Side 1 af 3 123 SidsteSidste
Viser resultater 1 til 15 af 32

Emner: FAR ER BÅDE SUR OG SKUFFET! - tråden! ( + Det går sgu ikke-tråden, red.)

  1. #1
    Tilmeldingsdato
    Mar 2002
    Indlæg
    1,899

    FAR ER BÅDE SUR OG SKUFFET! - tråden!

    Jeg nægter at se rosende indlæg om nogen spillere efter denne kamp!

    Det var den rigtige vinder..men fuck hvor var det uværdigt!!!!

    Kihlstedt og Nielsen undtaget!!

    Mattsson #1988
    Sidst redigeret af Mattsson#1988 : 15.10.03 kl. 21:54
    "Naaaj, der er ikke tale om gummiben, det har der ikke været på noget tidspunkt og det bliver der ikke igen"
    Mattsson#1988's Avatar

  2. #2
    Tilmeldingsdato
    Jul 2003
    Indlæg
    57
    ›Jeg nægter at se rosende indlæg om nogen spillere efter denne kamp!

    ›Kihlstedt og Nielsen undtaget!!

    ›Mattsson #1988

    Jeg har bare en kommentar!!!!!!!! BACKE? IN YOU FACE!!! KIHLSTEDT STARTER INDE PÅ SØNDAG!!!!!!!!!!!!!


    Og til the crowd på Nedre C... Damn good job... Vi kunne høre jeres skønhedssang helt hjem i stuerne.
    Sidst redigeret af Big Chief Of CPH : 15.10.03 kl. 22:00

  3. #3
    Tilmeldingsdato
    Oct 2002
    Indlæg
    209
    ja det var virkeligt ringe. Shit hvor var vi tæt på at blamere os. Hvis vi spiller sådan på søndag får vi smæk, men nu må bunden være nået. Det tror jeg på


    ›Jeg nægter at se rosende indlæg om nogen spillere efter denne kamp!

    ›Det var den rigtige vinder..men fuck hvor var det uværdigt!!!!

    ›Kihlstedt og Nielsen undtaget!!

    ›Mattsson #1988

  4. #4
    Tilmeldingsdato
    Jan 2002
    Indlæg
    3,066

    Jeg er med på vognen..

    ?Jeg nægter at se rosende indlæg om nogen spillere efter denne kamp!
    ?
    ?Kihlstedt og Nielsen undtaget!!
    ?
    ?Mattsson #1988

    Jeg er så sur at jeg dirrer! Det er IKKE første gang vi ser et så kummerligt FCKhold som i dag og det er jo stort set kun held der sørger for vi er videre på trods af et langt bedre hold. Dog et hold der spiller uden glæde og idéer - og dog har man fået idéen at man ikke må spille i siderne! Først da Bisyard kom ind lignede det noget men han er jo som bekendt ikke i verdens bedste form. Derudover kan det ikke være rigtigt at vi nu siden Højer ikke har en der kan sparke en bold ind fra 11 meter - der MÅ da være en der har været i klubben længe nok til at sige til Hans at "jeg tror det er en idé at vi sparker lidt straffe i dag".

    Derudover flot opbakning på stadion og det lover godt for kampen mod Odenseanerne.

  5. #5
    Tilmeldingsdato
    Aug 2003
    Indlæg
    110
    Jeg lover hermed aldrig nogensinde mere at tage fis på Kihlstedts præstationer. Hold op det var flot.

    Det sagt.....

    For fanden hvor er det ringe, kedeligt og ikke mindst uindspireret spil. det er det samme igenigenigen, som det har været hele det forløbne år. Noget må der gøres; Jeg kan ikke forestille mig at det er spillermaterialet der er noget galt med. Ergo må Backe gøre noget, ellers må der gøres noget ved Backe.

  6. #6
    Tilmeldingsdato
    Oct 2002
    Indlæg
    1,589
    ›Jeg lover hermed aldrig nogensinde mere at tage fis på Kihlstedts
    ›præstationer. Hold op det var flot.


    ›Det sagt.....

    ›For fanden hvor er det ringe, kedeligt og ikke mindst
    ›uindspireret spil. det er det samme igenigenigen, som det har
    ›været hele det forløbne år. Noget må der gøres; Jeg kan ikke
    ›forestille mig at det er spillermaterialet der er noget galt med.
    ›Ergo må Backe gøre noget, ellers må der gøres noget ved Backe.

    Mon dog ikke Backe har fået et par minus på Don Ø`s liste???
    jeg er ikke specielt glad for ham i øjeblikket, der MÅ være nogle der
    kan få bare lidt mere ud af det spillermateriale der er til rådighed.
    Pabres der stadig ryster!!!

  7. #7
    Tilmeldingsdato
    Jan 2002
    Indlæg
    3,066
    ?Pabres der stadig ryster!!!

    - Lige min ord. Gå nu væk myrepatter!

  8. #8
    Tilmeldingsdato
    Oct 2002
    Indlæg
    459
    Jeg har hørt at der trænes i andre klubber. Var det ikke en idé at få indført en lignende ordning ?!?

    Dani (få så det forpulede tempo op overalt)
    Vis mig en god fodboldspiller, og jeg skal vise dig en fodboldspiller med tykke lår

  9. #9
    Tilmeldingsdato
    Sep 2002
    Indlæg
    468
    ›Jeg har hørt at der trænes i andre klubber. Var det ikke en idé
    ›at få indført en lignende ordning ?!?

    Hvornår lærer Backe sine spillere at de skal lave et professionelt frispark, når en modspiller dribler lige udenfor feltet?
    De kan godt finde ud af det på midten af banen, men ikke der hvor det er langt farligere.
    Igen idag fører det til scoring mod os at ingen hægter manden der afleverer til målscoreren.
    Det kan sgu da ikke passe at måden at score mod FC er at drible igennem midten, der hvor der er flest FC spillere. Christ!

  10. #10
    Tilmeldingsdato
    Jan 2002
    Indlæg
    2,559
    ›Hvornår lærer Backe sine spillere at de skal lave et
    ›professionelt frispark, når en modspiller dribler lige udenfor
    ›feltet?

    ›De kan godt finde ud af det på midten af banen, men ikke der hvor
    ›det er langt farligere.

    Du glemmer at frisparket også vil være langt farligere dér. Desuden er det ikke altid man bare lige kan klippe manden. Og vel heller ikke særligt sympatisk. Men indrømmet, jeg sad da også og tænkte "så flæk ham dog!!" en 8-10 gange i løbet af især anden halvleg.

  11. #11
    Tilmeldingsdato
    Oct 2002
    Indlæg
    711

    Uofficielle verdensmestre i ineffektivitet

    Med det yderste af fingerneglene lykkedes det mod et hold a la Farum-klasse at få foden indenfor 2. runde i UEFA-cuppen, men så er det vist også slut for denne omgang.
    Organisationen er OK, men jeg fatter ikke:
    At det er så svært at ramme medspillere inde i feltet.
    At man ikke engang kan lave et ordentligt indlæg ind i feltet
    At man ikke kan finde ud af at skyde på mål, når den første åbne chance byder sig
    At man "igen igen" ikke kan spille sig igennem via fløjene
    At PC udelukkende agerer boldflytter i stort set hele kampen.
    osv. osv osv.

    Jeg tror vist der er dømt angrebstræning, Hans Backe !!!



    ›Jeg nægter at se rosende indlæg om nogen spillere efter denne kamp!

    ›Det var den rigtige vinder..men fuck hvor var det uværdigt!!!!

    ›Kihlstedt og Nielsen undtaget!!

    ›Mattsson #1988

  12. #12
    Tilmeldingsdato
    Oct 2003
    Indlæg
    68

    Det går sgu ikke

    Jeg vil starte med at sige, at jeg har stor respekt for Hans Backe. Han har skaffet et mesterskab til klubben, hvilket mange vel opfatter som en selvfølge, og nu er vi så videre til 2. runde af UEFA-cuppen. Flot, eller hvad ?
    Nej, det er ikke flot at FC efter en solid føring skal være glade for at køre et mesterskab i land, nej, det er noget lort, at vi ikke vinder over Rangers efter 1-1 på Ibrox, og at vi skal ud i straffespark i Parken mod Ferencvaros, det er...

    Jeg må indrømme, at vi ikke har været bare i nærheden af det spil, der bør være målet for FCK det sidste år. Spillerne udfordrer ikke, der er ikke "flow" over vores spil frem ad banen og der mangler profiler, der ikke fremhæves for deres gode, defensive arbejde (respekt, Peter Nielsen!!). Jeg er ganske enkelt ikke tilfreds med, at FC fedter sig til de nødvendige point i løbet af en sæson, og når ledelsen på den ene side taler om top 25 i Europa og på den anden side uddeler kindkys til HB efter 5-4 over Ferencvaros i aften, ja, så hænger tingene ikke sammen.

    Vi er et middelmådigt hold i Europa, og et hold i den bedre halvdel i Danmark - Det synes jeg ikke stemmer overens med den målsætning man sprøjter ud ved festlige lejligheder i klubben, sejr over ligegyldige feren-et-eller-andet eller ej.

    Oktanand

  13. #13
    Tilmeldingsdato
    Nov 2002
    Indlæg
    473
    Enig.
    Jeg synes en ny træner ville være på sin plads. Og en 2-3 nyindkøbte spillere...især fløje!

    Og så skal Røll tage sig sammen eller sælges!
    -60-

  14. #14
    Tilmeldingsdato
    Apr 2003
    Indlæg
    1,815
    Jeg synes problemet har været der længe. Det er kun Peter, der løber på midtbanen, resten vader uinspireret rundt. Der er ingen dynami, ingen dybteløb og ingen kreativitet.

    Når 32 er på banen skal fløjene igang, men de er ikke eksisterende - der var ikke et gennembrud på fløjen, med et indlæg, der ramte en angriber.

    Sorry FC, men det er ynkeligt at se på.

    Jeg synes Backe burde prøve nogle af marginalspillerne, og give et par førsteholdsspillere en pause.




    PS! Hvornår lærer Bisgaard, at sparke et præcist hjørnespark.

  15. #15
    Tilmeldingsdato
    Jan 2002
    Indlæg
    612
    Helt enig.
    Vi kan ikke være tilfredse med at hænge på i toppen af Suppen, når det sker ved hjælp af så kedeligt og forudsigeligt spil uden appel til tilskuerne (os), som tilfældet er. Heller ikke i cl-kval og uefa har holdet været i nærheden af at levere varen. Jeg kunne ikke drømme om at skifte "hest", men jeg savner at kunne være stolt af mit hold. Det er ikke nok, at vi spillede AGF ud af banen både på kryds og på tværs... siden dengang har vi jo ikke set noget til de kvaliteter, som holdet utvivlsomt besidder... det spil holdet viste mod AGF (eller i det mindste forsøget på det) skal være standarden, hvor der selvfølgelig ikke kan undgå at komme missere indimellem. Pt er forholdet bare lige omvendt. Vi har spillerne til det, både dem på banen og reserverne. For mig at se, er holdet kørt fast under HB, de trænger til en træner, der kan se på deres kvaliteter og muligheder med nye øjne - en træner, som tør lade spillerne vise det, de er gode til.

    Luffe

    Kihlstedt har i dag genvundet min største respekt.

Side 1 af 3 123 SidsteSidste

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Lignende emner

  1. Det skuffer mig-tråden
    By Pipetown in forum Diverse
    Svar: 16
    Sidste Meddelelse: 09.08.10, 14:05
  2. Svar: 53
    Sidste Meddelelse: 14.08.08, 23:42
  3. Svar: 8
    Sidste Meddelelse: 02.08.06, 14:46
  4. Det er NCH's skyld + Kanin-tråden
    By nivlaps in forum De korte linier
    Svar: 3
    Sidste Meddelelse: 05.08.04, 15:07
  5. er der nogen...(hvem er Kurt Strand?-tråden, red.)
    By Fupinderen in forum De korte linier
    Svar: 26
    Sidste Meddelelse: 25.11.03, 17:28

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •