Se afstemningsresultater: Kampens resultat?

Stemmeafgivere
251. Du kan ikke stemme i denne afstemning
  • FC København Sejr!

    198 78.88%
  • Uafgjort!

    28 11.16%
  • BIF Sejr!

    25 9.96%
Side 4 af 7 FørsteFørste 1234567 SidsteSidste
Viser resultater 46 til 60 af 98

Emner: Optakts- og kamptråd: FC København – BIF (21.10.12 kl.19)

  1. #46
    Tilmeldingsdato
    Oct 2006
    Indlæg
    1,097

    Re: Optakts- og kamptråd: FC København – BIF (21.10.12 kl.19)

    Citat Oprindeligt indsendt af Guffe Se meddelelser
    Nuller, dødssygt med det pifteri af modstanderen, det er bare for Horsens agtigt.
    Heppe, hyle, skrige og synge på egne spillere er toppen.
    Horsens agtigt? Det meste af stadion pifter da ingenlunde hver gang vi har bolden på deres hjemmebane. Kald det heller Steaua'sk og tænk på hvor stor intimiderende effekt det har på det hold der piftes af hver gang de har bolden. Det gør dem mere presset, gør det sværere for dem at kommunikere og påvirker selvtilliden negativt. Det er en måde man kan hjælpe vores drenge på, især for de mange tusinde som ikke er i gang med at synge gennem hele kampen.

    Så min opfordring går på at gøre alt hvad i kan for at pifte og buhe hver gang de gule har bolden og på den måde hjælpe spillerne med at få de 3 point !!
    Jeg forelskede mig i fodbold på samme måde, som jeg forelskede mig i en kvinde: Momentant, ukritisk og uden tanke på den smerte, det ville bringe.


  2. #47
    Tilmeldingsdato
    Apr 2002
    Indlæg
    3,551

    Re: Optakts- og kamptråd: FC København – BIF (21.10.12 kl.19)

    Lidt hyggestatistik at varme lidt op på:

    • Det er Mike Jensens 11. derby og han har stadig sin første sejr til gode. De første 10 kampe har resulteret i 3 uafgjorte og 7 nederlag. Hvis han ikke vinder på søndag, så kommer han op på en delt 3. plads over spillere med flest kampe mod FCK uden at vinde. Kun Henrik Bødker (13 kampe for Nordsjælland og Sønderjyske) og Jakob Breseman (12 kampe for Herfølge og Lyngby) ligger over Mike Jensen. Hvis man kun kigger derby'er, så er Mike Jensen en klart nummer 1. Morten Duncan Rasmussen og Ousman Jallow deler 2. pladsen med 7 kampe uden sejr.
    • Brøndby kan udbygge den negative klubrekord til 10 kampe i streg uden sejr.
    • Selv med en sejr vil det være dårligste pointudbytte for Brøndby efter 13 runder nogen sinde. Sidste sæson var hidtil dårligste med 12 point, men med 8 point inden weekendens kamp så vil den rekord blive slået.
    • Brøndby har ikke vundet i parken siden september 2004. Hvis de ikke vinder søndagens kamp, så når Brøndby op på 13. kampe i træk i Parken uden sejr. Det er både rekord for Brøndby at spille 13 kampe ude mod en modstander uden at vinde, og (delt) rekord for FCK at spille 13 hjemmekampe mod en modstander uden at tabe. (Silkeborg har tidligere gjort det, og OB har heller ikke vundet i de seneste 13 kampe i Parken).
    • Hvis FCK får point så kommer Ariel Jacobs op på 13 kampe uden nederlag. Det vil være bedste start af en træner i en klub. Jacobs vil overgå Benny Johansen og Kent Karlsson som begge tabte i deres 13. kamp som FCK-træner. (Begge havde dog tidligere trænet andre hold i superligaen).
    • Hvis man kigger på trænernes første kampe i spidsen for et hold i superligaen, så har Ariel Jacobs allerede fået den bedste start af nogen træner i superligaens historie, idet han med 12 kampe uden nederlag har slået Roland Nilsson og John Faxe der begge nåede 11 kampe uden nederlag. 13 vil dermed blot udbygge rekorden.
    • Ariel Jacobs ligger PT på en delt førsteplads over superligatrænere med det bedste pointsnit nogen sinde - med 2.17 point pr. kamp. Nøjagtig det samme snit som Roland Nillson - som alligevel blev fyret efter kun 18 runder som træner for FCK.


    ougar
    Sidst redigeret af ougar : 20.10.12 kl. 14:06
    --
    Enjoy your job, make lots of money, work within the law. Choose any two.
    ougar's Avatar


  3. #48
    Tilmeldingsdato
    Apr 2009
    Indlæg
    32

    Re: Optakts- og kamptråd: FC København – BIF (21.10.12 kl.19)

    Jens Stryger Larsen er tilsyneladende det eneste på vestegnen der er over stregen. Get it? Get it?

  4. De følgende 3 brugere er enige:

  5. #49
    Tilmeldingsdato
    Jan 2002
    Indlæg
    811

    Re: Optakts- og kamptråd: FC København – BIF (21.10.12 kl.19)

    Så kom truppen, ikke de store overraskelser her...

    http://fck.dk/nyhedsvisning/?newsid=13240

    /Jesper
    cossie's Avatar

  6. #50
    Tilmeldingsdato
    May 2005
    Indlæg
    455

    Re: Optakts- og kamptråd: FC København – BIF (21.10.12 kl.19)

    Godt at se at Ventokele er tilbage, håber bare ikke at de er tilfredse med uafgjort. Det lignede lidt i sidste kamp at de tror at bøf er et tophold og at 1 point er ok.
    Hjælp, jeg er bange.

  7. Den følgende bruger er enig i dette:

  8. #51
    Tilmeldingsdato
    Feb 2005
    Indlæg
    517

    Re: Optakts- og kamptråd: FC København – BIF (21.10.12 kl.19)



    img2318.jpg

    img2319kd.jpg

    img2320ri.jpg

    img2321s.jpg

    Som optakt til kampen imorgen, har nogen FCK fans med "kreative" evner, valgt at tegne op, på et S-tog. Dette er så i anledningen af Derby blevet set, og dermed skabt fokus hos folk fra brøndby, disse personer har som billederne viser valgt at "strege" FCK graff stykket, men hvad ikke ligefrem falder i anti ugens tegn, er det afsluttende NAZI tegn bif folket slutter deres spagetti graff af med.....

    Endnu en ting der bare fortæller hvor virkelig dumme disse personer er.... Lad dem føle sig langt fra velkommen i Parken imorgen !
    Sidst redigeret af Brattbakk : 20.10.12 kl. 22:58
    København!
    Brattbakk's Avatar

  9. De følgende 2 brugere er enige:

  10. #52
    MZ er offline What airdefence doing?
    Tilmeldingsdato
    Sep 2004
    Indlæg
    1,130

    Re: Optakts- og kamptråd: FC København – BIF (21.10.12 kl.19)

    Uanset sinketheden i nazisymbolet osv, så er det stort set ligeså sinket at lave hærværk på et s-tog i derbyets navn... Især når nogen (måske/måske ikke de samme) lige har fået goodwill nok til at lave dette lovligt: http://www.youtube.com/watch?v=oCqfiXZgeqM (hvilket i øvrigt er fedt)...


    (skulle det dog være det (usandsynlige) tilfælde at de ansvarlige har aftalt ovenstående med dsb/betaler for rensning af toget trækker jeg naturligvis ovenstående tilbage)


  11. #53
    Tilmeldingsdato
    Apr 2009
    Indlæg
    32

    Re: Optakts- og kamptråd: FC København – BIF (21.10.12 kl.19)

    Citat Oprindeligt indsendt af MikkelZ Se meddelelser
    Uanset sinketheden i nazisymbolet osv, så er det stort set ligeså sinket at lave hærværk på et s-tog i derbyets navn...
    Uagtet diskussionerne om at hærværk aldrig er 'klogt', om hvorvidt grafitti er hærværk, og om det kloge i at lave det op til et derby, så synes jeg lige du skal tage et skridt tilbage og anerkende at forskellen på de to ting er relativt stor. For ikke at sige monumentalt stor.
    Sidst redigeret af Avanti : 21.10.12 kl. 00:22

  12. De følgende 10 brugere er enige:

  13. #54
    MZ er offline What airdefence doing?
    Tilmeldingsdato
    Sep 2004
    Indlæg
    1,130

    Re: Optakts- og kamptråd: FC København – BIF (21.10.12 kl.19)

    Citat Oprindeligt indsendt af Avanti Se meddelelser
    Uagtet diskussionerne om at hærværk aldrig er 'klogt', om hvorvidt grafitti er hærværk, og om det kloge i at lave det op til et derby, så synes jeg lige du skal tage et skridt tilbage og anerkende at forskellen på de to ting er relativt stor. For ikke at sige monumentalt stor.
    Ulovlig graffiti er dumt... Ulovlig graffiti involverende racisme er endnu mere dumt (faktisk MAKSIMALT, i ordets absolutte mening) , (hvilket racisme i det hele taget er).

    Emnet var tilgengæld sikkert aldrig bragt op, hvis ikke det havde været for biffernes racistiske hærværk imod "vores" (måske) "acceptable" hærværk....

    (åh nej, det her bliver en af de længre :P )

  14. #55
    Tilmeldingsdato
    Jul 2003
    Indlæg
    170

    Re: Optakts- og kamptråd: FC København – BIF (21.10.12 kl.19)

    Jeg er muligvis blevet lettere synshæmmet på mine ældre dage, men er der nogen der kan udpege det såkaldte nazi tegn på billedet. Jeg kan simpelthen ikke se det??

    I øvrigt synes jeg det minder om en situation hvor en tyv stjæler fra en tyv, begge dele er uacceptabelt, begge dele er ulovligt. (det eventuelle nazi symbol er selvfølgeligt skidt og sølle, men jeg går ud fra at det ikke er sat i en partipolitisk/ideologisk sammenhæng men mere pga afpisningsværdien, som for mig er minimal da det jo blot er en grafittimaler der prøver at pisse en anden maler af..)

    Hov, nu så jeg så endeligt det omtalte svastika. Helt ærligt det er da simpelthen for pubertært til at være et seriøst debatemne..

    Mvh Boulevardigan

  15. #56
    Tilmeldingsdato
    Jul 2006
    Indlæg
    1,728

    Re: Optakts- og kamptråd: FC København – BIF (21.10.12 kl.19)

    Citat Oprindeligt indsendt af Boulevardigan Se meddelelser
    Jeg er muligvis blevet lettere synshæmmet på mine ældre dage, men er der nogen der kan udpege det såkaldte nazi tegn på billedet. Jeg kan simpelthen ikke se det??

  16. #57
    Tilmeldingsdato
    Dec 2008
    Indlæg
    949

    Re: Optakts- og kamptråd: FC København – BIF (21.10.12 kl.19)

    Ingen tvivl om hvad der er rigtigt og forkert ... MEN lad nu please denne tråd handle om fodbold på denne dejlige derbydag.....

  17. De følgende 11 brugere er enige:

  18. #58
    Tilmeldingsdato
    Nov 2007
    Indlæg
    2,218

    Re: Optakts- og kamptråd: FC København – BIF (21.10.12 kl.19)

    Nerverne har meldt sig. Det bliver en fed dag med oktoberfest og forhåbentlig en snitter til Motorvejssammenfletningers IF

  19. De følgende 3 brugere er enige:

  20. #59
    Tilmeldingsdato
    Jan 2007
    Indlæg
    1,224

    Re: Optakts- og kamptråd: FC København – BIF (21.10.12 kl.19)

    Som sædvanlig en dårlig søvn før en derby kamp :) glæder mig som en lille unge til kampen.
    Håber på 2 store sejre i dag på banen selvfølgelig og ikke mindst på tribunen!!!

    God kamp til alle

    Forza FCK

  21. De følgende 8 brugere er enige:

  22. #60
    Tilmeldingsdato
    Oct 2012
    Indlæg
    9

    Re: Optakts- og kamptråd: FC København – BIF (21.10.12 kl.19)

    Lidt historie fra de slemme gamle dage:
    Stedet: Parken.
    Tiden: Ca. 1996.
    Situationen: Vi lå tæt på nedrykningsstregen og spillede mod Brøndby.
    Jeg glemmer aldrig de mange BIF-fans, der sang "Det er synd, at I rykker ned" på melodien Go West (Village People). Den sved i en grad, der hænger ved.
    Ønskes: Hævn! I dag er vi i toppen, mens de er i bunden.
    Oh Lord: Please dont let us fuck this up. Et sejrsmål - gerne i overtiden - og jeg har fået min hævn.

    God kamp!

  23. Den følgende bruger er enig i dette:

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Lignende emner

  1. Optakts- og kamptråd: OB – FC København (02.09.12 kl.19)
    By Steffen_Corleone in forum De korte linier
    Svar: 30
    Sidste Meddelelse: 06.09.12, 16:09
  2. Optakts- og kamptråd: FC København – AGF(12.08.12 kl.19)
    By Steffen_Corleone in forum De korte linier
    Svar: 15
    Sidste Meddelelse: 13.08.12, 17:55
  3. Optakts- og kamptråd: FC København - FCM (15.07.12 kl.19)
    By Steffen_Corleone in forum De korte linier
    Svar: 41
    Sidste Meddelelse: 18.07.12, 17:48
  4. Optakts- og kamptråd: OB - F.C. København
    By rmjdk in forum De korte linier
    Svar: 89
    Sidste Meddelelse: 14.05.09, 16:29
  5. Optakts- og kamptråd: AGF - F.C. København
    By zan in forum De korte linier
    Svar: 60
    Sidste Meddelelse: 22.04.09, 15:46

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •