Se afstemningsresultater: Kampens resultat?

Stemmeafgivere
251. Du kan ikke stemme i denne afstemning
  • FC København Sejr!

    198 78.88%
  • Uafgjort!

    28 11.16%
  • BIF Sejr!

    25 9.96%
Side 7 af 7 FørsteFørste ... 4567
Viser resultater 91 til 98 af 98

Emner: Optakts- og kamptråd: FC København – BIF (21.10.12 kl.19)

  1. #91
    Tilmeldingsdato
    Sep 2006
    Indlæg
    123

    Re: Optakts- og kamptråd: FC København – BIF (21.10.12 kl.19)

    Iøvrigt en lille sjov ting om nedre B's sperflotte tifo.
    De kloge kommentatorer i nyeste udgave af den eller geniale podcast http://www.dr.dk/Sporten/Fodboldmagasinet/, troede at tifoen med 12 ene og alene hentydede til Brøndbys placering i tabellen.

  2. De følgende 6 brugere er enige:

  3. #92
    Tilmeldingsdato
    Aug 2006
    Indlæg
    148

    Re: Optakts- og kamptråd: FC København – BIF (21.10.12 kl.19)

    Som led i bestræbelserne på at normalisere københavner derbyet, var repræsentanter for FCKFC i går til møde med FCK, Brøndby, København Politi, Vestegnens Politi, samt Brøndby Support, Urban Crew og Alpha Brøndby. Efter evalueringen af det overståede derby, er alle parter blevet enige om følgende tekst:

    http://www.fck.dk/nyhedsvisning/?newsid=13291

    Som ordlyden antyder fortsætter dialogen, og vi i FCKFC vil gøre alt for, at kampen den 5.maj på Brøndby Stadion, bliver med samme forudsætninger som Brøndbys fans fik i PARKEN. Vi vil derfor opfordre alle fans til at forsætte med at bidrage positivt til den udvikling vi oplever i øjeblikket.
    Sidst redigeret af Bestyrelsen, FCKFC : 01.11.12 kl. 16:08


  4. #93
    Tilmeldingsdato
    Mar 2008
    Indlæg
    392

    Re: Optakts- og kamptråd: FC København – BIF (21.10.12 kl.19)

    Citat Oprindeligt indsendt af Bestyrelsen, FCKFC Se meddelelser
    Vi vil derfor opfordre alle fans til at forsætte med at bidrage positivt til den udvikling vi oplever i øjeblikket.
    Det lyder rigtigt fint, og jeg er glad for at foreningen der repræsenterer bl.a. mig selv, aktivt tager del i dialogen og arbejder for et levende derby. Men... når de deltagende parter nu er blevet enige om ovenstående nøje afpassede tekst, er det vel er fair at spørge om hvordan præcist man som fan kan (forstætte med at) bidrage positvt til den udvikling vi oplever?

    Den udvikling jeg oplevede var, at der igen var givet relativt frie tøjler fra arrangørernes side. Absolut positivt, men min egen del i det har jeg svært ved at få øje på. Jeg kommer på stadion, ser en fodboldkamp og går så igen. Det gjorde jeg før restriktionerne, under og nu altså også efter.

    Jeg synes klart det er sjovere når der er mange til bold, så mit spørgsmål er ikke et forsøg på ordkløveri eller andet, men helt reelt; Hvad konkret er det I opfordrer til?
    Række 23 - Du skal ikke komme her og blive væk.
    Jinx's Avatar

  5. Den følgende bruger er enig i dette:

  6. #94
    Tilmeldingsdato
    Aug 2006
    Indlæg
    148

    Re: Optakts- og kamptråd: FC København – BIF (21.10.12 kl.19)

    Citat Oprindeligt indsendt af Jinx Se meddelelser
    Jeg synes klart det er sjovere når der er mange til bold, så mit spørgsmål er ikke et forsøg på ordkløveri eller andet, men helt reelt; Hvad konkret er det I opfordrer til?
    Kære Jinx, vi forstår umiddelbart din forvirring. Det du citerer skal mere ses i lyset af de negative episoder vi oplevede i sidste sæson, og som vi gerne ser forbliver fortid. Til gengæld vil vi gerne se den festlige og farverige stemning og støtte som de københavnske fans leverede - senest mod Brøndby og Stuttgart - forsætte og være kendetegnende for det at være fan af F.C. København. Sådan bidrager man positivt til udviklingen - ikke ved vold og hærværk...

  7. De følgende 3 brugere er enige:

  8. #95
    Tilmeldingsdato
    Jul 2003
    Indlæg
    833

    Re: Optakts- og kamptråd: FC København – BIF (21.10.12 kl.19)

    Så det store flertal skal bare gøre som de plejer, når de går til bold, og så håbe på, at det mindretal, der plejer at fucke det op for os andre, er blevet klogere?

  9. Den følgende bruger er enig i dette:

  10. #96
    Tilmeldingsdato
    Jun 2008
    Indlæg
    290

    Re: Optakts- og kamptråd: FC København – BIF (21.10.12 kl.19)

    Citat Oprindeligt indsendt af Witzansky Se meddelelser
    Så det store flertal skal bare gøre som de plejer, når de går til bold, og så håbe på, at det mindretal, der plejer at fucke det op for os andre, er blevet klogere?
    Med fare for at ligge ord i munden på dig, så fornemmer jeg at du mener at Fanklubben burde have en plan klar for hvad alle FCK fans skal gøre for at forbedre afviklingen af Derbys ?
    Det er jo kun naturligt at udover alt det arbejde der foregår mellem FCKFC og Urban Crew, sammen med fans fra brøndby, de to klubber og politiet, så beder man sine medfans om at blive ved at huske hovedet når man går til fodbold. Lige meget hvor meget arbejde FCKFC og Urban Crew laver, på vegne af alle FCK fans, for at sikrer at vi alle kan nyde Derbys uden restriktioner, både ude og hjemme, så er succesen mest af alt afhængig af den enkelte fans ageren på kampdag. Jeg tror netop det er derfor at man blot vil minde folk om, at selvom klubberne og politiet er gået med til at give Derbys en chance til, så bærer vi alle et ansvar. Så ja, hvis du er en del af det positive flertal, så skal du netop bare gøre hvad du plejer, måske endda gøre det i endnu højere grad, både på i Parken og i brøndby. Så vi kan sikrer os at Derbys bliver kendt for den positive fankultur, de flotte tifos og den gode stemning.

    Til slut en stor tak til de frivillige der kæmper denne sag på vegne af alle FCK fans, så vi kan nyde disse unikke lokalopgør uden at skulle give fingeraftryk, tage en speciel bus eller skaffe et barn!

  11. De følgende 6 brugere er enige:

  12. #97
    Tilmeldingsdato
    Jul 2003
    Indlæg
    833

    Re: Optakts- og kamptråd: FC København – BIF (21.10.12 kl.19)

    Med fare for at ligge ord i munden på dig, så fornemmer jeg at du mener at Fanklubben burde have en plan klar for hvad alle FCK fans skal gøre for at forbedre afviklingen af Derbys ?
    Nej, det mener jeg ikke.
    Jeg kan bare konstaterer, at langt de fleste fans (uagtet hvilken klub, de støttede) aldrig nogensinde har haft en adfærd, der skabte problemer i forbindelse med afviklingen af fodboldkampe.
    Og derfor kan vi vel bare fortsætte med at gøre som vi altid har gjort.

  13. #98
    Tilmeldingsdato
    Jun 2008
    Indlæg
    290

    Re: Optakts- og kamptråd: FC København – BIF (21.10.12 kl.19)

    Citat Oprindeligt indsendt af Witzansky Se meddelelser
    Nej, det mener jeg ikke.
    Jeg kan bare konstaterer, at langt de fleste fans (uagtet hvilken klub, de støttede) aldrig nogensinde har haft en adfærd, der skabte problemer i forbindelse med afviklingen af fodboldkampe.
    Og derfor kan vi vel bare fortsætte med at gøre som vi altid har gjort.
    Og der er vi helt enige.
    Deri ligger dog også den vigtige pointe at det store flertal der kommer til disse kampe med den rigtige indstilling, for alt i verden ikke må stoppe med at komme, og lade mindretallet blive flertallet. Derfor er det vigtigt at vi som til sidste kamp kan få så mange som muligt på tribunen, så vi kan få de flotte rammer vi alle ønsker. Dette gælder i høj grad også på udebane, hvor vi meget gerne igen skulle kunne sende flere tusinde FCK fans til brøndby, som til sidste pokalderby, og skabe flotte og positive rammer også derude.

Side 7 af 7 FørsteFørste ... 4567

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Lignende emner

  1. Optakts- og kamptråd: OB – FC København (02.09.12 kl.19)
    By Steffen_Corleone in forum De korte linier
    Svar: 30
    Sidste Meddelelse: 06.09.12, 16:09
  2. Optakts- og kamptråd: FC København – AGF(12.08.12 kl.19)
    By Steffen_Corleone in forum De korte linier
    Svar: 15
    Sidste Meddelelse: 13.08.12, 17:55
  3. Optakts- og kamptråd: FC København - FCM (15.07.12 kl.19)
    By Steffen_Corleone in forum De korte linier
    Svar: 41
    Sidste Meddelelse: 18.07.12, 17:48
  4. Optakts- og kamptråd: OB - F.C. København
    By rmjdk in forum De korte linier
    Svar: 89
    Sidste Meddelelse: 14.05.09, 16:29
  5. Optakts- og kamptråd: AGF - F.C. København
    By zan in forum De korte linier
    Svar: 60
    Sidste Meddelelse: 22.04.09, 15:46

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •