Side 3 af 3 FørsteFørste 123
Viser resultater 31 til 41 af 41

Emner: Åh nej, et tu, Brute?

  1. #31
    Tilmeldingsdato
    Nov 2001
    Indlæg
    15,394

    Re: Åh nej, et tu, Brute?

    Trist at konstatere ved siden af alle de andre komplimenter til rivalerne, men Brøndbys motorisk hæmmede back Svenn Crone – han fatter det.

    Ingen Københavnspillere i hans forsøg på at løse den sære øvelse at sætte et kombineret superligahold.

    Kald det småligt – men så er du også nødt til at sætte Mukhtar på dit eget kombinerede hold. (Eller måske Crone selv ...)

    Kunne personligt ikke drømme om det.

  2. De følgende 2 brugere er enige:

  3. #32
    Tilmeldingsdato
    Dec 2014
    Indlæg
    754

    Re: Åh nej, et tu, Brute?

    Høgli havde Muhktar med - og jeg ser ærligt talt hellere vores spillere kan vise overskud og format, end at udstille sig som forsmåede, som han gør her. Især når tossen vælger Fenger og Kian Hansen. Det er jo over grænsen til det latterlige.


  4. #33
    Tilmeldingsdato
    Jan 2003
    Indlæg
    374

    Re: Åh nej, et tu, Brute?

    Citat Oprindeligt indsendt af Something Se meddelelser
    Høgli havde Muhktar med - og jeg ser ærligt talt hellere vores spillere kan vise overskud og format, end at udstille sig som forsmåede, som han gør her. Især når tossen vælger Fenger og Kian Hansen. Det er jo over grænsen til det latterlige.
    Jeg er fuldstændig enig i, at Svenn Crone er en smålig satan. Men på den anden side er det også urimeligt at bruge Høgli som målestok, når det gælder spørgsmål om storsind og moralsk overskud. Her kan ingen være med...


  5. #34
    fckgo er offline Brandimprægner det her!
    Tilmeldingsdato
    Nov 2005
    Indlæg
    727

    Re: Åh nej, et tu, Brute?

    Citat Oprindeligt indsendt af -smølle Se meddelelser
    Trist at konstatere ved siden af alle de andre komplimenter til rivalerne, men Brøndbys motorisk hæmmede back Svenn Crone – han fatter det.

    Ingen Københavnspillere i hans forsøg på at løse den sære øvelse at sætte et kombineret superligahold.

    Kald det småligt – men så er du også nødt til at sætte Mukhtar på dit eget kombinerede hold. (Eller måske Crone selv ...)

    Kunne personligt ikke drømme om det.
    Jeg synes nu altså ikke, at det er det samme at mene, at en Brøndby-spiller på en given position skulle være den bedste i ligaen, som at man dermed håber, at det går dem godt eller at man ønsker sig tilbage til 00'erne (eller 90'erne for den sags skyld), som er det tråden handler om. Jeg kan altså sagtens sige, at en Brøndby-spiller er god til fodbold (hvis jeg mente det) og samtidig hade ham inderligt. Selv om jeg f.eks. ikke kan lide Ronaldo, mener jeg da stadig han er en af de bedste fodboldspillere i verden.

  6. De følgende 4 brugere er enige:

  7. #35
    Tilmeldingsdato
    Nov 2001
    Indlæg
    15,394

    Re: Åh nej, et tu, Brute?

    Citat Oprindeligt indsendt af fckgo Se meddelelser
    Jeg synes nu altså ikke, at det er det samme at mene, at en Brøndby-spiller på en given position skulle være den bedste i ligaen, som at man dermed håber, at det går dem godt eller at man ønsker sig tilbage til 00'erne (eller 90'erne for den sags skyld), som er det tråden handler om. Jeg kan altså sagtens sige, at en Brøndby-spiller er god til fodbold (hvis jeg mente det) og samtidig hade ham inderligt. Selv om jeg f.eks. ikke kan lide Ronaldo, mener jeg da stadig han er en af de bedste fodboldspillere i verden.
    Det er jo ikke et spørgsmål om hvad man hemmeligt mener inderst inde, men om hvad man synes man skal nominere folk til. Og selv om trådens udgangspunkt var et andet, så ville det sæveme ramme mig lige i hjertet som Amors pil, hvis en af vores spillere sagde ligeud, at han gerne deltager i den slags fjantede konstruktioner, men det virkelig ikke er en del af hans jobbeskrivelse at rose rivalernes spillere og stemme på dem til dette og hint.

    Høgli er en elskværdig fyr, der mener at der skal være plads til alle. Jeg er slet ikke så sikker ;-)

    Og har total respekt for Crone. Ikke som spiller; han er jo inderligt håbløs. Men som fan af holdet han er på. Og for at han ikke slesk skal komme rendende og prøve at være BØFferen med det store format. Har ikke brug for det mindste bekræftelse fra den side.

  8. Den følgende bruger er enig i dette:

  9. #36
    fckgo er offline Brandimprægner det her!
    Tilmeldingsdato
    Nov 2005
    Indlæg
    727

    Re: Åh nej, et tu, Brute?

    Citat Oprindeligt indsendt af -smølle Se meddelelser
    Det er jo ikke et spørgsmål om hvad man hemmeligt mener inderst inde, men om hvad man synes man skal nominere folk til.
    Så når man bliver stillet spørgsmålet: hvilke spillere synes du er bedst i Superligaen, skal man hellere lyve end sige sin ærlige mening? Jeg er enig i, at det er ret åndssvagt med sådanne drømmeholdskåringer, men hvis man takker ja til at være med til det, synes jeg, man skal gøre det ordentligt. (Dog medgivet, det står lidt uklart, om opgaven egentlig har været at nævne de spillere, man synes er bedst eller bare mere flyvsk "nævn et drømmehold".)

  10. Den følgende bruger er enig i dette:
    MCN

  11. #37
    Tilmeldingsdato
    Jul 2012
    Indlæg
    2,292

    Re: Åh nej, et tu, Brute?

    Det er da ganske underholdende, at forestille sig de mentale krumspring han har lavet for at undgå spillere fra de to nærmeste konkurrenter. Det må alligevel have været svært at retfærdiggøre, at 3 ud af 4 forsvarere skal være fra FCM, når nu de har været ganske elendige og samtidig ikke have en eneste af deres offensive spillere med, selvom FCM har scoret flere mål end Crones egen klub.

    Det kommer i hvert fald ikke bag på mig, at en Brøndbyspiller ikke kan lave en bare nogenlunde nøgtern vurdering - på den front passer spillere og fans fint sammen. En ting er, at han kategorisk nægter at vælge lokalrivalernes spillere, en anden ting er, at han hellere vil have FCM's gennemhullede forsvar fremfor Lyngbys.

  12. De følgende 12 brugere er enige:

  13. #38
    Tilmeldingsdato
    Nov 2003
    Indlæg
    151

    Re: Åh nej, et tu, Brute?

    Citat Oprindeligt indsendt af -smølle Se meddelelser
    Og har total respekt for Crone. Ikke som spiller; han er jo inderligt håbløs. Men som fan af holdet han er på. Og for at han ikke slesk skal komme rendende og prøve at være BØFferen med det store format. Har ikke brug for det mindste bekræftelse fra den side.
    Ligesom vi allesammen havde da PerPer udnævnte Thomas Rytter til Årets spiller !!!
    Det væltede jo rundt med Ræspææækt til PerPer herinde på forummet

    Nogen gange ER klebåndsmanøvren bare for dum

  14. De følgende 2 brugere er enige:

  15. #39
    Tilmeldingsdato
    Nov 2001
    Indlæg
    15,394

    Re: Åh nej, et tu, Brute?

    Citat Oprindeligt indsendt af FCKÅER Se meddelelser
    Ligesom vi allesammen havde da PerPer udnævnte Thomas Rytter til Årets spiller !!!
    Det væltede jo rundt med Ræspææækt til PerPer herinde på forummet

    Nogen gange ER klebåndsmanøvren bare for dum
    Jeg ved ikke med dig, men jeg morede mig sgu bare. Det var jo ekstremt komisk.

    Næsten lige så komisk som at insistere på objektivitet i noget så intetsigende og subjektivt som at kåre en Årets Spiller. Eller forlange at vores klub skal hyldes af vores mest hadede rivaler. Det virker mest som udtryk for usikkerhed.

  16. #40
    Tilmeldingsdato
    Jul 2014
    Indlæg
    1,187

    Re: Åh nej, et tu, Brute?

    Citat Oprindeligt indsendt af -smølle Se meddelelser
    Jeg ved ikke med dig, men jeg morede mig sgu bare. Det var jo ekstremt komisk.

    Næsten lige så komisk som at insistere på objektivitet i noget så intetsigende og subjektivt som at kåre en Årets Spiller. Eller forlange at vores klub skal hyldes af vores mest hadede rivaler. Det virker mest som udtryk for usikkerhed.
    Jeg kan egentlig meget godt lide idéen om årets spiller og drømmehold. Vi fans er jo de vildeste mandagstrænere, og det samme er journalister. Når jeg eksempelvis hører spillere kalde Ludde for den bedste venstreback, de nogensinde har stået overfor, så tror jeg meget mere på det, fordi det nu engang er dem, der er "eksperterne" og dem, der har prøvet det - ikke bare stået på lægterne med en øl i hånden eller på langsiden med sin computer på skøddet. Dog helt enig i, at det ikke fungerer i praksis.

  17. #41
    Tilmeldingsdato
    Nov 2003
    Indlæg
    151

    Re: Åh nej, et tu, Brute?

    Komiskt? - Absolut
    Respekt? - Overhovedet ikke

    I øvrigt enig på det punkt at Årets Hold / Årets spiller/træner/Bolddreng og nummerpige er ligegyldigt

  18. Den følgende bruger er enig i dette:
    MCN

Side 3 af 3 FørsteFørste 123

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •