Se afstemningsresultater: Kampens resultat?

Stemmeafgivere
63. Du kan ikke stemme i denne afstemning
  • FC København Sejr!

    46 73.02%
  • Uafgjort!

    12 19.05%
  • AaB Sejr!

    5 7.94%
Side 2 af 3 FørsteFørste 123 SidsteSidste
Viser resultater 16 til 30 af 32

Emner: Optakts- og kamptråd: FC København – AaB (11.11.12 kl.19)

  1. #16
    Tilmeldingsdato
    Jan 2002
    Indlæg
    1,369

    Re: Optakts- og kamptråd: FC København – AaB (11.11.12 kl.19)

    Citat Oprindeligt indsendt af MikkelZ Se meddelelser
    Glem i øvrigt ikke at give TK skylden for et eller andet... (eller æren at når nu han er skadet, så er vi vildt fantastiske) :)
    Er TK skadet? Hvor står det?

    Jeg føler i øvrigt intet behov for at give ham skylden for noget som helst, men vil bare nøjes med at konstatere, at den centrale midt fungerede bedre end længe, og at vi endelig igen så det aggressive pres, som har manglet på det seneste. Jeg håber, der vil blive satset på Claudemir-Delaney derinde resten af efteråret, for det må snart være sidste udkald for førstnævnte og en rimelig chance at give sidstnævnte i forhold til, om der skal købes ind til pladsen. Apropos det - i truppen til mandagens reserveholdskamp figurerer Daniel Jensen. Er det den tidligere landsholdsspiller, der er tale om, eller har vi en ungdomsspiller af samme navn? Hvis det er veteranen, er det forhåbentlig bare en vennetjeneste, at han får lov at holde sig i gang her og ikke med henblik på en kontrakt.

    Tilbage til kampen i dag. At anden halvleg lettere forudsigeligt blev en halvtrist affære, som dog godt kunne have været krydret med et par mål, hvis ikke Cornelius stod midt i sin forventede formnedgang, kan ikke hidse mig så meget op. Når man slapper lidt af og lader Vingaard og et par af de unge få spilletid, og AaB samtidig kun satser på at begrænse nederlagets størrelse, er der ikke lagt op til champagnebold. Hvis man skal finde noget positivt fra de sidste 45 minutter, må det være Bengtssons mange fine gennembrud og farlige indlæg. Han virker ofte overmatchet eller kyst i Europa, men i ligaen synes jeg, han holder et pænt niveau.
    HIC SUNT LEONES

  2. #17
    Tilmeldingsdato
    May 2011
    Indlæg
    395

    Re: Optakts- og kamptråd: FC København – AaB (11.11.12 kl.19)

    Citat Oprindeligt indsendt af cybamerc Se meddelelser
    Super frustrerende anden halvleg. Vi skaber stort set intet, og helt galt går det efter udskiftningen af Nicolai Jørgensen. Det kan simpelthen ikke være rigtigt, at vi er så afhængige af en enkelt spiller. Mod slutningen sløses der i én uendelighed, og det er ikke acceptabelt. Vi må erkende, at dagens resultat primært er en konsekvens af, at AaB spiller en ualmindelig ringe kamp.
    Amen altså, hold nu op. Vi har lige spillet mod Stuttgart, vi har kørt Aab baglæns ud af Parken i de første 45 minutter, hvad havde du så regnet med?

    Samtidig, ja Aab spiller en rigtig dårlig kamp, men hold da k.... hvor spiller vi godt i første halvleg. Det er godt nok utroligt at folk herinde absolut altid skal finde noget at brokke sig over, i stedet for at konstatere at første halvleg, kørte vi altså suppens nummer 3, fuldstændig baglæns.

    Det kan godt være Aab spillede røv elendigt, men nu skal der to hold til at skabe en fodboldkamp, og Aab havde kunnet slippe væk med at spille dårligt, hvis vi havde gjort det samme. Det gjorde vi så heldigvis ikke. Med mit begrænset kendskab til professionel fodbold, så kommer det ikke som en overraskelse for mig at 2. halvleg bliver en sløj omgang. Det er da kun forventeligt, med det program der er i øjeblikket.

    Jeg forstår simpelthen ikke den trang til absolut at skulle brokke sig, ovenpå sådan en kamp. Come on
    Sidst redigeret af Claus1985 : 12.11.12 kl. 08:37

  3. De følgende 14 brugere er enige:

  4. #18
    Tilmeldingsdato
    May 2011
    Indlæg
    395

    Re: Optakts- og kamptråd: FC København – AaB (11.11.12 kl.19)

    Nu har jeg råbt og skreget, blandt andet også herinde, på at Delaney og Claudemir skulle have chancen centralt. Med fare for at få de sædvanlige, jamen Aab var også usædvanligt ringe, kommentarer, synes jeg absolut at både Claudemir og Delaney viste igår at det er vejen og gå.

    Claudemir blev frigjort til det han kan, det offensive, og Delaney søgte ned, ligesom Kvist og Linderoth gjorde det, og bakkede op og fordelte boldene.

    Ja der var fejlafleveringer, ja det var ikke altid lige kønt, men mekanikken der skal være tilstede mellem de to centrale midtbanespillere, var, fra mit synspunkt, rigtig rigtig godt. Jeg synes klart at Claudemir og Delaney skal have de to centrale pladser.


  5. #19
    Tilmeldingsdato
    Nov 2007
    Indlæg
    2,230

    Re: Optakts- og kamptråd: FC København – AaB (11.11.12 kl.19)

    Fantastisk første halvleg, og naturligt at anden bliver lidt kedelig. AaB lignede dog stadig kejler som vi spillede bolden stille og roligt rundt om. Når man fører 4-0 ved pausen er taktikken for anden selvfølgelig at undgå skader, og kort, holde buret rent og så gå efter en kasse mere. Når man er bagud med 4 i en almindelige turneringskamp gælder det om at undgå at blive savet over. Dette giver selvfølgelig en kedelig anden halvleg. Derudover synes jeg det er vær at bemærke at opstillingen med delany på midt og Kris og mj i forsvaret nu to kampe i streg har fået et modstander hold til at være totalt fraværende. Bevares både AaB og Sønderjyske var dårlige, men det kan tænkes at vi måske har gjort dem dårlige. Vi styrede jo AaB i dag med Hvad der i perioder var et tomands forsvar. Dejlig kamp, og hvor ville jeg dog ønske alle kampe. Var så overbevisende.

  6. #20
    Tilmeldingsdato
    Mar 2007
    Indlæg
    546

    Re: Optakts- og kamptråd: FC København – AaB (11.11.12 kl.19)

    Kæmpe ros til holdets indsats igår! Dominerende første halvleg, og faktisk også anden, hvor der dog ikke bliver skabt så meget, som vi kunne håbe på.
    Men er jeg den eneste der er lidt betænkelig over at vi KUN scorer på dødbolde i sådan en kamp?
    Det har været en generel tendens i efteråret, at vi scorer rigtig mange mål på hovedet og dødbolde.

    Ikke at det rør mig, men jeg er lidt betænkelig ved, at vi ikke spiller os igennem på en måde, hvor vi får den ind med fødderne om man så må sige. Det er unægteligt sværere at sætte den ind på den måde vi gør, når vi møder gode hold i Europa, hvor forsvaret ikke står og sover.

  7. De følgende 2 brugere er enige:

  8. #21
    Tilmeldingsdato
    Oct 2002
    Indlæg
    459

    Re: Optakts- og kamptråd: FC København – AaB (11.11.12 kl.19)

    Citat Oprindeligt indsendt af Belli Se meddelelser
    Ikke at det rør mig, men jeg er lidt betænkelig ved, at vi ikke spiller os igennem på en måde, hvor vi får den ind med fødderne om man så må sige. Det er unægteligt sværere at sætte den ind på den måde vi gør, når vi møder gode hold i Europa, hvor forsvaret ikke står og sover.
    Det er vel derfor, at Ariel ikke ser udpræget tilfreds ud.
    Vis mig en god fodboldspiller, og jeg skal vise dig en fodboldspiller med tykke lår

  9. Den følgende bruger er enig i dette:

  10. #22
    Tilmeldingsdato
    Jul 2002
    Indlæg
    1,148

    Re: Optakts- og kamptråd: FC København – AaB (11.11.12 kl.19)

    Super præstation af hele holdet i 1. halvleg. Glædeligt gensyn med Nicolai Jørgensen og dejligt at se Bolanos i hopla igen. Delaney og Claudemir dominerede på midtbanen. Det hører med til historien, at Aab var uden Thomas Augustinussen, men det ændrer ikke på, at Aab var presset helt i bund i samtlige de første 45 min.

    Største minus for mig er Delanyes albuer. Delaney står vistnok allerede noteret for 6 gule kort i suppen, og han skal formentlig være taknemmelig for, at han ikke er blevet præsenteret for et rødt kort endnu. Al ære og respekt for Delaneys fight og indstilling. I modsætning til TK er der ingen alibitacklinger, men Delaneys brug af albuerne hører under kategorien svinestreger.

  11. De følgende 5 brugere er enige:

  12. #23
    Tilmeldingsdato
    Jul 2006
    Indlæg
    174

    Re: Optakts- og kamptråd: FC København – AaB (11.11.12 kl.19)

    Citat Oprindeligt indsendt af LogeLars Se meddelelser
    Største minus for mig er Delanyes albuer. Delaney står vistnok allerede noteret for 6 gule kort i suppen, og han skal formentlig være taknemmelig for, at han ikke er blevet præsenteret for et rødt kort endnu. Al ære og respekt for Delaneys fight og indstilling. I modsætning til TK er der ingen alibitacklinger, men Delaneys brug af albuerne hører under kategorien svinestreger.
    Det er meget muligt, og sikkert også sandt, men det glæder mig faktisk. Selvom gule og røde kort for det meste er dumt og unødvendigt, så er det da fint at have et par stykker på holdet man slår sig lidt på.

    Vores midtbane har længe bestået af fine folk og gentlemen, som helst ikke skulle have deres hvide trøjer snavsede af en glidende takling, DERFOR er det vigtigt at Delaney går til grænsen, og som det altid er når man går lige til grænsen, så vil man også krydse den før eller siden, og det må man acceptere.
    "Copenhagen have one of the best homefans in europe, and there hooligans was crazy when we were in copenhagen. When they got a throw in, the fans got mental, when they won a tackle it sound like a goal was scored, great team great fans."
    - En imponeret fan fra Grækenland.
    Fissan's Avatar

  13. De følgende 7 brugere er enige:

  14. #24
    Tilmeldingsdato
    Sep 2009
    Indlæg
    2,549

    Re: Optakts- og kamptråd: FC København – AaB (11.11.12 kl.19)

    Delaneys fysiske kvaliteter er indiskutabelt af høj superligaklasse, men men men, hans tekniske niveau er simpelthen for sløjt. Han er ALT for langsom i boldomgangen og smider for mange bolde væk. Det gjorde han også mod Aab. Det går bare ikke for en central midtbanespiller der skal være med til at bygge spillet op, medmindre hans midtbanemakker hedder Pirlo. Og det gør Claudemir bestemt ikke. Ellers fungerede det i det store og hele fint i maskinrummet mod Aab (bedre end set længe) og hans unge alder gør, at jeg gerne giver ham en chance derinde sammen med Claudemir, men hvis ikke han hæver sit spillemæssige niveau frem mod nytår ser jeg meget gerne der hentes en erstatning ind til januar og aller senest til sommer når der igen er europæisk fodbold på programmet.

  15. De følgende 4 brugere er enige:

  16. #25
    Tilmeldingsdato
    Aug 2003
    Indlæg
    885

    Re: Optakts- og kamptråd: FC København – AaB (11.11.12 kl.19)

    Citat Oprindeligt indsendt af LogeLars Se meddelelser
    Delaney står vistnok allerede noteret for 6 gule kort i suppen, og han skal formentlig være taknemmelig for, at han ikke er blevet præsenteret for et rødt kort endnu.
    Ja det er helt fantastisk. Han har potentiale til at blive en ny Linderoth. Jeg tror, det var mod AGF, hvor han (fuldstændig som Linderoth) står og råber helt vildt af en AGF'er og beskylder ham for film, tuderi og sikkert en masse andet, selvom han har lavet et klart frispark.

    Han kan gå en stor fremtid i møde som indpisker og styrmand på vores midtbane


  17. #26
    Tilmeldingsdato
    Jan 2006
    Indlæg
    851

    Re: Optakts- og kamptråd: FC København – AaB (11.11.12 kl.19)

    Og så vi endnu engang i går at han er usædvanlig dygtig i hovedspillet på midten af banen på trods sin beskedne højde. Hans placeringsevne, timing, hop, hangtime og teknik. Det hele ser meget fornuftigt ud synes jeg. Meget positivt at han måske kan byde ind med denne spidskompetence på en midtbane, der ellers har været præget af lidt for mange "lidt-af-det-hele"-spillere i den sidste tid.

  18. De følgende 5 brugere er enige:

  19. #27
    Tilmeldingsdato
    Jan 2012
    Indlæg
    271

    Re: Optakts- og kamptråd: FC København – AaB (11.11.12 kl.19)

    Har lige siddet og set målene fra kampen idag, og der lægger jeg mærke til noget virklig positivt som jeg synes vi har manglet! Ved 2-0 målet er vi 6 mand i feltet, Santin står og genere keeperen men de andre FEM spillere løber rundt i en sindsyg smuk bevægelse og et bestemt løbemønster som jeg er 100 på er noget Jacobs har en finger med i. AAB spillerne ser snot forvirret ud og aner ikke hvad der foregår. Tydeligt og se det er noget som er blevet trænet til træning! :) Sku lækkert og se sådan noget lykkes, og tror også det er derfor de går amok over netop det mål på trænerbænken ;)

  20. Den følgende bruger er enig i dette:

  21. #28
    Tilmeldingsdato
    Jan 2012
    Indlæg
    78

    Re: Optakts- og kamptråd: FC København – AaB (11.11.12 kl.19)

    Citat Oprindeligt indsendt af Neymar1991 Se meddelelser
    Har lige siddet og set målene fra kampen idag, og der lægger jeg mærke til noget virklig positivt som jeg synes vi har manglet! Ved 2-0 målet er vi 6 mand i feltet, Santin står og genere keeperen men de andre FEM spillere løber rundt i en sindsyg smuk bevægelse og et bestemt løbemønster som jeg er 100 på er noget Jacobs har en finger med i. AAB spillerne ser snot forvirret ud og aner ikke hvad der foregår. Tydeligt og se det er noget som er blevet trænet til træning! :) Sku lækkert og se sådan noget lykkes, og tror også det er derfor de går amok over netop det mål på trænerbænken ;)
    Michael Jakobsen løber ind i NJ, ved ikke om det er ind øvet ;) jeg har sagt det før, men ved ikke hvad ham NJ gør med holdet og AC men jeg kan lide det! Det virker som om at de har en lige konkuranses kørenede, ses i interviewene efter Silkeborg kampen.

  22. #29
    Tilmeldingsdato
    Aug 2003
    Indlæg
    672

    Re: Optakts- og kamptråd: FC København – AaB (11.11.12 kl.19)

    Citat Oprindeligt indsendt af HrFail Se meddelelser
    men ved ikke hvad ham NJ gør med holdet og AC.
    Please ikke kald nice Cornelius for AC..

    (eller Nicolai for NJ for den sags skyld)

    Mvh
    Niknik
    Derfor er jeg veldig stolt av laget mitt!
    niknik's Avatar


  23. #30
    Tilmeldingsdato
    Jan 2012
    Indlæg
    78

    Re: Optakts- og kamptråd: FC København – AaB (11.11.12 kl.19)

    Citat Oprindeligt indsendt af niknik Se meddelelser
    Please ikke kald nice Cornelius for AC..

    (eller Nicolai for NJ for den sags skyld)

    Mvh
    Niknik
    var bare for doven til at skrive hele deres navn ;)

  24. Den følgende bruger er enig i dette:

Side 2 af 3 FørsteFørste 123 SidsteSidste

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Lignende emner

  1. Optakts- og kamptråd: FC København - FCM (15.07.12 kl.19)
    By Steffen_Corleone in forum De korte linier
    Svar: 41
    Sidste Meddelelse: 18.07.12, 17:48
  2. Optakts- og kamptråd: FC København - AGF
    By rmjdk in forum De korte linier
    Svar: 57
    Sidste Meddelelse: 17.08.09, 13:01
  3. Optakts- og kamptråd: OB - F.C. København
    By rmjdk in forum De korte linier
    Svar: 89
    Sidste Meddelelse: 14.05.09, 16:29
  4. Optakts- og kamptråd: F.C. København - AaB
    By Fck-fan in forum De korte linier
    Svar: 70
    Sidste Meddelelse: 08.05.09, 11:26
  5. Optakts- og kamptråd: AGF - F.C. København
    By zan in forum De korte linier
    Svar: 60
    Sidste Meddelelse: 22.04.09, 15:46

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •