Side 1 af 3 123 SidsteSidste
Viser resultater 1 til 15 af 41

Emner: Åh nej, et tu, Brute?

  1. #1
    Tilmeldingsdato
    Mar 2004
    Indlæg
    1,483

    Åh nej, et tu, Brute?

    I denne tid, hvor vi andre i 6 år har lollet os til sprukken bug over BIFs frie fald, er der desværre begyndt at snige sig en ubehagelig tendens ind blandt dele af det FC Københavnske univers. Nemlig folk der hævder at holde med vores klub, men som ønsker Brøndby IF tilbage til en stærk position i dansk fodbold. Disse personer - hvad enten de officielt er eller har repræsenteret klubben som spillere eller ansatte, eller om de bare er kendte personligheder med udtalt FCK-sympati - bruger nu deres rampelys på at begræde at Brøndby er helt til rotterne. Gang på gang må man som FCK-fan knibe sig i armen når endnu en "medfan" kaster sin maske og under tomme ord om "manglende sportlig konkurrence", "intense opgør" og "økonomiske muligheder" afslører sig selv som ækel BØF-lover.

    Denne tråd er ment som en gabestok for disse, til evig spot og spe.

    Sidst redigeret af Dingo : 10.11.12 kl. 11:48
    Sløjfen den forpligter!
    Dingo's Avatar


  2. #2
    Tilmeldingsdato
    Mar 2004
    Indlæg
    1,483

    Flemming "Don Ø" Østergaard

    85128-se-de-chokerende-billeder-don-i-brndby-trje--.jpg

    En gammel kending i København. Vores alle Don Ø. Tidligere direktør og arbejdende bestyrelsesformand som efterfølgende viste sig at have et ret løst forhold til omgangen med andre folks penge, aktieloven og generel beskedenhed.

    Har af flere omgange fablet om hvor meget han vil savne BIF for hele fodbold-Danmarks skyld. Jeg kunne skrive solen sort hvis jeg skulle have alle hans "kommer til at savne BIF :'-("-udtalelser med. Derfor vil jeg - indtil videre - nøjes med dagens tuderi: http://ekstrabladet.dk/sport/fodbold...cle1849726.ece

    Flemming Østergaard, jeg navngiver dig: BØFLOVER

    Opdateres løbende
    Sidst redigeret af Dingo : 22.10.12 kl. 23:07
    Sløjfen den forpligter!
    Dingo's Avatar


  3. #3
    Tilmeldingsdato
    Mar 2004
    Indlæg
    1,873

    Re: Flemming "Don Ø" Østergaard

    Tiramisultras - måske med ske?
    Måske bananer, måske fasaner?
    Men det smager bedst med pizzarest! (...og kulørte lamper)
    Jobbeelg's Avatar

  4. De følgende 3 brugere er enige:

  5. #4
    Tilmeldingsdato
    Oct 2003
    Indlæg
    2,272

    Re: Flemming "Don Ø" Østergaard

    Anders Hørsholt, kan bare ikke holde igen, hans Brøndby sympatier er ikke til at skjule. Endnu en gang udbasunerer han:

    -I den anden ende var vores gæster fra Brøndby også med til at bidrage til stemningen. Desværre så vi også en del romerlys, som vi naturligvis helst havde været frie for, men det var ikke på et niveau, hvor de få fik lov til at ødelægge det for de mange, som ville være med til at genrejse flagskibet i dansk klubfodbold.
    Ak og ve Anders.
    KAUF’ ODER STERBE!!!
    jeske's Avatar


  6. #5
    Tilmeldingsdato
    Dec 2004
    Indlæg
    732

    Re: Flemming "Don Ø" Østergaard

    ^ Han taler åbenlyst om derbyet, ikke BIF.


  7. #6
    Tilmeldingsdato
    Nov 2001
    Indlæg
    15,394

    Re: Flemming "Don Ø" Østergaard

    Heldigvis taler han så rigeligt om BIF andetsteds - først og fremmest her, i artiklen som nærmest må kaldes en art bibel for dem som ønsker et stærkt Brøndby IF tilbage.

    Aldrig er ønsket om Brøndbys genrejsning, gerne ved hjælp af en omstrukturering af både turnering og pengefordeling, vel blevet udtrykt mere udførligt, endda som en officiel udmelding fra Parken. Det skulle da lige være i citatet nedenfor, som stammer fra dagen for vores forsmædelige nederlag i Midtjylland som kostede føringen.

    mvh,
    -smølle

  8. De følgende 6 brugere er enige:

  9. #7
    zebos er offline can't put this day back
    Tilmeldingsdato
    Jan 2002
    Indlæg
    2,837

    Re: Flemming "Don Ø" Østergaard

    Citat Oprindeligt indsendt af Emilo Se meddelelser
    ^ Han taler åbenlyst om derbyet, ikke BIF.
    Men det ændrer ikke på at hans udtalelse kan læses som om at der menes Brøndby IF, hvilket i sig selv ikke er særligt heldigt.

    Mvh

    zebos
    At the first world's fair, the 1851 Crystal Palace Exhibition in London, trinkets abounded, everything from handbills to small cards, all emblazoned with the image of the Crystal Palace.

  10. #8
    Tilmeldingsdato
    Nov 2001
    Indlæg
    15,394

    Re: Flemming "Don Ø" Østergaard

    Så har vi endnu én til klubben – nemlig EB's fanekspert.
    Og jeg håber også, at de får nogenlunde styr på økonomien, ledelsesstrukturen og alt det andet, der sejler som en lystbåd uden mast derude på Vestegnen.
    For helt ærligt – vi har brug for Brøndby i den bedste danske række.
    mvh,
    -smølle


  11. #9
    Tilmeldingsdato
    Jan 2002
    Indlæg
    811

    Re: Flemming "Don Ø" Østergaard

    CV er også BIF lover

    http://www.onside.dk/superligaen/cv-...ondby-mandskab

    Lors er også derhenad

    http://borsen.dk/nyheder/ritzau/arti...t_brandby.html

    /Jesper der IKKE er BIF lover!

  12. De følgende 3 brugere er enige:

  13. #10
    Tilmeldingsdato
    Jan 2002
    Indlæg
    702

    Re: Flemming "Don Ø" Østergaard

    Patetisk.

    Grundlæggende skyldes den slags begejstring for bøf, at man har fan-nederen over ikke at være bøffer. I de FCK fankredse, som manden fedter for, vil der altid cirkulere en bid af dårlig samvittighed over FCK som konstruktion (stillet overfor bøfs renere mytologi), hvilket naturligvis er besværligt, når man er fan af at være "rigtig" fan og ikke bare fan som os andre.
    Mvh,
    Bopa


  14. #11
    Tilmeldingsdato
    Jul 2012
    Indlæg
    2,292

    Re: Flemming "Don Ø" Østergaard

    Det er faktisk begyndt, at irritere mig lidt. Ved ikke hvorfor folk er så liderlige efter, at have Brøndby med i superligaen. Som jeg husker det oplevede jeg ikke meget af samme medlidenhed dengang FCK lå dernede af - faktisk det stik modsatte.
    Nu er brøndby endelig på røven og hvor folk burde kaste sig over dem, som løver over en gazelle, begynder de, at værne om dem og pleje dem. Det er direkte pinligt. Selvfølgeligt er det fedt, at kunne opleve derby og sådan, men jeg vil fryde mig og glæder mig over hvis de ryger ned.

    Desuden ved jeg ikke helt hvad brøndby bidrager med, ud over at holde tilskuergennemsnittet nogenlunde oppe.

    Edit: Det eneste jeg håber på er, at vi får æren af at sende dem ned i 1. division med en røvfuld.


  15. #12
    Tilmeldingsdato
    Oct 2010
    Indlæg
    29

    Re: Flemming "Don Ø" Østergaard

    Åhnej, også du Ariel? *suk*
    Citat Oprindeligt indsendt af Ariël Jacobs
    Med hele mit fodboldhjerte håber jeg, at Brøndby overlever
    http://ekstrabladet.dk/sport/fodbold...cle1948445.ece
    Elsker steak, HADER bøf
    hsahirf's Avatar

  16. De følgende 5 brugere er enige:

  17. #13
    Tilmeldingsdato
    Nov 2003
    Indlæg
    625

    Re: Flemming "Don Ø" Østergaard

    Er tiden ikke moden til en "Gå så fallit og bliv tvangsnedrykket, narkomankleb!"-tifo?
    Det ville være rigtig rart, hvis vi som fans fik distanceret os fornuftigt fra vores ledelses evindelige Vestegnsbegejstring.
    Tillad mig at hjælpe din fantasi, C.V.! Direkte deltagelse i CL-gruppespil havde været bedre... Hvem var det nu, der ødelagde den mulighed?
    _EG_'s Avatar


  18. #14
    Tilmeldingsdato
    Nov 2001
    Indlæg
    15,394

    Re: Flemming "Don Ø" Østergaard

    Så fyres der op under gryden til et af de mest dramatiske og afgørende derbies nogensinde, på søndag i Brøndby:

    - Jeg vil gerne være mester så hurtigt som muligt, men jeg har ikke behov for at stå og lege idiot ude på Brøndby Stadion ... siger midtbanespilleren Thomas Kristensen ifølge JP.


    Vi bringer nogle eksempler på hvordan det ser ud at lege idiot på Brøndby Stadion.




    Nej, det ser da ikke skægt ud.

    mvh,
    -smølle


  19. #15
    Tilmeldingsdato
    Jul 2012
    Indlæg
    2,292

    Re: Flemming "Don Ø" Østergaard

    Det er da også hurtigt løst - ud med TK og ind med Delaney!


Side 1 af 3 123 SidsteSidste

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •