Side 2 af 3 FørsteFørste 123 SidsteSidste
Viser resultater 16 til 30 af 41

Emner: Åh nej, et tu, Brute?

  1. #16
    Tilmeldingsdato
    Feb 2003
    Indlæg
    668

    Re: Flemming "Don Ø" Østergaard

    På opfordring fra smølle

    Det ultimative ægteskabsbillede:

    Caligula7611:51
    wtf? jak med noget nyt? Først? *sætter kryds i kalenderen*

  2. De følgende 6 brugere er enige:

  3. #17
    Tilmeldingsdato
    Apr 2013
    Indlæg
    333

    Re: Flemming "Don Ø" Østergaard

    Sidder han på skødet af Østergaard?

  4. #18
    Tilmeldingsdato
    Sep 2005
    Indlæg
    413

    Re: Flemming "Don Ø" Østergaard

    Citat Oprindeligt indsendt af jak Se meddelelser
    På opfordring fra smølle

    Det ultimative ægteskabsbillede:



    Hvem feck er ham til venstre?

  5. #19
    Tilmeldingsdato
    Jun 2012
    Indlæg
    17

    Re: Flemming "Don Ø" Østergaard

    Hey Jak,

    Hvad er historien bag dette billed?

    FCK kage, don Ø og Maki-nokinokken. Jeg har svært ved at se hvordan det hænger sammen.

    mvh
    Butch

  6. Den følgende bruger er enig i dette:

  7. #20
    Tilmeldingsdato
    Nov 2001
    Indlæg
    15,397

    Re: Flemming "Don Ø" Østergaard

    Med ankomsten af Stephan Andersen kan denne tråd trygt genoplives.

    Læser man her, skal man næppe lede ret længe før man finder folk der ikke bare ville holde med BØF i Europa og håbe på mere intense lokalopgør mod et genrejst Brøndby, men som også selv ville køre op og hente Mike Jensen i Trondheim, og samle 'Duncan' og Spelmann op på vejen ned fra Frederikshavnfærgen, hvis de mente det ville styrke holdet. Ingen nævnt, ingen glemt.

    Og de ville gøre det med en hoven mine, mens de slet ikke kunne få luft over hvor smålige skeptikerne er.


  8. #21
    Tilmeldingsdato
    Jul 2012
    Indlæg
    2,308

    Re: Flemming "Don Ø" Østergaard

    Og Pourie er også hoppet på Brøndbyvognen... Ståle har ingen tillid til ham og den smule jeg havde er væk, så lad ham rådne op på vestegnens bænk hvis han synes det er så interessant.

  9. De følgende 6 brugere er enige:

  10. #22
    Tilmeldingsdato
    Dec 2003
    Indlæg
    5,119

    Re: Flemming "Don Ø" Østergaard

    Citat Oprindeligt indsendt af Kenney Se meddelelser
    Og Pourie er også hoppet på Brøndbyvognen... Ståle har ingen tillid til ham og den smule jeg havde er væk, så lad ham rådne op på vestegnens bænk hvis han synes det er så interessant.
    Jeg har svært ved at hidse mig op over det. Jeg synes, det virker en kende grådigt at afkræve ham loyalitet, sådan som han bliver sendt rundt til europæiske sekundaklubber af os.
    Garneren

    ______________________________ ___________

    Brøndby-logik
    "Vi mener ikke, vi er skruebrækkere. Vi vælger at være solidariske...med klubben."
    Per Nielsen, 24. august 2004

    Brøndby-sandheden
    "Så lukker vi. Større er kærligheden heller ikke."
    Anonym BIF-ansat, 8. januar 2013


  11. #23
    Tilmeldingsdato
    Jul 2012
    Indlæg
    2,308

    Re: Flemming "Don Ø" Østergaard

    Citat Oprindeligt indsendt af Garneren Se meddelelser
    Jeg har svært ved at hidse mig op over det. Jeg synes, det virker en kende grådigt at afkræve ham loyalitet, sådan som han bliver sendt rundt til europæiske sekundaklubber af os.
    Tjo jeg kan sagtens forstå ham, men med sådan en udmelding skal han i min bog ikke forvente at kunne vende tilbage efter sit lejeophold (hvilket han nok selv er klar over). Hvis Mos eller Pape havde sagt det samme havde min holdning været det samme. Synes det er dårlig stil at udtale, at man sagtens kunne se sig hos sin klubs ærkerival - udlejet eller ej.


  12. #24
    Tilmeldingsdato
    Nov 2001
    Indlæg
    15,397

    Re: Flemming "Don Ø" Østergaard

    Der er sendt en hilsen afsted 'med glimt i øjet' til Brøndby IF i anledning af 50-årsjubilæet:
    – Hvad har været jeres mest mindeværdige øjeblik i konfrontationen med Brøndby?
    - Alle vores sejre.
    – Og omvendt – den værste stund i den sammenhæng?
    - Da de reddede sig fra nedrykning i sidste spillerunde. Vi håber stadig....
    Hvor oprigtigt er håbet? Det ses vel i dette ordrette citat fra næstsidste spillerunde i maj 2012, hvor titlen gled Kbh endeligt af hænde:
    Jeg holder sådan set næsten altid med Brøndby, fordi jeg synes Brøndby er en vigtig spiller i dansk fodbold, og nødvendig i toppen.

  13. De følgende 6 brugere er enige:

  14. #25
    fckgo er offline Brandimprægner det her!
    Tilmeldingsdato
    Nov 2005
    Indlæg
    727
    To af de ellers allermest indædte FCK'ere er kommet med hovedrystende udtalelser de sidste dage.

    Kvist:

    FCK og Brøndby har brug for hinanden for at blive bedre, for at holde hinanden på tæerne og for at holde liv i tilskuerinteressen generelt i dansk fodbold. (...) Hvis man gerne vil se det bedst mulige fodbold i Danmark, så er det vigtigt, at vi har et godt Brøndby og et godt FCK.
    Zanka:

    Det er godt for dansk fodbold og Superligaen at have Brøndby med oppe igen.

  15. De følgende 7 brugere er enige:

  16. #26
    Tilmeldingsdato
    Nov 2001
    Indlæg
    15,397

    Re: Åh nej, et tu, Brute?

    Michael Johansen, hvis sidste derby var en 0-4-røvfuld i Parken mod de nykårede danske mestre Brøndby IF i 1996, udtalte sig i et podcast fra Mediano om hvor godt det er at Brøndby engang var stærke og er ved at blive det igen:

    Det har jo gjort lidt ondt. Selv om man har spillet i FCK, så synes jeg jo der var fint når der var lidt konkurrence, og derbyet blev kørt op [...] så det er rigtig fint at se, at Brøndby er på vej tilbage, også i forhold til dansk fodbold og især i forhold til F.C. København.
    Jeg skal fortælle dig hvad der gør ondt, Michael ...


  17. #27
    Tilmeldingsdato
    Aug 2003
    Indlæg
    3,104

    Re: Åh nej, et tu, Brute?

    Michael er jo desværre fast inventar på Brøndby Stadion som han vist udtalte i samme podcast. Så ikke så overraskende.

  18. #28
    Tilmeldingsdato
    Nov 2004
    Indlæg
    1,318

    Re: Åh nej, et tu, Brute?

    Citat Oprindeligt indsendt af DaneX Se meddelelser
    Michael er jo desværre fast inventar på Brøndby Stadion som han vist udtalte i samme podcast. Så ikke så overraskende.
    Han skal da sparkes på røv og albuer ud af Legends Club, hvis det er tilfældet.
    I think people need to be educated to the fact that marijuana is not a drug. Marijuana is an herb and a flower. God put it here. If He put it here and He wants it to grow, what gives the government the right to say that God is wrong?
    Willie Nelson
    Nygzen's Avatar

  19. De følgende 6 brugere er enige:

  20. #29
    Tilmeldingsdato
    Oct 2003
    Indlæg
    481

    Re: Åh nej, et tu, Brute?

    Citat Oprindeligt indsendt af Nygzen Se meddelelser
    Han skal da sparkes på røv og albuer ud af Legends Club, hvis det er tilfældet.
    Rolig nu, vi er på vej ud i god gang fake news. Manden er spilleragent, så self. kommer han på Hjalte Park i arbejdsmedfør. Er jo ikke det samme som, at man er blevet bøf fan...


  21. #30
    Tilmeldingsdato
    Aug 2006
    Indlæg
    1,851

    Re: Åh nej, et tu, Brute?

    Citat Oprindeligt indsendt af Moebius Se meddelelser
    Rolig nu, vi er på vej ud i god gang fake news. Manden er spilleragent, så self. kommer han på Hjalte Park i arbejdsmedfør. Er jo ikke det samme som, at man er blevet bøf fan...
    Det er underordnet. Spillere i BØF fortjener ikke ordentlig repræsentation. De har allerede valgt forkert, og bør derfor straffes på alle tænkelige måder.

Side 2 af 3 FørsteFørste 123 SidsteSidste

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •