Se afstemningsresultater: Kampens resultat?

Stemmeafgivere
98. Du kan ikke stemme i denne afstemning
  • FC København Sejr!

    53 54.08%
  • Uafgjort!

    32 32.65%
  • AC Horsens Sejr!

    13 13.27%
Side 3 af 4 FørsteFørste 1234 SidsteSidste
Viser resultater 31 til 45 af 51

Emner: Optakts- og kamptråd: AC Horsens – FC København (29.10.12 kl.19)

  1. #31
    Tilmeldingsdato
    May 2005
    Indlæg
    1,854

    Re: Optakts- og kamptråd: AC Horsens – FC København (29.10.12 kl.19)

    Citat Oprindeligt indsendt af _EG_ Se meddelelser
    Nærliggende tanke. I hvert fald ville jeg gerne se vores påståede erfarne træner med internationalt snit træde i karakter og få stoppet den lurende krise, inden den begynder at folde sig ud i fuldt flor. Fakta er, at vi i de seneste fire kampe i ligaen har samlet sølle fem point og at vi ikke har spillet en kamp, der har været til at holde ud at se på, indenfor den sidste måned. "Jeg kunne have skiftet otte spillere i pausen"-kommentarer kan være gode nok, men nu er det vist ved at være tid til at sætte handling bag ordene. De næste ugers kampprogram levner ikke mange chancer for nemme point, eller for at tingene løser sig selv, men det kendetegner vel også en toptræner, at han kan præstere under pres? Kom så, Jacobs! Det er nu du skal bevise, at du er pengene værd...
    Men hvad skal manden egentlig gøre? Et hurtigt kig på truppen afslører store svagheder, og med Jørgensen og Vetokele ude så er der ikke oplagte udskiftningsmuligheder i forhold til i dag. Ariël kan smide Delaney ind på midten og bytte Vingaard ud med Gislason på kanten, men derudover er det godt nok svært at se, hvilke ændringer han kan foretage, som gør en markant forskel, medmindre vi ligefrem skal ud i et systemskifte.

    Mit bud er desværre, at vi nu ser, at en ellers kompetent træner kun kan nå et vist stykke med en middelmådig trup. Manden arbejder med et hold, der har præcis samme stamme som sidste år, og nu hvor den såkalte trænereffekt må siges at være ovre, så begynder de samme sygdomme at vise sig igen. Midtbanen hænger ikke sammen, forsvaret er usikkert, og angrebsspillet er fantasiløst, når individualisterne ikke rammer dagen. Man aner en tendens, og et eller andet sted var det næsten også for meget at forlange, at Jacobs skulle kunne løse alle disse problemer på et par ugers opstart og 15-20 kampe som træner. Der er rigtig meget at arbejde med, og jeg tror, at der skal et par pletskud ala Jørgensen til op gennem midteraksen, hvis det skal blive rigtig godt.

    Jeg tror, at vi skal krydse fingre for, at Jørgensen og Vetokele vender tilbage hurtigst muligt og så ellers holder sig skadesfri efteåret ud, så vi igen har nogle individualister og vores hjemmebanestatistik at hænge tingene op på i de sidste kampe, indtil Ariël kan få en lang vinterpause - og forhåbentlig 2-3 markante forstærkninger - at arbejde med.

    Man kan dog med rette undre sig over, at ting som f.eks. det systematiske presspil fra starten af sæsonen tilsyneladende er forsvundet ud i en blå luft. Det virker for mærkeligt til, at det kan bortforklares med skader og formdyk hos nøglespillere (især på midtbanen) selvom vi godt nok synes hårdt ramt på netop de to parametre lige nu.
    Mvh.
    Dane


  2. #32
    Tilmeldingsdato
    Jan 2007
    Indlæg
    1,224

    Re: Optakts- og kamptråd: AC Horsens – FC København (29.10.12 kl.19)

    Tror i der er penge til forstærkninger ?

  3. #33
    Tilmeldingsdato
    May 2012
    Indlæg
    850

    Re: Optakts- og kamptråd: AC Horsens – FC København (29.10.12 kl.19)

    Citat Oprindeligt indsendt af fck-freak1539 Se meddelelser
    vi kan da glæde os over at amankwaa for debut, og egentlig gør det ok.
    Well... ja, men han får 15 min og han får ikke noget at arbejde med. Spillet er håbløst usammenhængende og jeg tror ikke at vi var kommet til bedre chancer om så vi havde haft messi oppe foran... :-(

    Grrr... jeg er bitter over spillet, hvis det fortsætter får vi også en snitter mod Molde...

    Come on mister Jacobs, show us what you got!

  4. #34
    Tilmeldingsdato
    Jun 2005
    Indlæg
    4,533

    Re: Optakts- og kamptråd: AC Horsens – FC København (29.10.12 kl.19)

    Jeg så ikke kampen i dag og kan derfor ikke udtale mig om spillernes præstationer, men den seneste tid har vist, hvor dybt afhængige vi er af Nicolai Jørgensen. Bevares, vi har da også spillet dårlige kampe med ham på banen, men vi kan intet uden ham.

  5. De følgende 2 brugere er enige:

  6. #35
    Tilmeldingsdato
    May 2005
    Indlæg
    455

    Re: Optakts- og kamptråd: AC Horsens – FC København (29.10.12 kl.19)

    Vi spiller lige nøjagtigt lige så r..sygt som under Rolle/CV. Det er så forudsigeligt vores spil, så hvis alle hold kæmpede/spillede som Horsens, ville vi ligge og rode i top 6 max. Hvor er Ariel´s magi henne? Nogen der kan svare på hvor alvorlig Gislasons skade er? Han må da være skadet siden han ikke bringes i spil idag?

  7. #36
    Tilmeldingsdato
    Jul 2003
    Indlæg
    833

    Re: Optakts- og kamptråd: AC Horsens – FC København (29.10.12 kl.19)

    Når holdet henfalder til samme lave niveau under tre på hinanden følgende trænere, må pilen i min bog pege på spillerne (og dem der har ansvaret for at sammensætte truppen).

    Claudemir, TK, Santin og Vingaard har simpelthen ikke niveauet til at være faste startere. TK har aldrig haft det, de tre andre har mistet det. Bolanos vil videre og vi får ikke mere ud af ham. Han spiller for sig selv og virker generelt uinspireret.
    Bengtson er god på et hold i form, men han én af dem, der falder først med holdet.

    Hvis vi ikke får rettet op på den manglende klasse blandt midtbanespillerne, frygter jeg, at vi smider endnu et mesterskab til en middelmådig opkomling, der rammer en god stime.

  8. De følgende 8 brugere er enige:

  9. #37
    Tilmeldingsdato
    Oct 2003
    Indlæg
    2,164

    Re: Optakts- og kamptråd: AC Horsens – FC København (29.10.12 kl.19)

    Citat Oprindeligt indsendt af Bakkedal Se meddelelser
    Vingaard.... puha, det han leverer i øjeblikket kan måske på en god dag bringe ham i startopstillingen i AB... ØVBØV! Vil han gerne sidde på bænken?
    Synes du, han er god nok til bænken? Det synes jeg faktisk ikke i øjeblikket, men håber da stadig, han kan komme tilbage...
    Time flies like an arrow - fruit flies like a banana

    Landslollet burde ved førstkommende lejlighed
    kollektivt have moonet emiren af (røv)Qatar


    Jeg håber, at en af landsholdets bedste spillere i 2034 har taget navneforandring til Khashoggi


  10. Den følgende bruger er enig i dette:

  11. #38
    Tilmeldingsdato
    Aug 2009
    Indlæg
    2,871

    Re: Optakts- og kamptråd: AC Horsens – FC København (29.10.12 kl.19)

    Jeg håber mest af alt at Ariël indkalder til en træning idag af Felix Magath'ske dimensioner. For det de har rendt og lavet på det seneste er ikke værdigt. Fy for helvede!!!

    Mvh. Dennis Jørgensen

  12. #39
    Tilmeldingsdato
    Jul 2002
    Indlæg
    1,148

    Re: Optakts- og kamptråd: AC Horsens – FC København (29.10.12 kl.19)

    Det er den game sang om igen. Alle symptomerne fra sidste sæson er så småt dukket op igen, og der er lang tid til vinterpausen.

    Min største frygt er, at CV endnu en gang undlader at reagere.

  13. Den følgende bruger er enig i dette:

  14. #40
    Tilmeldingsdato
    May 2005
    Indlæg
    1,854

    Re: Optakts- og kamptråd: AC Horsens – FC København (29.10.12 kl.19)

    Citat Oprindeligt indsendt af LogeLars Se meddelelser
    Det er den game sang om igen. Alle symptomerne fra sidste sæson er så småt dukket op igen, og der er lang tid til vinterpausen.

    Min største frygt er, at CV endnu en gang undlader at reagere.
    Undlader at reagere? Manden fyrede Roland Nilsson og fik ansat sig selv. Jeg ser hellere, at han foretager sig absolut ingenting, end at han gennemfører sådan et stunt igen.
    Mvh.
    Dane

  15. De følgende 5 brugere er enige:

  16. #41
    Tilmeldingsdato
    Jul 2002
    Indlæg
    1,148

    Re: Optakts- og kamptråd: AC Horsens – FC København (29.10.12 kl.19)

    Citat Oprindeligt indsendt af Dane Se meddelelser
    Undlader at reagere? Manden fyrede Roland Nilsson og fik ansat sig selv. Jeg ser hellere, at han foretager sig absolut ingenting, end at han gennemfører sådan et stunt igen.
    CV undlod at ændre nævneværdigt på spillertruppen trods åbenlyse mangler på især midtbanen.

  17. De følgende 4 brugere er enige:

  18. #42
    Tilmeldingsdato
    Jan 2008
    Indlæg
    433

    Re: Optakts- og kamptråd: AC Horsens – FC København (29.10.12 kl.19)

    For fanden da FCK....
    Jeg er så rasende at jeg overvejer ikke at tage ind i parken og se kampe hvis Jørgensen ikke er på banen.

    Det er så tydeligt at han er alt for vores fremad spil og kreativitet. Samt han er god til at holde på bolden, når de elendige afleveringer kommer fra forsvaret/midten. Kunne være han kunne lære det videre til de andre boldmongoler !!

    Fanme sygt vi kan synke så lavt at vi er tilbage til Rolle/CV tilstande i truppen.

  19. #43
    Tilmeldingsdato
    Aug 2009
    Indlæg
    2,871

    Re: Optakts- og kamptråd: AC Horsens – FC København (29.10.12 kl.19)

    Citat Oprindeligt indsendt af LogeLars Se meddelelser
    CV undlod at ændre nævneværdigt på spillertruppen trods åbenlyse mangler på især midtbanen.
    At der så ikke blev reageret med klasseindkøb til den centrale midt, er for mig, stadigvæk komplet uforståeligt. Fordi man lukker øjnene, går problemet jo ikke væk. Føler lidt at det er det CV har gjort. Jeg vil sige at Jacobs har fået det maksimale ud af ingenting (vores centrale midt).

    Der skal simpelthen shoppes ind i stor stil i vinterpausen. Det er tvingende nødvendigt.

    Mvh. Dennis Jørgensen

  20. De følgende 2 brugere er enige:

  21. #44
    Tilmeldingsdato
    Dec 2006
    Indlæg
    173

    Re: Optakts- og kamptråd: AC Horsens – FC København (29.10.12 kl.19)

    Citat Oprindeligt indsendt af albinus1985 Se meddelelser
    Jeg håber mest af alt at Ariël indkalder til en træning idag af Felix Magath'ske dimensioner. For det de har rendt og lavet på det seneste er ikke værdigt. Fy for helvede!!!

    Mvh. Dennis Jørgensen
    Sakset fra onside.dk

    "De 11 spillere, der var i startopstillingen i gårsdagens kamp mod Horsens, er sendt ud på en løbetur, mens den øvrige trup - heriblandt Johan Wiland - laver øvelser i småspil."

    Noget kunne tyde på det...

  22. #45
    Tilmeldingsdato
    Jul 2003
    Indlæg
    833

    Re: Optakts- og kamptråd: AC Horsens – FC København (29.10.12 kl.19)

    Frygter sgu de næste par kampe i pokalen og ligaen, må jeg indrømme.
    Udebane mod to jyske hold (Sønderjyske og AGF), der vil komme for fuld skrue og stresse vores langsomt spillende og usikre midterakse.

    Jyderne får en field-day med kontra stød, når de opsnapper vores upræcise, langsomme tværbolde og løber i dybden mod vores højt placeret forsvarskæde.
    Man gyser lidt ved tanken!

  23. De følgende 4 brugere er enige:

Side 3 af 4 FørsteFørste 1234 SidsteSidste

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Lignende emner

  1. Optakts- og kamptråd: AC Horsens – FC København (29.09.12 kl.17)
    By Steffen_Corleone in forum De korte linier
    Svar: 26
    Sidste Meddelelse: 01.10.12, 15:15
  2. Optakts- og Kamptråd: AC Horsens - FC København 29.08.10 kl. 18
    By Steffen_Corleone in forum De korte linier
    Svar: 25
    Sidste Meddelelse: 04.09.10, 11:45
  3. Optakts- og kamptråd: AC Horsens-FC København
    By Jazzie in forum De korte linier
    Svar: 11
    Sidste Meddelelse: 20.10.08, 20:05
  4. Optakts- og kamptråd: AC Horsens - FC København
    By Mads740 in forum De korte linier
    Svar: 62
    Sidste Meddelelse: 07.05.08, 18:23
  5. Optakts- og kamptråd: FC København - AC Horsens
    By zeez in forum De korte linier
    Svar: 27
    Sidste Meddelelse: 23.03.08, 01:13

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •