Se afstemningsresultater: Kampens resultat?

Stemmeafgivere
251. Du kan ikke stemme i denne afstemning
  • FC København Sejr!

    198 78.88%
  • Uafgjort!

    28 11.16%
  • BIF Sejr!

    25 9.96%
Side 3 af 7 FørsteFørste 123456 ... SidsteSidste
Viser resultater 31 til 45 af 98

Emner: Optakts- og kamptråd: FC København – BIF (21.10.12 kl.19)

  1. #31
    Tilmeldingsdato
    Jan 2002
    Indlæg
    57

    Re: Optakts- og kamptråd: FC København – BIF (21.10.12 kl.19)

    Jeg håber virkelig at vores spillere er klar over hvor meget det betyder for os fans at de virkelig giver den max gas.
    Jeg orker ikke at se tøsetacklinger fra TK og opgivende attitude fra Santin. Jeg vil se dem kæmpe i bedste Linderoth stil.
    Jeg håber selvfølgelig også på en snitter til BØF men er dog tilfreds hvis vi vinder og sætter dem yderligere mod 1. division.

    Come on FC

  2. #32
    Tilmeldingsdato
    Feb 2007
    Indlæg
    361

    Re: Optakts- og kamptråd: FC København – BIF (21.10.12 kl.19)

    Sikker 4-1..

    /Game
    "you ain't got no wins in my casa,
    Que te pasa, you ain't even in my clasa" - Big Pun
    http://forum.ultras-tifo.net - https://kassiesa.net/uefa/

  3. #33
    Tilmeldingsdato
    Oct 2004
    Indlæg
    565

    Re: Optakts- og kamptråd: FC København – BIF (21.10.12 kl.19)

    Citat Oprindeligt indsendt af GameForReal Se meddelelser
    Sikker 4-1..

    /Game
    Hvad er der nu galt med en 5-0 eller 6-0'er??




    .

  4. #34
    Tilmeldingsdato
    Dec 2003
    Indlæg
    5,119

    Re: Optakts- og kamptråd: FC København – BIF (21.10.12 kl.19)

    Jeg tror sgu, det her bliver kampen, hvor BIF vender skuden. Og det siger jeg ikke af frygt for jinx eller anden fjollet overtro.

    Vi har ikke spillet godt de seneste kampe. Cornelius er gået i stå (hvilket man på ingen måde kan bebrejde ham, det måtte ske), Nicolai Jørgensen er skadet og Santin er mere goal shy end nogensinde. Vetokele er desværre nok ikke helt oppe i omdrejninger, men lad os håbe, Ariël tør smide ham i startopstillingen. Udover Nicolai Jørgensen er vores midtbane jo ikke specielt målliderlig, så hvor skal de (målene) komme fra?
    Omvendt er det her om nogen kampen, som BIF kan sætte sig op til, og de vil have en ekstremt blodtørstig tribune i ryggen som i de gode gamle dage. Den kamp om opbakningen kan vi meget vel tabe.

    Selvfølgelig kan alt ske, og et hurtigt FCK-mål vil sikkert kunne knække både BIF-spillerne og tilhængerne, men jeg frygter sgu det modsatte...
    Garneren

    ______________________________ ___________

    Brøndby-logik
    "Vi mener ikke, vi er skruebrækkere. Vi vælger at være solidariske...med klubben."
    Per Nielsen, 24. august 2004

    Brøndby-sandheden
    "Så lukker vi. Større er kærligheden heller ikke."
    Anonym BIF-ansat, 8. januar 2013

  5. De følgende 10 brugere er enige:

  6. #35
    Tilmeldingsdato
    Jun 2003
    Indlæg
    394

    Re: Optakts- og kamptråd: FC København – BIF (21.10.12 kl.19)

    Citat Oprindeligt indsendt af Garneren Se meddelelser
    Cornelius er gået i stå (hvilket man på ingen måde kan bebrejde ham, det måtte ske)
    Det er måske lige voldsomt nok at kalde det gå i stå, blot fordi han ikke scorede i seneste kamp mod Esbjerg. Især når han har scoret i 5 kampe i streg før denne...
    FCK's fans were magnificent, as usual, but it would be patronising to say that they got behind a plucky underdog who got lucky. That may apply to most teams who take points from Barca - but not this one.


  7. #36
    Tilmeldingsdato
    May 2009
    Indlæg
    364

    Re: Optakts- og kamptråd: FC København – BIF (21.10.12 kl.19)

    Citat Oprindeligt indsendt af Ace20 Se meddelelser
    Derfor jeg håber jeg virkelig at samtlige FCK fans vil være PÅ! og vil være med til at sikre os, at vores drenge på banen får en fornem opbakning. Desuden skal der selvfølgelig opfordres til at pifte massivt hver eneste gang bif har bolden + hver gang de bare så meget som overvejer at tage et skud med vores mål..
    Hvaaa, Ace... kan du få et par ekstra kammerater fra tårnet, udstyret med megafoner, til at farte rundt på sektionen under kampen og sætte folk lidt i sving sammen med dig? synes desværre at der, når vi har hele endetribunen eller generelt bare til store kampe, er alt for mange stemningsnydere i forhold til skabere, hvilket har en voldsom kedelig effekt når man kan høre sin egen skrålesang - en kedelig negativ spiral, hvor endnu flere istedet ser på.
    Men det virker når der er en der går rundt og svinger taktstokken - husk på, at mange af dem der vil stå på sektionen søndag nok kun kender 1/3 af sangene, nogle har købt billet dertil fordi deres børn synes det ser sjovt ud, nogle kun vil nyde og ikke yde, nogle fordi de ikke kendte tribuneforskellene osv (de ting der nu engang sker til en storkamp).
    Det bliver en kamp i sig selv at få folk med, men jeg håber tager fejl. Det vil kræve lidt fra centralt hold i hvert fald, hvis der virkelig skal smæk på.

  8. Den følgende bruger er enig i dette:

  9. #37
    Tilmeldingsdato
    Oct 2003
    Indlæg
    6,155

    Re: Optakts- og kamptråd: FC København – BIF (21.10.12 kl.19)

    Er helt enig med Garneren.

    Frygter denne kamp helt vildt. Vi har været dårlige på det sidste og har set slidte ud. Desuden er vores mest kreative spiller ude med skade og resten af de offensive kræfter er dårligt kørende. Og jo, jeg synes også at Cornelius er gået i stå - han har brændt en håndfuld gigantiske chancer i de sidste kampe for FCK og virker generelt uden både sit fysiske og psykiske overskud. Men man kan håbe, at pausen har bekommet ham godt. Selvom det næppe giver noget psykisk overskud at være på landsholdet pt.

    Ydermere er jeg lidt uforstående på hovedparten af sidelinjens skribenter, som snakker om at BIF skal have en snitter. Ja de er ramt på psyken men har spillet væsentlig bedre end resultaterne har vist. Kan vi liste en smal etmålssejr hjem, så er jeg mere end tilfreds. Også selvom de ligger nr 12 og vi nr 1..
    Historien har vist, at disse kampe har deres eget liv. Bare se på vores resultater mod netop BIF, da de var suveræne og vi til grin i 90'erne.

    Kampen er den vigtigste mod BIF længe. Vinder vi, kører det igen og BIF kommer længere ned i sumpen. Vinder vi ikke begynder folk at tale om krise, og BIF tager et vigtigt skridt ud af sumpen.

    Kom så FC!!!

  10. De følgende 8 brugere er enige:

  11. #38
    Tilmeldingsdato
    Mar 2012
    Indlæg
    36

    Re: Optakts- og kamptråd: FC København – BIF (21.10.12 kl.19)

    gaaal med skeptikere der er :( self vinder vi over bøf....! både på banen og tribunen/erne...

  12. #39
    Tilmeldingsdato
    Apr 2012
    Indlæg
    2

    Re: Optakts- og kamptråd: FC København – BIF (21.10.12 kl.19)

    Citat Oprindeligt indsendt af Ace20 Se meddelelser
    Derfor jeg håber jeg virkelig at samtlige FCK fans vil være PÅ! og vil være med til at sikre os, at vores drenge på banen får en fornem opbakning. Desuden skal der selvfølgelig opfordres til at pifte massivt hver eneste gang bif har bolden + hver gang de bare så meget som overvejer at tage et skud med vores mål..
    Nuller, dødssygt med det pifteri af modstanderen, det er bare for Horsens agtigt.
    Heppe, hyle, skrige og synge på egne spillere er toppen.

  13. #40
    Slush er offline Sun Lolly er det bedste!.
    Tilmeldingsdato
    Dec 2003
    Indlæg
    1,623

    Re: Optakts- og kamptråd: FC København – BIF (21.10.12 kl.19)

    Skal vi nu ikke lige... Tag en slapper omkring at udråbe bif til det helt vilde!

    Først, de spiller jo elendigt om man vil det eller ej.
    Der er ikke fart i deres spil, og de lever lidt på de få dødbolden de kommer til, når de langt om længe får snøvlet sig op på modstandernes banehalvdel.
    De skaber intet vildt, alt deres offensive spil forsvandt da Krohn smuttede til Celta Vigo.

    At de i det hele taget fik point i parken sidst, skyldes nu mere at FCK blev lullet i søvn af det gabende kedelige spil.
    Hvor det mest af alt mindede om en 6-4-0 opstilling fra bifs side..
    Hvilket desværre gjorde, at Nice FC ikke kom frem til det helt vilde samt de var lullet i søvn..

    opskriften er simpel nok.

    Spil hurtigt rundt om dem, og aggressivt pres på deres boldholder.
    Så falder de sammen, det er set igen og igen.

    /Frank

  14. De følgende 3 brugere er enige:

  15. #41
    Tilmeldingsdato
    Jul 2003
    Indlæg
    833

    Re: Optakts- og kamptråd: FC København – BIF (21.10.12 kl.19)

    Desværre er det også set igen og igen, at vi spiller langsomt og omstændeligt, og ikke presser hverken boldholder eller nogen anden, for den sags skyld.

    Men jeg er enig med dig i, at det er opskriften på at knække bif, og jeg håber inderligt, at vi praktiserer den på søndag.

  16. De følgende 9 brugere er enige:

  17. #42
    Slush er offline Sun Lolly er det bedste!.
    Tilmeldingsdato
    Dec 2003
    Indlæg
    1,623

    Re: Optakts- og kamptråd: FC København – BIF (21.10.12 kl.19)

    Desværre er jeg enig med dig her, men minder mest af alt som de sætter den på cruisecontrol.
    Hvor de derefter forventer de nok skal vinde, ved kun at yde en 70% indsats.

    Hvilket jeg kan brække mig over, da jeg syntes det er direkte usmagelig når man får den hyrer de har sig ikke kan sætte sig selv op til 2x45 min fodbold.
    Men er en anden sag, og den skal vi ikke ind over i denne tråd :)

    Her handler det om had til bif!.

    /Frank

  18. #43
    Tilmeldingsdato
    Aug 2008
    Indlæg
    48

    Re: Optakts- og kamptråd: FC København – BIF (21.10.12 kl.19)

    Kort og godt........ BØF skal ha et så stort nederlag at de ligner millionbøf på vej hjem til betonen !!!

    Rigtig god kamp alle medfans og husk nu den gode stemning til og for drengene...... FORZA FCK
    No one is perfect, not even the perfect one..
    fcksøren's Avatar

  19. Den følgende bruger er enig i dette:

  20. #44
    Tilmeldingsdato
    Dec 2003
    Indlæg
    5,119

    Re: Optakts- og kamptråd: FC København – BIF (21.10.12 kl.19)

    Citat Oprindeligt indsendt af Ludo Se meddelelser
    Det er måske lige voldsomt nok at kalde det gå i stå, blot fordi han ikke scorede i seneste kamp mod Esbjerg. Især når han har scoret i 5 kampe i streg før denne...
    Tjoh, men du glemmer Steaua-kampen, og hvis man regner landskampen mod Bulgarien med, er det tre kampe nu, hvor han ikke har fået det store ud af det. Jeg siger ikke, det er en krise på nogen måde, men i august og september virkede det nærmest, som om man bare skulle give ham bolden, så scorede han. Sådan har det ikke virket de seneste kampe. Men for alle tre kampes vedkommende har det nok i lige så høj grad haft noget med holdets ringe spil at gøre som et formdyk hos Cornelius. I fraværet af Nicolai Jørgensen, må man så bare virkelig håbe, at Ariël får sparket noget tempo, bevægelse og vildskab ind i de andre offensive kræfter på søndag.
    Sidst redigeret af Garneren : 19.10.12 kl. 23:08
    Garneren

    ______________________________ ___________

    Brøndby-logik
    "Vi mener ikke, vi er skruebrækkere. Vi vælger at være solidariske...med klubben."
    Per Nielsen, 24. august 2004

    Brøndby-sandheden
    "Så lukker vi. Større er kærligheden heller ikke."
    Anonym BIF-ansat, 8. januar 2013

  21. #45
    Tilmeldingsdato
    Sep 2009
    Indlæg
    225

    Re: Optakts- og kamptråd: FC København – BIF (21.10.12 kl.19)

    som jeg ser det, er det fordi man ikke kan høre en skid fra capos side, hvis man står ude i siden af sektionen, og derfor er folk ikke ligeså "på", selvom man gerne vil være med i festlighederne.. men det kan så også være fordi, jeg ender med at stå ved stemningsnyderne hver gang når sektionen er stor, men det var værtfald et indspark fra min side....

    god kamp
    "Hans fodboldhjerne var skudt tilbage til stenalderen. Jeg ved ikke, hvad det er for noget lalle-bold, han har spillet til Gold Cup..."
    Ståle om Atiba Hutchinsons tilbagevenden til FC København efter at havde været til Gold Cup.

Side 3 af 7 FørsteFørste 123456 ... SidsteSidste

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Lignende emner

  1. Optakts- og kamptråd: OB – FC København (02.09.12 kl.19)
    By Steffen_Corleone in forum De korte linier
    Svar: 30
    Sidste Meddelelse: 06.09.12, 16:09
  2. Optakts- og kamptråd: FC København – AGF(12.08.12 kl.19)
    By Steffen_Corleone in forum De korte linier
    Svar: 15
    Sidste Meddelelse: 13.08.12, 17:55
  3. Optakts- og kamptråd: FC København - FCM (15.07.12 kl.19)
    By Steffen_Corleone in forum De korte linier
    Svar: 41
    Sidste Meddelelse: 18.07.12, 17:48
  4. Optakts- og kamptråd: OB - F.C. København
    By rmjdk in forum De korte linier
    Svar: 89
    Sidste Meddelelse: 14.05.09, 16:29
  5. Optakts- og kamptråd: AGF - F.C. København
    By zan in forum De korte linier
    Svar: 60
    Sidste Meddelelse: 22.04.09, 15:46

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •