og "der er jo bare fodbold" frem?
    Der har vi en ganske pæn statistik. Siden vi blev et tophold (sæsonen 2000/2001) har vi spillet 32 gange mod nummer 12 i superligaen. Vi tabte til Viborg i 3. runde 2004/05 og vi har spillet uafgjort mod Randers (4 runder senere) og AGF året efter, samt mod Silkeborg i efteråret 2010. De resterende 28 har vi vundet.

    Vi har dermed et pointsnit på 2.72 mod nummer 12. Midtjylland får næst-flest point mod 12'ere med et snit på 2.18 mens OB har 2.16.

    ougar
    --
    Enjoy your job, make lots of money, work within the law. Choose any two.
    ougar's Avatar


  16. #25
    Tilmeldingsdato
    Mar 2002
    Indlæg
    148

    Re: Optakts- og kamptråd: FC København – BIF (21.10.12 kl.19)

    Ougar, du er en perle blandt mænd!
    Raptus


  17. #26
    Tilmeldingsdato
    May 2005
    Indlæg
    455

    Re: Optakts- og kamptråd: FC København – BIF (21.10.12 kl.19)

    Det betyder vel ikke så meget om vi skulle tabe denne kamp? Vel? Det jo bare fodbold....................... .............................. .....;-)

  18. #27
    Tilmeldingsdato
    Sep 2009
    Indlæg
    2,536

    Re: Optakts- og kamptråd: FC København – BIF (21.10.12 kl.19)

    Jeg glæder mig for første gang i lang tid overordentlig meget til dette derby. Og det er selvom den sportslige spænding vel næppe har været mindre nogensinde før. Det er som om der grundet de sidste mange derbys uden udebanefans er opstået en fornyet forventningens glæde op til dette opgør. Måske var denne pause netop hvad New Firm opgørene havde brug for? I hvert fald var der længe op til forbuddet om udebanefans til opgørene en tendens til at gnisten var ved at dø ud. Gnisten blev da helt slukket med forbuddet/restriktionerne. Det er derfor over et år ja måske to år siden, vi sidst har haft et derby med nerve. Vi er sikkert mange fra begge lejre der i forbudsperioden har tænkt med længsel tilbage på de dage, hvor et derby var noget man glædede sig til hele ugen op til opgøret, og hvor spænding, intensitet og stemning nåede internationalt niveau i specielt opgørene i Parken. Med ophævelsen af forbuddet er muligheden for en topfodboldoplevelse opstået igen og det er som om alle fans fra begge lejre har taget i mod denne mulighed med kyshånd. Og samtidig introduceres endelig en fuld endetribune til sektion 12. kombineret med et fyldt nedre c bliver det en fantastisk ramme og jeg er sikker på Bif'erne synges baglæns ud af Parken.

    Jo mere jeg tænker over det, så tror jeg faktisk New Firm havde brug for denne pause. Forventningens glæde er tilbage. Nerven er tilbage. New Firm er ikke længere hverdagskost. Det er igen en begivenhed man glæder sig til i lang tid op til kampen. Denne gang er forventningens glæde måske endda endnu mere forstærket af landskamppausen. Jeg glæder mig!

  19. De følgende 8 brugere er enige:

  20. #28
    Tilmeldingsdato
    Mar 2002
    Indlæg
    2,364

    Re: Optakts- og kamptråd: FC København – BIF (21.10.12 kl.19)

    Som mange andre, så er jeg virkelig også på et andet plan denne gang, end jeg har været de sidste mange gange. Vi har simpelthen ALT at tabe pt. Taber Brøndby 2-0, så vil de stadigvæk kunne gå ud og sige, at man ikke kan forvente at få point i Parken. De skal virkelig have sig et nederlag der hedder 4-0-5-0 før det gør ondt på dem.
    Fanmæssigt, så bliver dette derby også virkelig specielt. Brøndbys fans vil komme med alt hvad de har, jeg overdriver virkelig ikke når jeg siger, at det bliver nok bliver en VOLDSOM vokal de kommer med. Også selvom de skulle komme bagud, og så vil de uden tvivl bare blive ved og højst sanssynligt med endnu mere volume, hvor jubelidiot agtigt det end lyder.

    Derfor jeg håber jeg virkelig at samtlige FCK fans vil være PÅ! og vil være med til at sikre os, at vores drenge på banen får en fornem opbakning. Desuden skal der selvfølgelig opfordres til at pifte massivt hver eneste gang bif har bolden + hver gang de bare så meget som overvejer at tage et skud med vores mål..
    URBAN CREW - Fælles København
    Ace20's Avatar


  21. #29
    Tilmeldingsdato
    Nov 2007
    Indlæg
    2,218

    Re: Optakts- og kamptråd: FC København – BIF (21.10.12 kl.19)

    Jeg glæder mig også til at have et tæt på fyldt parken igen. Men jeg må sige, jeg savner ikke de nerver man havde tilbage i tiden, nervøsiteten for hvordan det nu går. Og som jeg ser det, så har Brøndby alt at vinde i denne kamp og vi har alt at tabe. Vi skal vel nærmest kører dem over, er forventningen. Jeg sælger den gerne for en spinkel sejr, men en sejr skal vi have. Der er bare meget mere for os (prestige mæssigt) at tabe. ANTI JINX

  22. #30
    Tilmeldingsdato
    Jul 2003
    Indlæg
    833

    Re: Optakts- og kamptråd: FC København – BIF (21.10.12 kl.19)

    Efter de sidste par gange at have håbet (forgæves) på, at vi kunne give dem en seriøs røvfuld, og få betalt lidt tilbage på den fortrædelige 0-5, er jeg nu glad nok, bare vi vinder.
    Jeg synes ikke vores optakt har været optimal. NJ er udemed skade og TK kommer tilbage fra landsholdsamlingen med endnu en dårlig præstation i bagagen.
    Hverken Claudemir, Bolanos eller Santin virkede specielt godt kørende mod Esbjerg, så jeg frygter endnu en kamp, hvor bif er fint med pga langsomt og uinspireret spil fra vores side.

    Håber, min pessimisme bliver gjort til skamme, men frygter, at se et FCK hold, der desperat jagter en udligning i det sidste kvarter, efter vi er kommet bagud i første halvleg, grundet manglende pres fra midtbanen.

  23. De følgende 6 brugere er enige:

Side 2 af 7 FørsteFørste 12345 ... SidsteSidste

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Lignende emner

  1. Optakts- og kamptråd: OB – FC København (02.09.12 kl.19)
    By Steffen_Corleone in forum De korte linier
    Svar: 30
    Sidste Meddelelse: 06.09.12, 16:09
  2. Optakts- og kamptråd: FC København – AGF(12.08.12 kl.19)
    By Steffen_Corleone in forum De korte linier
    Svar: 15
    Sidste Meddelelse: 13.08.12, 17:55
  3. Optakts- og kamptråd: FC København - FCM (15.07.12 kl.19)
    By Steffen_Corleone in forum De korte linier
    Svar: 41
    Sidste Meddelelse: 18.07.12, 17:48
  4. Optakts- og kamptråd: OB - F.C. København
    By rmjdk in forum De korte linier
    Svar: 89
    Sidste Meddelelse: 14.05.09, 16:29
  5. Optakts- og kamptråd: AGF - F.C. København
    By zan in forum De korte linier
    Svar: 60
    Sidste Meddelelse: 22.04.09, 15:46

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •