Viser resultater 1 til 14 af 14

Emner: Ansættelse af SLO

  1. #1
    Tilmeldingsdato
    Mar 2009
    Indlæg
    891

    Ansættelse af SLO

    Klubben har idag offentliggjort ansættelsen af den nye fankoordinator.

    I den forbindelse er valget faldet på Daniello. Som medlem af bestyrelsen i FCKFC gennem mange år har jeg haft fornøjelsen af at arbejde tæt sammen med Daniello i mange sammenhænge. Selv om jeg af og til også har været uenig med ham om forskellige ting, så tror jeg på at han vil være et stort aktiv for os som fans fremadrettet og jeg er sikker på at ALLE fans af FCK kan forvente en fankoordinator der vil varetage alle tilhængeres interesser på bedst mulig vis.

    Så herfra skal da lige lyde et kæmpe stort tillykke med stillingen til Daniell.

    Med venlig hilsen
    Ronni


  2. #2
    Tilmeldingsdato
    May 2003
    Indlæg
    936

    Re: Ansættelse af SLO

    hilsen
    VonZee
    Nu er den der. Den er stensikker; med statsgaranti!

    "...jeg synes, man ser flere og flere steder, hvor fansene holder med sig selv" Citat: Troels Bech, BT 28.09.10

  3. De følgende 4 brugere er enige:

  4. #3
    Tilmeldingsdato
    Nov 2006
    Indlæg
    32

    Re: Ansættelse af SLO

    Er det samme Daniello som blev lidt uofficiel fck fan talsmand efter knivepisoden i Athen 29. sep 2010 ?
    så han, altså som jeg forstår det, har meget tæt kontakt og selv er en del af de "uofficiele" FCK fans ?

    under alle omstændigheder, så tillykke til Daniello med posten

  5. #4
    Tilmeldingsdato
    Mar 2002
    Indlæg
    2,364

    Re: Ansættelse af SLO

    Jeg er ret tilfreds med ansættelsen af Daniell. Jeg ser ingen bedre end ham til den stilling.

    Han er uden tvivl en af de personer som brænder mest for FCK, og han har et super indblik i hvad der rør sig i FCKs fanunivers.

    Han er desuden også en person som jeg VED vil sige sin mening over for klubben, hvis han ikke føler at FCK ikke har behandlet sine fans ordenligt. Det er bestemt ikke bare en nikkedukke de har fået op på kontorgangen, og det er rart for mig, og ikke mindst FCKFC, at vide.

    Jeg ser frem til at samarbejdet mellem vores fanklub og klub bliver endnu bedre. Dette er kun en fordel for os alle, det er jeg sikker på.
    URBAN CREW - Fælles København
    Ace20's Avatar


  6. #5
    Tilmeldingsdato
    May 2005
    Indlæg
    231

    Re: Ansættelse af SLO

    Kæmpe tillykke til en mand der i den grad har fortjent det, og stor tommelfinger op til klubben som nu endegyldigt har vist sig mere end villige til at lægge handling bag ordene!
    Vi har nu som den eneste klub en decideret fankoordinator som ikke kun er ansat for at opfylde UEFAs krav, men rent faktisk kan gøre en forskel for alle fans hele vejen rundt. Det er sgu ambitioner der er international topfodbold værdig.

    Vi går en lys fremtid i møde og oplevelsen i PARKEN ser nu endelig også ud til at blive forbedret, med alle de idéer og aktiviteter i støbeskeen.

    En stor dag for FCK!


  7. #6
    Tilmeldingsdato
    Jan 2002
    Indlæg
    1,199

    Re: Ansættelse af SLO

    Super sejt, det ser virkelig ud til, at de i ledelsen har fået øjnene op for, at tingene ikke sker af sig selv, nye fans kommer ikke af sig selv, de gamle er desværre forsvundet, af mange årsager, men der skal nyt blod til.
    Forza FCK
    Bazooka

  8. Den følgende bruger er enig i dette:

  9. #7
    Tilmeldingsdato
    Aug 2003
    Indlæg
    3,104

    Re: Ansættelse af SLO

    Tillykke med ansættelsen af Daniello.
    Der er ingen tvivl om, at han brænder for FCK og vil gøre et godt arbejde.

    Men jeg kan dog kun håbe, at han er (eller bliver) bedre til at udtrykke sig i sit nye hverv, end han ofte udtrykker sig her på Sidelinien med meget bombastiske vendinger og overdrevet brug af CAPS.


  10. #8
    Tilmeldingsdato
    Dec 2005
    Indlæg
    122

    Re: Ansættelse af SLO

    Må sige jeg blev imponeret over Daniellos hurtige respons på personen som kastede det ølglas på toget så det sprøjtede med glasskår udover medfans på perronen i Stuttgart.

    Fortsæt det gode arbejde :)

  11. #9
    Tilmeldingsdato
    Aug 2012
    Indlæg
    98

    Re: Ansættelse af SLO

    Først tillykke til Daniello med det nye job, det skal dog siges at jeg ikke kender ham eller ved hvem han er.

    Og hvis det er ham Daniello der bruger samme nick på sidelinien, kan jeg ikke juble som alle andre her på forumet. Jeg mener f.eks. ud fra hvad jeg har læst de senere år her på forumet ikke at Daniello passer til det job. Med de udtalelser han har haft her på forumet er det ikke just min kop te, men han for jo nu muligheden for at vise at jeg tager fejl, og lad os da håbe på det.
    MvH
    Eremitten

    ------------------

    Vild med Chili - Smag Edna'en
    Eremitten's Avatar

  12. De følgende 4 brugere er enige:

  13. #10
    Tilmeldingsdato
    Mar 2002
    Indlæg
    2,364

    Re: Ansættelse af SLO

    Tror på ingen måde vi kan regne med at se ham folde sig ud på sidelinien som der er set før(desværre vil nogen sige ;-) ).
    Manden er desuden også blevet ældre, så der er også kommet mere ro på ham, lige på det plan.

    Jeg kender manden godt nok til at vide, at de indlæg skrevet i frustration over visse hendelser gennem de sidste mange år. Det kan enten være behandlingen af fans, eller utilfredshed med den sportslige del af klubben, som lægger bag de indlæg..

    Jeg ved at klubben ønsker at have hans holdninger direkte, også selvom det til tider vil være lidt irriterende for dem at høre. Dette er dog hele meningen med den stilling, og jeg ved at den opgave klarer han til UG. Selvom jeg nok ikke regner med at de tager sig af hans holdninger til den sportslige sektor ;-) Klubben ønsker på ingen måde igen at stå som et fjendebillede over for sine fans, som den desværre har gjort indtil for ikke så længe siden.

    Har hørt flere også sige, at det er nemt for mig at skrive sådan som jeg gør, når vi kommer fra samme gruppe og han er en personlig ven. Jeg kunne dog aldrig finde på, at anbefale ham til den stilling, uden at jeg var helt sikker på, at det er det bedste for FCKFC, samt resten af fankulturen i København.
    URBAN CREW - Fælles København
    Ace20's Avatar

  14. De følgende 5 brugere er enige:

  15. #11
    Tilmeldingsdato
    Jul 2003
    Indlæg
    170

    Re: Ansættelse af SLO

    Jeg må indrømme at jeg har været en af dem der har bandet og svovlet over visse af hans indlæg, og ikke mindst hans forsvar for nogle - for mig - utilstedelige episoder. MEN det ville ingen mening give at ansætte en gammel sat nedre C gut som mig selv (eller de fleste andre jeg kender) når nu fremtiden, udviklingsmulighederne og desværre også kontroverserne er i et helt andet regi. Derfor er det en klar fordel at have en som netop har fingeren på pulsen i det miljø, samt formentlig en vis portion respekt blandt netop de hoveder man skal have dialog med.

    Mvh Boulevardigan

    *edit: og tillykke med jobbet forresten :)


  16. #12
    Tilmeldingsdato
    Aug 2012
    Indlæg
    98

    Re: Ansættelse af SLO

    Citat Oprindeligt indsendt af Ace20 Se meddelelser
    Tror på ingen måde vi kan regne med at se ham folde sig ud på sidelinien som der er set før(desværre vil nogen sige ;-) ).
    Manden er desuden også blevet ældre, så der er også kommet mere ro på ham, lige på det plan.

    Jeg kender manden godt nok til at vide, at de indlæg skrevet i frustration over visse hendelser gennem de sidste mange år. Det kan enten være behandlingen af fans, eller utilfredshed med den sportslige del af klubben, som lægger bag de indlæg..

    Jeg ved at klubben ønsker at have hans holdninger direkte, også selvom det til tider vil være lidt irriterende for dem at høre. Dette er dog hele meningen med den stilling, og jeg ved at den opgave klarer han til UG. Selvom jeg nok ikke regner med at de tager sig af hans holdninger til den sportslige sektor ;-) Klubben ønsker på ingen måde igen at stå som et fjendebillede over for sine fans, som den desværre har gjort indtil for ikke så længe siden.

    Har hørt flere også sige, at det er nemt for mig at skrive sådan som jeg gør, når vi kommer fra samme gruppe og han er en personlig ven. Jeg kunne dog aldrig finde på, at anbefale ham til den stilling, uden at jeg var helt sikker på, at det er det bedste for FCKFC, samt resten af fankulturen i København.
    Det er ikke for at ville starte en kæmpe debat, jeg undre mig bare over valget. Som sagt kender jeg ham ikke andet end de udtalelser han er kommet med her på forummet, og det har skam ikke altid været de mest positive udtalelser han er kommet med og det er ikke noget som jeg vil sammenlignes med. Derfor ved jeg heller ikke om det "fjendebillede" du nævner er blevet bedre når man har ansat en som jeg nærmest er fuldstændig modstander af hans holdninger.

    Men vi kan jo kun håbe på det bedste, og han for da selvfølgelig også min opbakning.
    MvH
    Eremitten

    ------------------

    Vild med Chili - Smag Edna'en
    Eremitten's Avatar

  17. Den følgende bruger er enig i dette:

  18. #13
    Tilmeldingsdato
    Jan 2002
    Indlæg
    197

    Re: Ansættelse af SLO

    "han" har i øvrigt et navn. Daniello. Bare til orientering.
    Mvh Nicolai L(øven)

  19. #14
    Tilmeldingsdato
    Jan 2004
    Indlæg
    287

    Re: Ansættelse af SLO

    Jeg synes det er et glimrende initiativ fra klubbens side - det bliver sværere at være gal i skralden over administrationsgangen for tiden.

    Det er i øvrigt bemærkelsesværdigt hvor få indlæg det afstedkommer herinde. Det er da både temmelig uventet og unikt, at klubben stabler et samarbejde på benene. Når vi samtidig har afviklet et derby til topkarakter (og i øvrigt ligger i den stik modsatte ende af BIF) er der lidt at varme sig på i den kolde vintertid. Det er sgu fint at være FCK-mand i disse tider
    Politiken.dk om Brøndbys krise: - Borgmester Ib Terp fortæller til BT, at klubben har henvendt sig, for at høre om mulighederne for hjælp fra kommunen.

    »Men det har vi desværre ikke kunnet«.

  20. De følgende 10 brugere er enige:

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Lignende emner

  1. Besynderlig direktør-ansættelse i Frem
    By General Belgrano in forum De korte linier
    Svar: 12
    Sidste Meddelelse: 12.09.04, 11:28

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •